A zaj azért nagyon relativ. Más hasonló kategóriás autókhoz képest a Ceed nagyon -nagyon csendes. Ha az uatastérben egy légy elfingja magát akkor az is hallatszik. Ezért polemizálunk itt nyöszörgésen és gumizajon. Itt a fórumon mostmár elég sokan vagyunk más-más márkáktól és azt hiszem abban egyet kell értenünk, hogy a Ceed nagyon csendes. Ha egy-két hónap után visszaülünk volt járgányunkba, vagy egy ugyanolyanba, rögtön észrevesszük a különbséget. A jót nagyon könnyű megszokni és a relativitás nagy úr.
Párszor hivatkozunk a műhely oldalára. 10 napos próbaidőd van, visszafizetési garival. 1. El kell olvasni az írást a témában 2. El kell olvasni a tapasztalatokat (vagyunk már páran) 3. Ki kell próbálni vagy elfelejteni :)
Többen írtátok, hogy itt-ott zörejek, nyikorgások stb. hallatszanak (kormány műanyag, ajtóból, jobb oldali kerék felől, stb.). Nekem szimpi a Ceed, de azért ezek még új autók, engem nagyon idegesítene ha ilyen zörejeket hallanék. A 3,5 éves Focusomban 61.000 km után, többnyire rossz pesti utakon még semmi nem zörög az utastérben. Mai álláspontom szerint Ceed lesz majd a következő kocsim (a változtatás jogát fenntartom :o) ), de ha még sok ilyet olvasok, akkor megrendül benne a bizalmam, nekem egy új kocsi kussoljon belül.
1. A Jóisten áldjon meg!!! :))))) 2. Szereltesd be a boxot és enjoy!!!!! 3. Kollégámat aki 2 hónapja vette át az Octavia Rs dieselt 170 Le, tegnap vittem el egy próbakörre a Ceed-el, ő vezetett és a következőket mondta: "Bazmeg ez olyat húz, hogy beszarsz!"
Ja nem is említettem nektek, de talán topikunk - ami a miénk - tán megengedi az alábbiakat!
Tegnap olyan brutális szinten mértem megalázó vereséget egy 1,9 PDTDI Octaviára, hogy már én sajnáltam meg a végén! Helyszín:Amerikai út Városliget széle piros lámpa. Mindkét autó pol pozicióban. Mivel néha nekem is elönti az agyam az adrenalin hagytam neki a sárgánál kb 2 másodpercet aztán kétezres fordszámnál tartott gázon kuplung egy felenged és padlógáz. Kb. 15 méteres csíkot hagytam az aszfatalton, majd tiltásnál kettesbe, tovább tiltásig, majd hármas. Mikor átjutottam az Octávia által hagyott koromfelhőn harmadikban 110-ig huzattam és a következő lámpánál lefordultam balra a közlekedési múzeum felé! Szóval a lényeg olyan 350 méteren kb 100 métert vertem rá autóstársunkra így plusz egy ember már biztosan megjegyezte a Kia Ceed nevet és azt mire képes!
Visszaértem 1220km-t mentem ma és egy kicst se vagyok fáradt,az auto megy...:))) Az osztrák autópályán egy honda city jegyezte meg az emblémát örökre,visszafele egy 2,2cdti zafira,egy TDI passat,és egy yaris...akikkel hoszabb "csatáim" voltak...:) Nagyon élveztem...olajom 1000km nél max alatt 2mm el van és szép tiszta,alig van benne korom.Holnap reggel is megnézem ,kíváncsi vagyok most milyen lesz...és mennyi? Most mentem előszőr vele autópályán és dinamikából,kényelemből 5 -re viszgázott.... A fedcomp 5,6- ot mutatott odafele (volt óra szerinti 180 is sokszor)de 140-150 utazóba,klimával,sok csomaggal..a valós fogyi 6,11 re jött ki!?? Aztán most is megtankoltam a kiváncsiság kedvéért fed comp 5,3...valós 5,5... Tahát semmi összefüggést nem találok a két érték különbsége között..tehát akármi is lehet....másik kút,lekattanás stb... Az AUTO JÓÓÓÓ....kicsit hiányzott a tempomat de még fiatal vagyok kibírom valahogy :)
Nehogy mellre szívd, persze hogy segítünk, ha tudunk!Azért készülj fel, hogy valaki megkérdezi, hogy ha EX akkor már miért nem 1,6 / még ha limited is/?!?! :-)))))))
:-DD isten hozta szerencsétlent az elmebeteg nyitott emberek közt :-D
Nehogy mellre szívd, persze hogy segítünk, ha tudunk!Azért készülj fel, hogy valaki megkérdezi, hogy ha EX akkor már miért nem 1,6 / még ha limited is/?!?! :-)))))))
Ne komolyra fordítva! Nekem is 1,4 van, és nagyon elégedett vagyok vele! Dinamikus, csendes, tágas, stb. Apró zörejek persze előfordulnak, amik kicsit zavaróak, de vállalható kompromisszum! Nem bántam meg, hogy ezt választottam, szerintem te sem fogod, már ha tudod, hogy mit kapsz a pénzedért, és nem vársz csodákat!