Talán természetes és méltányos, ha nem teszik lehetetlenné igen jelentős számú érintett fórumozását, kaszinóját egy-egy lehetetlen, oda nem illő figura hibájából.? Mert ugye, az értelmetlen, méltánytalan és méltatlan! (esetleg diszkriminatív) lenne, ha egy vonalnak kevesebb-, vagy egyáltalán nem lenne joga megbeszélni a dolgait - örömeit, gondjait. Nem hihető, hogy csak mifelénk dúln(án)ak civilizálatlan alakok.
Vagy nagyon ritkán utazol ezzel a vonattal, vagy nem ismered, hogy mi történik a vonalon
Gyakran utrazom ezzel a vonattal, és jól ismerem, mi történik a vonalon. Legalábbis sokkal jobban azoknál, akiknek ez lenne a feladatuk.
A nevezett első páratlan zónázó vonat rendszeresen pontos vagy korán ér be
Nem. Ez a vonat rendszeresen késik. Az utóbbi egy évben sosem fordult elő az, ami pl. ma: 5:56-kor már a metrón ültem.
Nem a forgalomirányítással van a gond, hanem a forgalommal - annak nagyságával. Korán reggel egyszerűen nincs mi beakasszon ennek a páratlannak, napközben azért jóval sűrűbb a közlekedés a nagyfalu felé, bonyolódik a helyzet.
Pont arról beszélek, hogy ez a helyzet elfogadhatatlan. Csináljanak akkor olyan menetrendet, ami tartható - ha már a hegy nem megy Mohamedhez. De így, hogy a legkisebb hibára a teljes vonal összeomlik, és amúgy is állandóak és nagyok a késések, szerintem felesleges fenntartani ezt a rendszert.
Egyébként szerintem szép ez a világ így, mindenki maradjon csak a saját kaptafájánál.
Maradjon, csak értsen is hozzá, ha már pénzt kap érte.
Vagy nagyon ritkán utazol ezzel a vonattal, vagy nem ismered, hogy mi történik a vonalon. A nevezett első páratlan zónázó vonat rendszeresen pontos vagy korán ér be (kb. 24 perc menetidőt tud a hernyó), az általad szokásosnak gondolt megállások nélkül, Rendező végponti oldalán a lokálra kitéve. Szóval ez egyáltalán nem ritkaság.
Nem a forgalomirányítással van a gond, hanem a forgalommal - annak nagyságával. Korán reggel egyszerűen nincs mi beakasszon ennek a páratlannak, napközben azért jóval sűrűbb a közlekedés a nagyfalu felé, bonyolódik a helyzet.
Egyébként szerintem szép ez a világ így, mindenki maradjon csak a saját kaptafájánál.
de egy pontos vonatot megfelelő forgalomirányítás esetén(nem "legel" a bejáraton+egy erősebb gép) be lehet hozni sokszor -1, -2 perccel is.
Igen, ez a durva a dologban. Hogy az agyatlan forgalomirányításnak köszönhetjük a késéseket. Még csak erős gép sem kell, alap hernyó volt. Ennek a zónázó vonatnak tipikus megállási helyei Rákospalota-Újpest bejárata, Rákosrendező bejárata, és a Nyugati mindkét bejárata. Ezek nagy része indokolatlanul, ahogy az szokásos.
Most ismét azt csinálták (sajnos elég ritkán), hogy Rákosrendező bejáraton áttették a lokálra, ilyenkor szinte mindig végig tud menni a bakig megállás nélkül. És ugye évek óta könyörgünk ezeknek, de nem, nem, és nem. Csak egészen ritkán teszik meg, mert ahhoz át kéne dobni két vasat, és az már sok nekik. Erre még István György is azt mondta, hogy ha ő lenne ott a főnök, csúnya világ lenne. Ha meg én, akkor még annál is sokkal csúnyább.
Igen, így teljesen elfogadható az eset. Azért lepődtem meg, mert a -4 ritka, de egy pontos vonatot megfelelő forgalomirányítás esetén(nem "legel" a bejáraton+egy erősebb gép) be lehet hozni sokszor -1, -2 perccel is.
Az utolsó állomáson még pontos volt, csak a végállomásra ért be hamarabb. Ebben nincs semmi kivetnivaló, sőt. Ez is azt mutatja, hogy a forgalom a bűnös a késésekért.
A napok óta Verőce IV. vágányán veszteglő konténervonat nem hiányzik a szállítmányozóknak? Néha rááll 1-1 Train Hungary gép, aztán másnap reggel ugyanott van a szerelvény...
Üdv!Új albummal bővült a honlapom, aminek jócskán van 70-es vonali vonatkozása is, úgyhogy akit érdekel, tekintse meg a "Nógrádi vicinálisokon" c. albumot a http://jbal.atw.hu/ odalon.
Egy két éves, teljes állomásátépítést tartalmazó projekt első évében eljutottak odáig, hogy elkészült az egyik épület alapja. Ez valami súlyosan rossz vicc, ugye?