Ezeket az új fejlesztésű szoros illesztésű motorokat már így rakják össze, pl DMA kollega túl van ha jól tudom 160e km-en semmit nem piszkáltak neki, a Kalocsai Suzuki tulaja Réfy úr, mesélt nekem egy WR+ - ról, VVT-s ami túl van a 300e km-n és semmit nem nyúltak a motorhoz a kötelező cseréken kívül( lánc nem cserés :) )
Szvsz mert láncos attól még nem örök életű!? Ennél az IS-nél nem érdekes (30ezerkm) de én mindenképp cserélném egy idő után. Azért ez igen csak kopó alkatrész szerintem.
szelep/vezérmű nem érdekes, eleve örök élet láncos, a szelepek meg elméletileg önbeállók, de nem hidros, lapkás , mindenesetre nem nagyon hallottam hogy alapbeállítású autónál hozzá kellett volna nyúlni, főleg nem egy ilyen kis futásteljesítményűnél
olaj 15 ezrenként, elméletileg levegőszűrő, olajszűrő hozzá, 45e-nél váltóolaj csere is, gyertya majd 105e-nél, iridiumra(ha a gyári van még benne) a többit meg érzés szerint amikor gondolod( fékek pl), elméletileg a hűtőfolyadék és a fékolaj az 2 évente, sztem a fékfolyadékot cseréltesd/cseréld le mindenképp, annak nem árt
Szvsz olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő az alapban csere! Mást szerintem nem nagyon kell, de azért nem árt megnézni a fékeket (tárcsa és betét) is.
Na aztán majd kövezzetek meg ha hülyeséget irtam :)))
Szasztok. Nemrég vettem egy 2003-as 1,3 GS ignist. Szervízkönyvet kaptam hozzá, de már esedékes lenne egy szervíz (30.000). Szervízbe nem viszem, mert nincs jó tapasztalatom, de van egy szerelő ismerősöm. A szervízkönyvben csak a periódusok vannak, az hogy mit kell cserélni és ellenőrizni az nincs. Ha valaki tudna segíteni abba, hogy hány KM-nél mit kell cserélni vagy ellenőrizni azt megköszönném. Olyan oldal is érdekel ahonnan le lehetne tölteni. Köszi előre is a segítséget.
Te is felraktad? Már én is feltöltöttem korábban, de az enyém csak 88,4Mb lett. Lehet, hogy elég lett volna a különbséget feltölteni.
Amúgy időnként mindíg szüksége van rá valakinek, csak eltűnik a hozzászólások ködében. Az én linkemhez beírtam a szervízkönyvek szót, de jó, hogy nálad is bent van a szervízkönyv, így a keresőbe írva később is rá lehet akadni.
Kapásból mondom, az első oldalra nézve, a lap alján a pollenszűrő, ami Ignis és WR+ -ként van jelölve, az már "átverés", az a wagon-é, de nem a VVT-sé, tavasszal a kecskeméti szervízben ugyanilyet akartak adni nekem is, nem hitték el hogy nem jó az Ignisbe.
Alkatrészt csak akkor, ha a rendelési száma tökéletesen egyezik, és meg is tudod nézn, sztem ;)
A tárcsa darabja 5ezer körül volt, a gyári 10 lett volna. A betét is hasonló, olyan 20-ból +munkadíj úsztam meg az egészet... Márkát sajna nem tudok, kb 2éve benne van.