Keresés

Részletes keresés

morgós Creative Commons License 2004.10.02 0 0 649

szélsőbaloldali nincs, de egy szélsőjobboldali van. szakallnak hívja magát.

 

más?

Előzmény: Törölt nick (648)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.02 0 0 648
Szerinted van olyan szélsőbaloldali itt az indexen, aki képes a jobboldaliakkal szembeni zsigeri személyeskedésen túlmenően bármiben is érdemben hozzászólni?
Előzmény: morgós (647)
morgós Creative Commons License 2004.10.02 0 0 647
nem mindenki szakall képességivel rendelkezik. :o(
Előzmény: Törölt nick (646)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.02 0 0 646
Valaki próbáljon meg meggyőzni arról, hogy egy ember képes egyszerre 3, azaz három posztot is jól, hatékonyan, eredményesen betölteni.
országgyűlési képivselő - polgármestettanácselnök-MSZP bp-i elnök.

Hogy is van: sokat akar a szarka, de...
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.24 0 0 645
Leváltották? Nem is hallani róla. Ennyit arról, hogy a kerületünkben milyenné is vált a tájékoztatás a komcsik alatt.
Előzmény: VagyokAkiVagyok (643)
alfredoo Creative Commons License 2004.09.24 0 0 644
mikor van ez a halaszlefozo verseny? miert nincs a googliban?
VagyokAkiVagyok Creative Commons License 2004.09.21 0 0 643

Mi az indoka, hogy leváltották Görög alpolgármester urat?

Tud valaki valamit?

 

vav

Törölt nick Creative Commons License 2004.09.19 0 0 642
Azt hiszed, ezt te döntöd el a szavazófülkében? Nagyfokú naivitás.
Előzmény: Barnamedve (640)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.19 0 0 641
Majd elmegy Brüsszelbe szépen...
Előzmény: Barnamedve (640)
Barnamedve Creative Commons License 2004.09.18 0 0 640

Nekem van lenne egy fogadásom. Ha Demszky indul 2006-ban a főpolgármesteri cafrangért, nem lesz főpolgármester.

Jobban tenné, ha már most bejelentené a lemondását.

Már tele van vele a tököm.

Előzmény: Törölt nick (639)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.14 0 0 639

Lopni csak pontosan, szépen,

ahogy a Csillag megy az égen,

úgy érdemes.

Előzmény: VagyokAkiVagyok (638)
VagyokAkiVagyok Creative Commons License 2004.09.14 0 0 638
Az SZDSZ-es alpolgármesterné cége milliókért dolgozik az önkormányzatnak
Lakos Imre SZDSZ-es alpolgármester, OT-tag, fővárosi választmányi elnök

Több millió forintos megbízással dolgozik a XI. kerületi önkormányzatnak Lakos Imre SZDSZ-es alpolgármester feleségének ügyvédi irodája. A szerződés még a 2002-es választások előtt köttetett, ám azóta ennek módosításával hatszorosára emelték a tiszteletdíjat. Az alpolgármester felesége nem kevés pénzzel egészítheti ki évente a családi kasszát.

A Színes Mai Lap birtokába jutott megbízási szerződés szerint tavaly havonta nettó 700 ezer forintot kapott az Országos Tanács tagjának, az SZDSZ Fővárosi választmány elnökének, illetve az érintett kerület alpolgármesterének, Lakos Imrének felesége, Molnár Judit által képviselt ügyvédi iroda azért, hogy az önkormányzat peres lakásügyeiben szakvéleményeket, jogi állásfoglalásokat készítsen, tanácsokat adjon. További 700 ezret utalt át tisztán a hivatal, a tulajdonában lévő ingatlanok adásvételi és csereszerződések illetve az ehhez kapcsolódó földhivatali bejegyzések elintézéséért. Társasházi alapító okiratok elkészítéséért , ezek módosításáért és az ingatlannyilvántartási bejegyzésekért a megbízás alapján lakásonként(!) 20 ezer forint illeti meg őket. A megítélt perköltségek az irodát illetik, ám az elveszett eljárásoknál a hivatal állja a felmerülő költségeket, illetékeket.
- Az előző kormány alatt kötöttük a szerződést, ám akkor évi nyolcmilliót kapott az ügyvédi iroda ugyanezért a tevékenységért, illetve akkor Lakos Imre még nem volt alpolgármester. Jogilag ugyan nincs összeférhetetlenség, ám etikátlan, hogy kinevezése után nem bontották fel a szerződést - nyilatkozta Juhos Katalin fideszes képviselő, a XI. kerület korábbi polgármestere, aki az előző ciklusban a megbízást kötötte.
A napilap információi szerint nem tartja összeférhetetlennek a megbízási szerződést felesége irodájával Lakos Imre, mert annak megkötésénél szakmai és nem politikai szempontokat vettek figyelembe.
Molnár Gyula polgármester nem kíván nyilatkozni alpolgármestere nejének szerződését illetően, amíg helyettese külföldről haza nem érkezik.

Színes Mai Lap

Bicska Macheath Creative Commons License 2004.09.01 0 0 637

Ígéret szép szó, ha megtartják, úgy jó :-)<p>ezeket az emúlt két-három nap csinálhattam, őszintén szólva nem került nagy megerőltetésembe :-(<p>A rendszámokat kicsit kozmetikáztam, mielőtt az igen tisztelt Péterfai úr rám szállna :-(

 

Előzmény: Amorf (598)
Amorf Creative Commons License 2004.07.06 0 0 636
No és kik azok?
Előzmény: drolt (635)
drolt Creative Commons License 2004.07.06 0 0 635

1. Igaz, ami igaz, lakik néhány fejes az Előpatak, meg Háromszék, meg Oltvány környékén, de elsősorban szocik.

2. Remélem is, hogy áztatják, bár nem a kokárdát, hanem a zászlót, amit érdemes és jó szokás a házakra kitenni, és nem csak ünnepnapokon.

3. Az Osztyapenko-szobor valóban a szoborparkban van, és nem véletlenül.

4. Konténert bárki igényelhet - még Te is, na nem sitthez és háztartási szeméthez, hanem zöldhulladékhoz.

Előzmény: alfredoo (614)
Nem szoci Creative Commons License 2004.07.05 0 0 634
Ha jól értem, nem sok vitakérdés maradt köztünk.
De azért a Szerencs utcai hasonlatról: a példát nem én hoztam fel. Valaki (nem keresném vissza) pozitív példaként emlegette. Ehhez fűztem hozzá, hogy sokáig (nem tudom, ma is így van-e) Budapest legbalesetveszélyesebb közlekedési csomópontja volt, aminek az oka az, hogy nagyon nehéz egy lámpával megfogni egy autópálya addig gyaorlatilag zavartalan forgalmát, sokan belemennek a pirosba. És a Sasadi vagy a Dayka azért kijjebb van, mint a Fehér Ló, tehát ha ilyenben gondolkozunk, ezt a szempontot is körül kell járni.
Amit a környezetvédőkről írsz, azzal szinte szó szerint tudnék azonosulni. Konkrétan azonban a Budaörsi úti problémák esetén azt hiszem, nem alaptalan az állításuk. Gondold csak végig: épült itt M0, Egér út, az eredmény pedig annyi, hogy ma már választhatsz, hogy a Budaörsi vagy a Szerémi úton araszolsz be reggel a városba. Sajnos a főváros délnyugati kapujáról van szó, ahonnan nagyon sok ember jár be, ráadásul jórészt elég jómodúak, tehát autóval járnak. Gyakorlatilag ebben az irányban nincs versenyképes tömegközlekedés (metró a város szélieknek, HÉV az agglomerációnak), a kényelmetlen, zsúfolt és az autónál alig gyorsabb buszok meg nem versenyképesek (vonat meg csak kis részük számára áll rendelkezésre). Ezzel együtt szerintem ma is van olyan réteg, amelyik autóba ülne, vagy gyakrabban járna autóval be, ha egy kicsit is javulnának a feltételek, és az agglomerációba vándorlás is erősödne, ami középtávon szintén ebbe az irányba hat, Tehát itt csak egy átgondolt, bátor, a közlekedési kapcsolatok egész rendszerében gondolkodó megoldás jelenthetne komoly előrelépést, az útépítések helyett nem utolsósorban (sőt!) zártpályás városi és agglomerációs tömegközlekedés-fejlesztéssel, ami versenyképessé tenné ezeket az eszközöket az egyéni közlekedéssel szemben.
Előzmény: alfredoo (633)
alfredoo Creative Commons License 2004.07.02 0 0 633

nemszoci

 

nem szivesen vitatkozok...

 

a deli megszuntetese ragyogo otlet. gondolom nem egyedul a tied, de teljesen logikus. persze akkor a kettes metro megallojat gyakorlatilag el is lehetne hagyni...

 

attol hogy a szerencs utcanal voltak halottak szerintem mashol nem feltetlenul KELL hogy legyenek halottak. a feherlo utcanal meg nem voltak halottak. en majdnem meghaltam az utepites kapcsan mert hulye voltam es nem voltak a sarga csikok rendesen felfestve. visszafele erdekes modon rendesen fel voltak festve es nem haltam meg majdnem..

 

a feherlo utcai lampa BIZONYITJA az igazamat. a budaorsi utat TALAN egy picit jobban visszafogna de ott is ott van 5 lampa 2 kilometeren belul. mi meg kanyarodhatnank. es mosolyognank egymasra. a gyalogosok meg huznanak at a zebran.

 

ja az emkenel is voltak halottak. halottak mindenhol vannak.

 

a kornyezetvedoknek meg lehet hogy igazuk van es lehet hogy nem. vannak azert dugomentes utak. a rakpart bovitese ellen ervelni meg szerintem hulyeseg. kurvara okosak akarnak lenni aztan mondjak a baromsagokat. az lehet hogy nincs penz ra. de elvileg ellenezni szvsz hulyeseg. es eleeg sok baromsagot csinaltak mar a kornyezetvedok. ott van a metro kornyezetvedelmi engedelyenek birosag elee vitele. jatszanak. ahelyett hogy otthon jatszanank a futyijukkel es elmennenek 5x, 10x, 100x elmennek a birosaghoz CSAKIS azert hogy tobbe keruljon es kesobb legyen kesz a project. teljesen tisztaban voltak az elutasitassal. szorakoznak. mert ok olyan okosok. legszivesebben megfizettetnem veluk az OKOZOTT kaart.

 

nem arrol van szo hogy mindenben ez az allaspontom. hanem errol az esetrol van szo. es hablatyolnak es rohogcselnek otthon. 5 milliard kaart sikerult okoznunk az 'ellensegnek'. ez a demokracia lejaratasa! persze ez csak szvsz.

Előzmény: Nem szoci (632)
Nem szoci Creative Commons License 2004.07.02 0 0 632
A remek közlekedésfejlesztési ötleteitek határozottan tetszenek. Én a Dayka Gábor utcán kanyarodom ki rendszeresen, tényleg jó lenne, ha nem kellene megkerülni Osztapenkót. Azért a Szerencs utcai megoldásra hívatkozás nem szerencsés. Túl sok ember halt meg abban a kereszteződésben ahhoz, hogy nagyon óvatosak legyünk az ilyen ötletekkel.
A plusz sáv megoldaná a dugókat kezdetű gondolatokat is kétkedve fogadom. Nem hiszek el ugyan mindent a környezetvédőknek, de abban van valami, hogy az új út megszüli a maga új használóit is, egy év múlva ugyanakkora dugó lenne.
A vasút alatti alagút tetszene, de még jobb lenne a vasútat levinni a föld alá Kelenföldnél, vagy egyszerűen a Délit megszűntetni, a síneket meg felszedni. Ha lesz metró, minek bevinni a népet vonattal a belvárosba? Tudom, hogy mindkét megoldás elég futurisztikus, de számolják már egyszer ki, hogy a felszabaduló terület értéke és a megnyíló közlekedési kapcsolati lehetőségek közvetett haszna. Ettől valóban megszűnnének a dugók. (Ugyanezt lehetne a Nyugatival és a Keletivel is csinálni, akár Köbánya-Kispesten, akár Rákospalota-Újpesten kirakva az utasokat. Bár ez itt OFF, és Kelenfölddel lehetne kezdeni, az van a legjobban előkészítve.)
Előzmény: alfredoo (625)
alfredoo Creative Commons License 2004.07.02 0 0 631

bm

 

ugy hallottam ugyanaz mint a harangozashoz...a plusz savra boven van hely. egyebkent van ott egy hasznalaton kivuli jarda is...

Előzmény: Bicska Macheath (627)
Bicska Macheath Creative Commons License 2004.07.02 0 0 630
Nem egészen.

A hallgatócskák olyanokat szoktak mondani,hogy ugye fa meg folyó... Pista bácsi várakozólag nézett, majd mikor senkinek se volt újabb ötletel, felemelte a mutatóujját, és kinyilatkoztatta a helyes megoldást: ... de legfőképpen szándék...

Előzmény: Amorf (629)
Amorf Creative Commons License 2004.07.02 0 0 629
Vagy ahogy Montecuccoli kérdezte volna: Mi kell a háborúhoz?
Előzmény: Bicska Macheath (627)
Amorf Creative Commons License 2004.07.02 0 0 628
Nem is kicsit zajos - az egész M1/M7+a virágpiac felé vezető út forgalmi zaja felfelé terjed egészen a dombtetőig. A Hosszúrét ettől kicsit észak/északnyugatra van, közvetlenül Gazdagrét mellett. Az örökös pénzhiánytól küszködő önkormányzatoknak a legegyszerűbb megoldás az ilyen területek eladása, persze abba már senki nem gondol bele, hogyha több ezer új lakos költözik arra, akkor az utakat is fejleszteni kellene. A 153-as útvonala már így is lassan egy tengelytöréssel ér fel.
Előzmény: alfredoo (626)
Bicska Macheath Creative Commons License 2004.07.02 0 0 627
>Az igazán jó megoldás egy ráhajtó alagút lehetne a Sasadiról, ami egyrészt a Budaörsi felé, másrészt pedig az Etele/Bartók felé.

de akkor a Budaörsin ugye kéne csinálni jobbra-balra egy-egy plusz sávot, ahol följönnének (alla Károlyi Mihály vagy milyen u.). Az Etele felé meg jókora lenne a lejtése, pláne. hogy még a vasút alatt is át kéne menni.

Na de nem is ez itt a fő baj, hanem ahogy Turányi Pista bácsi kérdezte mindig a közlekedési karon, hogy: Mi kell a faúsztatáshoz?

Előzmény: Amorf (623)
alfredoo Creative Commons License 2004.07.02 0 0 626

amorf

 

a lakotelep melletti reszt is nagyon szepen megcsinaljak. a dombtetore is felnyulnak a haazak. talan egy picit zajos lehet...

Előzmény: Amorf (623)
alfredoo Creative Commons License 2004.07.02 0 0 625

amorf

 

irod:

 

'Szerintem nagyon lelassulna egy vagy két plusz lámpától a Budaörsi, és az amúgy is bűzös útszakasz még bűzösebb lenne, mint most'

 

szerintem gondold vegig az ellenkezo oldalrol. kepzeld el hogy ott vannak a lampak es nem buzosebb az ut. eleve a sasadinal levo lampaval ossze lehetne, kellene hangolni igy ejjel meeg ha nincs is kikapcsolva az autok siman athaladhatnanak. legfeljebb nem lenne erdemes 120-al attuzni ezen a szakaszon mert a lampa megfogna.

 

napkozben meg amugy is all a forgalom vagy lassan megy. talan a sasadi utnal torlodna egy picit vissza de ott ugyis el lehetne menni az osztyapenko moge...

 

igazabol nem latok nagy valtozast. persze az a hatulutoje hogy pozitiv iranyban sem. az aluljaro az vegul is nagyon jo otlet. pont ugy ahogy leirtad! budaorsi uti es etele uti rahajtassal. ha a hamzsabegit is megcsinalnak a masik vegeen a budaorsi utnak az vegleges megoldast jelentene, mert a nagyszollos utcabol is arra lehetne terelni a forgalmat es egy plusz sav megoldana a dugokat. akkor tenyleg nem kellenenek lampak. terulet meg van mert a laktanyabol lecsipheto. a laktanyat meg at kellene helyezni szolnokra!

Előzmény: Amorf (623)
Amorf Creative Commons License 2004.07.02 0 0 624
Rosszul mondtam, Hosszúrét.
Előzmény: Amorf (623)
Amorf Creative Commons License 2004.07.02 0 0 623

Szerintem nagyon lelassulna egy vagy két plusz lámpától a Budaörsi, és az amúgy is bűzös útszakasz még bűzösebb lenne, mint most.  Az igazán jó megoldás egy ráhajtó alagút lehetne a Sasadiról, ami egyrészt a Budaörsi felé, másrészt pedig az Etele/Bartók felé. Ilyen pedig tudtommal semmilyen tervben nem szerepelt eddig, pedig tényleg jó lenne.

Építkezések. Gazdagréten van a Spanyolrét nevű rész, tld. egy völgyteknő, mindkét oldalon meredek letörésű domboldallal. Rendszeresen nyírják a füvet már évek óta, talán időnként még a szemetet is összeszedik. Attól tartok, hogy a madárhegyi beépítendő terület előbb-utóbb eléri ezt a részt is. Hidd el, elég szép látvány, amikor naplemente környékén akadálytalanul végignézhetsz ezen a réten és a domboldalakon. Én ezt féltem a sok csiricsáré, mediterrán, vagy éppen bauhaus házaktól.

Előzmény: alfredoo (622)
alfredoo Creative Commons License 2004.07.02 0 0 622

amorf

 

mi 82-ben koltoztunk ide szerintem mar akkor sem lehetett visszafordulni.  legfeljebb a szobor mogott volt egy azota lezart kis atjaro. de ilyen alapon a sztradan(???), ami szerintem akkor meeg nem volt annyira sztrada is barhol vissza lehetett fordulni. nem ilyenrol beszelek. es ennek a kiepitese sem lenne bonyolult. olyan visszafordulorol, rahajtorol mint a feherlo utcanal van. reegen az sem volt illetve nem volt lampas de megcsinaltak es lampas lett es semmi gond nincs. arrol nem is beszelek hogy ilyeten modon a fahidak is eltunhetnenek es a gyalogosok szepen es aranyosan zebran mennenek at. hiszen gyalogosbaratok vagyunk. nem? vannak ilyen dolgok a varosban, peldaul a szerencs utcanal es nem omlik ossze a vilag. pesze egy mozgolepcsos gyalogos aluljaro is elfogadhato a szamomra. tudom hogy ezeket nem eerem meg de egy fejlett vilagvaroshoz ezek a dolgok hozzatartoznak. nem az ide/oda kilengo fahidak. ha egyszer alagut kotne ossze a sasadit az etelevel akkor abba nem zavar bele a vasut. a metro is at fog menni a vasut alatt.

 

nekem a lakas/haz epitesek nem fajnak. ha mindenhol kertek vannak akkor a kutyaknak is lesz hely, meg a levego minosege sem romlik. a sasad szovetkezet 'ipari' terulete sem nez ki jobban mint egy csaladihazas ovezet. es az egesz madar/rupp hegy nagyon kellemes reesz. miert ne elhetnenek ott boldogan csaladok es lakokozossegek. remelhetoleg nem a budaorsi beepitesi szisztem (85%) valosul meg amit embertelennek tartok. miert nem elegedtek meg 30%-kal. nalunk ugy tudom 15% volt. sajnos az embereket ra kell szoritani a jora.

Előzmény: Amorf (621)
Amorf Creative Commons License 2004.07.02 0 0 621

Kezdünk az Újbuda szintjére süllyedni  - ott szoktak ilyen távlati, valszeg 10 éven belül sem megvalósuló dolgokról cikkeket írogatni. :P

Mi '84-ben költöztünk Sasadra - akkor, ha jól emlékszem még a szobor után még vissza lehetett fordulni. Az az időszak, amit te említesz valszeg még akkor lehetett, amikor egész Sasadon volt annyi lakóház, mint amennyi most a Sasadi mentén.

Az alagúttal kapcsolatban egyébként egyetértek - jó lenne összekötni a Budaörsit a Bartókkal, esetleg az Etelével, hiszen légvonalban nincs az több, mint 600-700 m, csak az a fránya vasút ugyebár. De ez megint egy vágyálom-kategória, amit hagyjunk meg szerintem az Újbudának, ők ezek eladásában vérprofik.

Van egy szomorú hír is  a mostani számban, miszerint a Madárhegyen, Rupp-hegyen 100 hektár válik beépíthetővé. Azt hiszem Budaörs és a kerület előbb-utóbb össze fog nőni, és akkor nem lesz hol sétáltatni a kutyánkat sem. :(

 

Előzmény: alfredoo (617)
Amorf Creative Commons License 2004.07.02 0 0 620

Kedves nápolyi!

 

Mivel láthatóan lövésed sincsen, hogy milyen jogi hercehurca, szabályozási terv-, illetve rendezési terv készítésnek kellett megelőznie azt, hogy egyáltalán egy üzleti befektető fantáziát lásson a Kopaszi Gátban, ezért szerintem ne itt éld ki jobboldallal szembeni fóbiádat.

Előzmény: hurkazsírosnápolyi (618)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!