-29 fokot mutat, de ettől függetlenül (szerintem) azt is cserélni kell bizonyos időközönként. Viszont jó lenne tudni, hogy a gyári lötty tényleg ilyen jó-e.
Urak a gyári fagyállóról tud valaki valamit? :) Mikor érdemes először cserélni? Mintha olyasmire emlékeznék, hogy 5 évig nem kell hozzányúlni. Igaz lehet ez? A kocsi 3 éves múlt, de erre fele télen -30 fok körül alakul a hőmérséklet.
Nekem nem ilyet mutattak, ennél kisebb ,de vastagabb, az aktívszén réteg a lamellák között van. Hogy a nyílvántartásuk a szar, vagy a raktárosuk azt nem tudom, az Agila jó volt.
A képeken az opel szűrő látható mely a 76-os és a vvt Wagonba is passzol. (ezt is használom, meg másmilyet is) a linken látható hirdetésben a gyengébb utángyártott, de ugyanilyen méretű szűrő látható szerintem, melynek fő baja, hogy a keret gyenge, és nincs a közepén behasítva az egyszerűbb behelyezhetőségért. valamint a körben levő tömítő szivacs kicsit gyenge :))) ha óvatlanul erőlteti be valaki a helyére és közben csavargatja, a szűrőbetét leszakadhat a keretről. :( Aktív szenes szűrőt még nem láttam, ezeknél vastagabb nem fér be, legalábbis a miénkbe :) UFF. (befejeztem :))) )
És ha már a Valéria utcában vagy, akkor várunk szeretettel egy kávéra :) Kb 4 utcára lakom onnét és valóban szépen dolgoznak. Először én se mertem bemenni hozzájuk, de többen javasolták, így ők csinálták. Olcsók és nagyon szépen dolgoznak :) Tesztelni is lehet utána az utcájukban, mert az az egyik homokutca, szinte az egyedüli a környéken :D
20000ft a két hátsó szereléssel, 24 az első kettő szereléssel. Hátsók cseréje kb max fél óra, elsőké sajnos több, 2 óra.
Nekem is lipp ment bele. Tapasztalat, hogy jóval komfortosabb, de billegősebb is kicsit (ebből is látszik, hogy ezek működőképes csillapítók ellenben a gyárival :)), olyan wagonos :D de sokkal jobb, nekem tetszik, nem bántam meg a cserét. Ha valakinek nem volt wagonr-e, akkor szoknia kell a magas súlypontot :) Időnként lesnek, hogy sokkal alacsonyabb autóval nem merik úgy venni a kanyarokat, mint én :D De azért ésszel, ha csúnya úthiba van, akkor ez is tud pattogni (merevtengely :(), de sokkal több kell neki, mint a gyárinak. Normál esetben és vezetéssel nagyon jól tapad. Ha valaki extrém módon közlekedik, akkor cserélje sportra, ne komfortosra :)
Pollenszűrő volt a kezemben, vastag aktívszenes, és kisebb alapterületű, mikor mondtam hogy ez nem jó, akkor nézték meg a robbantott ábrán, és a cikkszám a 76-os wagonhoz jó volt, mondtam hogy Agila szűrő is jó, ( ilyet vettem már Baján Opel szalonban, a kecskeméti Opel/Suzuki közös szalon) azt hoztak és az valóban jó is volt az Ignisbe.Az ábrán a kicsi vastag szűrő van. Lehet hogy évjáratfüggő is a dolog, ezt nem tudom.
"""Kapásból mondom, az első oldalra nézve, a lap alján a pollenszűrő, ami Ignis és WR+ -ként van jelölve, az már "átverés", az a wagon-é, de nem a VVT-sé, tavasszal a kecskeméti szervízben ugyanilyet akartak adni nekem is, nem hitték el hogy nem jó az Ignisbe."""
ez szamárság !!! a pollenszűrő a 76-os Wagonban, és a VVt-ben tök ugyanaz. A 76-os Wagon és a VVt-s LÉGSZŰRŐJE különböző, ill ebből kifolyólag a 76-os W légszűrője az Ignácba sem jó. vastagságban van különbség.
Huh akkor ha úgy számolom 2*11-15 ezer + munkadíj, ez nem lesz olcsó mulatság:( , majd keresek vmi szervizest a kerületben és megcsínáltatom, köszönöm a segítséget!!
Cím: 1205 Budapest Valéria utca 3. Tel:+36(1)285-8022 Mobil:+36(30)215-6174
Megközelíthetőség: A Határ úton, a Soroksári út felől vagy az Üllői út irányából kell a Jókai Mór utcáig haladni, majd a Jókai Mór utcán (villamossíneken) a Valéria (kilencedik) utcánál balra fordulni.
Nem tudhatod, hogy mi miatt "szól" a csapágy. Szerintem minél elöbb cseréld ki, mert ha etörik, csúnya vége lehet a dolognak. Nagyon rossz dolog várni a trélerre, ami elviszi a beállt hátsókerekű autódat a szerelőhöz súlyos ezresekért, ahol amúgy is kifizeted a javítást, amit elodáztál.
A kerékcsapágyakat egyszerre szokás cserélni mindkét oldalt.
Bizony, a toronycsapágyhoz a lengéscsillapító kiszedésén át vezet az út (illetve nem kell föltétlen kiszedni, elég csak lekötni a felső rögzítését). Cserélni mostanság az okosok szerint Lipp-re érdemes, de van Bp-n (Erzsébeten) egy kicsi műhely, 2-3 gyakorlott sráccal, akik uszkve fél óra alatt 40e pénzért kicserélik neked mind a 4 gátlót, és biztos, hogy tuti minőséget építenek be. Háromféle keménységi fokozat közül kell csak választani (családias, sportos, vesekőgyilkos) :)
Jajám ez komoly veszélye az alacsony fogyasztásnak. Cimborám (autószerelő, versenyző suzukival) mondta inkább fogyasszon a gép 6L-t minthogy ellustul és akkor nézhetek:(
Nekem is lenne kérdésem: ha toronycsapágy cserére kerül a sor, gondolom a megbontás odáig fajul, hogy a lengéscsillapítót is érdemes lenne kicserélni. Milyet lehetne bele tenni? Olyasmi kéne ami jobban bírja mint a gyári.
Szia KaCsa! Köszönöm gyors válaszod. Mennyi km-t lehet megtenni ilyen elfáradt csapággyal?? Okoz valami problémát ha sokat várok?? És elég csak a rosszat kicserélni ugye?? Nem kell párosával, mint pl ha defektet kapok és gumicserére kerül sor. Gondolom teljesen mindegy hogy amit belinkeltél NIPPARTS vagy SKF-et választok mert látom hogy árban ugyanúgy vannak 11-16 körül...
Olvastam valahol egy dízeles kolléga postját, aki 3.8l-t ért el nyugis hajtással. Csak aztán elkormolódott a lambda szonda. Azt javasolták neki, időnként hajtsa meg kissé :-) Gondolom ez Nálad nem fenyeget :-)
El is olvastam mint kötelezően előírt olvasmányt! :D
Kacsa: mondjuk most megyek először disellel a sokévi benzinezés után. Lehet majd beáll rá a lábam, de az is igaz, hogy nálam nem lustul a gépsárkány :D
köszi, akkor azért vhol benne vagyok az arany középútban:)
Mondjuk az biztos számít, hogy nem én járattam be a vasat és az elöző tulaj szerint azért olyan keveset nem evett. Na de ha 6L körül megmarad akkor az nekem már jó az off astra nyári 8L és a téli 11L után :D