Raknék itt egy kis rendet... nem mindenki kopizta a többieket, remélem most mindenki benne van, aki eddig "nyilatkozott"... az ABC-sorrend se nagyon akart sikerálni... :) Na szóval az edigi lista:
baleri80--- KPF-431 1,4 LX, ezüsmetál, kétlaki vagyok, Budapest (III-XVI. ker. között ingázom melóba hétközben), Albertirsa és környéke hétvégén
ceeee ---- 1,4 EX , beige , Debrecen-Nyíregyháza-Dunakeszi-Szentendre vonalon, M3 havonta többször
csorban -- KSG-949 1,4 LX kompass blue, Tatabánya, Tata, Császár
díler: KTZ-384 Pistongray 1.6CRDI+xenon. Lábatlan, Kom -Eszt, Pest, fejér megye, akárhol véletlenszerűen felbukkanhatok, mint a locnessi szörny. :-D
Doki1984-KVR-912 1,6 crdi Beige-Szolnok és környéke
era16-KTF-791 1.6 EX,Fekete-Szentes,és környéke. (Tiszafüred,Mátra,bükk)voltam vele.
hgabor99 --- KTM 124 1,4 EX, pyston grey, Szeged
KiberLovag - KPG-268 CRDI EX, beige - Budapest (II. ker lakás, egész város, és környéke meló (M1-Zsámbék-Szomor is ide értendő), egyéb rendszeres előfordulások: M7-Balatonszárszó nyaranta, M5-Sándorfalva-Szeged cca 3 hetente, M3 alkalmanként)
pinyo1 - KFT-787 1,4 EX, Ezüst - Eger és környéke naponta
Sanja28 - KOU-375 1,6 EX, Fekete, Tatabánya, Budapest, és Dunántúl
vlevi - Mars red 1.4LX+ KNN-281, Nyíregyháza és környéke. Egyébként a forgalmiban a színe : 03 Narancs.
A power gomb nem kapcsolja ki teljesen a navit, csak ha legalább 3 másodpercig nyomod. Lehet hogy ez lehet a gond.
Nekem kb. 1 órát bírja a saját telepéről kb. 2-3 órás töltés után. De menet közben úgy is kocsi akksijáról használjuk. :)
Érdekes hogy alapból nem jelezte ki a töltöttségi szintet navigáció módban. Át kellett írni az SD kárgyán levő sys.txt-ben a "display_battery=0"-t 1-re. Ezután rögtön megjelent töltöttséget jelző kis ikon.
Viszont a sebességfüggő hangerőt nem sikerült beállítanom...
Ajándék GPS tapasztalatok: 12 óra töltés ,egész nap semmi használat,estére nem tud bekapcsolni úgy lemerül,és ezt már új kora óta tudja... Ez csak az enyém egyedi tulajdonsága, vagy mindenkié ilyen?
KiberLovag - KPG-268 CRDI EX, beige - Budapest (II. ker lakás, egész város, és környéke meló (M1-Zsámbék-Szomor is ide értendő), egyéb rendszeres előfordulások: M7-Balatonszárszó nyaranta, M5-Sándorfalva-Szeged cca 3 hetente, M3 alkalmanként)
pinyo1 - KFT-787 1,4 EX, Ezüst - Eger és környéke naponta
era16-KTF-791 1.6 EX,Fekete-Szentes,és környéke. (Tiszafüred,Mátra,bükk)voltam vele.
Doki1984-KVR-912 1,6 crdi Beige-Szolnok és környéke
ceeee ---- 1,4 EX , beige , Debrecen-Nyíregyháza-Dunakeszi-Szentendre vonalon, M3 havonta többször
baleri80--- KPF-431 1,4 LX, ezüsmetál, kétlaki vagyok, Budapest (III-XVI. ker. között ingázom melóba hétközben), Albertirsa és környéke hétvégén
hgabor99 --- KTM 124 1,4 EX, pyston grey, Szeged
Sanja28 - KOU-375 1,6 EX, Fekete, Tatabánya, Budapest, és Dunántúl
csorban -- KSG-949 1,4 LX kompass blue, Tatabánya, Tata, Császár
díler: KTZ-384 Pistongray 1.6CRDI+xenon. Lábatlan, Kom -Eszt, Pest, fejér megye, akárhol véletlenszerűen felbukkanhatok, mint a locnessi szörny. :-D
Lehet technikai és vezetés technikai hiba is, de kétlem hogy az előző nyolc autónál - amit használtam - egyszer sem fordult elő ilyen, most pedig rendszeresen megtörténik ha hirtelen indulok. Persze nem mondom hogy nem hibázhatok de itt szerintem nehéz lenne.
Kipörgésgátlóm nincsen, mert lx de korábbi autómban volt és az messze nem így viselkedik. Több útfelületen is produkálta előszőr az üllői út felújított részén ahol tényleg semmi borda előfordult már az egérútnál és a hungárián is. :( Mellesleg lehet hogy köze van a kopogáshoz a futóműnél.
KiberLovag - KPG-268 CRDI EX, beige - Budapest (II. ker lakás, egész város, és környéke meló (M1-Zsámbék-Szomor is ide értendő), egyéb rendszeres előfordulások: M7-Balatonszárszó nyaranta, M5-Sándorfalva-Szeged cca 3 hetente, M3 alkalmanként)
pinyo1 - KFT-787 1,4 EX, Ezüst - Eger és környéke naponta
era16-KTF-791 1.6 EX,Fekete-Szentes,és környéke. (Tiszafüred,Mátra,bükk)voltam vele.
Doki1984-KVR-912 1,6 crdi Beige-Szolnok és környéke
ceeee ---- 1,4 EX , beige , Debrecen-Nyíregyháza-Dunakeszi-Szentendre vonalon, M3 havonta többször
baleri80--- KPF-431 1,4 LX, ezüsmetál, kétlaki vagyok, Budapest (III-XVI. ker. között ingázom melóba hétközben), Albertirsa és környéke hétvégén
hgabor99 --- KTM 124 1,4 EX, pyston grey, Szeged
Sanja28 - KOU-375 1,6 EX, Fekete, Tatabánya, Budapest, és Dunántúl
csorban -- KSG-949 1,4 LX kompass blue, Tatabánya, Tata, Császár
KiberLovag - KPG-268 CRDI EX, beige - Budapest (II. ker lakás, egész város, és környéke meló (M1-Zsámbék-Szomor is ide értendő), egyéb rendszeres előfordulások: M7-Balatonszárszó nyaranta, M5-Sándorfalva-Szeged cca 3 hetente, M3 alkalmanként)
pinyo1 - KFT-787 1,4 EX, Ezüst - Eger és környéke naponta
era16-KTF-791 1.6 EX,Fekete-Szentes,és környéke. (Tiszafüred,Mátra,bükk)voltam vele.
Doki1984-KVR-912 1,6 crdi Beige-Szolnok és környéke
ceeee ---- 1,4 EX , beige , Debrecen-Nyíregyháza-Dunakeszi-Szentendre vonalon, M3 havonta többször
baleri80--- KPF-431 1,4 LX, ezüsmetál, kétlaki vagyok, Budapest (III-XVI. ker. között ingázom melóba hétközben), Albertirsa és környéke hétvégén
hgabor99 --- KTM 124 1,4 EX, pyston grey, Szeged
Sanja28 - KOU-375 1,6 EX, Fekete, Tatabánya, Budapest, és Dunántúl
KiberLovag - KPG-268 CRDI EX, beige - Budapest (II. ker lakás, egész város, és környéke meló (M1-Zsámbék-Szomor is ide értendő), egyéb rendszeres előfordulások: M7-Balatonszárszó nyaranta, M5-Sándorfalva-Szeged cca 3 hetente, M3 alkalmanként)
pinyo1 - KFT-787 1,4 EX, Ezüst - Eger és környéke naponta
era16-KTF-791 1.6 EX,Fekete-Szentes,és környéke. (Tiszafüred,Mátra,bükk)voltam vele.
Doki1984-KVR-912 1,6 crdi Beige-Szolnok és környéke
ceeee ---- 1,4 EX , beige , Debrecen-Nyíregyháza-Dunakeszi-Szentendre vonalon, M3 havonta többször
baleri80--- KPF-431 1,4 LX, ezüsmetál, kétlaki vagyok, Budapest (III-XVI. ker. között ingázom melóba hétközben), Albertirsa és környéke hétvégén
KiberLovag - KPG-268 CRDI EX, beige - Budapest (II. ker lakás, egész város, és környéke meló (M1-Zsámbék-Szomor is ide értendő), egyéb rendszeres előfordulások: M7-Balatonszárszó nyaranta, M5-Sándorfalva-Szeged cca 3 hetente, M3 alkalmanként)
pinyo1 - KFT-787 1,4 EX, Ezüst - Eger és környéke naponta
era16-KTF-791 1.6 EX,Fekete-Szentes,és környéke. (Tiszafüred,Mátra,bükk)voltam vele.
Doki1984-KVR-912 1,6 crdi Beige-Szolnok és környéke
ceeee ---- 1,4 EX , beige , Debrecen-Nyíregyháza-Dunakeszi-Szentendre vonalon, M3 havonta többször
baleri80--- KPF-431 1,4 LX, ezüsmetál, kétlaki vagyok, Budapest (III-XVI. ker. között ingázom melóba hétközben), Albertirsa és környéke hétvégén
-fehér férfi /bocsi, de nőből vagyok/ -30-év fölött /még csak 27/ -családos /nem tudok róla/ -középosztálybeli /én is dolgozom :) / -több autója volt /ez az első autóm/ -ész érvek alapján dönt /igyexem, bár szerelem volt első látásra és a műszaki részénél a bátyám is segített, szerintem jó döntés volt/ -hosszabb utakra használja az autót /vegyesen/ -tudja mit akar, és kap a pénzéért /hmmm.../ -vásárlás előtt be gyűjt minden információt /lehetőségeimhez képest/ -nem számít milyen jel van a hűtőrácson /még élni szeretnék.../
KiberLovag - KPG-268 CRDI EX, beige - Budapest (II. ker lakás, egész város, és környéke meló (M1-Zsámbék-Szomor is ide értendő), egyéb rendszeres előfordulások: M7-Balatonszárszó nyaranta, M5-Sándorfalva-Szeged cca 3 hetente, M3 alkalmanként)
pinyo1 - KFT-787 1,4 EX, Ezüst - Eger és környéke naponta
Doki1984-KVR-912 1,6 crdi Beige-Szolnok és környéke
ceeee ---- 1,4 EX , beige , Debrecen-Nyíregyháza-Dunakeszi-Szentendre vonalon, M3 havonta többször
baleri80--- KPF-431 1,4 LX, ezüsmetál, kétlaki vagyok, Budapest (III-XVI. ker. között ingázom melóba hétközben), Albertirsa és környéke hétvégén
Kinek vették le azt ajtókárpitját...jól emlékszem nyikorgott utána? Szeretném lefoliáznitatni,de ahhoz le kell venni az összes kárpitot. Attól félek utána nyikorogni fog...
Igaz, nem Cee'd-em lett, de ehhez a nyöszögrés, cicegés hangokhoz van egy-két gondolatom. Tapasztalatom szerint, és a neten olvasott tesztekből kiindulva minden autónál vannak ilyen "hibák", amíg nem történik meg az első ráncfelvarrás.
Van gyártó, aki idővel korrigálja ezt, de akad olyan (általatok emlegetett Punto) ami még a sokadig generációnál is tojik rá. A mostanában egekbe emelt új C-Merci tesztjeiben is folyton ilyen fura hangokat emlegetnek, pedig az 3X drágább, mint egy Cee'd mondjuk.
Nekem Megane II van, és a 2003-asban sok ilyen zörej volt. Most ráncfelvarrott 2007-es van, és 7000 kilóméter alatt még egy picike cin-cin sem jött elő, pedig a gumi is peresebb mint előtte.
Tapasztalat szerint az ilyen hangokat otthon lehet igazán kijavítani, mert a szervizek szarnak rá. Egy kis WD-40 az ajtózsanérokra, zárakra, vékony szivacsbetétek ide-oda. Csak kell egy kis bátorság meg műszaki érzék, hogy a vadi új autót szétkapja az emberfia.
Biztosan jó, de nem TÖKÉLETES! Marha drága a gyári szőnyeg, de hidd el megéri!(patenttal rögzíthető,pontosan illeszkedik és a gumiszőnyeg ráadásul még tök jól is néz ki) Én ezt ajánlanám! Nekem 9000-ért adták ide:((( a gumit aminek a szélébe van irva "CEED"
Igen,eszem ágában sincs alufelnit venni télire... A mazda felninek a teherviselője hány mm,mert ami nekünk kell,az 67,1, az SX4,a HRV: 64mm,a toyota 60mm...de mazdát nem találok sehol...
De ha valaki használja a google-t, és beírja, hogy Budapest sarti pl, akkor hasznos dolgokra lelhet, meg sok fórumra, ahol ezt nyomják, és sok emberke tele van friss élményekkel... :)
2004-ben még brutális átutazó-vám volt... ezért ment mindíg mindenki bulgária felé... bár a Sofiatól a görög határig tartó jó út miatt még lehet, hogy így is megéri... azért én az utazók helyében érdeklődnék az átutazási feltételekről... autoklub, meg ilyenek... esetleg rákeresnék a neten friss útleírásokra