Én csináltam. Az E-91-es 1db, E-94-es 1db, 395-ös 2db, 526-os 1db ami eladó! 40000Ft/db a 395-ből összsen 6db készült A tűzóltóból pedig kettő a másik a Bácsalmási tűzóltóság múzeumában van.
Rendszám: BRP-362 Gyártmány: IKARUS Típus: 211.52 Szin: NARANCSSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Egy ritka alkalom minden IKARUS modell és makett gyűjtőnek, mert eladásra felajánlom egyedileg kézzel készült Ikarus 1:43 modelleket. Az eladás oka, hogy jelenleg nem tudom a megfelelő feltételeket biztositani és az álapotuk folyamatossan romlik, így az eladás mellet kellet döntenem. Az ára 40000Ft/db
Gondolom igen, kapott a 280-as felújítást, mert se a padló, se a kapaszkodók nem jellemzőek a '85-ös évjáratra. Akkor még pöttyös padló, fekete korlát volt a standard.
Azon a 250-esen jó idő lehet nyáron, mert csak légbefúvós, viszont cserébe egy nyitható ablak sincs rajta...
Pont annyira volt Malévos, mint amennyire az eredeti színe kék. A székekről nem is beszélve. Egyszer már leírtam a véleményem a járműről, jól le is lettem ugatva. Retúr jegyet nem vennék rá, elég sokszor tolta már hazafelé a vontatójárművet...
És erről miért nincsen kinn semmi tájékoztatás sem a Volán-honlapokon, sem pedig a helyszíneken?
Tudniillik ez szerintem egyáltalán nem olyan nyilvánvaló dolog, mint pl. a pályaudvar közepére vizelés, ami gondolom még a közerkölcsöt is sérti.
A probléma szerintem itt nem az, hogy egy Volán a saját pénzéből megvesz egy telket, felhúz rajta egy vagy több épületet, kikövezteti a buszok útját és külön biztonsági céggel bízza meg, hogy a saját magánterületét figyelje avval, hogy ne tegyen benne senki semmi kárt, ha már nem az a sors várt erre a telekre, hogy kerítéssel kerítik körbe, hanem éppenséggel utasok használhatják. Végülis egyáltalán nem találok abban semmi kivetnivalót, ha valaki a saját területén maga szabja a szabályokat. Viszont ha a dohányzás megérdemelt egy táblát, akkor szerintem ez is. Esetleg még kirakhatnak valamiféle papírt is, hogy ez magánterület. Szerintem nem fognának padlót ettől. Érdekes módon máshol ki tudják rakni.
A busz fotózáshoz ugyanúgy szükség van valamilyen volános engedélyre, mint a vasútnál a Mávtól? És ha igen, akkor ilyet hol lehet beszerezni? Előre is köszönöm a segítséget.
-----------------
1./ Igen és nem.
2./ Közterületen azt fotózól és akkor amikor akarsz.
3./ A hazai autóbuszállomások kb. 50%-a NEM közterületen, hanem közforgalomra megnyitott magánterületen áll.
4./ Tehát amelyik autóbuszálomás közterületen van, ott senki sem korlátozhatja jogszerűen autóbusz fotózásodat.
5./ Amelyik autóbusz magánterületen van (sok ilyen van) például a Népliget pont ilyen, ott vagy tilthatják a fotózást vagy engedélyhez köthetik.
6./ Megoldás = nem autóbuszállomáson kell fotózni hanem attól 10-9000 méterre. Ha már 10 méternél messzebb vagy megint azt fotózol amit akarsz mert az már megint közterület.