Utolag is ra lehet tenni majd egy "mezei" Cee'd-re az xR kiegeszitoket?? Mert most talaltam 2 kepet kompassblue xR-rol es hat..... nekem kell majd ilyen:) Csatolom (ha sikerul):
A kollégámtól kértem, a mosdó szifonját valahogy le kellett szedni! Amúgy is a Cee'd sipíkoló anyósülése miatt szoktatom magam a hátsóülésre való pakoláshoz.
nekem a szélvédő alatti levegőbefúvó műanyag ciripel. rohadt idegesítő tud lenni, de már ki is vagyok nagyon élezve rá. alaposabban szemügyre vettem és azt vettem észre, hogy jobb oldalon (ahol a klíma érzékelője van) kiugrott a helyéről. rázkódás vagy a nagy meleg nem tudom, de fura. nem sikerült visszapattintani, majd beugrom vele egy szervízbe. ezen a ciripelésen vajon a szilikonspray segíthet?
Nem is a Te hozzászólásodra reagáltam, mert azt egyből levettem, hogy szerintem egyformán gondolkodunk.
Csodák a tömeggyártásban és a mostani rettenetes fogyasztói társadalomban nincsenek. Túlzottan elkényelmesedtünk, és "jó dolgunkban" (ez nem sértés) nem tudunk mit kezdeni magunkkal. Mindenről azt várjuk el, hogy tökéletes legyen, miközben mi vagyunk a legtökéletlenebbek.
Tqera> Egyetértek, tulképpen ezért is szólaltam meg, csak nem voltam egyértelmű: az eddigi kocsijaimhoz képest (és nullkilométeres, nem trabant/wartburg kategóriák voltak) ez a legcsöndesebb, gyakorlatilag néma, az egyetlen észlelhető ciripelést is én okoztam.
Kiberlovag> köszi, ez az infó eddig elkerülte a figyelmemet, de az utóbbi időben magam is kezdtem ebbe az irányba tapogatózni, s mintha igazad lenne )))
Írtam, hogy asszinkron a rüki, ahogy a kategóriában szokás... ergó próbáljátok ki egy hétig, hogy rüki előtt duplán kuplungoltok, és lássatok csodát...
Milyen autókon kezdtetek el vezetni? Ladán, Trabanton, Wartburgon, Skodán? Esetleg ős Escortokon, meg Kadetteken? Ott senkit sem zavart ha zörög a burkolat? A 90-es évek elején, ha valaki meg tudott venni egy 1,3 Kadettet, az arényaiban kb. annyiba került, mint most megvenni egy Cee'd 1,4 LX-et. Kit zavart, hogy itt-ott cicegést hall? Senkit, mert boldog volt, hogy új autót vehetett (jó esetben). Szerintem kicsit pottyanjatok vissza a földre, és mindenki használja az autóját olyan nagy örömmel, mint amilyen boldog átvételkor volt. Szerintem az elvárásaitok egy kicsit túlzóak ebben a méretkategóriában.
Persze a hibákat ki kell szűrni, de a gyártás beindulása után fél évvel szerintem nagy naivitás olyan autóra vágyni, ami tök csöndben van. Majd a Cee'd II-nél jogosan lehet reklamálni.
Kapjatok már észbe! Egy autó nem 4 milliós, hanem legfeljebb 3, ha a legolcsóbb belépőárat nézem. A felszereltségi listán feljebb lépve is ugyanazt a kocsit kapod meg, csak jóval drágábban, de a belekerülő alkatrészek felára ilyen tömeggyártás mellett elenyésző ahhoz képest, hogy mennyivel többet kérnek érte. Én biztos vagyok benne, hogy egy autógyár úgy állítja be a modellek árait, hogy a belépőmodellen is legyen haszna. Amit ezen felül magasabb felszereltséggel elad, az szinte tiszta profit.
Egyébként keressétek meg a nemrég megjelent új C-Merci tesztjét, majd 10 millió forint és pontosan olyan zörgéseket hallottak benne, mint amiről Ti is beszéltetek a Cee'd-nél.
- Most 6500 km. van a kocsimban, ezt főleg Budapesten, macskakövön és kátyús betonon tettem bele. Tapasztalatból tudom, hogy ennyi idő után egy kocsiban ha valami zörögni akar, akkor az már régen zörög. Ehhez képest a Ceed belső tere (ülések, műszerfal, ajtók, stb.) tökéletesen néma, egy nyikkanás sem jön sehonnan. Ugyanakkor azonban: A GPS nálam a kormány bal oldalán van. Ha a GPS tápkábelét a kormányoszlop fölött vezetem át, ami szinte érzékelhetetlenül ugyan, de megfeszíti a burkolatot - és itt a feszítés a lényeg, ahogy azt korábban már valaki írta - akkor a kormányoszlop burkolatának felső műanyaglemeze belül a műszerfal mögötti végénél ciripel. Vért izzadtam mire a hang helyét és okát megtaláltam. Ha leveszem a kábelt semmi hang .........
- A váltó valóban nagyon nehezen, általában csak másodikra veszi be a hátramenetet, és az is előfordul, hogy ha nem figyeltem oda eléggé, akkor kidobja. Ezt én eddig egyedi hibának tartottam, de most olvasom, hogy nálatok is többeknél előfordul... Ezt mindenképpen hibának tekintem, de mivel egyébként a váltó szinte tökéletes (és imádom), nem foglalkozom vele, ennyi belefér.
Az, hogy 2007/08 nem azt jelenti, hogy akkor gyártották hanem azt, hogy ha megveszed akkor állítják forgalomba. Ettől ez még valszeg egy tavalyi beragadt autó. Lesz ebből még 2007/09 is. Komolyra fordítva nagyon nagyon megéri. Kétliteres dízel moci és szinte full extra. Olcsóbb mint egy 1.6-os CRDI EX Ceed.
egyet értek, szerintem sem nagyon adja vissza a valóságot a katalógus, pl valaki itt már felrakott képeket saját mars red-ről, és elcsodálkoztam milyen jól néz ki, pedig még csak nem is metál ha jól tudom. A katalógusban meg olyan mintha kiszívta volna a nap, de legalábbis egy aranyeres lúd fosta volna, már elnézést...
Így már értem. Az eszembe jutott hogy esetleg tesztautó, de a 0 km és a nagy engedmény miatt elvetettem a dolgot. Meg általában odaírják hogy tesztautó.
úgy, hogy a felső kategóriában KIA néven nem könnyű eladni autót! Ezek (nem csak ezt hirdetik újonnan ennyiért) gondolom jópár hónapja bentragadt autók.
Na, hamár másnak se tetszik, a belseje, le merem írni úgy, ahogy gondolom :) Szerintem is olyan szedettvedett érzésem van tőle, mintha csak összedobáltak volna egy halom, egyébként valahogy kinéző alkatrészt, de a végeredmény már nem jött össze.