Keresés

Részletes keresés

linfury Creative Commons License 2012.01.13 0 0 4

Remélem, nem vagy közlekedési szakember ...

Előzmény: troglodita (-)
troglodita Creative Commons License 2012.01.13 0 0 3

Sajnálom, én sem javítani, sem pedig rontani nem akarok a helyzeten, egyszerűen csak számba szeretném venni a lehetőségeket, hogy milyen járatok szüneteltetésével lehetne valahol a sülyedés határán megtartani a közlekedési vállalatot.

Előzmény: * * BPO-700 * * (1)
troglodita Creative Commons License 2012.01.13 0 0 2

Buszok, amik (szerintem) mehetnek a sülyesztőbe:

15 - közel a 2 villamos és 3 metró, ez a szerencsétlenség meg ott csalinkázik a szűk kis belvárosi utcákon, kerül jobbra, kerül balra, hivatalosan 23 perc a menetideje, de gondolom ezt csak vasárnap ebédidőben tudja tartani.

 

Csepeli csokor:

179 - a Szabadkikötőin szokott araszolni a dugóban, végig párhuzamosan megy a HÉV-vel, kivéve a Szállító utcát, ahol néha lerak egy-egy árva lelket a közterületeseknél. A Közvágóhídi végállomásáért kár, de amúgy totál pénzkidobás.

71 - nyáron ez a csepeli strandjárat, de a szezonon kívül gyalázatosan kevés embert érdekel a léte vagy nemléte. 151-es elvinné az utasai nagy részét, a többieknek mardna egy üdítő séta a reggeli utcákon.

35-36 - valami súlyos tévedés van itt, ezek szegények elindulnak Csillagtelepről, aztán Soroksáron meg Pestszentlőrincen kötnek ki, abszolút bizonytalan időben. A délpesti kórház felé való kapcsolat miatt valami kéne helyettük, de a városnéző busz archetípusát talán mégsem bennük kéne lássuk...

52 - erős nagy kérdés, relatív gyéren lakott területen jár, viszonylag ritkán is, talán a 159 és 148 ésszerűsítésével ki lehetne váltani.

Előzmény: troglodita (-)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.01.13 0 0 1

A témához ez és ez a topic pont megfelel!

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.01.13 0 0 0

0 ritkítás és gyomlálás.

troglodita Creative Commons License 2012.01.13 0 0 topiknyitó

Ugye főleg buszokról lesz itt szó, mert a kötöttpályás cuccot kicsit neccesebbek, bár azokat sem kéne érintetlennek tekintenünk.

Segítségnek meg itt a BKV hivatalos vonalhálózati térképe, talán ez most az épp aktuális:

http://www.bkv.hu/ftp/terkepek/nappali.jpg

Amúgy nem tudom, hogy a jelenlegi irányelvek milyenek, amik az érvényes paraméterkönyvet eredményezték, de nekem úgy tűnik, hogy az "öt perc séta a legközelebbi megállóig" Budapest területének nagy részére érvényes. Nemes egyszerűséggel én ezt automatikusan tíz perc gyaloglásra növelném, mert a mindent behálózó, de meglehetősen ritkán járó viszonylatok megtartása sajnos a jelenlegi körülmények között nem lehetséges.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!