2: ha nem nagyon gáz a felütés simán ki lehet centrírozni, bicikli boltokban kérdezz rá tuti lesz aki bevállalja nekem is megcsinálták a gyerek motorján pedig olyan nyolcas volt benne hogy rázta a kormányt
ha nagy a felütés akkor ki lehet görgőzni(ilyen már nincs a bicikli boltban) itt már azért érdemes elgondolkodni egy másik kerék (esetleg ráf) beszerzésén nem biztos hogy egy jobb kerék drágább mint a görgőzés+újra fűzés
A tanácsotokra lenne szükségem.3YF tencsim új gumiszettet kap.Viszont az első felnim fel van ütve és lötyögnek a küllők.Az ütés már nagyon zavar de nem tudom hogy járok jobban.Ha megjavíttatom, vagy ha lecserélem kompletten?Ha csináltatom, azt hol érdemes?Illetve még annyi, hogy melyik moci felnije passzol még oda átalakítás nélkül?Mire kell figyelnem?Köszönet és Tisztelet!
Üdv.
A 93-as xt 600 feszültség szabályzója megegyezik a 2000 utáni xt , " hűtőbordás" fesztszabályzóéjával? Parametereiben ugyan az?
Köszönöm a segítséget.
Segítséget szeretnék kérni! A benzin pumpa vagy szivattyú aljából szépen csöpög a benzin . Érdeklődnék hogy lehet-e hozzá valami tömítés készletet vagy egyebet venni mert nem igazán találok!? Vagy esetleg más megoldás csere egyéb típusra stb..? előre is köszönöm!
Töltött akksi nyugalomban 12,6-7, alapjáraton, terhelés nélkül ~14, nagyobb fordulaton 14,4-5, terhelve nagy fordulaton 13,4-8 - at kellene hoznia.
Ha ez nincs, akkor kezdődik a sztori, hogy feszszab vagy generátor tekercs...
5let: a feszszab +kimenete és akksi +pólusa között mérd a feszejt - csuda dolgokat lehet ott látni, nekem régebben a csatlakozókon majd másfél voltom melegedett el az éterbe - pont annyi, hogy ne töltse az akksit :-(
Igen, az akksi csere már megvolt, már mindent kimértem, a generátor rendben működik . Minden szép és jó volt kb 200 km-en keresztül, egy darabig multiméterrel a GPS tartoban jártam vele, néztem menetközben a töltését.
Az akksit haza tudja az alultöltöttség és túltöltés is vágni :-(
Mértél töltési feszültséget?
Leállítás után 10 perccel mennyi az akksi nyugalmi feszültsége? (ha kimerült, akkor valsz azért, hogy töltési fesz kevés - de ez meg vadiúj cucc...) SZóval, egymásnak ellentmondó tünetek vannak, innen lesz szép ebből jól kijönni...)
Ha Szögedin környékén jársz, tudok segíteni 1-2 órát :-)
Sziasztok!
Töltés problémám volt az XT 600- on. Feszültség szabályzó problémája volt. Vettem bele egy utangyartottat, 3800 Ft- ba került... (a gyári azt hiszem 65ooo.- lett volna) Lehetséges, hogy 200 km sem bírt ki?
Ismét lemerült az akksi és nincs töltés.
Van, volt valakinek tapasztalata ilyen utángyártott holmival? Tényleg ennyire rossz minőségűek ezek, vagy csak ez egy hibás darab volt?
Szitálás lehet például szar vagy szarul beállított kormánycsapágy miatt is. A "kurva kipufogó" miatt például aszimmetrikus dobozok használata lehet a megoldás.
Ha ennyire szarnak látod, lehet, hogy nem ez a Te motorod. Add el, másnak lehet, hogy majd bejön, Te meg keresd meg a nagy őt.
Jönnek majd a 750-es emberek is, én csak a szitára:
ki kell centíroz/tat/ni a kereket.
A krosszos kiemelt sárvédők alá befütyül a szél, azok is tudnak rángatni - de ez viszonylag ritka 750-en :-) A kormányvégsúly is tudja ezt csökkenteni - de megszüntetni nem.
Egy alapos futómű felújítás (+ beállítás, természetesen) elé nézel...
A hátsó süllyedéssel én is így voltam a kisöcsi 660-nal :-( A telón a rugót lehet előfeszíteni 5-10-15mm -es közdarabok behelyezésével - de ez a rugóút rovására fog menni - mondjuk aszfalton nincs túl nagy jelentősége...
A felújításban legyen benne a komplett olajcsere a telókban + takarítás, miazmások.
Aztán egy erősebb rugő beépítése is opció vagy komolyabb telóra csere - jó pénzért.