Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.21 0 0 163769

Az enyém is ugyan ilyen ;)

Előzmény: dodod90 (163768)
dodod90 Creative Commons License 2017.09.21 0 0 163768

95.000 km van jelenleg a végig szervizelt 2008-as 1.4 tjet Bravómban. A váltókar gázadásra egyes és ötös fokozatban visszaránt. Megnéztük, és a váltóból kijövő kar mozgatja a bovdenen keresztül a váltókart. A váltó egyébként tökéletesen működik, csendes, rendellenes zaj nem hallatszik, könnyen veszi a sebességeket. Vélhetően ennek a rángatásoknak a következménye a bovden végén lévő gömbfejre csatlakozó betét kopása is. Ez cserélve lett, de mivel a váltóból jön ez a mozgás, ezért az egyes és ötös fokozatban továbbra is gázadásra mozog belül a váltókar. A szerelő azt mondta vélhetően a váltóban van egy kis kopás amit aváltóból kiálló kar (mint erőkar) megnővel és ez így nyilvánul meg, de ez tüneti probléma, még sokáig el fog menni a váltó.

 

Valakinek volt már hasonló tapasztalata?

cartmenn2 Creative Commons License 2017.09.19 0 1 163767

Az árát,az olajcsere intervalumot és a lakkozási hibát kivéve szép :)

 

Előzmény: zgi521 (163766)
zgi521 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 163766

ha a fiamnak nem lenne beígérve faterom autója, megvenném..

esetleg érdekel vkit, ismerem az autót és tulaját :)

zgi521 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 163765

szia, közben végignéztem figyelmesebben a videót, és van egy műanyag pöcök, ami elkopik. a videón egy újba teszi át a zárat, amit megpucevál a be-átszerelés előtt. a minap minket is utolért a gp-n.. :(

Előzmény: Enclave85_ (163118)
seewer Creative Commons License 2017.09.17 0 0 163764

A 100-as oktán nem kell neki, felesleges. OMV Maxmotion kell neki 3-4 tankolás után, vagy benzin adalék De az sem olcsóbb, és nem mindegyik segít.

Előzmény: Danny22 (163763)
Danny22 Creative Commons License 2017.09.17 0 0 163763

most reggel 2 tűvel adtam 12 voltot a szivattyúnak és mindent kipumpáltam a tankból, majd 100 oktánossal meg injektor tisztitóval felöntöttem negyedig, elsőre még nehezen indult de utána szép járása lett, remélem ez jót tett neki. Persze ha lehül és újból kell inditani majd kiderül volt-e értelme...:))

majd beszámolok! köszi a segitséget mindenkinek!

Előzmény: alázógyík (163762)
alázógyík Creative Commons License 2017.09.17 0 0 163762

Ha van lehetőséged, akkor ÖMV Maxx Motiont tankolj, plusz tehetnél egy ilyet is a gépbe :

https://alkatreszek.hu/pro_tec_1101

 

Majd egy jó kis autópályás szakaszt, 130-al, 4.-ben.

 

Előzmény: Danny22 (163760)
Danny22 Creative Commons License 2017.09.16 0 0 163761

azért a hőgombát is megnézzük, megpróbálok mindent kizárni- köszi a segitséget mindenkinek!

 

Danny22 Creative Commons License 2017.09.16 0 0 163760

mikor a központi inj csö szelepet megnyomtam higitószagú cucc spriccelt ki belőle 10xmostam kezet és még mindig érzem, bármi is ez nem benzin"!+"%"/=  holnap reggel kiszedem a szivattyút és megpróbálom valahogy kiszivatni a tankból ezt a rémséget utána MOL100 oktán remélem történik valami pozitiv

kisfitti Creative Commons License 2017.09.16 0 0 163759

Hidegen diagnosztikát rá.  Hőgomba mit mutat?  Nekünk volt,  hogy megpusztult,  és fix 23 fokot mutatott.  Kínlódva indult. 5.-6. Alkalomra. 

Előzmény: Danny22 (163754)
seewer Creative Commons License 2017.09.16 0 0 163758

Hol tankolsz?

Előzmény: Danny22 (163757)
Danny22 Creative Commons License 2017.09.16 0 0 163757

fél tank felett is ugyanez a jelenség sajna

Előzmény: alázógyík (163756)
alázógyík Creative Commons License 2017.09.16 0 0 163756

Mennyi benzin van a tankban?

 

Próbáld meg, ha a fél tanknál többet tankolsz.

 

Előzmény: Danny22 (163754)
Danny22 Creative Commons License 2017.09.16 0 0 163755

lehet, hogy az injektorok vannak eldugulva?

Danny22 Creative Commons License 2017.09.16 0 0 163754

sziasztok! tanácsot szeretnék kérni, bravo 2008 1.4 90 lovas benzines  kb a kilencedikre indul leáll megint indit vagy ötször mire elkezdi elkapni. Gyertyák cserélve, gyújtótrafók cserélve, a benzin nyomó cső végéről lehuztam a piros dugót szelep benyomva, indit a benzin spriccel. Nincs valami tapasztalatotok ilyen jelenségre? 

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.14 0 0 163753

Köszi! :)

-carcass- Creative Commons License 2017.09.13 0 0 163752

Elég egy elb@szott parkoló és a probléma megoldva.

Bár nekem a mai napig megvan. :-)

Előzmény: Törölt nick (163750)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.13 0 0 163751

...persze mindent.DE a levegő vezetésére szolgál,hogy megfelelően tudja hűteni a féktárcsát,apropó levegőterelő szerepe van.Én hagynám.Bár sok autón a magas padka elbánt velük.

Előzmény: Törölt nick (163750)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.13 0 0 163750

Hali! Azt tudja-e valaki hogy az első lökhárító alján lévő műanyagot le lehet-e szedni? :)

Varshi Creative Commons License 2017.09.07 -1 0 163749

Azt azért tegyük hozzá, hogy rendesen használt autó esetén ritkán kell tölteni. Mondjuk évente egyszer nem árt. Persze full városozás+rövid utak esetén a havi egy se kivételes!

 

Viszont ha már kell, az egy jelzés, hogy oda kell figyelni rá innentől. Nekem van bent szivargyújtós feszmérő (+USB-töltő egyben), mióta szarakodni kezdett. Ha látom gyengülni, este megy töltőre. Gyenge vagy gyengülő akksinál simán lehet olyan, hogy mondjuk állsz valahol 20 percet, rádiót hallgatsz, majd még indít egyet, de még egyet már nem. (elvesztette a kapacitását, csak az indítóáram volt meg)

 

Simán megszívtam legutóbb úgy, hogy készültem is erre, és direkt mentem egy 7 km-es kört, hogy töltődjön a következő indításig. Természetesen meg se mukkant, szerencsére autószerelő ügyfél előtt halt meg éppen...

Előzmény: t04cdb (163746)
Varshi Creative Commons License 2017.09.07 -1 0 163748

Mondjuk én már másnap megchipeltetném. (de nem én mondtam, ha kérdezik!:D)

Előzmény: vinjo (163747)
vinjo Creative Commons License 2017.09.07 0 0 163747

Régi konstrukció, de strapabíró. Az 1.6-os 120 lovas dízel sokkal jobban megy nála, a benzines kis T-jet (szintén 120 ló)  meg még annál is sokkal jobban. :-)

 

Előzmény: Törölt nick (163737)
t04cdb Creative Commons License 2017.09.06 0 0 163746

Vagy ha van akku töltőd töltsél rajta. Nekünk tavaly jött elő ugyan ez. Fel lett töltve az akku, azóta jó. (5,5 éves)

Előzmény: Pista622 (163743)
alázógyík Creative Commons License 2017.09.06 0 1 163745
seewer Creative Commons License 2017.09.05 0 0 163744

Megtaláltam, hátha később is érdekes lesz:)

 

Tehát 65 Ah-s akku esetén 78 Watt a normál terhelés. A táblázatban, ami remélem olvasható, egy cellára vonatkozik, ezért 6-tal kell szorozni.

 

Előzmény: Pista622 (163743)
Pista622 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 163743

Köszönöm az infot.Ne fáradj vele ,cserés lesz.

Előzmény: seewer (163742)
seewer Creative Commons License 2017.09.05 0 0 163742

Normál feszültség méréssel nem lehet pontos képet kapni az akkumulátor állapotáról, de valahol 12,4-12,7 volt között kéne  lenni. Ennek ellenére egy 12,8 v-os akku is lehet indítás képtelen.

Csak normál árammal terhelt akku mérése adhat képet az állapotáról. Kb 55w-s izzóval terhelés után, fesz méréssel egy táblázat segítségével határozhatjuk meg a töltöttségi szintet. Délelőtt, ha lesz időm megkeresem a táblázatot.

Előzmény: Pista622 (163741)
Pista622 Creative Commons License 2017.09.04 0 0 163741

Köszönöm! Utána olvasgatva is erre gondoltam. 1.4 es motorról van szó, valaki tudna esetleg feszültség értéket mondani álló,indítási,és járó motor mellett?Csak hogy tudjam ,haldoklik aaz akku?

Előzmény: seewer (163740)
seewer Creative Commons License 2017.09.04 0 0 163740

Alacsony akku fesz miatt riasztó vagy indításgátló hiba.

Előzmény: Pista622 (163739)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!