A karácsonyi díszítést tették volna fel, ha nem sodorta volna el az állványt egy átporoló tehervonat. Az állvány 2 utasra borult rá, egyikőjüknél gerinctörés-gyanú. Ennyit ír az iho róla.
Az önkormányzat vasúti engedély nélkül karácsonyi díszeket akart felrakni az állomásra, egy tehervonat menetszele a létrát elsodorta, két utas sérült meg (vélhetően súlyosan, mert rohammentő+mentőhelikopter érkezett).
Ezt az új SZVÖR-t belinkelték már valahova? A villamosok miatt alaposan érinteni fog. A keleti felől fordulnak be, Szolnokra el sem jutnak? (Hétköznap.)
Egyelőre én is annak örülök, hogy megjelennek. A reggeli kátaiaknál akkor nem bánom, ha az 5+1-es szerelvények eltűnnek, a vegyesfelvágott gyorsvonati szerelvények pedig nem tudom hány ülőhelyesek lesznek. De ha marad az 5+1, vagy jön valami Bp meg A kocsival súlyosbított vegyesfelvágott, 5-6 vagonnal, akkor akár Flirt is lehetne.
Este gáz, hogy 18.50 után felejtős. :-( De talán még alakul.
Megböngésztem ma este egy új szvör-t, örvendetes, hogy tényleg jönnek a Flirtek a 120a-ra.
Viszont elég szomorú, hogy a proli már megint csak szolíd mértékben kap a jóból. Befelé a 7.54-es sülyi lesz az első, kifelé pedig a 18.50-es az utolsó. Azért ez megint felemásra sikeredett. A reggeli kátaiak is simán lehettek volna azok, a kihasználtság talán csak a 3617-esen nagyobb mint egy dupla egység. Ehhez képest az ennél korábbiak (4 db kátai is) valami szecska szerelvények lesznek (halbi, ms-i gyors), ami korántsem meríti ki a kulturált elővárosi vonat fogalmát.
Azt pedig már végképp nem értem, hogy miért lesz hétvégén délelőtt 2-3 postás kanyar is a Flirt helyett, miközben a teljes sülyi szekciót kiszolgálhatná 3 db szimpla egység.
Elképzelhető, hogy így lesz a vasútfelújítás része az is. De ettől függetlenül épülhet át a többi útátjáró is pl. a franklin utcai aluljáróhoz már úgy tudom minden adott az egyik sarki házat le kell bontani, de már ki van sajátítva és lakatlan.
A városon belül vasúti átkelők épülnek át. A legfontosabb, hogy a Franklin utcai átjárónál aluljáró épül, így nem kell negyed órákat várni a sorompónál. Később a Sziklai utcai és a Mokry utcai is átépül fénysorompósra félsorompóval. Később átépül a 120-as vonal másik két átjárója is. A Repülőhíd fel lesz újítva és ha jól tudom fedett lesz végig, aluljáró is épül a vasútállomáson, ami a buszoshoz fog kapcsolódni. Lesz széles Viacoloros sk+55cm-es peron az állomásokon, perontetővel, digitális kijelzőkkel hasonló lesz mint pl. Cegléden. Ezek a tervek ,aztán meglátjuk mi lesz belőle. Az orosházi úti felüljárót is kiszélesítik a tervek szerint 4 sávosra.
Valószínűleg a 2859 távvezérlése megadta magát Pilisen. Most kb fél óra a késése és még csak jár körbe a gép. A következő mindenhol megállós a 2717, ami +15-el indult Irsáról. Azaz minimum 55 perces lyuk lett a Üllő, Vecsés esetében.
Nem lepődnék meg, ha az 55 perc nőne is, mert valószínűleg még az IC elől is kivennék a 2717-et.