2015 január 01.-től a műszaki vizsgán kötelezően ellenőrizni kell a DPF meglétét és működőképességét, azon járműveken, amik gyárilag DPF-el készültek. (2010-től minden diesel)........
- az eddigi 140LE helyett az autó 170LE-s durván... autópályán is normálisan közlekedve 5.2-el elmegy, a motor erős mint egy bivaly...., városban is bírja gond nélkül 50-nél az 5-st...
Kb egy éve a Porsche-nál adták meg az elérjetőségeit, miután sokszázezer elköltése, illetve részecskeszűrő regenerálás szíváson túl voltam és már baráti a viszony a szervizvezetővel... Nem kellett chiptuning meg PB-box, ők is ennél az embernél dolgoztatnak.... ja és nem is fájt nagyon, mert 50eFt-ből megvolt...
Főleg WV - csoport autóival foglalkozik az ember, 2 óra alatt oda vissza teszteléssel.
Ha érdekes a priviben bárkinek megadom az elérhetőségét
Elnezest kerek o nagy nyelvesz UR, de egesznapi munka utan ejszaka gyors netezes mellet enyire futotta. Nem tudtam hogy ennyire fontos kriterium a helyes iras itt, szlovakiai magyarkent es hulla faradtan enyire futotta. Segitseg helyett fenhejazas enyire futotta neked. Megegyszer kossz.
Azt azért megemlíteném, hogy a 80 az nem egy eltúlzott ár. 80 körül dolgoznak az ország legjobb chipesei is, egyedi esetben (EDC17) esetleg +10, egyszerű/tucat típusnál -10. Utcáról beesve.
Aki ennél sokkal olcsóbban kínálja, az már első körben gyanús.
Van otleted itt pesten kiben lehet megbizni? Elozo automat a chipmester csinalta de nem voltam elegedett. Az azt megelozoket egy veszpremi srac aki jo volt de gondoltam megsporolom az utat.
Szoval ha valaki pozitiv epito jellegu valaszt adna azert hálás lennek.
Meg annyit hogy erdekel gyari 17" skoda alufelni megvetelre gumi nelkul;). Most a gyari 16" kerek jo gumikkal van rajta ha vkit erdekel vagy elcserelne szorben ugy is erdekel.
Szeretnek megchippelni egy superb 2005 131 lovas gepet. Tanacsot kernek ki tud jo es megbizhato helyet. Az sem baj ha nem 80 e ft. S pest lenne a legjobb..
Közben rákérdeztem, Németből hozták be, a szervíztörténet szerint tavaly 19k km volt benne, viszont a hátulja törött volt. Hát kérdés mekkora ütést kapott hátulról, mechanikailag milyen sérülést, erőhatást kapott a futómű, felfüggesztés, stb...
Hát igen, csak a többi használt superbhez viszonyítva (itt hátsó ülésfűtés, kulcs nélküli indítás, dsg, minden földi jó) kb gyanúsan olcsó. A többi 140.000km-el megy ennyiért, vagy többért.. És hát 3 éves dízelnél nem túl reális a 25k km.. Viszont a vörös szervíz kft ugyanakkor skodákkal, vw, audi, stb foglalkozik. Elég csúnya lenne tőlük egy nagyobb óravisszatekerés, vagy valami elhallgatott gyári hibát tudok elképzelni...