Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lbx Creative Commons License 2020.09.06 0 0 34760

Vezérműlánc....

Végigolvastam, keresgéltem a fórumot, de tanácstalan maradtam, hogy hol, kivel kellene megnézetni, és amennyiben ott tart a lánc - márpedig a 170e + km (az órában) azt sugallja, hogy a kérdés időszerű - cseréltetni (természetesen a szükséges tartozékokkal együtt).

Végignéztem ezt: https://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2020/09/04/hasznalt-hyundai-i30-hasznalt-auto-hyundai-i30-fd-2007-2012/, ami alapján úgy tűnik, a motor még nem volt megbontva, tehát az első lánc szolgál a gépben (ami egyébként 2010, 1,6 benzin).

A hang alapján én nem tudom megítélni, milyen állapotban lehet, hidegen nyilván van némi zaja, melegen nem hallom, de esetenként mégis...

Nézegettem a láncszettek árait is, elég nagy a szórás, alapban a ZS+U, illetve a kovacsauto.hu kínálatában szörfözgettem, de ránéztem más oldalakra is (Unix/Bardi/Láng kimaradt) előbbiben nem is találtam, utóbbiban 30e-től kb. 100e-ig voltak a készletek.

Egyelőre nem értem ajánlatokat szervizektől.

Ötlet?

Akos_IKS Creative Commons License 2020.09.05 0 1 34759

Az 2011 óta felszámolás alatt áll, de másik cég viszi a kutat. Ugyanakkor megtudtam, hogy Szlovéniából hozzák az üzemanyagot, ami líbiai kőolajból készül és ez lehet a kulcsa annak, hogy sokkal kevesebbet fogyaszt belőle az autó, mivel ez nem MOL üzemanyag (ami szibériai kőolajból készül).

Előzmény: Bosanac (34674)
fec73 Creative Commons License 2020.09.04 0 0 34758

Sziasztok,

köszönöm Mindenkinek a infókat.

JP auto Nyíregyháza telefonon 30e Ft-ot mondtak....

fec

r2211 Creative Commons License 2020.09.03 0 0 34757

Elnézést fórumtársak, a kíváncsi kezdő előbb ír aztán olvas, én is beleestem a hibába.

Most olvastam vissza, dokee 4 napja már megírta vkinek hogy ez egy új fejlesztésű motor.

Előzmény: r2211 (34756)
r2211 Creative Commons License 2020.09.03 0 0 34756

Ha jól értem csak néhány éve jelent meg a Ceed-ben az 14 T-GDI motor. Az érdekelne hogy ez egy viszonylag friss saját fejlesztésük vagy átvettek valakitől egy már bejáratott motort, esetleg erről tud valaki infót?

HerbBN Creative Commons License 2020.09.03 0 0 34755

Mi 2 hónapot vártunk, kíváncsi leszek, mit cserélnek végül... kormányoszlopot mondtak. Holnap kiderül, majd megírom.

1. éves szerviz gödöllői Gabliniben 49e volt.

 

Előzmény: Bubu1963 (34723)
Cobalt14 Creative Commons License 2020.09.02 0 0 34754

Még nem volt meg az első éves szerviz, így nem tudom, ma kértem be az ajánlatokat.

Előzmény: fec73 (34747)
Cobalt14 Creative Commons License 2020.09.02 0 0 34753

Köszi az infót, október végén úgyis viszem, majd ezt is jelzem. Ma bekértem 5 helyről árajánlatot, kíváncsi vagyok mi jön vissza.

Előzmény: reserved (34749)
Glovas Creative Commons License 2020.09.02 0 0 34752

KIA Vestar-nál a 3. éves szerviz (ugyanígy csak köztes olajcsere) 42ezer volt 2 hónapja a 2017-es Ceed-re. A következő már zsebbe nyúlósabb lesz.

Előzmény: reserved (34750)
Feco1985 Creative Commons License 2020.09.02 0 0 34751

Szia,

 

autom KIA ceed 2019/08 gyartas, 1.4 T-GDI.

 

hetfon csinaltattam, KIA PAPPAS, 11.Kerulet, 61.000 FT (a legszurot lecsereltettem, ebben mar az is benne van).

 

Udv:

 

Feco

 

 

Előzmény: fec73 (34747)
reserved Creative Commons License 2020.09.01 0 0 34750

Pappas Buda telefonos infó: 80e

JP Autó Veszprém tény: 34.515

olaj, olajszűrő; karosszéria átvizsgálás

Előzmény: fec73 (34747)
reserved Creative Commons License 2020.09.01 0 0 34749

Van egy élő visszahívás erre, 1 éves szervíznél megnézik-

Előzmény: Cobalt14 (34746)
l.csaszar Creative Commons License 2020.09.01 0 0 34748

Nekem is dobj egy privát mailt. Van egy-két kérdésem.

Előzmény: 44pogi (34744)
fec73 Creative Commons License 2020.09.01 0 0 34747

Szia, nekem is ugyanezzel a motorral szerelt a járgány,

most lesz 1 éves...

Az kérdésem, hogy mennyibe fájt az első szerviz? És mit cseréltek?

Köszi

fec73

Előzmény: Cobalt14 (34746)
Cobalt14 Creative Commons License 2020.09.01 0 0 34746

Az elmúlt néhány napban észrevettem, hogy a kipufogó a garázsba beállásnál kicsit hangosabban búg alapjáraton leállítás előtt. Nem minden esetben csinálja, egyelőre még nem jöttem rá, hogy mi idézheti elő. Minimális gázadásra megszűnik, de van amikor alapjáraton magától is abba hagyja. Más találkozott esetleg hasonlóval? 2019, 1.4 MPI, kb 12000 km. Persze még garis, de kíváncsi vagyok másnak volt/van-e ilyen, vagy hogy ez baj-e egyáltalán.

Akos_IKS Creative Commons License 2020.09.01 0 0 34745

Dobsz rám egy mailt? Publikus a címem. :)

Előzmény: 44pogi (34744)
44pogi Creative Commons License 2020.09.01 0 0 34744

Hát nem tudom. Nyugtával a napot.

Minden esetre, a megfelelő mennyiségű tapasztalat, (idő / km) megszerzése után megkérdezném az igen tisztelt

márkaszervizeket is, mitől is kerül ez náluk 1,5+ millába?

Na de ezzel nem mérgezem az agyamat. Ez egy ilyen világ...

Előzmény: Akos_IKS (34743)
Akos_IKS Creative Commons License 2020.09.01 0 0 34743

Tutti! :)

 

Szerintem ennek a sztorinak TC-n volna a helye.

Előzmény: 44pogi (34742)
44pogi Creative Commons License 2020.09.01 0 2 34742

Előzmény: 44pogi (34741)
44pogi Creative Commons License 2020.09.01 0 0 34741

 

 

Kép lemaradt:

 

 

 

44pogi Creative Commons License 2020.09.01 0 0 34740

Akit esetleg érdekelne.....

Itt a cucc.

Beépítés szept. 21-től.

 

üdv:pogi

 

Előzmény: 44pogi (34612)
dokeee Creative Commons License 2020.08.31 0 0 34739

Nekem ez valahogy eszembe se jut, lehet hogy egy 50 milliós autónál érdekelne. 

Előzmény: Zsolt_555 (34737)
KAti Creative Commons License 2020.08.31 0 0 34738

A videóban ahogy eláll, az tutti nem gyártói hanyagság

Előzmény: Zsolt_555 (34737)
Zsolt_555 Creative Commons License 2020.08.31 0 0 34737

Az az ajtó élek azoknak szúr szemet akiknek korábban német autójuk volt. (Nekem is az volt :) az első használt KIA-t azért nem vettem meg mert ugyanígy elállt. Azóta tudom, hogy a koreai autó nem német precizitással készül. Persze egy festék vastagság mérő azért nem árt vásárláskor, nehogy valóban karosszéria javítás miatt legyen ilyen.

Az oldalsó ajtók alja mégjobban "eláll", nincs egyenesben. EZ van.

KAti Creative Commons License 2020.08.31 0 0 34736

Lehet, feltörni akarták így az autót. Nekem anno Suzukit feszítettek így fel. Ha könnyű visszagörbíteni, kifeszíteni is könnyű.

Előzmény: shortdrink (34733)
stefi001 Creative Commons License 2020.08.31 0 0 34735

Mint sok minden más, az alkoholos filc minősége is változó. Azért sem szabad tőle csodát várni! Az tartóssága bizonyára növelhető akril lakkal (spray). Persze az érintett terület jól körbe kell maszkolni.

Hajdanában a letrasettel feliratozott műszer előlapokat is akrillal védtem. Az volt a legolcsóbb megoldás!

Ha megkopik, azért én inkább ismét áthúzom.

Előzmény: Akos_IKS (34732)
Akos_IKS Creative Commons License 2020.08.31 0 0 34734

Persze, igazad van. Nem is értem, miért kérdezted, hiszen mindent tudsz.

Előzmény: shortdrink (34733)
shortdrink Creative Commons License 2020.08.31 0 0 34733

Szerintem Te másra gondoltál. Ezt nem hinném, hogy egy ablakleengedés megoldaná. Nem az ablak, hanem az egész ajókeret áll el a síkjából!!!

Erről van szó:

 

A fólián meg amilyen mély nyomok vannak és még alatta a festék is sérült, ezt egy mezei táskacsat nem okozhatta.


Valszeg ez  már nem fog kiderülni. A fontos kérdés, hogy a jövőben okozhat-e problémát??? Főleg az ajtó síkból elállása mondjuk beázást?!?

 

Előzmény: Akos_IKS (34729)
Akos_IKS Creative Commons License 2020.08.31 0 0 34732

Akkor keresek másik filcet, mert ez könnyen megadja magát. :)

Előzmény: stefi001 (34731)
stefi001 Creative Commons License 2020.08.31 0 0 34731

Valóban könnyen sérül. Igen, én is fekete alkoholos filctollal „álcáztam”, már jó ideje, s még mindig tart.

Előzmény: Akos_IKS (34730)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!