Nekem a civic formája meg a belsőtere teccik nagyon jó a formája annyira nem :) , nekem eddig csak honda volt és abszolút megbizható volt még a 17 éves civiccel se volt szinte semmi gond, én őszintén megmondom hogy magátol a motortól félek ezen belűl a comman rail technológiától sok jót nem igazán hallotam erről a tecnikáról, mi a az audiba most kezdtük el a próbagyártást hát ezek a piezo kirstályok meg hasonló bonyolultabb alkatrészek nem valami strapabírok főleg az injektorokra panaszkodnak amiket ráadásúl javítani se lehet, kis mocskos gázolaj és vége? gari a befecskendezésre is járhat? amúgy a cee'd 400 ezerrel olcsobb mint a 1,8 civic ami már elég sok gázolaj, takarékosabb, jól felvan szerelve, nem olyan vadító forma de nekem teccik szóval elfogadhatobb barátságosabb autó, amit megbízhatónak mondanak, kívülről előzi európát és japánt ahogy megjelent eggyik totalcaros tesztbe, ezen kívül még a márkakereskedő (győr) hozzáálásával nem voltam megelégedve de amúgy télleg teccik az autó! Bocs ha hosszú voltam :)
OFF Az új Civictől nincsenek sokan elszállva. És sajnos a legmegbízhatatlanabb autó lett a Hondák közül, olvass csak utána. Hogy azóta már jobb alkatrészekből rakják össze nemtudom, már lehet nem olyan problémás egy mostani, mint amikor megjelentek, de nem tudom. Járd körbe a témát. Itt annyi volt a bibi a Ceed-del, hogy az első 10ezer példányban hibás alkatrészt találtak, már nem emlékszek pontosan mit is, talán lengéscsillapító?? De ezt a hibát azonnal korrigálták a gyártósoron, az első 10ezer példány után gyártottakba már a jó alkatrész kerül. De mindegyik tulaj kapott értesítést a cseréről, nem úgy mint a VW esetében... ott a kötelező szervizkor cserélik ki a hibás elemeket, ha eszükbe jut megnézni a rendszerben. :( ON
KiberLovag - KPG-268 CRDI EX, beige - Budapest (II. ker lakás, egész város, és környéke meló (M1-Zsámbék-Szomor is ide értendő), egyéb rendszeres előfordulások: M7-Balatonszárszó nyaranta, M5-Sándorfalva-Szeged cca 3 hetente, M3 alkalmanként)
pinyo1 - KFT-787 1,4 EX, Ezüst - Eger és környéke naponta
Doki1984-KVR-912 1,6 crdi Beige-Szolnok és környéke
ceeee ---- 1,4 EX , beige , Debrecen-Nyíregyháza-Dunakeszi-Szentendre vonalon, M3 havonta többször
KiberLovag - KPG-268 CRDI EX, beige - Budapest (II. ker lakás, egész város, és környéke meló (M1-Zsámbék-Szomor is ide értendő), egyéb rendszeres előfordulások: M7-Balatonszárszó nyaranta, M5-Sándorfalva-Szeged cca 3 hetente, M3 alkalmanként)
pinyo1 - KFT-787 1,4 EX, Ezüst - Eger és környéke naponta
Doki1984-KVR-912 1,6 crdi Beige-Szolnok és környéke
Keresgélek felnit az autóra télire...egyik helyen le akartak beszélni a vasfelniről,mert károsítja a futóművet és télire sokkal jobb az alu.....:P Ez egy kia kereskedés volt... Az a baj hogy 1db felnit 20eFT ért akartak adni....(19eFT az alu.) Lehet veszek toyota feliket 10e ért 4db -ot...
Olyan kérdésem lenne hogy valahol van e olyan oldal hogy az összes színről vannak fényképek rendszerezve? Civic és a Cee'd között vacilláltok és lehet a Cee'd lesz a nyerő szerintetek jó döntés ? :)
"Mint tudjuk, a gyártók hagynak az elektronikában is tartalékot. Általában a gépeket 80 %-on járatják. A maradék 20 %-ot lehet meglovagolni. Ez az a mennyiség, amit még elviselnek a forgó gépelemek rongálódás nélkül."
-fehér férfi -30-év fölött (26) -családos (még nem) -középosztálybeli (remélem :) ) -több autója volt -ész érvek alapján dönt -hosszabb utakra használja az autót (rövidebb utak, de sokat) -tudja mit akar, és kap a pénzéért -vásárlás előtt be gyűjt minden információt -nem számít milyen jel van a hűtőrácson (számít, mert suzukit nem vennék)
Megbízható, hosszútávú utitárs ami kényelmes egy családnak, de valamennyire sportos is.
KiberLovag - KPG-268 CRDI EX, beige - Budapest (II. ker lakás, egész város, és környéke meló (M1-Zsámbék-Szomor is ide értendő), egyéb rendszeres előfordulások: M7-Balatonszárszó nyaranta, M5-Sándorfalva-Szeged cca 3 hetente, M3 alkalmanként)
pinyo1 - KFT-787 1,4 EX, Ezüst - Eger és környéke naponta
Ez jó, egészítsük ki ízlés szerint, gondoltam mérjük fel az országos szórást:
Ahogy a lista bővül próbáljuk meg kopi-pasztázni a már megadott emberkéket, ha van bennetek affinitás, igyekszem majd rendszerezni a T. topictársak hsz-eit... :) Nick alapján ABC szerint tegyétek magatokat előrébb, vagy hátrébb az én K betűmhöz képest... :)
nicknév - alábbi adatok tetszés szerint
KiberLovag - KPG-268 CRDI EX, beige - Budapest (II. ker lakás, egész város, és környéke meló (M1-Zsámbék-Szomor is ide értendő), egyéb rendszeres előfordulások: M7-Balatonszárszó nyaranta, M5-Sándorfalva-Szeged cca 3 hetente, M3 alkalmanként)
Sziasztok! A népitéleteket és a fórumot olvasgatva a következő kép alakult ki a ceedesekről.Ezzel nem akarok senkit sem megsérteni!Magamból indultam ki,miért is választottam a dízel ceedet.Tehát a tettestársak jellemrajza: -fehér férfi -30-év fölött -családos -középosztálybeli -több autója volt -ész érvek alapján dönt -hosszabb utakra használja az autót -tudja mit akar, és kap a pénzéért -vásárlás előtt be gyűjt minden információt -nem számít milyen jel van a hűtőrácson
No nem a mundér, de nekem volt Ignis is, meg Swift, is és mindekttővel törtem... :(
Az Ignis eleje kurvaerős, de a háta bizony gyönge, szerencsére onnan engem nem zúztak, csak láttam... az eleje viszont megér egy misét, rombol rendesen, engem elöl oldalról kaptak el, és saját lábon távoztam, pedig a futómű is kapott, az 5 csillagos stilo meg 45 fokban eltűnt (szintén az eleje), és trélerre tették... lehet csak mázlim volt? Lehet, de mégis úgy veélem az eleje erős... töréstesztje a testvérmodellnek 3 csillagos vala... talán a hátulja miatt... fenetudja...
Aztán a swiftel oldalba kaptak, hát mit mondjak, széttépte a kollégát mint állat, nekem minden jobb oldali elemet cseréltek, de minden csak felszínesen sérült, egyszerűen nem volt érdemes javítani a merevítésekre préselt karosszériát... a merevítéseken belül viszont minden a régi maradt... 4 csilag ide, vagy oda, erős kis dodgem, és a kategóriában szerintem minden szempontból faxa...
Az megint más tészta, hogy a korábbi modellekről ne beszéljünk... érdekességképpen, szerintem a régiek megbízhatóbbak voltak, de rommá is bírtak törni... amennyit javult az új modellek töréstesztje, annyit romlott a megbízhatóságuk...
még valami, engem a képek alapján a KIA meggyőzött, szerencsére nem az én káromon, de nem lepne meg, ha a törésteszten mondjuk lepontoznák 4 csillagra... ez a knszern ugyanis nem támogatja a töréstesztet produkáló pénzügyi csoportokat, és akor mindíg lehet találni valami kis apróságot, ami miat nem jár az ötödik csillag...
Egy programozható több paraméter változtató box mint pl a novitec nem 50 hanem inkább 150-200. Megnöveli a CR csúcsnyomást ami hosszú távon a CR gyorsabb amortizációjához vezet. Több üzemanyag több levegőt kér, aha box nem tudja változtani a turbonyomást akkor pofon a szarnak mert csak füstgenerátor lesz az addig keveset fogyasztó tiszta üzemű diesel motorból.
Diesel tuning első lépése mindig többlet töltőlevegő biztosítása.
Valószínüleg meg fogom próbálni! Ez a martincar-os dolog? Elolvastam kb 10szer! Annyira jól hangzik hogy hihetettlen! De mindenképp megnézem őket és ki fogom próbálni!
Vacilla helyett: - bruttó 50 ezer ft, töredéke a hasonló eredményt produkáló, ráadásul fizikai vagy szoftveres beavatkozással járó megoldásoknak. - olvassad el a vonatkozó cikket, megnyugtat - kommunikálj olyanokkal, akik szereltettek (vagyunk már hárman biztosan) - 10 napig visszafizetési garid van, tesztelheted! :)