És a szervízben nem tudták , h hol van??? És levettek egy 10-el??? :-) Szép... Amúgy a külső hőmérsékletet( beszívott levegő hőfok) a légtömegmérő méri. A külső nyomást nem hinném h mérné bármi is, a szívócső nyomás alapjáraton a külső nyomás( kb 970-1000mbar) és ezt a MAP szenzor méri a szívócsőben
sziaztok! ki tudja hogy hol található a KÜLSŐ HÖMÉRSÉKLET NYOMÁS JELADÓ mert ezt irja ki hibának nagyon magas a külső levegő nyomás,Azt monták a szervizbe hogy talán ez véget gyenge a gép, más hibát nem ir ki. motorkód afb 2,5tdi. vagy audi a6 profi szaki tel számát vagy mail cimet kérnék ha tud valaki,mert ma is 10e karcsúb lettem és a gép még mindig szarrr!!!! köszönöm a segitséget
Nekem nincsen váltószakim, remélem hogy soha nem is kell. :)
Egy váltószerelés műszakilag biztos érdekes folyamat, más váltójánál érdekelne is. :)
Azonban lehet hogy rosszul látom, de nem árt ha a javítást végző szakember szereli le már a váltót is ? Hátha már a leszerelés során lát olyan infókat (olafolyás, vezetékszakadás, deformáció, más nyomok, stb.) amelyet segíthetik a munkáját.
És a megrendelő pénztárcáját is. :)
Ahogy olvasgatok, a multitronic kényes jószág, lehet hogy erre fokozattabban igaz amit írtam.
hát nem, de szoktak hozzá leszerelt váltót is vinni nyiregyről meg debrecenből is..... ahhoz nem kell tréler :))) na de had dolgozzon a te mestered is. csak azért irtam ha esetleg elbizonytaladnál vagy megakadna a szaki sosem lehet tudni.... gondolom te is ugy lennél mint én hogy a rosz alkatrészt szeretnéd látni hogy "na e miatt volt a hiba" nem elégednél meg magyarázással. vagy Te szintén végignéznéd a teljes váltószerelést már csak kiváncsiságból is?
"Elnézést minden 2006 előtt gyártott A6 tulajtól (beleértve téged is) nem bántásból írtam csak
vásárlás előtti segítség volt! "
Semmi gond, írtam is a reakciómnál a :) jelet !
Csak már 2 éve túl vagyok a vásárláson, az autó tökéletes (kopp, kopp) ezért kérdeztem. :)
"Variátorlánc kopás ( lekopik a variátor kúp és telihordja a váltó belsejét fémforgácsal)"
A variátor kúp az a mozgó tárcsa, amin szaladgál a lánc, a variátorlánc meg maga a spéci nyomatékátvivő lánc ? Gondolom a fémforgács sztori után mehet a levesbe a váltó.
(bocs a sommás megnevezésekért. :)
A hivatkozott mester az ország melyik részén található ? Semmi gond (kopp, kopp) lehet nem is kéne olvasnom ilyeneket, mert csak ideges leszek :) de azért jó észben tartani egy esetleg nem messze lévő jó szaki nevét, mert MT-t kevesebben vállalnak javítani, mint sima tiptronicot.
Meg próbálom addig nem beleélni magam, első, hogy megtudjam a szervíztörténetet, aztán még utána járok, átnézetem stb stb. Apám autókereskedő és 1et mond mindíg: "nem szabad nagyon akarni"..... mármint egy bizonyos kocsit. Holnap ha lesz, mesélem a fejleményeket.
csak nehogy azon kapd magad hogy bizonygatod magadnak(tényleg nem bántásképpen), hogy a kiszemelt gép tényleg ilyen keveset gurult....... mert akkor tényleg beleszerettél és meg akarod majd venni. csak a tényeknek hihetsz. jó vásárt kivánok. azert megmutathatnád ezt a gépet ha fenn van.
Füzfő ipartelep , ott van egy emberke aki váltókkal foglalkozik . Mára leszedték a váltót , és amire azt hitte könnyű menet lesz , hát nem lesz az , ugyanis eddig minden rendben van a váltóval . Nem talált hibát ami az olaj folyást indokolná . Úgyhogy holnap váltó szét ............
Én is mindig 15 ezrenként cserélni szoktam. Az a biztos.... nagyon kíváncsi leszek mi lesz a szervíztörténet lekérdezésének az eredménye.... mert a kopásokat elnézve, nem a bőr van megkopva hanem a szürke festék réteg. Van képed a tiédről? Kíváncsi volnék rá.
Azért mert van a H1N1 még nem biztos ,hogy mindenki beteg lesz:-)))))
Van aki vigyázz rá (mint te) akkor egy nagyon jó kocsi!
De nem a cégautók azok amik meg vannak becsűlve, erre egy példa:
ÚJ A6 3.0TDI "sofőrje": " Mikor kell előszőr olajat cserélni benne?
Válasz: 30000km nél de vissza lehet nézni az MMI-ben .
Erre: ott megnéztem és azt írja,hogy még 5000km múlva
Pár hónap múlva égő motorlámpával jön a "sofőr" hiba megállapítás: szívócső hiba
Sofőr:Nem gond úgy is garanciális
Gyár: A 30000 szervíz kihagyása miatt nincs gari
Sofőr:Dehát még van hátra 14500km az MMI szerint"
Igen uram csak anyit tudni kéne,hogy a SERVICE IN és a SERVICE DUE között annyi a különbség hogy a DUE az a szervízperióduson túli km-et irja! Ekkor mutatot 44500-át az óra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olajcsere nélkűl. Na az ilyen autó egy nagy szar lesz még akkor is ha 2009-es évjárat!
emberek, egyre jobban meggyőztök menyire nem egyszerű vagy szinte lehetetlen idehaza jó valós futású verdát venni! szomoruan olvasom hány embert átvágnak ez ügyben. én azt mondanám látva a cég pár éves a6ját, hogy ezek a kopásnyomok nem ennyi futott kmt jelentenek+ behozták és itt mit kapott még.... nade remélem majd megirjátok a FRANKÓT.... csak 1kicsit komolyan elgondolkodtam..... a saját nyügünkön: van1*sprinterünk 2002es . van benne 610.000km. nem tekergettetük(direkt). eladó. az auto mindig márkaszervizbe karbantartva(nem kevés ráköltve számlásan). eljöttek a vevők(több is), minden szép minden jó amig +nem látja az órát....... ÚRISTEN..... és ekkor felforr az agyamvizje... vevőjelölt távozik. tehát: rájöttem(tisztelet a kivételnek) hogy a magyar inkább szeret hazugságban lebegni a hihetetlent simán bevenni mert JÓ ÉRZÉS neki VALAMIT TÖBBNEK SZEBBNEK GONDOLNI MINT VALÓJÁBAN AMI. csak csendesen jegyzem meg van egy kétévesünk is majdnem 370.000kmrel..... úgy örülnék neki ha az én a6om a valóst mutatná... nem szégyelném inkább büszke lennék rá istenbizony.
Felhivtam "az öreg mestert" 2hete és csak ismételni tudom akkori véleményem: tényleg emelem a kalapom előtte!!! nem mondot elhamarkodott véleményt a váltóról látatlanba..... minden oldalról körbejárta a "bajom" ha valami komolyabb javitás lenne őt választanám!