Keresés

Részletes keresés

egyteles mv Creative Commons License 2013.07.25 0 0 156

Üdv!

KIK?Az utasok???

Előzmény: Törölt nick (155)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.25 0 0 155

így az állomás bal kikapcsolása miatt az IB - n álló vonat sem tudott elindulni.

 

Hát miért nem tolták ki?

Előzmény: rendezget (154)
rendezget Creative Commons License 2013.07.25 0 0 154

Igen, ráadásul felakadt a vezetékre. A leszereléshez a felsősök kellettek, így az állomás bal kikapcsolása miatt az IB - n álló vonat sem tudott elindulni.

Előzmény: V43-2299 (152)
hivi Creative Commons License 2013.07.24 0 0 153

 

Már két indok, hogy a 70-esen miért utazzunk Kismarosra!

2013. augusztus 3, 10.00: Kismaros, Művelődési Ház (2 percre az állomástól):
Árgyélus Királyfi (előadja a Kismarosi Ámulat Társulat)

Videóajánló: http://www.youtube.com/watch?v=0oO-ck2-CXs

2013. augusztus 3., 15.45: Kismaros, kisvasútállomás: Kalandozások Meseországban a Kismarosi Ámulat Társulattal és a Királyréti Erdei Vasúttal.
Infók: www.kisvasut-kiralyret.hu
Videóajánló: 

V43-2299 Creative Commons License 2013.07.24 0 0 152

2145-nek letört a csápja Vácon?

 

"2145 személyvonat
(Szob - Budapest-Nyugati) A pillanatnyi késés 47 perc. Áramszedo törés miatti késés. ; Vác-Budapest-Nyugati állomások között a mai napon nem közlekedik."

jbaal Creative Commons License 2013.07.24 0 0 151

Persze.

Előzmény: 430 322 (143)
- Fefi - Creative Commons License 2013.07.22 0 0 150

(off?:) Mint jellemző esetet…

 

Anno az ÉDÁSZ berkeiben tevékenykedtem.
Oszlopnak kellett helyet fúrni. (Már nem emlékszem, hogy Őrbottyán v. Váchartyán volt-e a tetthely.) Kijött a Tanácsról az illetékes építész (mérnök?), jó fél óráig méricskélt, közmű-rajzokat forgatott, vakarózott, majd határozottan rámutatott egy pontra: Itt lehet fúrni!


Nyolc! perc múlva az egész faluban nem volt víz!

 

Kisebb folyó ömlött az utcán - a fővezetéket fúrtuk ki! :-/

Előzmény: benbe (136)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.20 0 0 149

Tudom, hogy érzékenyen érint a téma, de attól még nem kellene trollnak nevezned azt, aki az internetről linkel egy cikket.

Előzmény: Zolas (148)
Zolas Creative Commons License 2013.07.20 0 0 148
Urak! Nézzétek már meg, hogy kivel álltok szóba. Megint kezdődi a troll etetése, aztán meg a mélyszántás után a siránkozás!
krikori Creative Commons License 2013.07.20 0 0 147

Elég sok munkahelyet le lehetne akkor hurrogni, hogy analfabétákat, funkcionális analfabétákat alkalmaz. Ez igazából inkább a magyar közoktatás sara, a buta szülőké (jaj ne buktassák meg, jövőre megtanulja) és a lezüllesztett szétvert tanári karé, akik inkább átengedik a hülyegyereket, csak minél előbb takarodjon az iskolából. Innentől felesleges nyálverés ezen rágódni.

Előzmény: Törölt nick (144)
V43-2299 Creative Commons License 2013.07.20 0 0 146

Ezt elég nehéz elhinni annak függvényében, hogy a váltókezelőknek és a kocsivizsgálóknak is min. 8 általános végzettséggel kell rendelkeznie.

 

http://www.bgok.hu/gyik/gyik.pdf

Előzmény: Törölt nick (144)
Bárdos Imre Creative Commons License 2013.07.20 0 0 145

Nem csak a vasúton fordul elő! Egyéb ilyen munkáknál is találnak meg kábeleket - erről pl. az áramszolgáltatók tudnának mesélni - amik vagy nem szerepeltek a közműtérképen, vagy nem is volt közműegyeztetés. Kár ebbe belekeverni egy olyan hírt, ami vagy igaz, vagy nem.

Előzmény: Törölt nick (144)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.20 0 0 144

Hát igen, ahol analfabéták dolgoznak, ott semmi sem meglepő.

Előzmény: Zolas (140)
430 322 Creative Commons License 2013.07.20 0 0 143

+ a Papagáj Szili?

Előzmény: jbaal (142)
jbaal Creative Commons License 2013.07.20 0 0 142

5+1-es posta-inga.

Előzmény: 430 322 (141)
430 322 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 141

A 2126 sz. vonat összeállítást elárulja nekem valaki?

Zolas Creative Commons License 2013.07.19 0 0 140
Ez teljesen megszokott a vasúton :)
Előzmény: civil (139)
civil Creative Commons License 2013.07.19 0 0 139

Már az új üzemi épületek építésénél találtak rajzokon nem szereplő kábeleket... Ráadásul a biztber és távk gerinckábel... "Sejtettük, hogy valahol arra van..."

_karika Creative Commons License 2013.07.19 0 0 138

Pft-s ismerős talált kábelt 20, azaz 20 cm mélyen. Az átjáró átépítés végén a maradék aszfaltból úgy gondolták, jó fejek lesznek, és megcsinálják a gyalogos járdát. Aztán az első markolás után hívták a biztbereseket.

 

Ház kivitelezéskor akkor vették észre az elektromos betápot, amikor az egyik markolás után elindult mellettük a szünetmentes táp agregátora :)

Előzmény: czzf50 (137)
czzf50 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 137

"kanalas kotróval óvatosan bontani"

 

Kevésbé naív versenyzők inkább képzeljék el a szituációt a harmadik szó nélkül.

Előzmény: benbe (136)
benbe Creative Commons License 2013.07.19 0 0 136

Mérnök kitűzi azt az egy méter széles sávot, ahol a kábel fut. Józsinak kislapáttal kéne elhordania egy méter földet, de ehhez nincs kedve, ezért föltételezi, hogy a kábel a sáv közepén fut, és elkezdi a kanalas kotróval óvatosan bontani a földet. A kábel sosem a kijelölt sáv közepén van.

Előzmény: V43-2299 (135)
V43-2299 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 135

Ezek szükséges velejárók, ha nem lett volna világháború, nyílván nem lenne ennyi bomba se a föld gyomrában. Inkább találják meg átépítéskor, mint hogy később felrobbanjon. A kábelvágást sosem értettem, mivel elvileg a vasúti területeken is szigorúan dokumentálva vannak a vezetett kábelek elhelyezkedései. Viszont mindezek után(amit át fogunk szenvedni) lesz egy kultúrált, biztonságos és színvonalas állomásunk remélhetőleg sokáig. :-)

Előzmény: czzf50 (134)
czzf50 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 134

Akartam már javasolni, hogy vegyél egy tonna nyugtatót a következő 2 évre.  Lesz ott minden, kábelvágás, bombatalálás, nem működő bizber, stb.

Előzmény: Törölt nick (133)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.17 0 0 133

Csúnya lesz az elkövetkező 2 év (csúszosokkal együtt 3-4) az utazóközönségnek. Az operatív irányítás eddig sem volt képes a legkisebb problémákat sem kezelni. Hogy lesz majd képes egy állomásátépítést kezelni?

 

Persze ha végre lemegy, az unokáink már élvezni fogják az eredményét: minimális lesz az emberi beavatkozás, alig lesz dolgozó, aki elverje a vonatokat, így sokkal pontosabbak lesznek.

Előzmény: XRive (132)
XRive Creative Commons License 2013.07.17 0 0 132

Sineket még nem láttam, a felvonulás alant az tényleg látványos.

Valamelyik nap ki kellene menni 'lent' is megnézni, még csak a vonatból volt szerencsém.

 

 

Vácon a lentebb tárgyalt épitkezés mostanra rendesen kibújt a föld alól.

Előzmény: _karika (131)
_karika Creative Commons License 2013.07.17 0 0 131

Verőce-Vác balon a károsodott töltésről a sínek lehúzva, betonaljakat szedik fel, a töltésen rámpa építve a gépeknek, hordják a földet, betonvas, hegesztett háló és zsaluzóanyag dögivel.

kacsa! Creative Commons License 2013.07.17 0 0 130
Nem kell etetni, ezt kellene felfogni.
Előzmény: atababa06 (125)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.17 0 0 129

Tudnak ezek többet is, ha igazán produkálják magukat.

Előzmény: produc (128)
produc Creative Commons License 2013.07.17 0 0 128

2157   67 perc   Biztber

- Fefi - Creative Commons License 2013.07.13 0 0 127

Off(?):

Talán természetes és méltányos, ha nem teszik lehetetlenné igen jelentős számú érintett fórumozását, „kaszinóját” egy-egy lehetetlen, oda nem illő figura hibájából.?
Mert ugye, az értelmetlen, méltánytalan és méltatlan! (esetleg diszkriminatív) lenne, ha egy „vonalnak” kevesebb-, vagy egyáltalán nem lenne joga megbeszélni a dolgait - örömeit, gondjait.
Nem hihető, hogy csak mifelénk dúln(án)ak civilizálatlan alakok.

Előzmény: V43-2299 (126)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!