Keresés

Részletes keresés

chicagoi Creative Commons License 2013.08.18 0 0 149

Na onnan már a Duna is hajózható, és a rajnai-majnai víziút vonzó.

Előzmény: MCA-001 (137)
chicagoi Creative Commons License 2013.08.18 0 0 148

Úgy tünik a kinaiak erre sem adnak pénzt. Na hátha majd az oroszok. Szijjártó majd elintézi.

GaGe Creative Commons License 2013.08.06 0 0 147

Budaörs és Háros közé hová akarsz deltát tenni?

Előzmény: benbe (145)
GaGe Creative Commons License 2013.08.06 0 0 146

Napi két pár Gyékényes - Rajka van Kelenföldön keresztül, de Rajkáról is megy vonat Ajkára, az is Kelenföldön fordul, Dufiról/ra meg napi 3-4 pár vonat biztos van, ami szintén Kelenföldön fordul...
Számold össze, ha nagyon akarod.
De egyébként meg továbbra is fenntartom, hogy a Komárom - Fehérvár - Börgönd - Pusztaszabolcs - Adony - Dunaújváros kikötő - Szalkszentmárton - Kunszentmiklósi delta - Csengődi delta - Kecskemét - Lakitelek - Szolnok - Újszász - Hatvan - Aszód - Vác - Szob lenne az igazi elkerülő, mert így tényleg az elővároson kívül, vagy annak határán menne. 

Előzmény: MCA-001 (142)
benbe Creative Commons License 2013.08.03 -1 0 145

Mennyivel lenne olcsóbb egy Budaörs-Háros delta? Valószínűleg a fradis bújtatás és a Klf-Fc harmadik vágány is beleférne a költségvetésbe, az 5-44-45-46-154 villamosítás mellé. Ha ügyesek vagyunk, még a Bátaszék-Mohács-Pécs építkezés/felújítás és villamosítás is beleférne, talán a Bácsalmás-Szabadka is.

Előzmény: GaGe (141)
Aladár46 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 144
Előzmény: Aladár46 (143)
Aladár46 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 143

Na meg a Záhony-Dunaújvárost se. :)

 

Egyébként elég lenne 1 vágányú, villamosított 120 km/h fővonal kiépítése Győr-Fehérvár-Adony-Cegléd között.

Előzmény: GaGe (141)
MCA-001 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 142

Mennyi ilyen szerelvény is van évente?

Előzmény: GaGe (141)
GaGe Creative Commons License 2013.07.29 0 0 141

Mondjuk, hogy egy Dunai Finomító - Rajka voantot ne kelljen bevinni Kelenföldre?
Vagy egy Gyékényes - Rajkát?

Előzmény: MCA-001 (137)
czzf50 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 140

"Amennyire kivettem különböző újsághírekből, a kínaiak nem fogják finanszírozni ezt sem"

 

Biztos onnan fogod megtudni, mit finanszíroz meg Kína. 

 

"a Szovjetuniót Béccsel"

 

Mikori cikkeket olvastál?  :-)

 

"Kosicéig már van széles nyomtáv."

 

Igen, onnan már csak 5 perc Bécs.

 

"Amúgy is értelmetlen a V0, hiszen Dunaújvárosig ma is megvan, csak költeni kéne rá, meg össze kéne kötni a 142-essel, oszt jónapot. "

 

Alig kerülne többe, mint a V0.

 

 

 

Előzmény: Excelsior84 (139)
Excelsior84 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 139

Amennyire kivettem különböző újsághírekből, a kínaiak nem fogják finanszírozni ezt sem, továbbá a Szovjetuniót Béccsel Szlovákián keresztül fogják összekötni. Amennyire tudom, Kosicéig már van széles nyomtáv.

Amúgy is értelmetlen a V0, hiszen Dunaújvárosig ma is megvan, csak költeni kéne rá, meg össze kéne kötni a 142-essel, oszt jónapot. Minek egy felesleges zöldmezős vasúti beruházás, mikor a meglévő pálya karbantartására és üzemben tartására sincs pénz.

Előzmény: MCA-001 (137)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2013.07.23 0 0 138

A Kürtös - Hegyeshalom és Kelebia - Hegyeshalom viszonylatok piatt például. No meg a Záhony - Hegyeshalomért, mert a szlovák terv épp annyira a jövő zenéje, mint a V0.

Előzmény: MCA-001 (137)
MCA-001 Creative Commons License 2013.07.22 0 0 137

http://iho.hu/hir/szeles-nyomtav-szlovakian-at-130722

Szlovákián keresztül egészen Bécsig széles nyomtávon mennének a szerelvények.

Bécs mellett épülne új átrakó.

 

Minek is akkor a V0???

Rollende Landstrasse Creative Commons License 2013.07.04 0 0 136
Aladár46 Creative Commons License 2013.06.20 0 0 135

Zöld utat kérnek a zöld fuvarozásnak – A hazai logisztikai szakma útdíj-mentességet javasol az intermodális logisztikai szolgáltató központok 70 kilométeres körzetére

Bevezetésével párhuzamosan egy modern, fenntartható közlekedési rendszert kell kiépíteni: fejleszteni szükséges a vasúti eszközállományt, hálózatot – megépíteni például a Budapestet délről elkerülő vasúti körgyűrűt, a V0-át –, illetve átalakítani a vasúti infrastruktúra-használat díjszámítási módszerét és korszerűsíteni a vasút működését meghatározó előírásokat, szabályzatokat.

 

http://mlszksz.hu/zold-utat-kernek-a-zold-fuvarozasnak-a-hazai-logisztikai-szakma-utdij-mentesseget-javasol-az-intermodalis-logisztikai-szolgaltato-kozpontok-70-kilometeres-korzetere/

benbe Creative Commons License 2013.06.16 0 0 134

Nem tudom, ha visszaállítjuk a cigány kubikosokat és egész nap kosárral hordják a földet a töltésekbe, még úgy sem biztos, hogy nem lehetne olcsóbban, több hasznot hajtóan ennyi munkahelyet teremteni.

Előzmény: czzf50 (133)
czzf50 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 133

Objektív, OK, de szerintem mindannyian tudjuk, hogy az egész dolog a munkahely-teremtésről szól, akkor meg felesleges a vonatokat számolgatni, ez meg fog épülni akkor is, ha csak naponta 1 tehervonat használná...

Előzmény: civil (132)
civil Creative Commons License 2013.06.11 0 0 132

Ezt nem mondod komolyan. Ha ez nem tárgyilagos, tényszerű és objektív, akkor mi az? Szíjjártó nyilatkozatai?

Előzmény: Aladár46 (131)
Aladár46 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 131

Érzelmi töltet. Demagóg szöveg.

 

Ahogy olvasom, még mindig nincs igazi verseny a vasúti teherszállításban.

Előzmény: Törölt nick (130)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 130
Liba7606 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 129

Sajnos a jelenlegi nyomvonal-tervezet nem rendes

Előzmény: Aladár46 (127)
civil Creative Commons License 2013.06.09 0 0 128

...és az 1. vonalon az Almásfűzítő - Komárom szakasz ugyanígy le lenne zárva...

Előzmény: Aladár46 (127)
Aladár46 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 127

Most lenne szükség egy rendes V0-ra.

 

 

Aladár46 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 126
Előzmény: Aladár46 (124)
civil Creative Commons License 2013.05.13 0 0 125

Ennek nincs hozzá köze

Előzmény: Aladár46 (122)
Aladár46 Creative Commons License 2013.05.13 0 0 124

Magyarországon keresztül vinné Ázsiát Európába a Hungrail

 

http://privatbankar.hu/kkv/magyarorszagon-keresztul-vinne-azsiat-europaba-a-hungrail-257725

Előzmény: Aladár46 (123)
Aladár46 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 123

HírTV Bruttó című műsora riportot készített a V0 projektről. 15:30-tól kezdődik.

 

http://mno.hu/?block=mno_video_popup&param=media_id=71471

Aladár46 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 122
Aladár46 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 121

A V0 vasútprojekt 360 milliárdja

Az eredetileg becsült 300 milliárd forintnál többe kerül a V0 vasúti gyűrű építése a költség-felülvizsgálat után. Azért jelentettek be 360 milliárd forintot, mert abban már szerepelnek a tervezési, az ingatlanvásárlási, a közbeszerzési, a mérnöki, a projektmenedzselési és tartalékolási kiadások is. ...

 

http://www.vg.hu/a-v0-vasutprojekt-360-milliardja-403095

Előzmény: Aladár46 (120)
Aladár46 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 120

Tranzit országgá fejlesztenék Magyarországot

... Fontos feladatként említette az államtitkár a nemzetközi vasúti árufuvarozás fejlesztését, aminek leglátványosabb példája a Budapestet elkerülő V0 vasútvonal terve. Ennek elkészülte a legversenyképesebb tranzitországgá teheti Magyarországot Közép-Európában - tette hozzá. Schváb Zoltán szerint a vasúti szolgáltatási színvonal folyamatos emelésére jó példa többek között a korszerű motorvonatok folyamatban lévő beszerzése és az ingyenes WIFI-elérés kialakítása számos járaton. ...

http://www.napi.hu/magyar_vallalatok...ot.552909.htm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!