Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T-Folientechnik Creative Commons License 2014.10.12 0 0 134602

Köszi a szakértői véleményt. 

Előzmény: seat7 (134592)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134601

Ez echte Benz motor?

Előzmény: no_holy_shit (134595)
409 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134600

Igen, bele lehet. Feltételezve, hogy 1.9TD-ről beszélsz. Bele kell fúratni (marni) a főtengely helyzetérzékelőjének a helyét, és nem ártana hosszabbra alakítani a fekvőcsapágyfedelek csavarjait.

Előzmény: magoston2 (134594)
409 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134599

Háááát, Pug-ból azért akad néhány féle........  ?????

Előzmény: T-Folientechnik (134591)
DieselManiaco Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134598

Az első mondaton hiába is agyalsz,itt csak a népautókat ismerik,és másra nem hajlandóak reagálni,nem csak franciára olaszra sem. Ezért olvasgatok itt egyre ritkábban.

Előzmény: T-Folientechnik (134591)
DieselManiaco Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134597

van rajta valami bowdenes vagy elektromos dúsító? (előtöltés szabályzó) ha nincs vagy van csak nem reagál rá,akkor lehet az hogy valamitől nagy a háznyomás,és az nyomja el az előtöltést.

Előzmény: T-Folientechnik (134591)
DieselManiaco Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134596

vagy valahol probléma az üzemanyag ellátással,vagy szivattyús lesz.

Előzmény: T-Folientechnik (134575)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134595

jo motor, vagy szeret meghalni a befecskenzeses es nagyon vigyazni kell hogy ne levegosodjon fel a resolajcso (bar ebben elvileg olyan nincs(???))

 

meg gondolkodom, hogy mi szokott meghalni

Előzmény: Törölt nick (134590)
magoston2 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134594

Sziasztok !

 

Olyan kérdésem lenne, hogy kamrás td blokkba bele lehet-e fűzni egy tdi-t ?

Egyrészt belemegy-e fizikailag, másrészt nincsenek-e számottevő anyagminőségi problémák ?

 

Szeretnék egy benzines T4-esbe 4h TDi motort rakni, de papíron csak kamrás volt benne 4 hengerrel,

így papíron kamrást kap majd.

Szeretném úgy csinálni, hogy eredetiség-vizsgáztatható, forgalomképes maradjon a szekér,

ezért vállalnám azt a teljesen felesleges átfűzést is ha ezzel az időveszteségen túl nem szenvedek egyéb hátrányt .

 

Ágoston

seat7 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134593

Nagyobb előtöltést neki az a legegyszerűbb !!!

Előzmény: Harcsa_R. (134584)
seat7 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134592

Szerintem vidd el egy normális autószerelőhöz !!!!

Előzmény: T-Folientechnik (134591)
T-Folientechnik Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134591

Üdv.

Amint látom peugeottal nem foglalkozik senki, se itt sem máshol. Akkor megkérdezem ugy, mintha nem is francia autoban lenne a dolog.

A porlasztócsúcsaim 175bar-ra lettek állìtva.

Nehezen indul a gépezet. Ha az elötöltést állìtom, akkor eszmèletlenül csörög. Nincs köztes pont. Vagy csörög kibaszottul, és jol indul, ha visszaveszek belöle egész picit,már szarul indul és nagyon csörög. Amikor kibaszott nehezen indul, akkor elfogadhato a hangja.

A porlasztó elemre, vagy házra van irva a 175bar.

Ez sok lehet?

Ötlet??

 

Bárhol kérdezösködök levegönek néznek az összes dieseles,peugeot-os forumon. Ez ekkora nagy dolog? 

 

Várom válaszaitokat!

Tamás

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134590

2,143 cc (2.143 L; 130.8 cu in) I4 OM 651 DE 22 LA 204 PS 500 Nm.

 

Erről a motorról mit gondolsz?

Előzmény: no_holy_shit (134557)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134589

Contitech-el nem volt bajom.

Előzmény: Laminex78 (134588)
Laminex78 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134588

Adagolós alufedeles ALH tdi- n vezérléscsere esedékes. Érdemes +15 ezret adni a gyári vezérlésért és vízpumpáért, vagy mehet bele nyugodt szívell a Contitech garnitúra? Esetleg tipp vízpumpára,ha már nem gyári menne bele.

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134587

Kettős tömegű lendkerék, kuplung szett milyen márka lehet gyárilag BMW-ben? E46 30D 2005.

Mit érdemes felrakni?

Vagy a LuK, SACHS kb egyforma minőség?

SACHS-nak van elvben vmi erősített megoldása is.

Harcsa_R. Creative Commons License 2014.10.11 0 0 134586
Kompreszió az rendbe van, azt megmérték. Elméletileg az adagolót is szétszedték és az is jó, bár szerintem azt ki se vették a kocsiból mert a csavarokon látszik hogy már jóideje nem nyúltak hozzá. Anélkül meg bent a kocsiban biztos nem tudja átvizsgálni szerintem.
Előzmény: ocsotdi (134585)
ocsotdi Creative Commons License 2014.10.10 0 0 134585

Kompresszió mérés ... ha az jó akkor adagoló , csúcs rendberakás    

Előzmény: Harcsa_R. (134584)
Harcsa_R. Creative Commons License 2014.10.10 0 0 134584

Üdvözlet mindenkinek! Egy kis ötletre lenne szükségem. Adott egy 1.7 TD punto. Mikor hidegen indítom akkor az elején szépen jàr a motor ám mikor megszünik az utóízzitás akkor egyenetlenül jàr és szürkés fehéresen füstöl. Ha elindulok vele akkor pár száz méter utàn megszünik és szépen jàr. Van ötletetek?

 

pepevt Creative Commons License 2014.10.09 0 0 134583

Természetesen a turbó is,és az interculer le lesz cserélve rajt.Nekem csak az adagoló átalakításához,és a porlasztók beállítására kellene egy hozzáértő ember.

Előzmény: mica-r (134574)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.09 0 0 134582

Én adagoló hibára tippelek. Ha jó lenne az autó min 165le lett volna, de inkább 170-175.

Előzmény: dension (134576)
T-Folientechnik Creative Commons License 2014.10.09 0 0 134581

Üzemanyagellátással kezdtem, de tanktol adagoloig minden rendben volt.

 

mate tdi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134580

Értem én csak nem akarok majd senkit átbaszni így meg hirdetni sem tudom. Ha nem tudom mibe való :( Hol tudok ennek utána nézni?

Előzmény: mica-r (134579)
mica-r Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134579

Mindegy, a méret a lényeg!

Előzmény: mate tdi (134578)
mate tdi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134578

Üdv!Akkor átcsesztek!Ezek a felirtatok vannak rajta:BHS  038J DE  Audi VW jel A 17 V400

Ebből kiderülhet milyenbe való?

Előzmény: mica-r (134573)
mica-r Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134577

Üzemanyag ellátást (rendszert) végig kellene nézni szerintem.

Előzmény: T-Folientechnik (134575)
dension Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134576

Értelek. Magyarul értelmetlen szinte?

 

Előzmény: Törölt nick (134570)
T-Folientechnik Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134575

Üdv.

Látom itt akad hozzáértő, ugyhogy talán válaszra lelek végre.

Kezdem az elején.

Peugeot 306 1.9 td 92ló full mechanikus minden.

Bosch XUD210 adagolo.

Kezdetektöl fogva nem indult szépen.

Már így vettem, gondoltam porlasztócsúcs csere és kész.

Telt múlt az idő, porlasztó maradt, nehéz indításhoz hozzászoktam.

Egyszer úgy döntött, hogy kihagy vagy nem is tudom mit csinál. Menet közben mint amikor elveszed a gyújtást le akart állni, padló gázon 1000-es frdulat, fehéren füstöl mint a pelenkagyár. 3-4km gondtalan, majd ismét le akar állni, átnyomom a gázpedált a tűzfalon, hogy életben tartsam és 2-3 perc küzdelem és 2-3 telefüstölt utca után ismét semmi baja.

Először ezt szeretném megfejteni, késöbb vázolom a folytatást.

Köszönöm

Tamás

mica-r Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134574

Még máshoz is kell nyúlni a 180 lóhoz.

 

Előzmény: pepevt (134572)
mica-r Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134573

Szerintem nem AJM hajtókar, mert annak egyezik az átmérője a főtengelycsapnál.

Valami erősebb motorból lehet.

Előzmény: mate tdi (134571)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!