2008-as Varaderom van.Abban kérnék segítséget,hogy ha a motor bemelegszik,3000-es fordulatról motorféken valami becsörög,vagy ciripel a motorban.Vízpumpa lánc,olajpumpa lánc,vezérműlánc feszítők ki vannak cserélve,de nem oldódott meg.Tapasztalt már valaki hasonlót?
Sziasztok! Jani vagyok. Tegnap lettem boldog tulaja egy 2007- es Varaderonak. 1000 es Stromom volt előtte. Olyan problémám adódott, hogy indítás után nem alszik ki a ABS lámpa. Esőben vittem haza a motort, kb 80 km. Ma szintén a körül mentem vele. Délután vittem be a garázsba és azóta világít. Tudnátok tanácsot adni? Vagy valakinek tapasztalata? Köszi
Sziasztok. Biztos volt már szó róla de nem emlékszek. Az indításgátló miért is szarakodik néha? Van hogy csak a pillanat leállító és a start gomb egyszeri megnyomásával indul. Néha meg jó. Nem emlékszek a megoldásra. Köszi🏍
Szia Zolkó! Nagyon profi leírás. Hálás köszönet érte! Magam is régóta küzdök a szélvédelem kérdésével, amihez van egy (194 cm-es) magasságom. Vagyis, nem egyszerű! :-( Jelenleg GIVI túraplexi van a Varán, MRA nélkül. Nem olyan rossz, de lehetne (sokkal) jobb is! Te honnan szerezted be a hozzávalókat?
Sziasztok! Egy kisebb problémával jelentkeznék, mint kezdő Varaderos. A kilóméteróra digitális jelzőén, nem látszódnak a karakterek, csak néhány, illetve nagyon halványan, ez azért fontos mert azon látszik a futott km, ami meg egy műszakihoz kéne. A kérdésem, valakinél volt ilyen probléma? Tud rá megoldást, vagy egyszerűen vegyek egy új egységet, ami kb 35 ezer ft. Esetleg vigyem el megjavittatni? Egy Honda XL 125 V-ről lenne szó, 2006os gyártással.
Sziasztok. Mostanában többször is előfordult, hogy indításkor minden nullázódik(napi számláló és óra). Lehet akksi feszkó gyengusz??valakinek tapasztalat?köszi
Viccet félre téve, nekem sem tetszik a dual rendszer, csökkenti a hátsó fék stabilizáló szerepét kanyarban. Sajnos nem lehet kiiktatni, így az első is fékez kicsit kanyarba, ami akár veszélyes lehet, ahogyan írtad. Igaz én kavicson nem próbáltam, de végülis ott ezek a tapadási hibák inkább előjönnek,mint aszfalton.
Sziasztok abban szeretnék segítséget kérni Honda dio af18. Olyan furcsa hiba jött elő hogy este leállítottam a motort és reggel már nem indult többször előfordult olyan hogy amikor a kulcsot kihúztam akkor utána már nem indult nem volt szikra. Esetleg van ilyen jellegű tapasztalatotok?Amikor a gyújtáskapcsolót át fújtam féktisztítóval akkor pár napig működött. Valamit test probléma?Esetleg CDI? Merre felé induljak el? Most jelenleg ott járok hogy a gyújtáskapcsoló szét lett szedve ki lett takarítva az biztos hogy jó.Amikor a csatlakozók áthidalom hogy legyen gyújtás most már akkor se indul nincs szikra.