dettó ugyanez. Azzal megspékelve, hogy az már nem jutott eszébe egyiknek se, hogy talán tartalmazni kellene a levélnek, hogy mégis melyik accountról van szó. De olyan szinten, hogy a "to" cím is üres!
A rohadt számlacímeket és postacímeket még véletlen se tudják jól bevinni. Ezt minden egyes előfizetésnél újra eljátszák. 5-6 alkalommal kell telefonálni, mire (véletlen) jól kitöltik. Közben küldözgetik a számlákat rossz helyre, utána meg reklamálnak, hogy miért nem fizetünk. Matáv ugyanaz, onnan örököltek. Azzal a különbséggel, hogy az tényleg le is tiltja a telefont.
Tájékoztatjuk, hogy nyilvántartásunk szerint az Axelero Rt-nél fenntartott elöfizetésén Ön díjtartozással rendelkezik. Lejárt tartozása a mai napon 29 900.00 Ft, mely összeg a fizetési emlékeztetönk után sem érkezett meg társaságunkhoz.
Ha az általunk közölt elmaradt összeggel egyetért, kérjük, hogy azt szíveskedjék haladéktalanul befizetni. Ennek elmaradása esetén szolgáltatásunk korlátozására, a tartozás behajtása érdekében pedig hátralékkezelö partnerünk megbízására kényszerülünk.
Amennyiben idöközben tartozását rendezte, kérjük, hogy a befizetést igazoló feladóvevényt, illetve az átutalást igazoló bizonylat másolatát a 432-6774 faxszámra szíveskedjék megküldeni.
Választott fizetési módja szerint az elmaradás befizetését a számlával együtt megküldött postai csekken vagy banki átutalással intézheti.
Fizetési módjától függetlenül telebankon keresztül is kiegyenlítheti elmaradását, amennyiben számlavezetö bankjával kötött szerzödése erre lehetöséget nyújt. Kérjük, hogy átutaláskor közleményként a fizetendö számla számát szíveskedjék megadni.
Ha saját nyilvántartása a fentiektöl eltér, illetve ezzel kapcsolatosan bármilyen egyéb észrevétele van, számlainformációs munkatársaink a 06 80 42 00 42 telefonszámon készséggel állnak rendelkezésére.
Üdvözlettel:
Axelero Rt- Ügyfélkapcsolat
_______________________________________________
Természetesen számlát, mégpedig olyat, ami helyesen tartalmazza a cég nevét és telephelyét, azóta sem kaptam, annak ellenére, hogy ezt már egy hete tisztáztam az üfsz. illetékes hölgyeményével...
Kedves Pohly Feri!
Mikor külditek rám a pitbullos, fukszos behajtókat?
Én az új számlára gondoltam. :)
Nekem is volt kalandom számlázással kapcsolatban. Volt régebben egy telephelyünk, amelyre át lett telepítve a céges ISDN. Erre a helyre csak azért költöztünk, mert az irodánk felújítása ezt szükségessé tette. A fenntnevezett helyre áttelepített állomás számláira az új cím lett feltüntetve, holott a Matávos ügyintézővel úgy töltöttük ki az áthelyezéshez szükséges papírokat, hogy ne az ideiglenes címre szóljon a számla, hanem a régire. Azóta visszaköltöztünk és még mindig az ideiglenes címre jön a számla. Ennek lassan 3 éve. Én is írtam levelet - persze többször - volt amelyik tértivevénnyel ment el. Még beszéltem a számlázási csoporttal is már a fene sem tudja hányszor. Néha jó a Vevő neve a számlákban, azután váratlanul "visszaváltozik" a régire. Ezért kérdeztem, hogy megkaptad-e az új számlát! :D
Az Axelero ügyfélszolgálata - pontosan úgy, mint a többi professzionális ügyfélszolgálat - nagyon kellemes beszélgetőpartner, és rutinszerű dolgok ügyintézésében első osztályú. De ha bármi egyedi probléma van, akkor csőd. Az sajnos ritkán működik, hogy ha valamire nem tudják kapásból a választ, akkor annak utánajárjanak és visszahívjanak. Ráadásul arra már nincs hatáskörük, hogy ellenőrizhessék, hogy a cég kevésbé ügyfél-orientált munkatársai mennyire precízen dolgoznak...
Olyannyira, hogy a mai napon mintegy 1,5 órát társalogtunk telefonon. Ennek oka az, hogy sikerült 2, azaz két darab login nevet kiosztaniuk rám. Eből kifolyólag a számlázás is megduplázódott .... volna, de logikátlanul az egyik usernek a beszerelést, a másiknak a havi díjat számlázták ki. Tették ezt oly módon ráadásul, hogy a számlázási címet az egyiknél összekeverték a postacímmel...
Én mint az internet nagy ismerője, regisztrátorok szívének orvosa a parányi agyammal rájöttem az idők (1 hónap) során, hogy "pöcse van a menyasszonynak", ugyanis az e-mail címeimet sem ugyanahhoz a userhez rendelték hozzá, hanem egyiket ide, másikat oda (egyenlőség, testvériség!). Amikor nem tudam jelszót változtatni, akkor gyanússá vált a dolog, amit jeleztem az ÜSZ felé, s kértem, hogy a felesleges logint töröljék mielőtt kiszámlázzák arra is a díjakat. Megnyugtattak, hogy megtörtént.
Hétfőn megkaptam az említett hibás számlát, amit ma megreklamáltam. Ekkor derült ki, hogy még mindig 2 loginom van, s így újfent kértem az egyik törlését. Ördögi műdon ismét hibáztak, nem is akár mekkorát: a jót törölték!
Mikor ezt észrevettem, ismét telefon, s sírva könyörögtem, hogy állítsák vissza a jót, s a rosszat inaktiválják. Megtették!!!
A tapasztalatok alapján most a pénzügyet hívtam, hogy végképp tisztába tegyük az ügyet. Itt mintegy félórás eszmefuttatás után sikerült meggyőznöm a hölgyet, hogy én nem egy bunkó vagyok, aki akadákoskodni akar, hanem egy olyan majom, aki mielőbb szeretné kifizetni fennálló tartozását, de helyesen kiállított számla hiányában erre nincs módja. Végül felfogta a probléma lényegét és módosította a számlázási adatokat (a felcserélt címeket kijavította...).
Köszönöm a segítséget, és boldog vagyok, hogy az előfizetőjük (ügyfelük?) lehetek!
Nagyon megnevettettél, sado (bár a helyzet azért nem annyira vicces)! A professzori címet köszönöm, egyúttal értesítettem egyik vezető ápolónőnket, hogy állítsa be a gyógyszeradagodat :)) A topikot felvettem a "kedvencek" közé!
evil1023:
Idézet EasyRider hozzászólásából a Tvnet ADSL-es fórumán:
"Azthiszem lassan feny derul a 384k vagy tobb? kerdesre. Ma kaptunk tajekoztatast a Matavtol, hogy jelenleg a vonalak kb fele van 384-kra szabalyozva, es 27-en es okt 2-an hajnalban fogjak a tobbit is leszabalyozni. Azert is irok, hogy ez kb 20 perc kiesest fog jelenteni a kapcsolatban"
Én is jul-ban adtam le a jelentkezési lapot, de mivel tájékozott vagyok matávközeli cégek hozzáállásában és a szakemberek szinvonalában, várok szép nyugodtan! Egyszer már érdeklődtem, majd havonta megteszem megint.
Bocs a pontatlanságért, csak tudod az idegeim. A korlátozásokhoz nem tudok hozzászólni, NEKEM MÉG KÜZDENEM KELL AZÉRT, HOGY KORLÁTOZZANAK, meg azért is, hogy megszakadjon, ui. kettes fázisú ápolt vagyok.
sado, akkor azért nem tudod, hogy a 29900-at csak hetekkel a bekötés után, csekken kérik. :)
amióta a matáv oldali elrontott korlátozások vannak, sajnos akármelyik szolgáltatónál sem ajánlanám az előfizetést. :(
úgy fele helyen még jó, de a hírek szerint 27-én vagy október elején ott is elcseszik.
Ez nem reklám, ez a reality, vagy inkább a téboly. Engem február óta hitegetnek, annak ellenére, hogy a terület ahol lakom "ellátott".
Ha lesz időm leirom az egész sztorit. Horror.
Érdekes, hogy eddig a TVnet ADSL-ről csak jót hallottam (gyorsak, 1-2 hét alatt megvan sokszor), Axeleroról pedig vegyesen, de leginkább sok rosszat is.
Szeretettel üdvözlök mindenkit ezen a szép új tágas - egy neves internetszolgáltató által szponzorált - elmeosztályon.
Magát a betegséget - az Akut Depressziós Skizofrén Láz (röviditve: ADSL) - hazánkban kezdetben csak a fővárosban később vidéki nagyvárosokban diagnosztizálták.
A kór gyógyitható, lefolyása három jól elkülönithető szakaszra osztható:
Első szakasz - kezdete egybeesik egy igénylőlap kitöltésével - az erőteljes vágyakozó, ugyanakkor depressziós időszak, ez a müszaki feltételek kedvezőre fordulása esetén megy át a második szakaszba, itt már komoly dühkitörésekre az önkontroll teljes elvesztésére is számitani kell. Ebben a szakaszban már indokolt az ambulanter orvosi segitség igénybevétele pl. a 06-80-42-xx-42 ingyenes (krizis) telefonszámon. Itt igényelhető saját személyi pszihologus.
Végül a betegség átcsap a skizofrén szakaszba - ez egyébként időben mindig egybe esik két munkásruhás férfi megjelenésével a hátukon MA?ÁV felirat - itt jelemző a paraszolvencia bőséges osztogatása (29.000.- ft), valamint a ping és a packet lost és sharing szavak réveteg motyogása, a dühkitörés itt is gyakori.
A betegség két évig, vagy határozatlan ideig tart.
Ha magadra ismertél jelentkezz: terápiás foglakozásainkra meghívjuk Prof.Ferenc vezetőpszihologust a téma hazai specialistáját.
Beutaló nem szükséges, csak tölts ki egy ADSL igénylőlapot az AXELERÓ-nál, érezni fogod, hogy velünk vagy.