Keresés

Részletes keresés

Axióma Creative Commons License 2008.12.03 0 0 542
Szerintem meg rosszabb is, hogy tartja a hot, mert felmelegiteni azt is tuzelovel kellett, de hosszabb ido alatt tobbet fog kivinni a kemenyhatas.
Előzmény: Törölt nick (541)
Veszpremi Creative Commons License 2008.12.02 0 0 540
Nálunk is van a gázkazán mellett egy vegyestüzelésű kazán, ami nagyon nagy hasznot hajt a jelenlegi gázárak mellett. T.i. óriási előnye főként enyhébb időszakokban, hogy mitán jól felforrósodott, sokáig tartja az öntöttvas test a meleget és így a radiátorok is langyosak, melegek maradnak órák hosszatt. Nem marhaság!
Előzmény: irnix (537)
irnix Creative Commons License 2008.12.02 0 0 538
irnix Creative Commons License 2008.12.02 0 0 537
Sziasztok!

Nagyon laikus vagyok, és még annál is inkább bizonytalan:)

86 nm-es családiház fűtés korszerűsítése előtt állok. A beszúrt alaprajzon jelölt wc helyiségbe szeretnék egy gázkazánt berakni, ami a HMV-t is előállítaná nekem, valamint a pincébe szeretnék egy vegyes tüzelésű kazánt is barakni (sose lehet tudni, kémény meg van).
Radiátoros központi fűtést szeretnék kialakítani a meglévő konvektoros megoldás helyett. Sokáig vacilláltam a padlófűtésen is, mert fél méter a lábazat magassága és félek attól, hogy esetleg hideg lesz a padló, viszont árban a sok járulékos költséggel nagyon megterhelő lenne anyagilag.
Szal' kérdéseim a következők:

Milyen cirkót érdemes beszerezni (? KW) (nem márka érdekel, hanem hogy) érdemes-e (egyelőre) 2 személyre egy inverteres víztárolót beépíteni?
Gondot okoz-e, hogy a vegyes tüzelésű kazán (35KW) a pincében lenne (se nem túl távol, se nem túl közel a cirkóhoz). Alpexes megoldással, keringetőszivattyúval.

Köszi:
irnix
Tusi_ Creative Commons License 2008.12.02 0 0 536
Sajnos nem igaz. Csak ugyanolyanra cserélheted engedély nélkül, ha más márka, illetve más teljesítményű, akkor gázos és kéményes engedély is kell :(
Előzmény: Émile (520)
Axióma Creative Commons License 2008.11.30 0 0 535