Keresés

Részletes keresés

V43-2299 Creative Commons License 2013.07.12 0 0 126

Azért reméljük nem zárják be és a panaszkodó kommentek is megmaradnak panaszkodás szintjén (és ennek megfelelő hangnemben).

Előzmény: atababa06 (125)
atababa06 Creative Commons License 2013.07.12 0 0 125

Ez a topik is eddig tartott vsútőr nélkűl :(

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.12 0 0 124

Ma is késett. +20%-kal hosszabb volt a menetideje.

Előzmény: hivi (123)
hivi Creative Commons License 2013.07.12 0 0 123

"Nem. Ez a vonat rendszeresen késik. Az utóbbi egy évben sosem fordult elő az, ami pl. ma: 5:56-kor már a metrón ültem."

 

Ez csak azért érdekes, mert én is rendszeresen utazom vele, és kb. 10-ből 8-szor kicsit korábban szokott beérni a Nyugatiba.

Előzmény: Törölt nick (122)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.11 0 0 122

Vagy nagyon ritkán utazol ezzel a vonattal, vagy nem ismered, hogy mi történik a vonalon

 

Gyakran utrazom ezzel a vonattal, és jól ismerem, mi történik a vonalon. Legalábbis sokkal jobban azoknál, akiknek ez lenne a feladatuk.

 

A nevezett első páratlan zónázó vonat rendszeresen pontos vagy korán ér be

 

Nem. Ez a vonat rendszeresen késik. Az utóbbi egy évben sosem fordult elő az, ami pl. ma: 5:56-kor már a metrón ültem.

 

Nem a forgalomirányítással van a gond, hanem a forgalommal - annak nagyságával. Korán reggel egyszerűen nincs mi beakasszon ennek a páratlannak, napközben azért jóval sűrűbb a közlekedés a nagyfalu felé, bonyolódik a helyzet.

 

Pont arról beszélek, hogy ez a helyzet elfogadhatatlan. Csináljanak akkor olyan menetrendet, ami tartható - ha már a hegy nem megy Mohamedhez. De így, hogy a legkisebb hibára a teljes vonal összeomlik, és amúgy is állandóak és nagyok a késések, szerintem felesleges fenntartani ezt a rendszert.

 

Egyébként szerintem szép ez a világ így, mindenki maradjon csak a saját kaptafájánál.

 

Maradjon, csak értsen is hozzá, ha már pénzt kap érte.

Előzmény: a Zsóti (121)
a Zsóti Creative Commons License 2013.07.10 0 0 121

Vagy nagyon ritkán utazol ezzel a vonattal, vagy nem ismered, hogy mi történik a vonalon. A nevezett első páratlan zónázó vonat rendszeresen pontos vagy korán ér be (kb. 24 perc menetidőt tud a hernyó), az általad szokásosnak gondolt megállások nélkül, Rendező végponti oldalán a lokálra kitéve. Szóval ez egyáltalán nem ritkaság.

Nem a forgalomirányítással van a gond, hanem a forgalommal - annak nagyságával. Korán reggel egyszerűen nincs mi beakasszon ennek a páratlannak, napközben azért jóval sűrűbb a közlekedés a nagyfalu felé, bonyolódik a helyzet.

Egyébként szerintem szép ez a világ így, mindenki maradjon csak a saját kaptafájánál.

Előzmény: Törölt nick (120)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.10 0 0 120

de egy pontos vonatot megfelelő forgalomirányítás esetén(nem "legel" a bejáraton+egy erősebb gép) be lehet hozni sokszor -1, -2 perccel is.

 

Igen, ez a durva a dologban. Hogy az agyatlan forgalomirányításnak köszönhetjük a késéseket. Még csak erős gép sem kell, alap hernyó volt. Ennek a zónázó vonatnak tipikus megállási helyei Rákospalota-Újpest bejárata, Rákosrendező bejárata, és a Nyugati mindkét bejárata. Ezek nagy része indokolatlanul, ahogy az szokásos.

 

Most ismét azt csinálták (sajnos elég ritkán), hogy Rákosrendező bejáraton áttették a lokálra, ilyenkor szinte mindig végig tud menni a bakig megállás nélkül. És ugye évek óta könyörgünk ezeknek, de nem, nem, és nem. Csak egészen ritkán teszik meg, mert ahhoz át kéne dobni két vasat, és az már sok nekik. Erre még István György is azt mondta, hogy ha ő lenne ott a főnök, csúnya világ lenne. Ha meg én, akkor még annál is sokkal csúnyább.

Előzmény: V43-2299 (119)
V43-2299 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 119

Igen, így teljesen elfogadható az eset. Azért lepődtem meg, mert a -4 ritka, de egy pontos vonatot megfelelő forgalomirányítás esetén(nem "legel" a bejáraton+egy erősebb gép) be lehet hozni sokszor -1, -2 perccel is.

Előzmény: Törölt nick (118)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.09 0 0 118

Az utolsó állomáson még pontos volt, csak a végállomásra ért be hamarabb. Ebben nincs semmi kivetnivaló, sőt. Ez is azt mutatja, hogy a forgalom a bűnös a késésekért.

Előzmény: V43-2299 (117)
V43-2299 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 117

Nézd a dolog másik oldalát: ha lekésted volna, akkor is ezt mondanád? Akkor az lenne (jogosan!), hogy a vonat miért közlekedik 4 perccel korábban.

Előzmény: Törölt nick (116)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.09 0 0 116

Megy ez, csak akarni kell.

 

- Fefi - Creative Commons License 2013.07.04 0 0 115

Köszi! :-)

Előzmény: lacosska (112)
_karika Creative Commons License 2013.07.03 0 0 114

A napok óta Verőce IV. vágányán veszteglő konténervonat nem hiányzik a szállítmányozóknak? Néha rááll 1-1 Train Hungary gép, aztán másnap reggel ugyanott van a szerelvény...

jbaal Creative Commons License 2013.06.30 0 0 113

Üdv!Új albummal bővült a honlapom, aminek jócskán van 70-es vonali vonatkozása is, úgyhogy akit érdekel, tekintse meg a "Nógrádi vicinálisokon" c. albumot a http://jbal.atw.hu/ odalon.

lacosska Creative Commons License 2013.06.30 0 0 112

igen

 

Előzmény: - Fefi - (111)
- Fefi - Creative Commons License 2013.06.30 0 0 111

Az uccsi, Szob? :-)

Előzmény: lacosska (110)
lacosska Creative Commons License 2013.06.30 0 0 110
V43-2299 Creative Commons License 2013.06.28 0 0 109

Upsz, ha erre jártam volna tegnap... :-(

 

Valaki lőtte? feltehetné ide! :-)

Előzmény: koller andor (108)
koller andor Creative Commons License 2013.06.27 0 0 108

Akinek kedve van a négyes Herkulest fényképezni, egy 1600 tonnás vonat élén, az egy órán belül megteheti. (10' múlva indul Kikötőből)

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.27 0 0 107

Egy két éves, teljes állomásátépítést tartalmazó projekt első évében eljutottak odáig, hogy elkészült az egyik épület alapja. Ez valami súlyosan rossz vicc, ugye?

Előzmény: civil (102)
civil Creative Commons License 2013.06.27 0 0 106

Itt lesz a biztber és pft épület:

https://maps.google.hu/?ll=47.781984,19.138876&spn=0.002844,0.004823&t=h&z=18&layer=c&cbll=47.781945,19.138997&panoid=AQuCff7qIZrYH06ALcqiQw&cbp=12,253.12,,0,23.52

 

A régi cargo-s iroda már elbontva.

Előzmény: _karika (105)
_karika Creative Commons License 2013.06.27 0 0 105

Igen, én sem láttam máshol építkezést...

Előzmény: XRive (104)
XRive Creative Commons License 2013.06.27 0 0 104

Nem rémlik Vácon arrafele más épitkezés, mint a volt vas-hulladék telep helye, ott meg pont alapokat ástak, amikor utoljára jártam.

Vajon ott lesz?

Előzmény: _karika (103)
_karika Creative Commons License 2013.06.27 0 0 103

Lehet tudni hol lesz a biztber épület?

Előzmény: civil (102)
civil Creative Commons License 2013.06.27 0 0 102

Tervezés és gyártás van folyamatban, ill. a biztber épület építése már elkezdődött

Előzmény: Törölt nick (101)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.27 0 0 101

2012.06.14, mint a biztberátépítés kezdete. Nincsenek ezzel a projekttel egy kicsit, hogy úgy mondjam, elcsúszva?

 

XRive Creative Commons License 2013.06.26 0 0 100

Igen, 'ő' volt az, köszönöm.

Nagyon arányos, gusztusos masina.

 

Előzmény: hivi (99)
hivi Creative Commons License 2013.06.26 0 0 99

Szerintem az az Árpád motorvonat lehetett június 15-én. 

http://www.mavnosztalgia.hu/hu/menu/241/esemeny/608

 

Budapest-Pozsony-Budapest viszonylatban közlekedett a MÁV Nosztalgia Kft. szervezésében.

Előzmény: XRive (98)
XRive Creative Commons License 2013.06.25 0 0 98

Kár a régi topikért.

Ezt az újat alig találtam meg.

 

Egy vagy két hete este láttunk Verőcén valami 'sínbuszt' elzörögni Vác felé, nem tudja véletlen valaki, mi lehetett? Pofás masina volt.

(Most melóhelyről nem látok képeket, ha véletlenül volt már.)

- Fefi - Creative Commons License 2013.06.24 0 0 97

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!