Garanciális javítást minden KIA szervíznek el kell végeznie( gondolok itt a jobb első kerékre) Persze nem tudom hogy futóműre van-e gari, mert a Peugeotomnál arra nem volt!
nálam kormányropogás még nincs, ellenben van helyette: - nyiszogás a jobb első kerék felől amikor áthajtok valami úthibán - enyhe sercegés a jobb oldali ablak felől amikor lehúzom (a felső kb 1. cm-en, mintha valami kemény súrolná az üveget) - néha a kalaptartót a csomagtartó nyitásakor felemelő baloldali madzag felső műanyag tartója kiesik a helyéről. - rossz úton bal oldal felől valami zörgés is jön kivülről.
Mégcsak 400km van a kocsiban, mi lesz később?
Komolyan mondom kezdek pipa lenni,mivel pont az ilyen bosszantó apró hülyeségek miatt adtam el a Puntómat és nem vettem újból olasz kocsit.
A szervizben kérek egy átvizsgálást, különösen az első kerék felőli nyiszegés aggaszt. Most jön elő az a hátrány, hogy Tatabányán vettem a kocsit, Fehérvártól kicsit messze van ahhoz, hogy rendszeresen átmászkáljak.
Azért elég bosszantó, a Puntóval 1 éves koráig a szervizt még nem is láttam. Igaz, fél éves korában már mindenhonnan diszkrét zörgések jöttek elő benne, de semmi komoly baja nem volt soha,csak a sok idegesítő apróság.
Itt jön elő az a hátrány, hogy nem érzelem, hanem racionalitás alapján vettem kocsit, mivel igy kevésbé fogom tolerálni a hibákat.
Aha értem! Nekem szerencsére még nem jelentkezett, a kormánynál, de a rádió mögötti bogár nálam is beköltözött! :-) Eddig azt hittem a középkonzol csere miatt lehet, de ezek szerint más a bibi!
Ahogy fordítod a kormányt, de inkább a kisebb nagyobb feszítések hatására recseg-ropog a kormány-kormányoszlop burkolata(a kormány és a műszerfal között, nekem)
Ennyi! Nem vészes csak így 5000 km környékén még nem kellene! Sőt nekem a rádio mögött is szokott zörögni vmi:((((((
Én írtam a kanyartam nem igazán stabíl véleményezést! Való igaz normál verzióban Ausztrián át is nem volt semmi gond, az osztrákoknál rendesen meg van csinálva a sztráda. Firenze környékén, Toszkánánál jöttek a gondok, ill nem gondok, de 100-ig visszavett tempó, mert úgy éreztem mindjárt lecsúszok az útról. Fiestám meg tapadt ott is, mintha odaragasztották volna, szal nem rossz a futómű! Csak ez jobb volt az előző kocsimon. Amúgy ritkán jár az ember olyan helyen, ahol megérzi, úgyhogy semmi gond. A kormányburkolat szomorú, hogy majd megjelenik mindenkinél, bár nyaralás alatt nagyon zavaró volt, itt a városban észre sem veszem. De azért akkor is... ez nem jó húzás.
Nemsokára, ha lesz egy kis időm, bővítem a népítéletet:)
Nem csak MO. van rajta hanem még másik 35 ország,csak nem tudom milyen részletességgel! Érdekes, mert Bibione(OLaszország) ami a közép-europa(lapozgatos térképen nincs rajta) azt kb 30sec. alatt megtervezte! Valszeg Sarti túl kis falucska! (Nem tudom mert még nem jártam ott)
Ha Bp-ről indulok, akkor M5 koppig, határon át, majd irány tovább egyenest, Novi Sad (innen pálya)-Belgrád (beérkezvén 90 fok jobbra, a lámpánál erőszakos mosógyerekekre vigyázni!), onnan tovább a pályán NIS-ig, ott viszont irány Bulgária Sofia, elég xar az út... majd ott az Sofia-"elkerülőn" (néhol macskaköves váltakozó irányú előzősávot hanyagolni, mert állatok), aztán irány a Görög határ (uniós fél autópálya, jó út a határig, lejt, lehet gurulni, ergó fogyasztás szuper, a klímakompresszor, meg befagyhat, néha ki kell kapcsolni)... ott Fél autópálya amin állat mód mennek a görögök Thessalonikiig, ott az elkerülőt nem árt nem eltéveszteni, és a part mentén le Halkidikinek... ott van egy Shell kút, ha már horpad a tank, és onnan irány Sarti jobbra tán a második, de ki van írva... :) Sarti-nál is van két kút... :)
Egyéb trükkök:
Szerbeknél-bolgároknál mérnek minden fánál, ezért mindent betartani, mert drága, ha gáz van, szerbeket nem vesztegetni, bolgárokat Borsodival lehet... :) Szerbek ha kötekednek, hogy nincs tűzoltó palackod, akkor ne hagyd magad, mert törvény nincs rá... :) Bolgároknál ablaktörlő-lapátra vigyázni, sose hagyd magára a kocsit!
Belgrádban az említett mosógyerekeknek inkább fizess, ha elkapnak, mert szétk*rják a fényezést... ajánlatos 10m-el előbb félreállni, ha piros, és csak zöldre indulni...
Bulgár belépéskor uticélnak mondj görögörszágot, nem szeretik, de békén hagynak, elvileg tejelni kell itt is fertőtlenítő-pézt, cca 5 euro...
Miért Bulgária? Mert Macedonián át az átutazóvám horribilis...
Bolgár-szerb határon oda-vissza lehet szívni török vendégmunkásokkal!!! Időzítésre figyelni, enni-innivaló legyen, ha várni kell!
Szerintem ha rájuk hagyom akkor fújhatom az egészet, és én ugy éreztem ott hogy nem most érkezett meg a GPS, hanem csak most adták ide! Egy nevet kértek meg hogy milyen tipusú az autó! Semmi rendszám vagy valami, JA és nem is az az értékesítő volt akinél az autót vettem, tehát ezzel a fószerrel én még nem is találkoztam! Ideadta és mehettem a pi...ába! Valami 1-2 mondat a kütyüről... de semmi! Kibontom, semmi magyar betű:( De van benne egy cd és azon van a magyar használati utasítás!
Köszi, csak az a problémám, hogy legelőször próbából meg akartam terveztetni egy Sarti(Görögország)-i utat, és nincs benne! Talán annyira nem részletes? :( Amugy frankó! Tök sok adat van benne tárolva(benzinkút,étterem,mozi,parkoló,pihenő és még rengeteg más dolog) Amúgy 2006. 10. havi térképek vannak rajta! Elég frissnek tűnik!
Ha jól néztem a képeket az ajándék naviról, akkor I-Go klón, ami azt jelenti, hogy topmap-os a térkép, ami jelenleg a legjobb... melleselg ezt a térképet használja a www.utvonalterv.hu is, ott csekkolhatod...
Alu-t télire nem szabad venni. Ha padkázod sérülékenyebb mint az acél, javítani sem olcsó, és a só sem tesz jót neki. Nézegesd a Mazda felniket azok méretben stimmelnek szerintem. (acél)
Nekem csak benzines tapasztalatom van,de ott sem árt évente nagytakarítást csinálni.Én catacleannel szoktam.Itt sem árthat.Szép lasssan csökken a teljesítmén,észre sem veszed.Nekem +tapasztalatom van vele!!
ebben még tudomásom szerint nem piezo van.... Ez CR2 es rendszer,az audiban CR3 van... Egyébként lehet felújítnani,cserélni a bef. fúvókákat,de 100 000 Km ig nagy valószínűséggel nem lesz baja,de kannából nem kell tankolni persze...
Nekem a civic formája meg a belsőtere teccik nagyon jó a formája annyira nem :) , nekem eddig csak honda volt és abszolút megbizható volt még a 17 éves civiccel se volt szinte semmi gond, én őszintén megmondom hogy magátol a motortól félek ezen belűl a comman rail technológiától sok jót nem igazán hallotam erről a tecnikáról, mi a az audiba most kezdtük el a próbagyártást hát ezek a piezo kirstályok meg hasonló bonyolultabb alkatrészek nem valami strapabírok főleg az injektorokra panaszkodnak amiket ráadásúl javítani se lehet, kis mocskos gázolaj és vége? gari a befecskendezésre is járhat? amúgy a cee'd 400 ezerrel olcsobb mint a 1,8 civic ami már elég sok gázolaj, takarékosabb, jól felvan szerelve, nem olyan vadító forma de nekem teccik szóval elfogadhatobb barátságosabb autó, amit megbízhatónak mondanak, kívülről előzi európát és japánt ahogy megjelent eggyik totalcaros tesztbe, ezen kívül még a márkakereskedő (győr) hozzáálásával nem voltam megelégedve de amúgy télleg teccik az autó! Bocs ha hosszú voltam :)
OFF Az új Civictől nincsenek sokan elszállva. És sajnos a legmegbízhatatlanabb autó lett a Hondák közül, olvass csak utána. Hogy azóta már jobb alkatrészekből rakják össze nemtudom, már lehet nem olyan problémás egy mostani, mint amikor megjelentek, de nem tudom. Járd körbe a témát. Itt annyi volt a bibi a Ceed-del, hogy az első 10ezer példányban hibás alkatrészt találtak, már nem emlékszek pontosan mit is, talán lengéscsillapító?? De ezt a hibát azonnal korrigálták a gyártósoron, az első 10ezer példány után gyártottakba már a jó alkatrész kerül. De mindegyik tulaj kapott értesítést a cseréről, nem úgy mint a VW esetében... ott a kötelező szervizkor cserélik ki a hibás elemeket, ha eszükbe jut megnézni a rendszerben. :( ON