Kedves Levendula, a használók csinálják a topikot. Ki tett be mostanában valami píkolajosat? Senki? Akkor senki ne panaszkodjon. Szerintem enrgetikához most sokat nem tudunk hozzászólni. Akinek világos, az kb. tudja, hogy a 100-adik és a 0-adik emelet között vagyunk és eddig még nem is olyan vészes...
A nők ösztöne nem elsősorban a farokméretre irányul (ki mondta, hogy a nagyobb mindig jobb), hanem arra, hogy az utódoknak (és neki, az asszonynak) biztos megélhetést tudjon nyújtani a hím, meg lehetőleg jó genetikai állományt. A jelen viszonyok között az autó lehet(ett) jó státuszjelző, de az erőforrásválság mindezt átértékelheti. Jönnek a hírek az öngyilkos bukott cégvezérekről, meg a dobravert luxusautókról, jachtokról, stb.
Mi lesz az új viszonyok jó jelzője a nőstényeknek, hogy itt egy biztos megélhetést nyújtani képes hím? Trágyafoltos nadrágszár? (nem a saját, hanem a talicskázott trágyától...) Börtönviseltség erőszakos bűncselekményért?
A kutya teljesen más tészta. Az autónak elég egyértelmű szexuális tartalma van, a lónak a mai megfelelője. A harci kutya egy "ideál" megtestesítője, a kutya birtokosa akarja az állattal együtt annak tulajdonságait is "birtokolni", szintén kompenzál (minden társas lény kompenzál). Persze itt sem kizárt, hogy valaki egyszerűen csak szereti a pitbullt.
Hahaaaa.....és akkor még szó sem esett azokról a fickókról - akik dobermanokat, pitbullokat meg dán-dogokat vesznek maguknak...lehetőleg a panellakásba.
Az még az igazi "farok-hosszabbító" - amikor lemennek velük a kutyás-parkba, az esti pisiltetésre. Arra hogy haraphatnak a westy-s, meg csivavás kutyás-csajok, mi?
Na nem azért mondom, de nekem csak tacskóm van...mint említettem volt régebben. .
Nem tudnának annyit fizetni, hogy méregessem a kompenzált pöcsöket, túl azon, hogy valszeg minél nagyobb és drágább valakinek az autója, annál nehezebb lenne az adatokat megszerezni :) meg ha megengedné is nem szeretem a babramunkát, tudod mire fésűvel megtalálom....
"Figyelj, asszonykámat még egy kombi Ladával sikerült anno elvarázsolnom, és baszki, az a varázslat azóta is tart, hiába tehette át a formás fenekét más autóba"
Na eztet mondom, a te asszonykádat elvarázsolni az már fegyvertény.
"Viszont ha elmegyek L'Vov-ig egyhuzamban, ott vagyok 3 órát, majd vissza Budapestre, akkor kb. annyira érzem magam fáradtnak, mint mikor lementem a 2104-el anno Pécsre."
Így van jól mondod nem ÉRZED, mert egy nagy szép autóban ülök hogyafrancbalennék fáradt ennyi pénzt kibasztam az ablakon és még fáradt is legyek.. hát azértsem, kurvára nem vagyok fáradt és kész. Tudattalanul azonnal relativizálsz, viszonyítási pontot keresel (a 07-es lada), hogy igazold magadnak, és a gyakorlatban temészetesen "működik" a dolog. emberek vagyunk nincs ebben semmi rossz....
Ezt pont tegnap mesélte egy X5 tulajdonos ügyfelem. Azt akarta tudni, szebb lett-e azóta, hogy X5-öse van. Mondtam neki, hogy rondább és kövérebb, mint valaha...:-))
Próbáltam mérhetetlen mennyiségű iróniával átitatni a mondandómat, de látom nem sikerült.
Figyelj, asszonykámat még egy kombi Ladával sikerült anno elvarázsolnom, és baszki, az a varázslat azóta is tart, hiába tehette át a formás fenekét más autóba, sőt, még a pöcsméret változásáról sem panaszkodott esetemben. :) A névjegycserét is próbáltam megfelelő szatírával bemutatni, de hát nem csoda, hogy nem lettem író. Akkor konkrétabb leszek: igen, a batár óta határozottan megnőtt a buszmegállóban beszállni vágyó vagy lámpánál átszállni vágyó dekoratív hölgyemények száma, de ez természetesen hidegen hagy. Amíg zsigám volt, tudtam hogy miattam szállt be a csaj. Azóta meg nem csajozok, így okafogyottá vált ez a része a halmaznak.
Viszont ha elmegyek L'Vov-ig egyhuzamban, ott vagyok 3 órát, majd vissza Budapestre, akkor kb. annyira érzem magam fáradtnak, mint mikor lementem a 2104-el anno Pécsre. Azt pedig magyarázhatod, hogy ejjhajj, meg hogy csuhajj, attól még ez nekem jó és ez így is lesz. ;)
Komlex a kérdés az biztos. Egy 20-as trendipicsának elég egy X5-ös BMW hogy színleljen egy két orgazmust... apakomlexusuk van, meg keresik magukat.. könnyű préda kellő logisztikával, de a hozadék is sekélyes. Egy igazi NŐ azonban az más....
"(3.3 L). This engine gave the car 40 horsepower (30 kW). Typical fuel consumption was between 25 and 30 mpg (U.S.) (8 to 12 kilometres per litre or 12-8 L/100 km)"
Ez egy elég tipikus autó volt a korában. Jellemzően ritka volt a 2-3 liter alatti motor, de az forgott max 2500-et, ezért egy 3,3 literes gép evett 8-12l-t, gyakorlatilag annyit, mint ma egy mai nagyobb autó, pl a 75 lovas Octavia simán eltesz 12l-t....
"Hiába a nő is "éretten" az igazi: egy megállapodott 30-40-es stabil független asszonyembert nem varázsolsz el akármekkora bazinagy verdával :) sőt...."
Sokkal biztosabban cserélsz névjegyet csinos hölgyekkel kicsi pöccsel egy nagy autóban, mint nagy pöccse egy kicsiben. Az autó egyből látszik, a pöcs csak később. És jellemzően a méretkompenzáló férfiak "célközönsége" nem a pszichológia szakon végzett nőkből kerül ki, és mivel a hölgyek kis autós "pöccsel" szóba sem állnak a méret tekintetében összehasonlítási alapjuk sincsen, sőt a "kompenzációt", mint szót meg eleve nem értik, de nem is beszélgetni akar velük senki.
Hiába a nő is "éretten" az igazi: egy megállapodott 30-40-es stabil független asszonyembert nem varázsolsz el akármekkora bazinagy verdával :) sőt....
Nézd: az volt a barátaim kérése, hogy egy olyan gépet vegyek már nekik - amelyik 1-2 éven belül, vélhetően - még nem lesz "ipari hulladék".
A többi gép occsóbb vót (60-70)...de azok már ma is annak számítottak. 512 RAM, meg ilyesmik.
Egyébként sántít a 3 literes hasonlatod - mert ez a gép nem eszik többet, mint a volt feleségem régi P4-ese - amelyiket télen azért hagyott bekapcsolva éjjelre.... mert kellemes meleget csinált a dolgozószobában.