Keresés

Részletes keresés

Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2009.10.20 0 0 29
Valaki tervez a jövő nyáron egy kis motoros túrát?
mzsombi Creative Commons License 2009.10.10 0 0 28
Ezek szerint gyakorlatilag a keverékszabályozó csavarral lehet "gyárilag" az alapjárati fordulatot állítani. Ha jól értem, ez az a csavar, ami menetirány szerint előrébb van, és az idomon levő lyukon keresztül érhető el. A manuálban legalábbis ezt a csavart mondja az alapjárat állítására. Mikor megvettem, ezzel lőttem be melegen az alapjáratot. A fogyasztással igazából nincs bajom, nagy fordulatról motorfékezésnél néha durrog kicsit, de próbaképp mentem most egy tank benzint lightosan városban, max 60-70, nagyon finom gyorsítások és gyors felváltás, lámpákhoz kigurulás, de volt azért benne dugóban állás és araszolás is, így jött ki 1,73l/100km.

Amúgy vezetem interneten a tankolásokat és a karbantartásokat is, itt meg tudjátok nézni a többi jelenlegi és volt motorommal együtt: Innova fenntartás
Előzmény: camionos66 (27)
camionos66 Creative Commons License 2009.10.10 0 0 27

Én az INNOVÁT 3 évesen vásároltam 370km-rel. Az akkori alapjárat beállítást tekintettem "gyári" értéknek. A teljesen betekert csavart fél fordulatnyira kihajtva..
Valójában CO mérő müszerrel kellene beállítani. Autószerelöi multamból tudom, hogy a keverék szabályzó csavar helyzete a gázkar negyed, egyes karburátor típusokon a
gázkar fél állásáig hatással van a motor fogyasztására és teljesítményére.

A keverék szab. csavar menetirányban elöl van, a hátsó az alapjárati fordulat állító csavar. Mindkét csavar alapjárat beállító, az igazi keverék szabályzó csavar vagy le van dugózva, vagy nincs is, ez esetben csak fúvóka cserével módosítható a gyárilag beállított keverési arány.
Kizárólag a motorféken jelentkező durrogás miatt kezdtem el állítgatni a csavarokat..
Előzmény: mzsombi (22)
camionos66 Creative Commons License 2009.10.10 0 0 26

Üdv!

Készítek fotókat a doboztartó felszereléséről, remélem sikerül feltennem az oldalra a fotókat... Természetesen némi magyarázattal is szolgálok a mutatványról.
A szerkezet egyébként strapabírónak tünik, 5-8 kg súlyú hátizsákot magabiztosan
tartja a dobozzal együtt.
Előzmény: Túrázó Zsola 73 (25)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2009.10.06 0 0 25
Az etz csomagtartó alatt arra az alu vázra gondolsz,amire oldaldobozt is lehet rakni?Hogy fogattad fel?
Előzmény: camionos66 (21)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2009.10.06 0 0 24
Egyszer kipróbáltam,vittem egy másik 110 kg.-os utast.Nagyon nehéz volt manőverezni vele.Kanyarodás,fékezés,gyorsulás.Városban kerültünk egyet,a végsebességét így nem tudom.A 80 kg.-os utassal már érezhetően jobbak a vezetési tapasztalatok.
Előzmény: camionos66 (20)
mzsombi Creative Commons License 2009.10.05 0 0 23
Durván jól fogyasztanak az injektoros Innovák... :O Összes Honda fogyasztása

És még a felvitt összes járműből az első értékelhető is egy Innova: Összes jármű fogyasztása
mzsombi Creative Commons License 2009.10.04 0 0 22
Mi a keverlkszabályozó csavar gyári beállítása? (Gondolom ez nem a lyukon keresztül elérhető alapjárati fordulat csavar, hanem a másik).
Előzmény: camionos66 (21)
camionos66 Creative Commons License 2009.10.04 0 0 21

A z én kedvencem is nehezebben indul egy két hetes állás után..
Szivató ráhúz, és a berugóval 5--7 rugás. Egy két napos állás után szivató+ öninditó
pöc-röf. Napközben szivató nélkül azonnal indul.
Mivel karburátoros a gép, a tapasztalatom szerint érzékenyen reagál az üresjárati keverék szabályzó csavar beállítására. Ha a gyári beállításra tekerem, sűrűn durrog
motorféken, a fogyasztás alacsony, de sajnos a teljesítmény is csökken...
Ha még egy negyed fordulatot kitekerem, csak ritkán durrog, jobban megy, és picivel
többet fogyaszt. Plusz fél fordulatnyi kitekerés /a gyári beállításhoz képest/ a
durrogás teljes megszűnése, további csekély teljesítmény és fogyasztás növekedés.
Én a gyáritól + 1 negyed állásban használom, talán így a leggazdaságosabb.

Ha estleg van jó tippetek szélvédő plexi beszerzésére, megköszönném a segítséget.
A doboztartót egy óra alatt megoldottam egy ETZ tartóval, de a szélvédelem
projekt csúnyán elakadt...

Üdv!
Előzmény: Túrázó Zsola 73 (14)
camionos66 Creative Commons License 2009.10.03 0 0 20

Én jelentkezem a kétszemélyes fogyasztás mérésre.....

Két 110 kg-os manus jól mutatna az INNOVÁN. Szerintem össze is csuklana

alattunk. A fogyasztás pedig 5 liter lenne 100 kilométerenként....

A gumikat kb 5 bar-ra kéne fujni.

A max sebesség 60km/ ó lenne.

Üdv.
Előzmény: Túrázó Zsola 73 (11)
mzsombi Creative Commons License 2009.10.01 0 0 19
Nyáron Castrol ActEvo GP 20w50-es ásványi volt benne, azt kajálta, 4000 km alatt 4 decit evett belőle, most a hűvösebb időre 10w40-es félszintetikus ActEvo Xtrát tettem bele, 1000 km után ezen még nincs észrevehető olajfogyás.
Előzmény: Túrázó Zsola 73 (18)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 18
Naponta-kétnaponta szinte mindig van használva.De ugyan ez a helyzet ha egy hétig áll.Olajat milyet használsz bele?Én "repsol 4t sintetico"-t,10W40.
Előzmény: mzsombi (17)
mzsombi Creative Commons License 2009.10.01 0 0 17
De, elvileg ugyanaz, 2006-tól kapott injektort. Az még hozzátartozik, hogy hosszabb állás után (kb 1 hét), többet kell indítózni, hogy beinduljon, de ilyen alig volt, általában nem állt a vas 1-2 napnál többet, csak nagyon ritkán. Lehet, hogy ha te nem használod gyakran, azért indul nehezen.
Előzmény: Túrázó Zsola 73 (16)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 16
A 2005-ösön karburátora nem ugyanaz?
Előzmény: mzsombi (15)
mzsombi Creative Commons License 2009.09.30 0 0 15
Szívató kihúz, és önindítóval pöcc-röff. Hidegen hogy tartsa az alapjáratot, kell kicsit játszani a gázzal, de magával az indulással nincs probléma. 2003-mas karbis 125-ös Innova.
Előzmény: Túrázó Zsola 73 (14)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 14
Még egy kérdés Honda Innovával kapcsolatban:
Nektek hogy indul a gép hideg állapotban?Nekem,most nyáron is gyujtás nélkül szívatóval 3 rugás,utána gyujtással a 4.rugásra indul,a szívatót még egy kis ideig rajta kell hagyni (MZ effektus).Az önindító motorral nem is merek próbálkozni.Azért kérdés ez nálam, mert van egy szintén körváltós 50ccm,Yamaha Town Mate-m,ami annyival különbözik a Honda Cubbtól,hogy gardán tengelyes,és ez a kis gép meg szívató nélkül pöccre indul első rugásra.Esetleg beállítási probléma van,vagy nagyobb motor esetén ez természetes?Valakinek van ötlete?A ti Innovátok hogy indul?
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 13
Az Alföldön lakom,az 50,és a 70-es átlagot sík terepen mértem,"hosszútávon",ami annyit jelent,hogy városon kívül,mindkét esetben kb.150 km. távot tettem meg, 95-ös benzinnel, tank teljesen tele,a tanksapka pereméig,az út végén ismét teletankolva,levetítve 100 km.re. A 90-es átlag (értve ezalatt,hogy mindig igyekeztem tartani a sebességet) vegyesen volt sík terep és hegyvidék,(Pécs,Mátra,Bükk,-mindegyik túra 500 km.felett). Az eredmény persze nem hiteles,és nem századra pontos.
A kerék 2.5 bar,egy személy,én 110 kg, csomagok nélkül,hátul doboz felszerelve,enyhe széljárás.
A városi átlagfogyasztás még hátra van.
mzsombi Creative Commons License 2009.09.28 0 0 12
Írsz a mérési módszerről is? (Mekkora távon mérted, hogyan határoztad meg pontosan az üzemanyag fogyását stb.)
Előzmény: Túrázó Zsola 73 (11)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 11
Elkészült a fogyasztási teszt.
50 km.-es sebességnél az átlag fogyasztás:1.6l,
70 km.-nél 2l, 90 km-.nél 2.4l. természetesen egy személy alatt.A 2 személyes teszt még hátra van.
üdv.
mzsombi Creative Commons License 2009.09.05 0 0 10
Ahol föl tudok gyorsulni bent a városban 60-70, elindulások-megállások, M1-M7 kivezetőn pedig 80-90.
Előzmény: Túrázó Zsola 73 (9)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 9

A 2 literes fogyasztás mekkora átlagsebességnél van?

mzsombi Creative Commons License 2009.09.05 0 0 8
Nagyban függ a használattól. Evett már 1,7-et is alattam városban, és 2,5-öt is megetettem vele szintén városban, azt két személlyel. Átlagban 2 liter körül járok vele mostanában, Budapest keleti végéből Törökbálintra, a városon keresztül.
Előzmény: Túrázó Zsola 73 (7)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7

Köszönöm, kipróbálom.

Egy másik kérdés: nektek mennyit fogyaszt az Innovátok? Az egyém 2,4-et 80-90 nél hosszútávon .Azért kérdezem, mert a népítéletben lehet olvasni 1,9-es átlagot is.

tux Creative Commons License 2009.09.03 0 0 6
A magas alapjárat miatt a röpsúlyos kuplung zár egy kicsit. Ha üresben áll járó motorral, nem akar picit elindulni? Csak mintha hátulról fújná a szél? Ha igen, biztosan a magas alapjárat az oka, kicsit tekerni kell a csavaron. A szerszámkészletben van csavarhúzó, az idomon meg egy furat, ami a megfelelő csavarhoz visz.
Előzmény: Túrázó Zsola 73 (5)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2009.09.02 0 0 5

Üdv.! Lenne egy kérdésem. Honda Innova 2005-ös kiadás,20000km. Hidegen a sebességek váltása simán,könnyedén megy,azonban üzemmeleg állapotban főleg üresből első fokozatba nehezebben, erősebben lell nyomni a váltókart, és ilyenkor ugrik egy kicsit.Olyan,mintha nem emelne ki teljesen. Ezt ti is tapasztaltátok? Ez így természetes, vagy esetleg állítani kell rajta?

camionos66 Creative Commons License 2009.08.21 0 1 4
Üdv. az uraknak!

Feri vagyok, baranya megyében Szentlőrincen éldegélek. És ami a lényeg, jómagam is rendelkezem egy rendszámos, 2004-es Honda Innovával. Munkába járós,hétvégente rövid kirándulós motornak vásároltam, és hozza is a tőle elvárható szintet. Ha valaki kedvet érez egy kis tapasztalat cseréhez, vagy egy kötetlen csevegéshez, szívesen írok, ha van kinek...

Egy közös motorozás már túl nagy álom, esetleg ha a környéken lenne egy márkatárs...

Bemutatkozásnak talán ennyi megteszi. Ha esetleg a fórumozók a délvidékre tévednek, szívesen segítek bármilyen probléma megoldásában. Kis műhely, meg némi szaktudás a rendelkezésemre áll. Ja, és van még egy ETZ 251-es gépem is.


Tel. :30 2263712

Hali
zöld_I Creative Commons License 2009.08.18 0 0 3
 A Kawasaki Max kimaradt :P
mzsombi Creative Commons License 2009.08.18 0 0 2
Régen az volt, de most egy Innovához teljesen hasonló motort hívnak így Suzukiék:

Suzuki FL125

Ha megnézed a fotóit, rá van írva oldalra az Address.
Előzmény: KawaBazsy (0)
tux Creative Commons License 2009.08.18 0 0 1
Az SR nem körváltos...
De örülnék, ha az volna, jó találmány...
Előzmény: mzsombi (-)
KawaBazsy Creative Commons License 2009.08.18 0 0 0
A Suzuki Adress az nem egy szimpla robogó?
Előzmény: mzsombi (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!