Keresés

Részletes keresés

Indul a bakterház Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177286

 a kerekei nem voltak rajta.

Biztos defektet szereltek :-))

Előzmény: zjakabfi (177283)
rg7 Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177285

Nagyrészt üzemeltetésben dolgozókat.

Ennek mondjuk van annyi előnye, hogy nagy eséllye egy ismerős(felettes)nek lehet lelket kiönteni...:)

Arról meg nem tudok, hogy ezen emberek kaptak-e felkészítést ebben a tárgykörben. (Ez nem jelenti azt, hogy nem kaptak!)

Előzmény: manhattani (177284)
manhattani Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177284

>Mondjuk nem ezek az emberek tehetnek róla, hogy felkerültek a listára, ...
Egy ember általában tehet róla, hogy milyen listára kerül fel...

 

>... de szerintem inkább pszichológiával foglalkozó szakembereket kellett volna erre a feladatra kijelölni.
Marhára érdekelne, hogy milyen szakembereket jelöltek ki. Féklakatosokat? "Fékezz má', b+, ne fossá' annyira, elvágtad, kész!" Vagy?

 

>Persze talán ez megrázóbb, emberközelibb egy metrós gázolás, mint egy vasúti.
Nem biztos, a mozdonyvezető általában már több száz méterről látja, hogy valakit gázolni fog. Igaz, hogy a metró meg nagyobbat döccen, mert könnyebb...

zjakabfi Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177283
M41 2116 tegnap Tapolcán fel volt emelve egy ilyen "emelő" szerűséggel, és  a kerekei nem voltak rajta.
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177282
Köszi! A történetnek ezt a részét nem ismertem.
Előzmény: Törölt nick (177263)
HLP Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177281
A metrónál meg úgy tudom, hogy nincs a vezetőnek választási lehetősége. Ha ázolt, akkor aznap nem vezethet. Persze talán ez megrázóbb, emberközelibb egy metrós gázolás, mint egy vasúti.
Előzmény: manhattani (177279)
rg7 Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177280

Szagszervezeti nyomásra elindult nálunk is egy ilyen "pártfogói" dolog, de látva a listán szereplő neveket....

Mondjuk nem ezek az emberek tehetnek róla, hogy felkerültek a listára, de szerintem inkább pszichológiával foglalkozó szakembereket kellett volna erre a feladatra kijelölni. (De arra már szvsz nincs pénz, hogy ilyeneket megfizessenek...)

Előzmény: manhattani (177279)
manhattani Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177279

>Igen, engem is pont ez bánt, hogy egy estleges elütés után az mv-nek ez milyen lelki törést okoz.
Ez erősen személyfüggő. Egyiküketet kérdeztem: "Gázoltál már?" Nevetve: "Hajjaj, Lacikám, tizenhéten túl vagyok!" (F. G.)
A másik meg egy héten belül kétszer gázolt. Csináltam neki egy fényképet a jászapátii üveges halottaskocsiról, hogy nemsokára utána akasztják a vonatának, de a többiek szóltak, hogy ne mutassam meg neki, mert lelkileg megviselte a dolog.

 

Észak-Amerikában, ahol az emberek általában jobb lelkűek és emberibbek, mint nálunk az átlag, külön lelki segélyállomás van a gázoló mozdonyvezetők számára Long Islandon. A MÁVnál meg, úgy hallottam, nem célszerű a mozdonyvezetőnek leváltót kérnie a gázolás után, mert esetleg fokozott pszichikai vizsgálatokra számíthat.

Előzmény: m61019andras (177275)
HLP Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177278

Talán ez sem volt még

 

A MÁV Rt. széles körű, színvonalas szolgáltatásaival igyekszik évről évre az utasok és a partnerek kedvében járni. Így természetesen igent mondott a Nemzeti Színház megkeresésének és csatlakozva a színház Megyejárás programsorozatához az elmúlt másfél évben az ország megyéiből közvetlenül az újonnan megépített színház mellé jutatott el színházlátogatókat. 10 megye, 10 vonat, 10 előadás és közel 6 ezer színház és kultúrakedvelő utas - ezekkel az eredményekkel 2005. május 5-én véget ért a Nemzeti Különjárat program.

A vasúttársaság - a Nemzeti Színházzal együttműködve - 2003 szeptemberében indította el az első Nemzeti Különjáratot. Mindezt természetesen komoly előkészítő munka előzte meg, mely során a két vasútüzemű társaság, a MÁV és a BKV-HÉV munkatársai közösen dolgoztak az út kivitelezésén, az akció sikerén. A vonatok a megyeszékhelyekről indulva a Ferencvárosi pályaudvaron át a Soroksári úti vasútállomásra futottak be, majd a HÉV vonalán folytatták útjukat, s közvetlenül a Nemzeti Színház mellé érkeztek. A színházlátogató utasok felújított személykocsikkal utazhattak, így kényelmesen és kulturált körülmények között tették meg az utat.

A Nemzeti különjárat program keretében számtalan vidéki, kisvárosi, sokszor eldugott településen élő emberek, családok, iskolások kaptak lehetőséget arra, hogy színházi élményt szerezzenek – mindezt háztól-házig szállítással, s igen kedvező utazási költséggel. Közülük sokuknak eleddig egyáltalán nem, vagy csak kevés lehetőségük volt színházlátogatásra, utazásra. Ez a program mindkét hiányt egyszerre pótolta. 

 HÁTTÉR
A megyejárás programsorozat keretében 2003. szeptember 27-én, ötszáznyolcvan Hajdú-Bihar megyei utassal begördült az első vonat a Lágymányosi híd melletti HÉV-megállóba - így indult a Nemzeti Színház és a MÁV Rt. minden hónapra egy megye elnevezésű közös akciója.
A Nemzeti különvonattal utazók mindössze háromezer forintért juthattak el Budapestre, és délután megtekintették Shakespeare: A vihar című előadását.
További vonatok:
2003. október: Pécs- Nemzeti Színház, Budapest-Pécs
2003. november: Békéscsaba- Nemzeti Színház, Budapest-Békéscsaba
2003.december: Székesfehérvár- Nemzeti Színház, Budapest-Székesfehérvár
2004. január: Karcag- Nemzeti Színház, Budapest-Karcag
2004. március: Kaposvár- Nemzeti Színház, Budapest-Kaposvár
2004. május: Miskolc- Nemzeti Színház, Budapest- Miskolc
2004. szeptember: Szombathely- Nemzeti Színház, Budapest-Szombathely
2004. október: Eger- Nemzeti Színház, Budapest- Eger
2005. január: Szekszárd- Nemzeti Színház, Budapest- Szekszárd
Budapest, 2005. május 5.

HLP Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177277

Jók a mentesítő vonatok, de valahogy én még jobban a normál menetrendi vonatok mellé raknám (néhány perc eltéréssel).

Mert például 15:45-körül a Déliből nem megy vonat Kanizsára. Vagy elindítanám az IC környékén 16:40 körül, vagy a Keletiből a Maestral után.

A Kaposvári 16:30-as még úgy ahogy elmegy.

A Nyugatiról 18:15-kor és a Keletiből 20:50-kor Nyíregyházába induló vonat megint ilyen. A 20:50-es mehetne a Nyugatiból, és 10 perccel a 20:00 órás után.

A visszafelé közlekedő járatok kommentálását Rátok hagynám.

Előzmény: HLP (177276)
HLP Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177276

A vasúttársaság a pünkösdi ünnepek ideje alatt várható nagyobb utasforgalomra tekintettel mentesítő vonatokat állít forgalomba. A menetrendben annyi a változás, hogy a vonatok május 15-én az ünnepnapra, május 16-án a vasárnapra, május 17-én a hétfői napra érvényes menetrend szerint közlekednek.

Az ünnepi forgalom ideje alatt mentesítő vonatot indít a MÁV Rt.:

• Május 13-án a Déli pályaudvarról Nagykanizsára 15 óra 45 perckor, Kaposvárra 16.30-kor (IC-mentesítő), a Nyugati pályaudvarról Nyíregyházára 18.15-kor, a Keleti pályaudvarról Nyíregyháza 20.50 órakor  (expresszvonat), Nyíregyházáról a Keleti pályaudvarra 16.47 órakor (expresszvonat).

• Május 14-én a Nyugati pályaudvarról Nyíregyházára 7.20 órakor, Szegedre 12.35 órakor (InterCity), Szegedről a Nyugati pályaudvarra 12.45 órakor (InterCity).

• Május 15-én Debrecenből a Nyugati pályaudvarra 6.50 órakor (expresszvonat), Nyíregyházáról a Keleti pályaudvarra 8.14 órakor (InterCity).

• Május 16-án Nyíregyházáról a Nyugati pályaudvarra 13.40 órakor, Nyíregyházáról - Debrecen, Szolnok érintésével - a Keleti pályaudvarra 16.47 órakor (expresszvonat), Debrecenből a Nyugati pályaudvarra 15.15 órakor, Sátoraljaújhelyről a Keleti pályaudvarra 15.55 órakor, a Keleti pályaudvarról - Szolnok-Debrecen érintésével Nyíregyházára 20.50 órakor (expresszvonat).

m61019andras Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177275
Igen, engem is pont ez bánt, hogy egy estleges elütés után az mv-nek ez milyen lelki törést okoz. De szerintem még akkor is ha el tud a hülyegyerek ugrani előle.
Előzmény: Törölt nick (177274)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177274
Dehogynem lenne! Valjuk be: természetesen lenne.
Előzmény: Törölt nick (177270)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177273
Szerintem az ilyen ember nem normális!
Előzmény: Törölt nick (177266)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177272

Nem néztem meg de szerintem arról lehet szó amikor a gyerek a hídról van filmezve. A vonat elé áll, és csak az utolsó pillanatban ugrik ki a robogó vonat elől.

Minap egy mv mesélte, hogy egyszer látott ilyet, hogy a tinik vagiztak. Tök jeges volt az úttest, az egyik észrevette jön egy busz és kijelentette be áll elé, a többiek adták alá a lovat hangember vagy. Na a marha nem volt az. A sofőr lélekjelenlétén múlott, hogy nem maradt ott, mert nem állt ám félre a birka jó fél busszal túl ment rajta a sofőr miközben kikerülte, tehát ha nem kerüli eltrafálja. Akkor bezzeg mikor a sportos sofőr elkezdte üldözni nyominger gyereket már tudta mire valók a lábai! Pechjére egy járókelő aki látta az esetet elgáncsolta. Szóval a többi fantáziátokra bízva.

Előzmény: m61019andras (177271)
m61019andras Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177271
Szerintem teljesen hülye.
Előzmény: Törölt nick (177266)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177270
Szerintem elég meggyőző az amatőrfelvétel minősége! Pár éve elém is bemásztak igy, kemény diszkós gyerekek, Dunakeszi-Gyártelepen, de mire megálltam a tehervonattal, már nyom nélkül eltűntek! Van akinél a drog, van akinéél az adrenalin a bűnös! Csak az nem jut eszébe egyiknek sem, mi vár rám ha elütöm őket! És itt nem a lelkiismereti válságra gondoltam, mert az egy fikarcnyi sem lenne!
Előzmény: HLP (177267)
HLP Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177269
Szerintem egy graffitiző rosszabb.
Előzmény: manhattani (177268)
manhattani Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177268

Szerintem nem, nagyon sokféle hülyét láttam már.

Nem tudom, rosszabb-e, mint a graffitiző, nem okoz maradandó elváltozást, de a frászt hozza a mozdonyvezetőre.

Előzmény: HLP (177267)
HLP Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177267
Szerintetek ez nem trükk?
Előzmény: Törölt nick (177266)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177266
Sziasztok! Ezt a tökös, francia gyereket már láttátok? ;-) SNCF
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177265
Hali!
Szükségem lenne a Gyermekvasút állomásépületeiről és peronjairól jellegrajzokra és pontos méretekre!
Aki tud segíteni kérem tegye meg! Köszi
gw Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177264

Szép képek.

legalább most már láttalak amikor csináltad őket :)

 

Előzmény: hmsoft (177254)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177263

Óóóóóóóóóóóóóóóóó ez nem enyire egyszerű ám!

 

Például az M41 2213-as. Ő egy teherautóval ütközött. Aztán azt állapították meg javítható, aztán nem volt rá pénz. Aztán bányagép lett. Aztán lett rá pénz. Csak addigra az a pénz már nem volt elég a helyreállításra. Mert a bányászat a mozdonyból túl eredményesen működött. Pechjére egy másik gépbe valamilye még passzolt is így kimondták reá, hogy selejt.

Közvetve a baleset miatt selejtezték, közvetlenül azért mert nem maradt benne alaktrész mire helyre állították volna a kasznit.

Előzmény: Bárdos Imre (177259)
oldmumus Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177262
Nezegettem most tobbszor a videon. Ami feltunt meg, hogy paros iranyban a fedezo elotti terkozjelzon nincs ott az elojelzo funkcionalos elere allitott negyzetes tabla.
Szoval ez az iparvaganyi kiagazas nem egy szokvanyos eset.
Előzmény: Törölt nick (177258)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.05.08 0 0 177261
Nem tudom, nem készítettem ilyen felmérést.
Előzmény: Törölt nick (177260)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.07 0 0 177260

Imre!

 

Elolvastam.Borzasztó.

Az érdekelne hány gép van ami baleset maitt lett selejtezve vagy nem jár, manapság?

Előzmény: Bárdos Imre (177259)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.05.07 0 0 177259

Embörök!

 

Ugyan semmi aktualítása, de mivel most készültem el vele, felraktam a balesetes topicra a 411, 206-os 1950.07.21.-én Levél mh.-nél történt felrobbanásának történetét. Jó olvasást, már ha valaki veszi hozzá a fáradságot..:))

Törölt nick Creative Commons License 2005.05.07 0 0 177258
Sziasztok! Bár lassan már 5 éve hogy beosztott személyzet voltam a Klf III. tartalékon (Kötő), gondoltam megosztom veletek, hogy csináltuk. Szóval ha a II. vg.-ról mentünk ki a Gyárba, egy sárga mellett haladtunk ki. Kint a váltónál a tol. vez. a kulcsot betette a bizber. szekrénybe, mire két dolog történt: 1., ki tudta venni a váltózárkulcsot  2., vörös lett a fedezőjelző (ami csak páros irányból van, mivel ilyenkor az állomás felöl nem kezelhető kijárati jelző védett). Váltó kinyit-megdob-Bobo bemegy-váltó visszadob-kulcs visszatesz. Ezzel a tartalék bezárkozott a Gyárba, a fedezőjelző visszatér előjelző szerepébe, az állomás újból tud kijáratot kezelni. Visszafelé mézgán eng.kérés a forgalmitól, és ugyanez a játék forditott sorrendben. Befelé is egy sárgával mentünk, kulcs lead, és irány Tárnok, az Interspan. Lényegében ennyi, ha jó emlékszem. :-)
Előzmény: bj13 (177243)
bj13 Creative Commons License 2005.05.07 0 0 177256

Ok, tehát mást sem viszel munkába

 

De! Mindent, amit felsoroltam!  Menetrendkönyvet, lassúmenet-kimutatást, hibaelhárítási könyveket, MIG-et, ásványvizet, mozdonykulcsot, Műszaki Táblázatot, ...

 

Akkor úgy kell érteni, hogy mást sem viszel haza?

 

Mi másra gondolsz?

Nem hordok haza vasúti cuccot, csak tisztítás (mosás) céljaból. Így gondoltam!

Előzmény: Törölt nick (177250)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!