Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

miszter07 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 2014

Te láttad élőben:)))

Előzmény: Törölt nick (2013)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 2013

biscuitnak gondolnám inkább.

egész világosforma...

Előzmény: miszter07 (2012)
miszter07 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 2012

Szerintem ez a cinnamon.

 

Az enyém meg (a blogomon látható fénykép, ide nem szúrok most be) beige, bár a legtöbb képen fakult.

 

A fehér az egy szerencsés szín, szinte minden megy hozzá...

Előzmény: Törölt nick (2009)
miszter07 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 2011

Itt:

 

http://www.aldridge.co.uk/trim_colours/index.cfm?id=4&txt=8#trim

 

És itt:

 

http://www.jaguar-info.de/chart_xj_serie.0.html

 

A Cinnamon az a fahéj, a Tan az egyfajta sárgásbarna/cerszínű.

Előzmény: 88Tibi (2008)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 2010

 

meg még ez is.

Előzmény: Törölt nick (2009)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 2009

 

nekem ilyenem van.

Előzmény: 88Tibi (2008)
88Tibi Creative Commons License 2009.01.07 0 0 2008
Sziasztok ! Fehér autómhoz ( xj6 coupe).kárpitszínt keresek. A jelenlegi feketeszínű és hibás nagyon,de nem is tetszik a színe, de a piros sem lenne a kedvencem. Mi legyen ? Találtam egy színleírást amibem van két kérdéses szín Cinnamon és a Tan . Van valakinek ilyen kárpitja , valójában mihez hasonlíthatnak.? ü.
miszter07 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 2007

A krómozóról majd kérünk referenciát, ha kész vannak a cuccaid.

 

Kössz, a levelet megkaptam.

 

Ha gondolod, megveszem az ebayon, nem egy nagy összeg. (11.25+3.40 GBP) Arra kell számolni, hogy 2-3 hét minimum, mire itt van a cucc Angliából. Ha kell, akkor írj emilt!

Előzmény: 88Tibi (2006)
88Tibi Creative Commons License 2009.01.06 0 0 2006

Szia! Igen ilyen lenne a motoron felül , de nem értek a ebay-hez.

A kecskeméti krómózóhóz mentem. A levelem megkaptad-e.--fénykép is volt hozzá.

Üdv T. 

Előzmény: miszter07 (1999)
miszter07 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 2005
Szóval a DS420 limuzin. Ez tényleg nem kapta meg a 12 hengeres motort, de nem tudom, befért volna egyáltalán. Ennek a modellnek a történetével nem nagyon foglalkoztam. Viszont 3 karbis volt mindig a motorja...
Előzmény: miszter07 (2004)
miszter07 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 2004

Hol is keveri ide az XJ40-et? Mert az XJ12 S3 valóban gyártásban maradt '93-ig.

 

Daimler alatt szerintem a 420G Daimler változatát emlegeti, azt meg sem említi, hogy az XJ-nek is volt Daimler, sőt VdP változata is. A Coupe figyelmen kívül hagyása szintén a téma felületes ismeretét feltételezi.

 

De azért a cikket én minden pontatlansága ellenére is inkább pozitívan értékelem...

Előzmény: Törölt nick (2003)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 2003

és idekeveri az xj40et is...

és ugye állítása ellenére volt 12 hengeres daimler, a dd6.

még kupéban is.

(amit szintén meg sem említ)

Előzmény: miszter07 (2002)
miszter07 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 2002

Most csak gyorsan egy pár:

 

1. Képanyagban keveredik az XJ6-XJ12-S1-S2. A szövegben is keveri a 3 szériát, egynek veszi tulajdonképpen.

 

2. A 12 hengeres motort eredetileg a E-type számára fejleszették, az is kapta meg először. Ennek ellenére igaz, hogy az XJ-be is szánták, mert a motorteret úgy tervezték eleve, hogy beférjen. Csak a fejlesztés csúszott nagyon sokat...

 

3. A 420G limuzint nem akarták leváltani eredetileg az XJ-vel, mert más kategória. Nem véletlen, hogy az XJ mellett is még jó ideig gyártásban maradt.

 

4. A 3.4 literes motor nem a 2.8-on felül volt, hanem azt váltotta, az alapmotor, a 4.2 literes meg sincs említve.

 

5. Nem mindent a vezetési élmény fokozásának vetettek alá, a kényelem és a zajcsillapítás legalább akkora szerepet kapott a fejlesztésben. Kora legcsendesebb limuzinjának nevezték!

 

(6. A legnagyobb hiba, hogy a képeken szereplő nők már nagymamák...)

 

 

Előzmény: Törölt nick (2001)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 2001

http://www.youngtimer.hu/2008/1206xj/1206xj.html

 

találjuk meg a hibákat.

(van bőven)

miszter07 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 2000
(Ha jól emlékszem, '77-es a cicád, arra meg ez kell, ha jól emlékszem. De motorszám alapján utána lehet nézni...)
Előzmény: miszter07 (1999)
miszter07 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1999
Előzmény: 88Tibi (1997)
miszter07 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1998

Merre krómoztatsz?

Előzmény: 88Tibi (1997)
88Tibi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1997

BUÉK  Mindenkinek.!

Jag S2 motorkiemelőszemet keresek, nincs bontott valakinek ? Az sng nem tart vagy nem találom sajna . Juteszembe a krómozó ma egy hónapra vállalt és ez csak hosszabb lessz tavaszfele. ( kicsit túlreklámozott mesterÚrak ) Köszönettel Üdv T.

88Tibi Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1996

Szia ! Köszönöm ,és elnézést a késői válaszért. Ha igaz akkor az 3/4 " fehérperem .A gyári mérete fontos.  Gondolkodom rajta most jó az árfolyam is talán.http://www.northhantstyres.com/RTS%20final/2057015.htm

Köszönettel T.

Előzmény: S2-77 (1990)
miszter07 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1995
Elakadtam. A hátsó ajtókból az üvegeket próbáltam meg kiműteni. Annyi biztos, hogy a gyári szervízkönyv utasítása szerint nekem nem megy. Tudna valaki segíteni?
S2-77 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1994

A stoneguard-ok alá kell beépíteni Münchenben vettem , www.lokari.de
Előzmény: miszter07 (1993)
miszter07 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1993
Ezt hol vetted? Ez a gyári "stoneguard"-ok helyett, vagy azok elé kerül beépítésre?
Előzmény: S2-77 (1992)
S2-77 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1992
Én ezt vettem meg (első belső sárvédő) , ez is aluminium.
belső sárvédő

Anno a Dácián hasonló megoldás nagyon bevált .

Sajnos a JAG-en a fényszóró környéke nincs védve , nekem is kirohadt.
Előzmény: miszter07 (1989)
S2-77 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1991
88Tibi részére
lásd előbbi bejegyzést
Előzmény: 88Tibi (1982)
S2-77 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1990
Megnéztem a gumi adatait
A fehér csík 2 cm széles
Gumi típus : TOYO 800Plus és M+S jelzés is van rajta
A DOT szám (és állapot szerint is) elég régiek, töredezettek és az egyiken szálszakadás is van ezért kénytelen leszek lecserélni (bár már ott tartanák)
Érdekes lehet hogy és mikor került az autóra mivel a TOYO home-lapja szerint Közel-Keleten, Ázsiában és Óceániában forgalmazták ezt a típust , Európában nem
Lásd alább :
http://www.toyojapan.com/new_tires/p_standard.html

miszter07 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1989
miszter07 Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1988
Azon morfondírozok, hogy a hamutálat hogy lehetne újra krómoztatni. A problémám ugyebár az, hogy a szegecselést bontani kell-e, vagy le tudják egy darabban krómozni?
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1987

gitt ellen hőlégfúvó aztán le lehet kotorni nagy bazi lepedőkben.

én is úgy bontottam ki az enyémnek az oldalát.

Előzmény: miszter07 (1986)
miszter07 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1986
Volt más választásom? De nehezítés képpen az egész úgy 3-4mm vastag kőkemény gitt alatt volt, a lemezillesztés, amit lehett látni, az csak egy mélyedés volt dísznek a gittrétegben...
Előzmény: Törölt nick (1985)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1985

dr flex rendel?

:)))

Előzmény: miszter07 (1984)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!