Keresés

Részletes keresés

Zolas Creative Commons License 2013.07.20 0 0 148
Urak! Nézzétek már meg, hogy kivel álltok szóba. Megint kezdődi a troll etetése, aztán meg a mélyszántás után a siránkozás!
krikori Creative Commons License 2013.07.20 0 0 147

Elég sok munkahelyet le lehetne akkor hurrogni, hogy analfabétákat, funkcionális analfabétákat alkalmaz. Ez igazából inkább a magyar közoktatás sara, a buta szülőké (jaj ne buktassák meg, jövőre megtanulja) és a lezüllesztett szétvert tanári karé, akik inkább átengedik a hülyegyereket, csak minél előbb takarodjon az iskolából. Innentől felesleges nyálverés ezen rágódni.

Előzmény: Törölt nick (144)
V43-2299 Creative Commons License 2013.07.20 0 0 146

Ezt elég nehéz elhinni annak függvényében, hogy a váltókezelőknek és a kocsivizsgálóknak is min. 8 általános végzettséggel kell rendelkeznie.

 

http://www.bgok.hu/gyik/gyik.pdf

Előzmény: Törölt nick (144)
Bárdos Imre Creative Commons License 2013.07.20 0 0 145

Nem csak a vasúton fordul elő! Egyéb ilyen munkáknál is találnak meg kábeleket - erről pl. az áramszolgáltatók tudnának mesélni - amik vagy nem szerepeltek a közműtérképen, vagy nem is volt közműegyeztetés. Kár ebbe belekeverni egy olyan hírt, ami vagy igaz, vagy nem.

Előzmény: Törölt nick (144)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.20 0 0 144

Hát igen, ahol analfabéták dolgoznak, ott semmi sem meglepő.

Előzmény: Zolas (140)
430 322 Creative Commons License 2013.07.20 0 0 143

+ a Papagáj Szili?

Előzmény: jbaal (142)
jbaal Creative Commons License 2013.07.20 0 0 142

5+1-es posta-inga.

Előzmény: 430 322 (141)
430 322 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 141

A 2126 sz. vonat összeállítást elárulja nekem valaki?

Zolas Creative Commons License 2013.07.19 0 0 140
Ez teljesen megszokott a vasúton :)
Előzmény: civil (139)
civil Creative Commons License 2013.07.19 0 0 139

Már az új üzemi épületek építésénél találtak rajzokon nem szereplő kábeleket... Ráadásul a biztber és távk gerinckábel... "Sejtettük, hogy valahol arra van..."

_karika Creative Commons License 2013.07.19 0 0 138

Pft-s ismerős talált kábelt 20, azaz 20 cm mélyen. Az átjáró átépítés végén a maradék aszfaltból úgy gondolták, jó fejek lesznek, és megcsinálják a gyalogos járdát. Aztán az első markolás után hívták a biztbereseket.

 

Ház kivitelezéskor akkor vették észre az elektromos betápot, amikor az egyik markolás után elindult mellettük a szünetmentes táp agregátora :)

Előzmény: czzf50 (137)
czzf50 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 137

"kanalas kotróval óvatosan bontani"

 

Kevésbé naív versenyzők inkább képzeljék el a szituációt a harmadik szó nélkül.

Előzmény: benbe (136)
benbe Creative Commons License 2013.07.19 0 0 136

Mérnök kitűzi azt az egy méter széles sávot, ahol a kábel fut. Józsinak kislapáttal kéne elhordania egy méter földet, de ehhez nincs kedve, ezért föltételezi, hogy a kábel a sáv közepén fut, és elkezdi a kanalas kotróval óvatosan bontani a földet. A kábel sosem a kijelölt sáv közepén van.

Előzmény: V43-2299 (135)
V43-2299 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 135

Ezek szükséges velejárók, ha nem lett volna világháború, nyílván nem lenne ennyi bomba se a föld gyomrában. Inkább találják meg átépítéskor, mint hogy később felrobbanjon. A kábelvágást sosem értettem, mivel elvileg a vasúti területeken is szigorúan dokumentálva vannak a vezetett kábelek elhelyezkedései. Viszont mindezek után(amit át fogunk szenvedni) lesz egy kultúrált, biztonságos és színvonalas állomásunk remélhetőleg sokáig. :-)

Előzmény: czzf50 (134)
czzf50 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 134

Akartam már javasolni, hogy vegyél egy tonna nyugtatót a következő 2 évre.  Lesz ott minden, kábelvágás, bombatalálás, nem működő bizber, stb.

Előzmény: Törölt nick (133)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.17 0 0 133

Csúnya lesz az elkövetkező 2 év (csúszosokkal együtt 3-4) az utazóközönségnek. Az operatív irányítás eddig sem volt képes a legkisebb problémákat sem kezelni. Hogy lesz majd képes egy állomásátépítést kezelni?

 

Persze ha végre lemegy, az unokáink már élvezni fogják az eredményét: minimális lesz az emberi beavatkozás, alig lesz dolgozó, aki elverje a vonatokat, így sokkal pontosabbak lesznek.

Előzmény: XRive (132)
XRive Creative Commons License 2013.07.17 0 0 132

Sineket még nem láttam, a felvonulás alant az tényleg látványos.

Valamelyik nap ki kellene menni 'lent' is megnézni, még csak a vonatból volt szerencsém.

 

 

Vácon a lentebb tárgyalt épitkezés mostanra rendesen kibújt a föld alól.

Előzmény: _karika (131)
_karika Creative Commons License 2013.07.17 0 0 131

Verőce-Vác balon a károsodott töltésről a sínek lehúzva, betonaljakat szedik fel, a töltésen rámpa építve a gépeknek, hordják a földet, betonvas, hegesztett háló és zsaluzóanyag dögivel.

kacsa! Creative Commons License 2013.07.17 0 0 130
Nem kell etetni, ezt kellene felfogni.
Előzmény: atababa06 (125)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.17 0 0 129

Tudnak ezek többet is, ha igazán produkálják magukat.

Előzmény: produc (128)
produc Creative Commons License 2013.07.17 0 0 128

2157   67 perc   Biztber

- Fefi - Creative Commons License 2013.07.13 0 0 127

Off(?):

Talán természetes és méltányos, ha nem teszik lehetetlenné igen jelentős számú érintett fórumozását, „kaszinóját” egy-egy lehetetlen, oda nem illő figura hibájából.?
Mert ugye, az értelmetlen, méltánytalan és méltatlan! (esetleg diszkriminatív) lenne, ha egy „vonalnak” kevesebb-, vagy egyáltalán nem lenne joga megbeszélni a dolgait - örömeit, gondjait.
Nem hihető, hogy csak mifelénk dúln(án)ak civilizálatlan alakok.

Előzmény: V43-2299 (126)
V43-2299 Creative Commons License 2013.07.12 0 0 126

Azért reméljük nem zárják be és a panaszkodó kommentek is megmaradnak panaszkodás szintjén (és ennek megfelelő hangnemben).

Előzmény: atababa06 (125)
atababa06 Creative Commons License 2013.07.12 0 0 125

Ez a topik is eddig tartott vsútőr nélkűl :(

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.12 0 0 124

Ma is késett. +20%-kal hosszabb volt a menetideje.

Előzmény: hivi (123)
hivi Creative Commons License 2013.07.12 0 0 123

"Nem. Ez a vonat rendszeresen késik. Az utóbbi egy évben sosem fordult elő az, ami pl. ma: 5:56-kor már a metrón ültem."

 

Ez csak azért érdekes, mert én is rendszeresen utazom vele, és kb. 10-ből 8-szor kicsit korábban szokott beérni a Nyugatiba.

Előzmény: Törölt nick (122)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.11 0 0 122

Vagy nagyon ritkán utazol ezzel a vonattal, vagy nem ismered, hogy mi történik a vonalon

 

Gyakran utrazom ezzel a vonattal, és jól ismerem, mi történik a vonalon. Legalábbis sokkal jobban azoknál, akiknek ez lenne a feladatuk.

 

A nevezett első páratlan zónázó vonat rendszeresen pontos vagy korán ér be

 

Nem. Ez a vonat rendszeresen késik. Az utóbbi egy évben sosem fordult elő az, ami pl. ma: 5:56-kor már a metrón ültem.

 

Nem a forgalomirányítással van a gond, hanem a forgalommal - annak nagyságával. Korán reggel egyszerűen nincs mi beakasszon ennek a páratlannak, napközben azért jóval sűrűbb a közlekedés a nagyfalu felé, bonyolódik a helyzet.

 

Pont arról beszélek, hogy ez a helyzet elfogadhatatlan. Csináljanak akkor olyan menetrendet, ami tartható - ha már a hegy nem megy Mohamedhez. De így, hogy a legkisebb hibára a teljes vonal összeomlik, és amúgy is állandóak és nagyok a késések, szerintem felesleges fenntartani ezt a rendszert.

 

Egyébként szerintem szép ez a világ így, mindenki maradjon csak a saját kaptafájánál.

 

Maradjon, csak értsen is hozzá, ha már pénzt kap érte.

Előzmény: a Zsóti (121)
a Zsóti Creative Commons License 2013.07.10 0 0 121

Vagy nagyon ritkán utazol ezzel a vonattal, vagy nem ismered, hogy mi történik a vonalon. A nevezett első páratlan zónázó vonat rendszeresen pontos vagy korán ér be (kb. 24 perc menetidőt tud a hernyó), az általad szokásosnak gondolt megállások nélkül, Rendező végponti oldalán a lokálra kitéve. Szóval ez egyáltalán nem ritkaság.

Nem a forgalomirányítással van a gond, hanem a forgalommal - annak nagyságával. Korán reggel egyszerűen nincs mi beakasszon ennek a páratlannak, napközben azért jóval sűrűbb a közlekedés a nagyfalu felé, bonyolódik a helyzet.

Egyébként szerintem szép ez a világ így, mindenki maradjon csak a saját kaptafájánál.

Előzmény: Törölt nick (120)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.10 0 0 120

de egy pontos vonatot megfelelő forgalomirányítás esetén(nem "legel" a bejáraton+egy erősebb gép) be lehet hozni sokszor -1, -2 perccel is.

 

Igen, ez a durva a dologban. Hogy az agyatlan forgalomirányításnak köszönhetjük a késéseket. Még csak erős gép sem kell, alap hernyó volt. Ennek a zónázó vonatnak tipikus megállási helyei Rákospalota-Újpest bejárata, Rákosrendező bejárata, és a Nyugati mindkét bejárata. Ezek nagy része indokolatlanul, ahogy az szokásos.

 

Most ismét azt csinálták (sajnos elég ritkán), hogy Rákosrendező bejáraton áttették a lokálra, ilyenkor szinte mindig végig tud menni a bakig megállás nélkül. És ugye évek óta könyörgünk ezeknek, de nem, nem, és nem. Csak egészen ritkán teszik meg, mert ahhoz át kéne dobni két vasat, és az már sok nekik. Erre még István György is azt mondta, hogy ha ő lenne ott a főnök, csúnya világ lenne. Ha meg én, akkor még annál is sokkal csúnyább.

Előzmény: V43-2299 (119)
V43-2299 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 119

Igen, így teljesen elfogadható az eset. Azért lepődtem meg, mert a -4 ritka, de egy pontos vonatot megfelelő forgalomirányítás esetén(nem "legel" a bejáraton+egy erősebb gép) be lehet hozni sokszor -1, -2 perccel is.

Előzmény: Törölt nick (118)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!