Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28715
mindenestre most hallottam a rádióban, hogy az SZDSZ szóba hozta az esélyegyenlőségi törvényt, nem lesz itt se TW6000 se más ami nem fullextrás alacsonypadlós...
Előzmény: IZé (28714)
IZé Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28714
Szerintetek olcsó a hannoveri villamos?
Ha 12MFt a korszerű alacsonypadlós villamos méterenként, akkor egy 26 méteres 312 millió. Ha nem alacsonypadlós, akkor valószínüleg jóval olcsóbb, nem sokkal 200 fölött lehet. (Ezek szerint nem állított lehetetlent a Ganz-os szakmeber, hogy ők ilyet kétszázvalahányért csinálnának, pedig itt mindenki kapásból lehetetlennek találta). Namost, akkor a 100 milliós TW6000-es féláron van. Félár egy élete felénél lévő villamosért. Nem mondom, hogy drága, de nem is olcsó. Nem érné meg inkább akkor ezért a pénzért 30-40 darab vadiúj villamost csináltatni valakivel (nem csak a Ganzzal lehet, ha az nem tetszik a BKV-nak), pontosan olyanra, amilyen nekünk kell. És akkor nem lenne probléma, hogy magasperon kell, meg hogy keskenyebb, mint a Tátra, de mégsem jó az UV helyett Szabadság hídra, meg hogy monomotoros, meg hány fékezett tengely van, meg hogy hol az ablak, meg zöld... stb.
Szóval csak azért kell megvenni, mert ilyen ritkán van, hogy nem lestrapált, hanem középkorú villamosokat akarnak eladni. Én nagyon örülnék, ha lenne új villamos. Inkább a hannoveriek, mint a semmi. De ha úgy közelítjük meg a kérdést, hogy Bp vezetése kipréselt magából 7Mrd-ot villamosra, akkor biztos hogy ez a legjobb döntés, ezeket a rendszeridegen kocsikat megvenni?
------
Másik gondolatmenet. Lehet, hogy Demszky attól fél, hogyha már itt lesznek ezek a Stadtbahn-villamosok, akkor valaki majd komolyan kitalálja (tehát nem csak itt a mi fórumonkon hangzik majd el), hogy használjuk ezeket arra, amire való, tehát ilyen kocsikkal szépen meglehetne oldani az M4 ügyét. Mert ha már itt lesznek, és a közvélemény már látni fogja, hogy milyenek ezek a kocsik, akkor könnyebb dolog lesz zászlóra tűzni azt a gondolatot, hogy nem kell a drága M4, kell egy alagút a kb. a Móricz és a Kálvin közé, és meg van oldva a kérdés...
Pitecus Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28713
Mai napi humor
Pitecus Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28712
Javítani kellene a metrokocsik cw értékén (ICE).
Előzmény: BahnScorper (28711)
BahnScorper Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28711
A ruszki technika AKKOR még nem támogatta...

Szerintem a sebesség növelését egy kicsit a légellenállás is akadályozhatja... (akkor milyen huzat lenne...)

Előzmény: MZU (28709)
Carpy Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28710
Az orosz metrok nem tudnak visszataplalni. A 4-es metro mar tudna.
Előzmény: MZU (28709)
MZU Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28709
A sebesség vita egész érdekesen alakul. :))

Bocsánat, hogy közbeszólok, de ez a magas áramfogyasztás dolog a sok gyorsítás-lassítás miatt meglepett.

Metróban a fékezésnél a visszatáplálás mint fogalom nem mükszik?

Vagy csak a ruszki technológia nem támogatja?

Előzmény: takilaci (28693)
Carpy Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28708
A csepeli HEV-en a Lagymanyosi hidi kifele iranyu megalloban volt kiteve egymas mellett ket eltero indulasi jegyzek, de nem volt reklamozva rajta, hogy az egyik iskolai, masik meg tanszuneti. Le is akartam fenykepezni, de masnapra, mikor visszamentem, mar ki lett veve, mindketto.....
Előzmény: szega (28705)
Pitecus Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28707
Sziasztok!
"Ma reggel volt meglepi. A kis perkins megint lerobbanhatott, mert kényelmes 260-as jött a 183 vonalán.
Persze a piros 93 (bocs reptérbuszplussz) megint az orrom elött húzott el, 10 perc míg jön a másik."
Idézet a Szemeretelepi krónikákból
Voni Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28706
Hali!

Hétvégén volt 156H? Mert a városban ugyan nem volt már hó, de fent a Normafánál maradt még rendesen!

Voni

szega Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28705
Conscience!
Ha mostani bakit szeretnél látni, vess egy pillantást a csepeli HÉV Boráros téri menetrendjére. Na, aki azt készítette és nyomtatta, az a meló előtt 1 nappal látott számítógépet. Remélem, még nem cserélték le, de úgyis van róla fotóm. A színes nyomtatások, és egyéb nyomdai munkálatok árának tükrében az a menetrend nem más, mint egy kezdő dilettáns próbálkozása méregdrágán.
Szucs Lajos Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28704
Sziasztok!
Megcsináltam a Railhu.net-en a kőnyvek hozzá adásásának lehetőségét.
Kérek mindekit akinek van a listában nem szereplő kőnyve akarmirol ami a sinen gurul, az sziveskedjen hozzáadni.
Köszönöm.
Carpy Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28703
Carpy: Az pedig, hogy az atkotofolyoso lemegy a 3-as ala, es onnan fordul vissza, az egeszen nonszensz."
Angyi:"Akkor az M1 - M2,M3 Deák téri kapcsolat is nonszensz, sőt nem is létezik nincs is ilyen."

Regen jartam mar arra, de tudtommal a Deak teren, ha atszallasz az egyik metrovonalrol a masikra, akkor fuggoleges iranyban nem vegzel folosleges mozgast. Erre utaltam.

"Amúgy bagoly mondja verébnek, ugyanis te meg nem használsz ékezeteket!"

Ennek nagyon nyomos, rajtam kivulallo oka van...

"De azért szeretlek...:-)"

En is szeretlek :-)
(Dolak-Saly es a pörkölt relacioban :-) )


Előzmény: Törölt nick (28698)
FOMA Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28702
OFF
Most már tudom, hogy milyen módszerekkel dolgoznak az újságírók!:-)))
ON
Előzmény: division by zero (28697)
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28701
"Már nem tudom ki írta le, de a tervezett M4/M5 együtt már nem hangzana olyan rosszul. mint az M4 jelenlegi verziója."

Ugye-ugye! Én nem azt mondom, hogy egyszerre épüljön ki 100km metró - mert abba még az ország is beledöglik -, hanem szépen fokozatosan kell építeni, és a már meglévő szakaszokat üzembe helyezni.

Építeni kellene nem vitázni. Hogy akar BP olimpiát rendezni jó gyorsvasuti hálózat nélkül, ha az Augusztus 20-ai tüzijáték nézőit sem tudta elszállítani a BKV! Erre nem gondol OVI!

Előzmény: attus (28700)
attus Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28700
Az ember kihagy egy délutánt megy egy éjszakát, és máris nem győzi visszaolvasni!

Szentendre
Köszi a pontosítást ICS ügyben!

Már nem tudom ki írta le, de a tervezett M4/M5 együtt már nem hangzana olyan rosszul. mint az M4 jelenlegi verziója. Elvben. Aztán ahogy elgondolom a költségvetsét, máris roszul kezd hangzani...

Mindenki (Budapest is) addig nyújtózkodjon, amedig a takarója elér!

Törölt nick Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28699
Dreamy!

Üdvözöllek köreinkben. Örülök, hopgy megkaptad a levelemet! Máskor jobban vigyázok. :-)

Előzmény: Dreamy (28694)
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28698
Carpy!

"Csak mellesleg jegyzem meg, hogy nehany regebbi tervben meg a 4-es ment volna alul, es a 3-as folul." (...)

Bocsika de ezt én is leírtam!

"Korantsem szabad veglegesnek tekinteni ezt a rajzot. Az egesz terv kb. 30 evvel ezelotti atszallokapcsolat-tervezesi szemleletet tukroz.
Az pedig, hogy az atkotofolyoso lemegy a 3-as ala, es onnan fordul vissza, az egeszen nonszensz."

Akkor az M1 - M2,M3 Deák téri kapcsolat is nonszensz, sőt nem is létezik nincs is ilyen.

Amúgy helyesírás szempontjából nézd meg hány órakor született az iromány, az talán magyarázat! Amúgy bagoly mondja verébnek, ugyanis te meg nem használsz ékezeteket!

De azért szeretlek...:-)

Előzmény: Carpy (28692)
division by zero Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28697
"az Sz5-ös kint volt múlt csütörtök éjszaka. " "Valszeg tényleg komoly kocsihiány van."
az Sz5 is utasokat szállított? :-))))))))))
Előzmény: FOMA (28696)
FOMA Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28696
Szegedi hírek: most értesített Maya bácsi, hogy hosszú idő óta az Sz5-ös kint volt múlt csütörtök éjszaka.
Tegnap a 602-es vonali járat volt az 1-esen! Valszeg tényleg komoly kocsihiány van.
Carpy Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28695
Udvozollek koreinkben, Dreamy!
Előzmény: Dreamy (28694)
Dreamy Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28694
Sziasztok!
Angyi: Na innen tudom az e-mail címedet!
Egyelőre dolgozni kell, aztán majd írok valamit.
Csá!
Carpy Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28692
"Aki járt már a METRO-ban az tudja, hogy megvan az összekötő folyosó a leendő 4-es (ÉS AKÁR MIT CSINÁLSZ LESZ IS) és a 3-as metró között."

Majd meglatjuk. Csak akkor lesz folyoso, ha lesz 4-es metro.
Csak mellesleg jegyzem meg, hogy nehany regebbi tervben meg a 4-es ment volna alul, es a 3-as folul. Korantsem szabad veglegesnek tekinteni ezt a rajzot. Az egesz terv kb. 30 evvel ezelotti atszallokapcsolat-tervezesi szemleletet tukroz.
Az pedig, hogy az atkotofolyoso lemegy a 3-as ala, es onnan fordul vissza, az egeszen nonszensz.

"A jobbak már jártak is a lejtaknába."

Lejtaknaban :-)
A masban jobbak pedig jartak olyan helyeken, ahol ket egymas keresztezo metrovonal vonatai kozott kb. 15 metert kellett setalni. Sot, nehol csak 4 metert. Valoszinuleg ott meg a 4-es metro tervezok sem jartak, kulonben nem terveznenek butasagokat.

Előzmény: Törölt nick (28677)
ViTDavid Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28688
Hali!

TRA395:

Boldog Névnapot!
VOITH Retarder matrica a hátsó lámpánál.

Üdv: ViTDavid

Iparvagány Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28687
Jaa! Leesett... Pedig 2X is elolvastam előtte a cikket, és esküdni mertem volna, hogy az ominózus mondatot ott olvastam. Hát azt konkrétan nem, csak valami hasonlót...
"Míg Budapesten a vásárlás szándéka a koalíciót teszi próbára, az internetes fórumokon pedig bizonytalanok és kétkedők ékes szólamokkal védik érveiket anélkül, hogy valaha is látták volna a típust működni, az Index tudósítója gyakorlott hannoveri tömegközlekedőként nap mint nap szembesül a megvásárlásra szánt villamosokkal."
Azért csak kilóg a lóláb, nem?
Előzmény: Alfred (28686)
Alfred Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28686
Iparvagány:
De éppen az volt a sértődés tárgya, hogy ezt nem ő gondolta, hanem én írtam!
Előzmény: Iparvagány (28685)
Iparvagány Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28685
Alfred

Én nem viccelődök, pont annyira gondoltam komolyan, mint az illetékes újságíró. Azóta már teleírtam egy fél sprálfüzetet azokkal a dolgokkal, amikhez én ez alapján értek.

Más:

Szóbakerült itt bizonyos BKV-termékek minősége. Ki ne felejtsétek (ha ugyan esetleg nem volt még róla szó, ezesetben bocs) a megálló-menetrendeket, amikről egyre-másra tűnik el, ill. csúszik szét rajtuk a kiírás. Gondolom a behatoló nedvesség teszi. Bár már ott tartanánk, hogy van mindenhol olvasható menetrend, és ehhez igazodó járatok.

U.i.: lehet, hogy ez volt az utolsó hozzászólásom? :)

Előzmény: Alfred (28674)
TRA 395 Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28684
Off

Elnézést a kedves nappali topictársakról, de éjszaka valahogy mindíg jobban offolódunk, és eltérünk a tárgytól.

On

Vissza a témákhoz

Angyi:

Én nem kötözködni akartam, eszem ágámban sincs, csak így lefekvés előtt nem tudok finoman fogalmazni. Bocsika.

"Ez még mindig olcsóbb megoldás mint teljesen új lejtaknákat építeni."

Utálok a föld alatt lenni, és főleg le föl járkálni, így érthető, hogy nem tetszik. Másrészt viszont mindíg a költségességet emlitem, így most ellentmondásba kerültem magammal.

Jó éjszakát mindenkinek, viszlát ma 18.00-kor!

Krisztofer Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28683
OFF

"Ezt most MI ÉPpen ezt ebben a topicban ne beszéljük meg. Remélem tudsz a sorok közt olvasni. Ha nem olvasd el az első mondatomat sokszor gyorsan egymásután."

Bocs, hogy megkérdeztem, azért ne baSZD SZét az agyamat!

STAND-BY

Bocsánat a többiektől a trágárságért, ez csak egy rosszul sikerült vicces viszontválasz azoknak, akik tudnak a sorok közt olvasni

ON

Előzmény: TRA 395 (28681)
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.27 0 0 28682
TRA 395!

Jól érted a dolgot!
Ez csak azért irtam le hogy tisztább legyen a kép ugyanis több hozzászólás is volt ami azt mondta hogy fölkell menni a tér alatti aluljáróba, és onnan le a 4-eshez!

Ez még mindig olcsóbb megoldás mint teljesen új lejtaknákat építeni. A Deák téren is két mozgólépcsőt kell használni az átszálláshoz. Ez a megoldás olyan, mint az M1 Deák téri lejárata a metrók felé!

Amúgy aki ismer az tudja, hogy metrópárti vagyok, úgyhogy egy csöppet sem kell reklámoznom magamat!

"Akkor én nem vagyok a jobbak között. Igazad van. Viszont tudnék olyan helyekről írni, ahol Te szerintem bizti nem jutottál le. Bár nem veszem magamra, mert Carpynak szól."

Bocs a smile lemaradt! Amúgy én is tudnék irni olyan helyről. ahol te 100%, hogy nem jártál...:-)

Előzmény: TRA 395 (28680)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!