Intel D865GLC alaplap, Intel Pentium 2,4 proci, 1 GB DDR, 2 X 40 GB HDD, NEC LabelFlash-es DVD író eredeti telepítőlemezzel, előlapi hang + mikrofon + USB + memóriakártya olvasó, 350W táp.
Ár: 15E, e-mail: kenesei PONT tamas KUKAC gmail PONT com
(180e km környékén kellett levennem az első féktárcsákat.)
Lehet venni egész jó áron, (23-25e Ft a tárcsa + betét készlet) és nem is sok meló az első tárcsák cseréje.
129e... Vezérléscsere tényleg megvolt? Le kéne bontani a szíjról a burkolatot, és a vízpumpa környékén nézelődni. Ha friss a vízpumpa, akkor oké, de ha még a gyári, akkor illik cserélni.
Melyik motortartó bakot kell cserélni, és miért? Ha a jobb felsőt, akkor gurulj el Tudjukkihez, és normális áron meg fogja neked oldani. Megéri. Nekem is az eredeti van még benne, Tudjukki-tuninggal.
Az érdi Renault-nál voltunk bevizsgáláson, amit én intéztem. 1,5 órát volt bent az autó és nagyobb problémát nem találtak. A legköltségesebb az az első fékek és a motortartó bak cseréje.
A saját szerelőmhöz február elején tudom elvinni, majd Ő eligazít, hogy mi van még esetleg.
129000 km van benne, ami a Renult-nál is igazolt kártya, számítógép szerint és állapot szerint is.
gyerekek kössétek fel a gatyátokat, Tüncike ,Timcike ,Hencike m1-el édesitette meg az estéinket, most van egy m2 hölgytulajos is, én majd csak vigyorgok mert ugy sem értek hozzá :)
Én kicsit aggódnék, hogy hol járhat vajon futásteljesítményben. A költségmentes állapot jelzőben sem lennék biztos, egy használtautónál mindig van valami...
Egy trafó, de azt el lehet rejteni a szem elől. Ha megnézel pár hirdetést, ilyennek kellene lennie a fényszórónak, és fényszóró mosónak is lennie kellene: