Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Kicsit hiányos a listám, így felmerült nálam pár kérdés: Úgy sejtem, hogy BRF-806...814 között 256-osok voltak, 830...838, 840, 842 pedig heyközi 260-asok, a korukról viszont sajnos fogalmam sincs. A 266-os mezőt sem tudom, pontosan mettől meddig osztották. Valaki tud nekem pontosítást adni?
Ha így van, biztos nem élte meg az átrendszámozást, mert azok közül '81-es volt a legöregebb. A rendszerváltás előtt nem hiszem, hogy akkora divet lett volna Romániába használt autóbuszt eladni.
Tudomásom szerint (ha valóban '79-es a kocsi), nem maradt Egerben egy ilyen sem. Esetleg korábbi rendszámot, vagy több fotót lehet valahol találni róla? Az Agriás matricáról honnan van az infód?
Az január 1-jétől (sajnos a rokonság egészségének megromlása miatt), hetente kétszer járok Egerbe meg vissza. Ez legalább 32 buszozás a vonalon. Rengeteg alkalommal utaztam Credo-val. Erről ennyit.
Ezt mondjuk nem vágom honnan szedted. :D A '470 fregó lett, mert nincs rá sofőr, de csak távolságisok vehetik fel, ezért lett szinte fix pesti autó. Ettől függetlenül ugyanúgy jár legfőképpen vasárnaponként valamelyik C56-os, vagy Kedró is Bp.-re. :)