Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kalos1 Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13881

Kösz a tanácsot akkor nyilván maradok az eredeti tervnél és úgy rendelem meg a cuccokat ahogy gondoltam aztán majd meglátjuk mi lesz.

Clevo88 Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13880

Ha klímás a kicsi és a klíma működik akkor kellene belőle :) közép konzollal eggyütt

Előzmény: kalapala (13876)
Ken_Block Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13879

Igen Neked, azért írtam ,hogy akár maga az alkatrész beszerzésben is, vagy ha tudok valamiben segíteni.

Az a baj igazából, hogy benne van a lutri. Csak egy-két pl. Tavaly cseréltek bal első kerékcsapágyat. 3-4 hónap múlva megszólalt, és skf vagy valami "jó" márka volt. Vettem bele febi vagy fag, valami ilyet, kicseréltem...egy fél éve lassan, semmi baja(kopp-kopp).

Tesla elvileg elektromos dolgokban nem a legalja. Elsőnek bontottam ki a dobozt, 4 kábelből 1 rossz volt.

Fiat Ducato lánc csere...járt alapjáraton egy 15 percet, majd ment egy 5km-t, enyhén meghajtva, majd motorféknél egy csattanás, csörgés. Bontatlan dobozból lett kivéve a feszítő, és annyit tudott, és conti vagy valami hasonló "nagy" márka.

 

Igazából vezérlésből, az Ina is jó, egy-két típusnál gyárilag ina dolgok vannak. Gates is jó szokott lenni, Conti is, Bosch is. Van akinek már szakadt el Gates szíj, ezért csak Dayco-t vesz. Van akinek szakadt Dayco szíj el, csak Contit vesz....stb.

Futóműnél, Delphi is jó lehet, Trw-t sokan dícsérik, Monro ugye futóművezik. Sidem-swag, nekem annyira nem tetszik, de van akinek beváltak...szóval.

Előzmény: kalos1 (13878)
kalos1 Creative Commons License 2016.06.03 0 0 13878

Ken Block ha a 13875-ös hozzászólást nekem szántad akkor annyi volna a kérdés,hogy a Kovács autónál a  4-5 csillagosnak írt  termékek a valós használatba menyit bírnak mert ha rákerestem a gyártó magyar nyelvű weboldalára akkor jókat írtak mindegyikről mert vezérmű és hossz bordás szíjnál ugye az volna a lényeg,hogy kibírja biztosan a csereperiódust kormánymű alkatrészeknél meg az,hogy ne csak 1-2 évet bírjanak természetesen normális használat mellett

almaata66 Creative Commons License 2016.06.03 0 0 13877

szedd ki belőle az ac-t is. kelleni fog valószínűleg.

Előzmény: kalapala (13876)
kalapala Creative Commons License 2016.06.03 0 0 13876

Sziasztok.

10 éves Daewoo Kalos 1.4-es, 8 szelep. Saját.

Beállt az olajpumpa, ettől beállt a főtengely, eltört az egyik hajtókar.

Fűzött blokkot 90 E-ért tudtam volna hozzá venni, inkább 90-ért megvettem ezt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/daewoo/kalos/daewoo_kalos_1.4_s-10021915

Motorja pöcc röff.

 

Motor, kipufogó, termosztát kell nekem.

Belseje egyben van, a sérült részektől eltekintve jó állapotú.

Baranyában van.

E-mailem publikus.

 

Ken_Block Creative Commons License 2016.06.02 0 0 13875

Üdv.

 

Ha érdekes lehet a dolog, vagy nem sikerült még megoldást találni, írj mailt, lehet tudok segíteni.

Előzmény: kalos1 (13840)
verebész1 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 13874

Szia!

 

1.4-es.  De ahogy már írtam is, elfogadta a 7 OHM-os ellenállást. Még most is csak a betett ellenállással üzemel. Majd hétvégén akarom kicserélni a szondát.

 

Üdv.

Előzmény: almaata66 (13863)
verebész1 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 13873

Szia!

 

 

Arra kell nagyon vigyázni, hogy amelyik dugattyúpár felső holtponton van, ott ne legyen véletlenül sem szelepnyitás ha le akarod csavarozni.

A főtengelyt jelre kell állítani, és a vezérműtengelyt is és így kell lehúzatni.

 

Üdv

 

Előzmény: dani9228 (13867)
verebész1 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 13872

Szia!

 

Ha bekapcsolod a klímát akkor sem indul? Olyankor egy lassúbb fordulaton szokott járni. Egyébként elég sokáig kell járatni motort, hogy annyira felmelegedjen a hűtővíz, hogy a ventilátor beinduljon. Legalább 20 perc kell.

 

Üdv

Előzmény: Gebe 2 (13868)
verebész1 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 13871

Szia!

 

Én betettem ideiglenesen egy 7 OHM-os ellenállást a  fűtőkörbe. Nincs hibajelzés, így be fogom tenni a DENSO univerzális szondát.

Majd meglátom hogy mennyit fogyaszt vele. Most nem rossz a fogyasztás. Gázzal 7,7 liter, benzinnel szerintem 1 literrel kevesebb, de ezt nem mértem.

 

Üdv

 

Előzmény: stevegel (13864)
DelSonar Creative Commons License 2016.05.31 0 0 13870

Lekötöd az ECM-ről a 'LO' és 'HI' reléket, kapcsolót teszel a relékre és máris manuálisan vezérelheted.

Relék jók? Az ECM jó hőfokértéket kap?

Előzmény: Gebe 2 (13868)
Ken_Block Creative Commons License 2016.05.30 0 0 13869

Nem teljesen tiszta a dolog, kérdés. De miért, hogy lehetne még?

 

Gebe: Eddig ment, vagy most miért szeretnéd, hogy menjen?

Volt már meleg egyszer-kétszer, TDi-n nem indult el még, pedig lehet melegebb motor....csak a klímáé szokott menni.

Előzmény: dani9228 (13867)
Gebe 2 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 13868

Tisztelt Fórumozók!

Egy kis segítség kellene! 1.2 kalozom hűtő ventilátora nem kapcsol be,esetleg direktre tudom-e kötni valami okossággal. Biztosíték jó.

Köszi:

További szép napot!

dani9228 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 13867

Hello. Az lenne a kérdésem, hogy hengerfej tömítés cserénél összerakáskor, a hengerfej visszahelyezésekor a vezérmű házat úgy vissza lehet e tenni, hogy a vezérmű tengely a helyén van?  Azt tudom hogy a hidrotőkék visszanyomnák, de ha a csavarjával vissza lenne húzatva, nem sérülne a hidrotőke?

Köszi!

Ken_Block Creative Commons License 2016.05.30 0 0 13866

Üdv.

 

Így, "látatlanul", meg hogy nincs szétszedve nehéz. Függ, hogy 8 szelepes vagy 16, mennyit járt még miután szakadt a szíj. Lehet csak egy 30-40e, de lehet 90-100.

Előzmény: kalapala (13865)
kalapala Creative Commons License 2016.05.30 0 0 13865

Sziasztok! Faternak van egy 10 éves 1.4-es Kalosa, elszakadt benne a vezérműszíj autózás közben. Beállt a motor, szerelő nem tudta átforgatni, bár még nem lett szétszedve. Anyagiakban mire lehet számítani szerintetek? Munkadíj nem érdekes, csak anyagár.

stevegel Creative Commons License 2016.05.27 0 0 13864

Hali! Én két évig jártam check lámpával. Megpróbáltam becsapni a computert, a fűtőszál helyébe beraktam egy 68 ohm-os ellenállást (nem jött be) aztán vittem lefelé az értéket. 28 ohm körül már elfogadta a computer. Mindez csak ideiglenes kísérlet volt, megoldásnak nem szabad alkalmazni mert nagy áramok szaladgálnak és baj lehet. A szondát sajnos ki kell cserélni ha rossz.

Előzmény: verebész1 (13862)
almaata66 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 13863

Szia! Melyik motoros a kalózód?

Előzmény: verebész1 (13862)
verebész1 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 13862

Szia!

 

 

Köszönöm! Az enyém hátul szintén 16 OHM körül van, de az első, a szabályzó oxigénszenzor fűtőszála szakadt.

Vettem egy OBD hibaolvasót, de érdekes módon törli a jelet, de nem írja ki hogy mi a hiba. Talán azért, mert nem rossz a kipufogógáz összetétele. Most gázból 7.7 litert fogyaszt, ez még elfogadható. Benzinnel nem mértem. Egy éve amikor vettem, még nem világított a CHECK lámpa. Most vettem egy univerzális oxigénszenzort, ennek az ellenállása 7 OHM. Denso

gyártmány. Ez nem gagyi. Majd meglátom, ha beszerelem mit mond a gép. 

 

 

Üdv!

Előzmény: Ken_Block (13859)
kalos1 Creative Commons License 2016.05.26 0 1 13861

Mivel ide írtál gondolom neked is kalos-od van ebbe elméletileg gyárilag van visszajelző ha rajta hagyod a világítást leállított motornál vagy benne hagyod az indító kulcsot a zárba de van akit ez idegesít és lekötteti de ez nem végleges mert csak egy csatlakozót kell visszadugnod ami a műszerfal alatt van az obd csatlakozó körül de pontosan nem tudom mert nekem a vásárláskor  derült ki,hogy a szalonba húzták szét de kérésemre újból összedugták lehet el kellene menned egy olyan márka szervizbe ahol régebben árultak Daewoo-kat ott lehet tudják mit kell visszadugni.

kaito83 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 13860

Sziasztok!

Kérdésem lenne hol találok valami segédletet a fényszóró lekapcsolási visszajelző speaker bekötésére.

 

Üdv, Tamás

Ken_Block Creative Commons License 2016.05.25 0 0 13859

Sikerült jutni valamire?

Előzmény: kalos1 (13840)
stevegel Creative Commons License 2016.05.25 0 0 13858

Kb. 16 Ohm-ot mértem hidegen a hátsón. Az elsőnél jelenleg 28 Ohm-ot mérek és működik :)

Előzmény: verebész1 (13856)
guriga55 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 13857

A fütőbetét ellenállása szondatipusonként változik.Ahőmérséklet emelkedésével az ellenállás jelentősen változik.

verebész1 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 13856

Sziasztok mégegyszer!

 

Meg tudja valaki mondani hogy mekkora a lambdaszonda fűtőszálának az ellenállása? 

 

Köszi.

verebész1 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 13855

Sziasztok! 

 

Megoldódott a légzsák probléma. Ki lett ütve, és nem jött vissza a hiba. Én azt hittem a kormánynál az átvezető szalag a hibás, de nm az volt. 

 

 

Üdv

Előzmény: verebész1 (13843)
guriga55 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 13854

DelSonar!Köszönöm.Közben kiderült órahibás volt.A ventilátor bekapcsolása után meg azért fulladt le a motor mert a kompresszor tengelye szorúlt.Szép napot mindenkinek!

DelSonar Creative Commons License 2016.05.17 0 0 13853
Előzmény: Neti69 (13852)
Neti69 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 13852

Szevasztok.

 

Gyors kérdés  lehet  téma volt már bocsi érte 2004 es  1.2  es Kalos  check lámpa ég. Az EGR szelep egyszer lett pucolva....  autószerelő csinálta  utána két napig  jó volt majd újra  ég a check lámpa. Nem tudom  valóban  a EGR szelep hibája e  nem láttam a szerelő kódolvasóját ő azt mondta  EGER  hiba.

 

Próbáltam egy olcsó ELM 327 kódolvasóval  az  P1403- erőátvitel   hibát  jelzett de ilyen kódot sehol nem találok  semmilyen listában sehol sem.  Törölni engedte többször is   de másnapra  újra ég  a lámpa . 

 

Új EGR szelep  30  ezertől van,

Felújitott  vagy bontott 15-18 ezer....vagy   lefalazás?

 

Ha lefalazom akkor  jár  valamilyen károsodással  ez a művelet a motor szempontjából?

 

Köszönöm  a választ.

 

Üdv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!