"Vagy lásd 911-et, aki itt provokál és halmoz indulati muníciót olyanok ellen is, akik tán nem kérték."
Aki provokációnak fogja fel, hogy valakinek más a véleménye, az ne járjon fórumozni, hanem prédikáljon saját megfélemlített családjának, ahol senki se "provokálja".
"Erről jut eszembe 911. Tudsz egy linket adni arra Konrád György féle megnyilatkozásra ami szerint a ti 5600 éves génjeitek arra predesztinálnak, hogy ti legyetek akik a népeket vezetik és összekötik (értsd uralják és adóztatják)?"
Kedves Rónai!
Komolyan klérdezem, nem szégyenled magad, hogy valakit képes vagy lezsidózni, csak mert egy történelmi kérdést máshogy ítél meg, mint azt a soviniszta kánon szerint kellene?
"Tudod itt sokan vagyunk olyan kevert gén állománnyal ami ilyenkor zavarba hoz minket"
Engem valakinek a génállománya sosem szokott zavarba hozni. A másik kulturális hovatartozása sokkal gyakrabban. Hogy te a feltételezett génállományuk alapján ítéled meg netes vitapartnereidet, több mint szánalmas.
Gondolkodjatok már el kicsit itt páran, de főleg nézzetek utána dolgoknak mielőtt leírjátok ezeket a tömény baromságokat. A gyújtás kb 15-25kV-os feszültséggel megy 1mA alatti áramokkal. Semmi köze szigeteléstechnikailag egy elektromos autóban esetlegesen kialakítandó 100-200V-os rendszerhez. 15 m olyan vezeték ami 220V-ot kibír és elvisz 300 ampert nincs 15000Ft. Milyen költségekről beszélünk? A DC-DC Wandlerről vagy átalakítóról annyit, hogy mai félvezetőkkel simán elérhető a 90% feletti hatásfok. A benzin energiatartalmát semmilyen módon nem kell összehasonlítani az elektromos autózáshoz ugyanis a belsőégésű motor hatásfoka jó ha megvan 30% egy elektromos járműhajtás 80% felettről indul. Nem is beszélve az elektromotor nyomatékleadásáról sokkal-sokkal jobb mint a belsőégésűé tehát simán elég 20KWh energia ahhoz hogy elektromosan utazz 100km-t szemben az itt emlegetett 150kWh agyrémekhez.... Ha pár amatőr barkácsoló otthon a sufniban meg tudja csinálni a li-ion-os elektromos autóját akkor egy autógyár hogy a fenébe ne tudná, csak egyelőre sokkal nagyobb biznissz nekik a belsőégésűeket fejleszteni ugyanis a villanyos elég sok kompromisszummal jár a töltés miatt és árban drágább lenne mivel még mindig drága a liion akku. Amíg nem fog lemenni az ára nem lesz nagy tömegeknek villanyos autózás ennyi....A többi fajta akku elég alkalmatlan ilyen célra.... A konnektorból egy normál háztartásban pedig legjobb esetben 230V*16A vehető ki ez 3,6kWh. Könnyen kiszámítható, hogy a LiIonos akksikat kb 90%-os hatésfokkal lehet tölteni ellenben a zárt ólomakksi 60%-val szemben, hogy egy 20kWh-os akkupakkot 6,5 óra lehet feltölteni, most nem figyelve a villamos hálózat kapacitását. Ez egyébként kb egy komolyabb klíma áramfelvétele.....
"sokkal fenntarthatóbban gazdálkodtak a földdel-vízzel, mint a kor haladó Európája"
Ájrópa, Amerika meg Ázsia és Ausztrália nameg Afrika (beleértve itáliát :)) és a fennmaradó összes földterület egybevéve és különkülön is fényévekkel volt van és lesz előttünk mindenben, azon belül pedig akármiben.
"Középkori nyugati utazó jelentette haza szinte alig túlozva, hogy a magyarok földjén a folyók két rész halból és egy rész vízből állnak." Mert megkínozták, vagy lefizették, és különben is itt sem volt. Mindenkit aki jót mond rólunk, azt lefizettük, vagy megkínozták vagy mindkettő, de igaza az nem lehet, de ha mégis akkor sem.
"Namost az akksikkal ott tartanak, hogy evek ota mindenki csak igergeti a litiumos valtozatot,"
Persze....zárt ólomakksikkal is rohadt drága a hibrid nemhogy lítiummal...mindenki arra vár, hogy olcsóbb legyen, semmilyen műszaki akadálya nincs az elterjedésének.
Hogy egy kicsit ON is legyen, a bőröndön ülők figyelme még nem is terjed ki a lakóhelyük gyalázásának olyan aspektusára, hogy az ázsiai horda, amely rút képviselői érthetetlen szeszélyből kapták meg a Kárpát-medence fiktív államát, sokkal fenntarthatóbban gazdálkodtak a földdel-vízzel, mint a kor haladó Európája. Középkori nyugati utazó jelentette haza szinte alig túlozva, hogy a magyarok földjén a folyók két rész halból és egy rész vízből állnak. Az ártéri gazdálkodás művészi rendszerének ismeretében ez nem is meglepő. Szintén ide tartozik, hogy a piréz identitású történészek által erőltetett jobbágyság-kép teljesen hamis, semmilyen hasonló nem volt nálunk akkor, amikor francia királyok olyan kiváltságokat adtak valamelyik grófjuknak, hogy téli vadászaton paraszt hajtóikból néhányat leölhessenek, hogy vérükben melengethessék a kezüket.
"Azért azt büszkén kijelenthetjük, hogy például római elnyomás alatt soha nem voltunk"
Hát persze, mert nem is lehettünk. Akkor még nem találkozott össze az a bizonyos részeg finn halbéljós és bogyóüzér a török háremből szökött prostituálttal, hogy közös kommunikálációs kísérletük folyományaként ez a zagyvaléknyelv kialakulhasson.
A korona meg valami közepesen tehetős bizánci kereskedő WC-jének a fogantyúja lehetett, ami kis átalakítással illett a lovasbohóc fejére, de 911 majd kevésbé finoman is elmondja a történetét biztosan....
"Der Lithium-Ionen-Speicher verfügt über eine Gesamtkapazität von 35 Kilowattstunden (kWh) und überträgt seine Energie in Form von Gleichstrom mit einer Nominalspannung von 380 Volt an den Elektromotor. "
Biztos sötéten akarják látni a dolgot. A Li akksikat tipikusan a minden eldobható és eldobandó kultúra hozta előtérbe. Oda használják, ahova könnyű aksi kell, és nem kell sokáig ugyanis évente 20%-ot veszít a kapacitásából függtelenül attól, hogy töltik vagy nem (igaz a töltési igénye is ennek megfelelően csökken) 25C-on. 60C-on 80%-ot veszít fél év alatt.
Király kis autót lehet építeni belőle amihez egy táblázatot mellékelnek:
Hatótáv:
1. évben 60km
2. évben a mérsékelt égövön 48km a trópusokon 12km
"Minden ország vagy náció múltjában van egy olyan időszak, amikor úgymond "nagy" és "daliás" volt. "
Nem. A mienkbe nem volt. Mi mindíg "lent" voltunk, csoda, hogy a pottyantós budi koncepcióját át tudtuk venni (kis segítséggel) ezért nem járunk nyakig a saját szarunkban. Mondj egy időszakot ami szerinted "nagy" vagy "daliás" volt és majd 911-es megmagyarázzuk neked, hogy az miért nem volt az (kivéve a Tanácsköztársaság csodálatos napjait, az nem ér...) :)
Minden ország vagy náció múltjában van egy olyan időszak, amikor úgymond "nagy" és "daliás" volt.
Csak elég mélyre és elég messzire kell ásni érte.
És ebben az "mélyreásásban" még az sem gátolja meg őket - hogy az országuk-nemzetük-népük már legalább 3-400 éve valójában egy rohadt percig se volt független - és ma sem az.
A valódi függetlenség hiányát nevezhetjük "szövetségeskedésnek" is - de a lényeg, hogy valójában erősebb országok seggevége volt évszázadokon át...folyamatosan.
Nagyon ajánlom mindenkinek Diamondtól az Összeomlást! Szuper könyv.
Amit fontosnak tartok itt kivonatolni, (mert itt főleg az energiáról beszélünk), az az ő összegzése a civilizációt és a Földet fenyegető 12 legnagyobb veszélyről, igen finoman hozzátéve:" a felsorolt 12 probléma bérmelyike EGYEDÜL is képes rá, hogy mai életstilusunk folytatását pár évtozeden belül lehetetlenné tegye. Olyanok, mint egy-egy pokolgép, nagyjából 50 évre beállitva."
Ezek:
1 Természetpusztitás (korallok, erdők, stb)
2. Túlhalászat
3. A meglévő fajok kipusztitása, ezzel az ökológiai rendszerek összeomlása
4. Termőföldek eróziója, pusztulása
5. Fosszilis energiahordozók fogyása
6. Édesvizkészletek apadása
7. Fotoszintézis maximális kapacitásának csökkenése (a felvehető napenergia korlátozott. A felét 1986-ban már használtuk, vagy elvesztegettük, és figyelembe véve a népesedési ütemet, a század közepén a maximális kapacitást ki fogjuk használni. Vagyis a beeső napenergia egésze emberi célokat szolgál majd, semmi nem jut belőle a természetes növénytársulásoknak.)
8. Vegyszerek okozta mérgezések, légszennyezés (rovarirtók, stb.) Emiatt csökken pl. a férfiak spermiumszáma is.
9. Idegen fajok betelepülése
10. Ózon réteg kárositása, szén-dioxid kibocsátás, globális felmelegedés (1,5 és 5 fok között valószinűsithető a következő 100 évben).
11. Túlnépesedés
12. Fejlődő országokban élők környezetterhelése gyorsan nő. (Ha a fejlődő országok elérnék a fejlettek szintjét, ez tizenkettedszeresére nőne.)
Azt irja, "ha nem oldjuk meg az ÖSSZES problémát, egymással való összefüggéseik garantálják, hogy az egész munka hiábavaló legyen." :-(((
Kicsit érzékeny vagyok mostanában, biztos a klimax. Van a melóban is egy spártai gyerek és következetesen ez a taktikája, vagy a történelmünket vagy vallásunkat gúnyolja kb, ugyanezen gondolatok mentén (biztos valami szemináriumuk van). Ahogy találna az ecceri ember valami kapaszkodót a műltjában amire büszke lehetne ezek jönnek oszt kifejtik, hogy a kalandozó magyarok nem azért győztek mert jók voltak hanem mert nem voltak annyira szarok, a Wembley stadionban is csak szembe sütött az angoloknak a nap és különben is csak a pizzafutárok öltöztek be.
kiterjedt kábelezést nehéz szigetelni (értsd. lökhárítótól lökhárítóig - a gyújtás viszont egy jól körülhatárolt dolog, viszont azzal is mennyi baj tud lenni).
A szigetelés könnyen sérül (baleset, pára a vezetéken, vagy csak az idő vasfoga), a zárlat következményei pedig súlyosabbak. a szivárgási áram meg "csak" mozgásképtelenné tesz
egyenfeszültségű átalakító. (az egyenfesz nem transzformálható).
egyenfesz - váltóirányító (inverter) - másik egyenfesz.
Szükségmegoldás egy autóban, nagyobb teljesítményen komoly energiaveszteség, ezenkívül plusz hibaforrás. Kerülendő.
Egyébként az érintésvédelemre gondoltam, jelentősen megdrágítaná az autót. (minden vasból van, külön szigetelt rendszer kell, nem lehet az egyik vezető a kasztni, ahogy most van.)
En ugyan hulye vagyok a villanyos dolgokhoz (is) de lattam mar olyant, hogy az autoban 2 kulonbozo feszultsegszintu rendszerreszt valami DC/DC Wandler vagy mi a tököm kototte ossze.
A toltesrol amit irtal, arrol man en is agyaltam...
Fico és Slota nem a nekik otthont adó nemzetet gyalázzák, tehát ennyiből az övékétől nagyobb e bűn. Persze, nagyapáiknak még otthont adott e nemzet, sőt Slotának volt magyar neje és tőle két, gondolom, magyarul is tudó fia, sőt, ha jól gondolom, annak idején ő is megtanulta némileg nyelvünket. De az ő bunkóságuk nem irányul mindenki ellen a világon. Ha 911 Németországban, vagy Lengyelországban élne, ezek történelmét kicsinylené le. Az éplelkű ember beilleszkedik a közösségbe. Aki mindenhol lázad és lázít ellene, bárhobá is költözik a világon örök bőröndjével, az beteg, kollektíven az. (egyének ugyanis kiszabadulnak néha) A nemzet ugyanis nem genetikai, nem eredetre nézve közösség, hanem politikai, kulturális és sorsközösség. Bezzeg ugyanők a közelkeleti Spártában genetikai közösségnek is tartják a nemzetet, lásd az állampolgárság megítélése, stb. Nyilaskázik, miközben Spártael gyakorlata sok téren a teljesen áltudományos fajelméleten alapul.
"Az Audi R8-as kisérleti V10-es benzines biturbós változata porrá égett a tesztpályán."
Nem, az R8 szivo V10es valtozata egett porra a teszpalyan, meghozza az uzemanyagrail hibas forrasztasa miatt.
Kideritettek, mi a gond, kijavitottak, es azota mar szeria is.
Namost az akksikkal ott tartanak, hogy evek ota mindenki csak igergeti a litiumos valtozatot, de tudtommal meg egy nyomorult hibridet se sikerult szeriaba vinni, folyamatosan tologatjak a szeriabevezetest.
Az otthoni barkacsolast legyszives ne hasonlitsd az autogyartashoz.
Lehet most a Mercinek sikerul, vagy esetleg a Priusnak lesz egy litiumos valtozata.
OFF Örülök, hogy te is érted, visszaolvasva magam elég töredékesen írtam, a fele a fejemben maradt ennek a mérnöki "itt feszítem, ott engedem" játéknak. De a fórum ennyit bír el, a papír-ceruza még mindig veri. ON
Ami meg a villanyhálózatot illeti, az AUTÓZÁSON túlmenően is kevés a kapacitás, hisz úgy tűnik a közmegegyezés villanyenergia termelést (és tárolt energia vill. visszatápálását) ért az alternatív energián.
Tegyük fel, hogy ez megy (van telepített kapacitás szélből, vízből, napből még 5 Pasnyi), átálluítunk rá olyat is, ami eddig nem villannyal ment (fűtés, gk. főakku töltés, busz helyett HÉV/villamos
Ez kurva nagy hálózatfejlesztést igényel, hisz csúcsban már most majdnem kihasználja az átlagháztartást a 3x16A/0.4kV-n korlátait. Úgy, hogy nem fűt (hőszivattyúval sem) és nem autózik vele. Esetleg klíma. Ez csk a kisfeszültségű hálózat. Ha ezt egy trafókörzetben (nem tudom, mekkora, 1000 háztartás?) csak 5-en akarnak többet, akkor elég a 0.4kV-os részt fejleszteni, de ha 100-an (100-en9, akkor fejleszteni kell a 10kV-t is: vagyis új trafókat letenni, körzeteket szétszabdalni, 10kV szállítókapacitást növelni. Tömegesen és kvázi azonnal (2 év alatt). Azután jön a nagyfesz rés (120kV és fölötte)
A közüzemek (vill.vontatás) azok más tészta, gondolom, azokkal középfeszültségen kell számolni, a többit intézik. (őket is szorítaná az idő)
börsörmester szokott itt efféle milenneha xls-eket játszani. (Nincs kizárva, hogy már megtette)
Valóban sok olyan gonosz, emberellenes tendenciát, intézményt, ideológiát, stb. ismerek, amiknek várakozásom szerint végetvet a válság, az összeomlás és ezt pozitív fejleménynek látom, még ha borzasztó árat is kell majd fizetni egyúttal. Ha nem leszünk a NWO mikrochippel agyunkba ültetett rabszolgái, az jó lesz, még ha nem is lehet autózni meg nem is lesz annyi ember a földön.