Olimpiai Tippjáték
VERSENYSZÁMOK 1. Eldöntendő: ez, igen egyszerű igen vagy nem. Eltalált esetén 3 pont. 2. Ki nyer? : Megadott versenyszám győztesét kell megtippelni. A kiválasztott versenyző nyer akkor 10pont, ha második akkor 7pont, harmadik lesz 4 pont , 4. helyen végez 1 pont, minden további esetben 0 pont. 3. Csapat mérközések eredménye Csak +,- is arány pl.: HUN-SCG (férfi vizilabda) +2 Pontozás sportág függően. Kimenetel találat 5 pont. Minden sportágban különböző engedmény engedmény, a telihez képest. Telitalálat +5 pont.* 4. Hármas befutó Az első 3 helyezést kell eltalálni. Pontozás minden helyén eltalált eredmény 7 pont, a dobogós eltalálva de nem a helyén 3 pont Pl.: Végeredmény HUN RUS ITA Tipp HUN ESP RUS akkor az értéke 10pont (HUN 7pont, RUS 3 pont) 5. Ki dob a legtöbb gólt egy meccsen : Ebben a játékban teli 5 pont, ha 2. legtöbbet dobja akkor 2 pont. ÓVÁS, DOPPING A hivatalos végeredmény óvás, vagy pozitív dopping eredmény végett megváltozik, akkor az új eredmény alapján történik a pont számítás, abban az esteben ha 2008.08.24. 20. 00-ig megtörténik
* A telihez képesti eltérés +pontjai Labdarúgás +,- 1 +3 pont; +,-2 +1 pont Kézilabda +,- 1 +3pont; +,-2 +2pont; +,-3-4 +1 pont Vizilabda +,-1 +3 pont; +,-2 +2 pont +,-3 +1 pont Kosárlabda +,- 1-3 +3 pont; +,- 4-7 +2 pont; +,-8-10 +1 pont
Csodacsapatos játék (Magyar versenyzőkkel)
10 versenyzőt kell választani, max 100 pontért. A megvett versenyzők az olimpián elért helyezésekért hoznak pontot. 1. hely 20 pont 2. hely 17 pont 3. hely 14 pont 4. hely 12 pont 5. hely 10 pont 6. hely 8 pont 7. hely 7 pont 8. hely 6 pont 9. hely 5 pont 10. hely 4 pont 11. hely 3 pont 12. hely 2 pont 13-16. hely 1 pont
Szabály: Nem lehet 3-nál több 1 pontost venni, ill. a kötés tiltásuak közül csak egyet. Lehetőség van 2 csapat összeállításra is, de akkor két TELJESEN eltérő csapatot kell nevezni.
Igény szerint lehet atlétika, és/vagy úszásban külön csodacsapatos nemzetközi játék.
Határidő: 2008.08.09. 2.00 |