Tudom nem az adok-veszek , de még mindíg eladó a kuplungszettem X20DTL motorhoz. Sajna Y20DTL-hez nem jó. Nekem csak útban van , tehát az első életképes ajánlatért vihetüő. Persze zsír új , dobozban LUK márkájú.
Sziasztok, én egy másik topikból ugrottam át egy kérdés erejéig.Hátha tudtok információval szolgálni. Sógoromnak van egy Vectra B 2.0 DTL tipusú járgánya több mint 200 000 km-rel. AZ AUTÓ JÓ CSAK EGY KICSIT LOMHA! Ezért szeretné megcsináltatni a "Speed it up" szoftveroptimalizálást, amivel kb 100 LE lenne. Van-e valaki esetleg közületek akinek bent van az autójában ez a dolog és ha igen akkor megéri e belerakatni,lehet e eggyáltalán érezni a különbséget vagy nem? Továbbá nem lesz baja a motornak vagy a turbónak egy több mint 200 000 km-t futott autóban?Szóval akinek ilyen autója van és még benne van ez az okosság is az megoszthatná velem a tapasztalatait. Előre is köszi.
Lenne egy kis problémám, akkut cseréltem az autóban (egyik pillanatról a másikra zárlatos lett), és azóta az elektromos ablakemelőm úgy működik, hogy csak addig megy amíg nyomom, az előőt hosszabb nyomás után fel- vagy lement magától. Tudom , hogy valami nyomogatással vissza lehewt programozni, de nem sikerül. Hogyen kell pontosan?
Sziasztok! Nagy az én bánatom:( Össze lett törve a vectra:( Nem tudna valaki segíteni szerezni hátsó csomagtartót? Valami cím telefonszám is nagy segítség lenne! (bontó, utángyártott.....) Lehetőleg Miskolc környéke Bementem az Opelbe és ott kicsit elment a kedvem! Sajnos nincs 100e-m a csomagtartóra + festés amit 60-ra mondtak! Válaszokat előre is köszönöm!
1.6 16V motornál melyik jeladó szabályozza az akksi mellett lévő elektromotort/pluszlevegő? mi adja neki a jelet hogy induljon? már végignéztem a szervízkönyvét és abban csak a ki és be4szerelés van leírva de semmi egyéb. elvileg csak hidegindítás esetén kellene működnie, vagy tévedek?:)
Alapban a 100 °C körüli hőmérséklettel nincs gond egy zárt hűtőrendszer esetén, viszont nálunk a családban lévő X20DTH-t még nem sikerült 90 °C fölé tornázni ebben a kánikulában még a klímával együtt sem.
Lehet, hogy kicsit jobban melegszik a motorod, mint kellene?
Első körben célszerű a thermosztát és/vagy hűtőventillátor ellenőrzése.
Bocs, ha olyasmit kérdezek ami már volt a fórumon. Vectra B 2.0 DTI, és - igaz, hogy a mostani kánikulában, de állandóan 90-100 fok között van a vízhőmérséklet. Ijedtemben megálltam és megnéztem a kezelési kézikönyvét, ami azt írja, hogy a rendszer zárt és túlnyomásos és 100 fok fölé is mehet a mutató. (a piros jelzés valahol 110 fölött van. Valahogy mégis idegesít a 100 fok közeli hőmérséklet. Jól van ez így?
visszaolvastam az autórádió csere részre és csak megerősítésképpen a VDO 2304 plusz a 7806os kábel tényleg működik, kormányról és a különkijelző is tökéletes, minden fut ott is.
+1 jotanács ha neten rendeled a fejegységet-10e, nem sok de azért már ez is valami.
Kőne egy kis segítség sos-ben. Ki kell cserélnem a 99-es diesel vectra turbóját. Felújitott, vagy bontott érdekelne-minnél olcsóbban, de azért működjön.
Minden ötletet szívesen fogadok és megköszönök. A felújítós műhelyek ha ott hagyom a rosszat akkor 80-100 körül csinálják meg. Üdv Mindenkinek.
Már jó ideje folyamatosan kiírja az "Oelmangel"-t a gép. Valószínű, hogy az érzékelő megadta magát. (Az olajszinttel minden rendben) Most lesz olajcsere, és valahonnan be kéne szereznem egy ilyen olajszint érzékelőt.
Valaki tudna segíteni, hogy honnan tudok ilyet beszerezni?
Üdv mindenkinek.. Én egy szolidabb kivitelű hátsó FÉKLÁMPÁS spoilter keresek B vectránkhoz... Egyszerűen sehol nem láttam... a márkaszervíz 75K-t kér érte, és akkor még festés meg minden... Nem tud valaki bontottan vagy utángyártottat???
Egy kis segítséget kérnék. 2001-es "B" Vectram-ban kilyukadt a klímahűtő, legalábbis a klímaszervíz állítása szerint. Szerintük nem javítható, újat szerelnének be, 45.000 Ft-ért (ez persze csak az alkatrész ára).
Mit gondoltok, ez reális ár, vagy próbálkozzam máshol, esetleg bontott hűtővel? Ha igen, szívesen vennék néhány tippet, címet!