Jézus kereszthalála téves elképzelés, mivel a Jézus kivégzőeszközére használt görög szavak (sztaurosz, xülon) oszlopot, karót, cölöpöt, gerendát, fát jelentenek, és eredetileg nem a keresztet.
A kereszt pogány bálvány, melynek imádatát a korai álkeresztény egyház a karácsonyhoz hasonlóan bibliaellenesen átvett és szentként tiszteli.
A kapukról azt írja,hogy azok nyitva lesznek.(21:25)
Akárki viszont nem mehet be a városba.(21:17)
Az életnek fája leveleire a pogányoknak még szükségük lesz.(22:2)
A szellemi testek már a templom részét alkotják ekkor,tehát nekik nam nagyon lesz szükségük a kapukra,vagy akár a faoln is átjárniuk.
A kapuk azok miatt a pogányok miatt lesznek,akik megtartatnak az ő királyaikkal együtt. Ők járnak majd be a kapukon,hogy bevigyék az ő ajándékaikat.(Jel.21:24)
Hűűű, ezen a méreten még eddig nem is gondolkodtam. Tehát 733 km-enként lesz egy kapu. Tehát pesszimális esetben 361 km-t kell menni, ha be akarok jutni. Bár már lenne!
Kedves Ábrahám,valóban az Új Jeruzsálem városában nem lesz szükség a földi templomra,mivel az Úr a mindenható Isten és a bárány lesz annak temploma. (Jel. 21:22) Tehát templom az lesz,csak ÉLŐ TEMPLOM.
Az Új Jeruzsálem városa méreteiben is felülmulja a régiét.
Hossza kb. 2200 km, szélessége ugyszintén 2200 km.
Területe kb. 4. 840 000km2.
Ez hétszerese Ausztrália területének,és meghaladja a mai Európai Unió területét, ami 4.200 000 km2.
Érdemes megfigyelni a 12. verset. Ott arról ír,hogy a város falának 12 kapuja lesz, és minden egyes kapun Izrael fiai egy egy törzsének nevei lesznek.
Ez is bizonyítja,hogy nem feledkezik meg az Úr az Izraelnek tett esküjéről.
A H.N. Adventisták nem gyakran idézik a jelenések könyvének ezt a fejezetét. Nemcsak azért,mert itt az izrael 12 törzsének a neveivel találkoznak a kapukon, hanem azért is,mert a 24. versben arról ír,hogy a pogányok akik megtartatnak, és a föld királyai az ő dicsőségüket és tisztességüket a városba viszik.
Nos főleg e miatt a két vers miatt (Jel:21:12,24) a H.N. Adventisták legszivesebben kiiktatnák a jelenések könyvéből ezt a részt.
Mert ugyebár ők azt tanítják,hogy amikor Krisztus eljön,hogy elragadja a választottakat,akkor a földön maradt emberek,mind elpusztulnak.
Itt pedig a jel. 21.22-ben arról olvasunk,hogy a pogányok,akik MEGTARTATNAK, és a FÖLD KIRÁLYAI,abba viszik be a dicsőségöket.
A másik probléma abból fakad,hogy az Adventisták szerint Krisztus dicsőségben történő eljövetele alkalmával csak a H.N. Adventisták ragadtatnak el,akik mindannyian a mennybe jutnak,és mindenki más a földön elpusztul.
Akkor felmerül a kérdés,hogy kik laknak majd az Új földön,akikről a Jelenések 21:24 úgy ír,mint pogányokról,akik megtartattak és a föld királyairól.
A másik kérdés pedig az,hogy ha mindenki az égbe jut,akkor minek kell alászállni az Égből a földre az Égi Jeruzsálemnek?
Kedves Ábrahám,látom lassan kezded megismerni a H.N. Adventista Egyház szó mágiáit. Örülök neki,hogy időt szentelsz,hogy megismerd a tanításukat. Sokat segíthetsz őszinte Bibliára épülő hozzászólásaiddal azoknak a megtévesztett igaz szivü embereknek,akik a H.N. Adventista megszervezett maradék egyház hálójába kerültek. Az Úr áldja meg munkádat,és a Szentlélek tanítson meg mindenre,amit csak tudnod kell,hogy segíthess megszabadulni a megtévesztett embereknek a bálványszervezetek fogságából,és abban is,hogy megtalálják Igaz Pásztorukat Krisztust.
Nekem az tűnt még fel,hogy templom abban nem lesz.
Jelenleg van a Mennyben Templom.
De lesz idő, amikor az Úr újjá teremti az eget és a földet, és a Mennyből alászáll az új Jeruzsálem. De abban már nem lesz Templom.
Gondolom azért, mert a Templom a bűnök elrendezésének helyszíne. S az új Jeruzsálemben, az újjá teremtett földön már nem lesz bűn, s így nem lesz mit elrendezni, ezért templomra sem lesz többé szükség.
Viszont ha nem lesz bűn, akkor halál sem lesz (ezzel csak Tafkó nagy beugrató kérdésére utalok most).
Ugye te is észrevetted, hogy adventista barátainknak milyen komoly problémát okozott egy egyszerű kérdés, hogy mit csinál Jézus 2000 éve a Mennyben? Jött ugyan egy egyszavas sztereotíp válasz, hogy "közbenjár". De hogy az mit jelent, és hogy konkrétan mit is kell ahhoz tennie, hogy közbenjárjon, azt már nem tudták megmondani.
Kaptam végül Elvetemülttől (hála érte) egy igen hosszú brosúraszöveget, amelyet valóban meg kell emésztenem, de nem vagyok arról meggyőződve, hogy akár Elvetemült a saját szavaival is képes lenne azt pár mondatban összefoglalni. Mert ahhoz előbb neki is meg kellene értenie... D:)))
Jött viszont már többször a szintén sztereotip szómágia-termék: "árnyékszolgálat". Lassan egész kis szómágia-gyűjteményem lesz. Ezen szómágiás szavak egy része nincs benne a Bibliában (mint a "lelki Izrael", vagy az "üdvtörténeti").
Más részük biblikus, csak épp véleményem szerint nem sok köze van az eredeti tartalmához annak, ahogyan ma használjuk ezeket a szavakat. Ilyennek tartom a "közbenjár" kifejezést. Amely szerepel ugyan a Bibliában, de ma nem is értjük, hogy pontosan mit jelent. Az apostolok nem magyarázzák meg, hisz az ő korukban nyilvánvaló tartalommal bírt ez a szó. Abban az időben ugyanis még állt Jeruzsálemben a második Templom. A papok végezték a szűntelen szolgálatot, mentek a véresáldozatok, a bűnért való áldozatok, minden úgy, ahogy elő volt írva. A közbenjáró szolgálat kifejezés tartalma a kortársak számára jól ismert volt.
A mai keresztényeknek azonban fogalmuk sincs róla, mit jelent a kifejezés.
A másik ilyen biblikus kifejezés, amelyet azonban az eredeti tartalomtól megfosztva használnak, az az "árnyékszolgálat". Ezt is a fejemhez verték már páran. Nem kell nekünk a harmadik Templom, mi árnyéknak nem szolgálunk... - mondták.
Az Úr Mózesnek egészen pontosan megmutatta, hogy hogyan néz ki a Mennyben lévő Templom. Részletesen elmagyarázta neki a templomi szolgálatot. Aztán adta az Úr Mózesnek a kinyilatkoztatást, vagyis a Tórát. Meg a Törvény két kőtábláját.
Mózes pedig mindezt megmutatta a népnek, elmagyarázta Áronnak és a lévitáknak. Nos, a lényeg, hogy a földi Templom, meg a földi Szentély, a templomszolgálattal együtt a mennyeinek hű mása volt. Mózes gondoskodott arról, hogy mindent úgy végezzenek, ahogy az Úr meghagyta, és ahogy megmutatta.
Az, hogy árnyékszolgálat, nem azt jelenti, hogy tökéletlen, hanem azt, hogy a mennyeit tökéletesen tükröző.
Annyira tökéletesen tükrözte, hogy az Úr a jelenlétével megszentelte a Templomot. Hisz úgy a sátortemplomban, mint az első Templomban jelen volt Isten dicsősége a Szentek Szentjében. A második Templom dicsősége pedig az Írás szerint nagyobb volt, mint az elsőé!
De nem csak Isten jelenléte hitelesítette az "árnyékszolgálatot", hanem az ott végzett papi szolgálat is hiteles volt sz Úr előtt. Az emberek elrendezték a bűneiket, és a nép is minden évben megtisztulhatott. Nem csak jelképesen, hanem ténylegesen.
Ha a ma használatos értelemben lett volna "árnyékszolgálat", akkor egyszer sem fehéredett volna ki Azazel bakjának szarván a vörös gyapjúfonal.
De mivel jól tudjuk, hogy az egyének és a nép bűneit valóságosan el lehetett rendezni a jeruzsálemi Templomban, így azt is biztosan tudhatjuk, hogy az "árnyékszolgálat" Isten előtt hiteles volt.
Nem mellesleg: nem sok keresztény embertől lehet igazi bűnbánati imát hallani. De vajon kapnak-e visszaigazolást a bűnbánók, hogy az Úr elengedi a bűnüket? Mert a Templomban a zsidók megkapták a visszaigazolást, minden bűnért való áldozatukkor, meg évente is.
" És templomot nem láttam abban,mert az Úr,a mindenható Isten annak temploma, és a Bárány.
" És a városnak nincs szüksége a napra,sem a holdra,hogy világítsanak benne,mert az isten dicsősége megvilágosította azt,és annak szövétneke a Bárány.
bar an (an bar) jelentése sumér nyelven: Égi Tűz
És annak kapui be nem záratnak nappal(éjszaka ugyanis ott nem lesz)
mert az Égi Tűz vílágít benne, nem pedig az Égi Tűz árnyéka
Meg kell érteni, hogy az ősi beavatás képeit (az Égi Tűz-Jézus) misztériumát Ezsdrásék kisajátították egy bukott földön lévő népcsoportra, de ettől még nem lettek a Magasságos Isten misztériumaiba (akinek küldötte Jézus) beavatva.
Kedves Ábrahám az Új Jeruzsálem a földre száll alá,még pedig az Új földre.
" És én János látám a szent várost az Új jeruzsálemet,amely az Istentől szálla alá a mennyből,elkészítve,mint egy férje számára felékesített menyasszony." Jel.21:2.-
" És elvive engem lélekben egy nagy magas hegyre és megmutatá nékem azt a nagy várost,a szent jeruzsálemet,amely az Istentől szállott alá a mennyből.
Benne vala az Isten dicsősége,és annak világossága hasonló vala a legdrágább kőhöz,úgymint kristálytiszta jáspiskőhöz.
És nagy magas kőfala vala,tizenkét kapuja,és a kapukon tizenkét angyal,és felírott nevek,amelyek az Izrael fiai tizenkét törzsének nevei." Jel. 21:10-12.-
" És templomot nem láttam abban,mert az Úr,a mindenható Isten annak temploma, és a Bárány.
" És a városnak nincs szüksége a napra,sem a holdra,hogy világítsanak benne,mert az isten dicsősége megvilágosította azt,és annak szövétneke a Bárány.
És a POGÁNYOK, AKIK MEGTARTATNAK,annak világosságában járnak,és a föld királyai az ő dicsőségüket abba viszik.
És annak kapui be nem záratnak nappal(éjszaka ugyanis ott nem lesz)
És a pogányok dicsőségét és tissztességét abba viszik.
És nem megy be abba semmi tisztátalan,sem aki útálatosságot és hazugságot cselekszik,hanem csak akik beirattak az élet könyvébe,amely a Bárányé."
Az igaz,hogy ez a város a mennyből szál allá,de a földre szál alá,az újjonnan megteremtett földre. És azok a pogányok akikről írtál nem mások,mint azok,akik az ítéletkor megtartatnak a föld királyaival együtt.
Tehát nem a mennybe kerülnek,hanem az Újjonnan terentett földön kapnak majd bebocsátást a városba,a mennyei jeruzsálembe,hogy gyógyulást nyerjenek.
"Azt, hogy mindenkinél van egy darab, abból, ami széttöretett. A teljes darab senkinél sincs (bár ezt gondolják). És a darabok csak összetéve világítanak, a darabok távolodásával a bőszültség nő. Mert a darabok Istentől valók, nem emberektől. Akinek füle van, hallja! de mondhatnám azt is, hogy "jöjj és lásd!""
Fogalmam sincs, hogy a Cion bölcseinek jegyzőkönyvében mi van írva a Messiásról, mert az a könyvet sohasem olvastam el, és úgy vélem, nem is fogom elolvasni.
Azt gondolom, az ember élete túlságosan rövid ahhoz, hogy a jót is, meg a rosszat is meg kívánja ismerni. Igyekezzünk csak a jót! Ahogy hallottam a Cion bölcsei egy koholmány, amit antiszemiták terjesztenek. Akár így, akár úgy, a Szentírás nyomába sem jöhet.
Nem tudom, mit értesz azon, hogy királyság?
Azt tudom, hogy ez a föld a bűneset óta a bűn alá van rekesztve. És az ember legnagyobb feladata szabdnak lenni a bűn rabszolgaságából.
Azt is tudom, hogy ez a föld nem fog örökké fennállni. Eljön az Úr, az ég felhőiben és megítéli a földet. A mostani ég és a mostani föld el fog múlni. A bűn és a halál meg fog szűnni. Sátán a démonaival, a halállal és az elkárhozottakkal együtt meg fog semmisülni. És az új Jeruzsálem az égből fog alászállni, és Isten ott fog lakni, és onnan fogja irányítani az egész világot.
Kevés vagyok ahhoz, hogy mindezeket pontosan el tudjam neked magyarázni, de így van írva a Bibliában.
A földi kiárlyságok mind veszendőek! Nem érdemes nagyon sokat foglalkozni velük. Isten az embert nem a halálnak teremtette, hanem az életre. Ádámnak és Évának az Úr az Édenben eredetileg örök életet akart adományozni. Hisz a jó és a gonosz tudásának fája volt egyedül tiltva. Az élet fájáról szabadon ehettek minden nap gyümölcsöt. A bűnbe esést követően állította az Úr az angyalokat lángpallossal az élet fájához. Nehogy a bűnbe esett ember egyék róla, és a bűnt örök életűvé tegye.
De az újjáteremtett földön mindannyian, akik a megváltottak között lehetünk (bocsi, megelőlegeztem magunknak, pedig ehhez nekem nincs jogom), ehetünk majd az élet fájáról. Amely minden hónapban más-más gyümölcsöt terem, és amelynek levelei a pogányok gyógyítására valók.
Lám, a Mennyben is meg lesznek külömböztetve a pogányok (egyesek kedvéért hívjuk őket mondjuk a "lelki Izrael" fiainak) és Izrael fiai. Úgy látszik, a pogányoknak még gyógyulniuk kell majd a Mennyben.
Tudom, hogy az Egyetemes Kiegyenlítődés Elve végig működni fog. A Mérték, a Mérték, az égben és a kezekben.
"Aki mást fogságra viszen, maga is fogságra megy."-ebben áll a szentek békességes tűrése...
És tudok még egyet, amit senki nem tud.
Azt, hogy mindenkinél van egy darab, abból, ami széttöretett. A teljes darab senkinél sincs (bár ezt gondolják). És a darabok csak összetéve világítanak, a darabok távolodásával a bőszültség nő. Mert a darabok Istentől valók, nem emberektől. Akinek füle van, hallja! de mondhatnám azt is, hogy "jöjj és lásd!"
Mert az emberi önzés egyáltalán nem veszett ki a világból. A fejlett technika viszont a hatalom számára biztosítja azokat a lehetőségeket, amelyeket felhasználva eddig soha nem látott mértékű kontrol alá lehet venni az egész világot.
Az emberek természetes szabadságvágyát a média segítségével képesek visszaszorítani. A kizsákmányolás fokozásával az emberek fokozatosan elszegényednek. A "demokratikus" parlamentek olyan törvényeket hoznak, amelyek a hatalom számára nagy beleszólást biztosítanak az egyének és családok magán szférájába, miközben a hatalom képviselőit lényegében törvényen kívül helyezik.
Az egyházakat egyelőre ellehetetlenítik. Később ez a folyamat meg fog változni, mert az egyházak - a hatalommal szövetkezve - a médiához hasonló mértékben alkalmasak az emberek befoplyásolására. Amikor a média teljesen lejáratja magát, akkor jöhet el bizonyos egyházak ideje.
Az Antikrisztus nem a parlamentben, vagy az Ensz-ben, hanem a Templomban fogja felállítani a pusztító bálványszobrot.
Egyelőre a társadalom atomizálása folyik, s eközben a szabadságjogokból lépésről-lépésre vesznek vissza. Hogy mindez ne legyen feltűnő, olyan mozgalmakat támogatnak, amelyekre hivatkozva azt lehet állítani (hazudni), hogy valójában a szabadságjogok kiterjesztése van napirenden. Ilyenek: az eutanázia, a homoszexuálisok házasodásának legalizálása, a gyermekjogok "védelme" a szülőkkel(!) szemben, a kábítószerek legalizálása, és még ehhez hasonlók. Ezek valójában nem a szabadságot jelentik, hanem a devianciákat erősítik.
A folyamatnak talán ideig-óráig ellenállhatnak az egyházak, a normális családok, a nemzeti (nem radikális) törekvlsek és mozgalmak. De a folyamat szerintem sajnos visszafordíthatatlan, mert a technikai feltételei adottak. Gazembert pedig minden korban képes volt kitermelni a történelem. Ma is nagyobb belőlük a kínálat, mint ahányan majd ténylegesen lehetőséghez juthatnak.
Reményt csak az ad, hogy bízunk az Örökkévalóban, Aki kezében tartja a történelem irányítását is. Amikor eljön az idő, lezárja ezt az egész szörnyűséget, amit emberi történelemnek nevezünk. Eljön a Messiás nagy hatalommal, és véget vet a gonoszságnak.
A mátrixban is voltak cionisták, ők laktak Zionban (Sion), a föld alatt megmaradt utolsó városban, amit megtámadtak a gépek, de azután jött a Neo (a fő cionista) és helyretett mindent a gépeknél és reloadolt a mátrix is.
A zsidók már hozzá vannak szokva az ilyen csodabogár dolgokhoz, ez csak neked tűnik olyan különlegesnek...
Hogy mi köze a keresztényeknek a cionizmushoz?
Hát nem oda fog megérkezni Jézus, ahonnal elragadtatott a Mennybe?
Tetszenek nekem ezek a varázslatos szavak, amelyeket használsz: "világi állam", "mozaizmus", "rabbinikus judaizmus" . Ugyan képráztass már el még egy pár hasonlóval. Tudod, gyűjtöm az efféléket. Az adventistáktól egy másik topicban már begyűjtöttem a "lelki Izrael", és az "üdvtörténeti szempontból" förmedvényeket.