Keresés

Részletes keresés

-HavocS- Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84757

Akkor bocs, meg mertem volna esküdni, hogy írtad, voltál valamelyik fürdőssel.

2x2? Sírok. Bár kezdek ráérezni, az a kevéske kettes ülés kis helyezkedéssel használható térdfelhúzós alváshoz. (Amúgy külön dícséret ahhoz a fűtőházadnak, hogy szépen mentek az NPV-kkel. Az 1-es oldalban lehetetlen rajtuk aludni mert kétállású a menetfékkar... :)))

 

A szigszalag meg részben poén volt, Tárnokon már felrakás után pár órával lejött a fele, úgyhogy teljesen használhatatlan megoldás, főleg ha állandóra csinálják.

 

Közben Nagykátán már havazik a -5 fok tetejébe, kíváncsi vagyok mi lesz ebből vasútilag estére.

Előzmény: kacsa! (84749)
István Gyuri Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84756

Nandesz.: Ha a szűken forduló Flirt-öket is így fogják elverni a start és a forgalom közös zavarkeltő kommandói, akkor nagy élmény lesz itt utazni menetrendváltás után...

Mivel Flirt tud rövidebb menetidőt produkálni, ezért én nem igazán félek ettől.


Előzmény: Nandesz. (84755)
Nandesz. Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84755
Olyan jó, hogy vonatok fontossági sorrendje, meg minden, de azért az kontraproduktív, ha a késett vonatot tovább szivatjuk azzal, hogy Hegyen meg Rákoson is mindent elenged, ami mozog... Merthogy ez a vonat az érkező vonat késése miatt 12 perc késéssel indult Sülysápról, mire a Keletibe ér lesz belőle 25-30, aztán megint késve indul vissza valahová, megint el kell engedni az összes IC-t, és a végén beborul az egész előváros...

Holott ha a szent IC kapna esetleg 5 percet, akkor az még időben vissza tud fordulni, az elővárosi szerelvény meg nem, és amiatt 500-an szívnak a csúcsban...

Ha a szűken forduló Flirt-öket is így fogják elverni a start és a forgalom közös zavarkeltő kommandói, akkor nagy élmény lesz itt utazni menetrendváltás után...
ajm Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84754

A KH szerint Gyál mrh, alak fedezőjelzőkkel!

Próbaüzemben már állomásként működött az új biztberrel?

Előzmény: Rollende Landstrasse (84750)
ajm Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84753

Tárnokon félnapokra voltak nem kiztosítottak a b.jelzők!

Előzmény: SÜNÖCSKe (84752)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84752

"Na, az megint fehér szigszalag lesz mint Tárnokon..."

 

Talán nem. Azért a tárnoki mégiscsak ideiglenes, ez meg mégiscsak végleges... Bár...

Előzmény: -HavocS- (84748)
takacs666 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84751

Nemérted? :)-A nem biztosítottat cserélik nem biztosítottra..ejnye ilyet nem megérteni :D Nem véletlenül volt annyi ideig potlóbuszozás az átépítés miatt ezek szerint megérte,majdnem mágnesvasútra fejlesztették a biztbert :D

Előzmény: Rollende Landstrasse (84750)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84750

Gyál állomás A és B jelű nem biztosított bejárati jelzői árbocának jellegtábláját 2012. december 8-án az utolsó vonat leközlekedése után a biztosítóberendezési szakszolgálat köteles "nem biztosított"-ra cserélni 

 

 

Mit cserél mire? 

Előzmény: -HavocS- (84748)
kacsa! Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84749
Ez most mellé, kolléga :-)
Elmondom, hányszor jártam idén a Dunán túl: 3-szor (Bicske, Bicske, Klf.). Ebből 2x éjszaka.
Az, akikre te gondolsz, abban a csapatban nem vagyok benne.

Viszont hétvégente 2x2 egység piros fapados fogja járni a zónázókat, várunk sok szeretettel :-)))
Előzmény: -HavocS- (84748)
-HavocS- Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84748

Ebben az esetben baromi nyugodtan meg lehetne fogni az érkező kunjetet a bejáraton addig amíg a másik el nem megy. Az a 10 perc már nem oszt nem szoroz amikor a komplett 100a be van borulva, aki a kunjettel kökire megy az általában úgyis vonatra száll át (aki meg buszra az úgyis max egyet kés le így).

 

kacsa! kolléga, pedig jártatok nyáron a dunántúlra annyit, hogy láthass egyet elég gyakran ;) Kelenföldön is van egy a tejipari mellékvágányon (bal átmenő mellett), szépen ki van (vagy legalábbis volt) tűzve.

 

Gyál állomás A és B jelű nem biztosított bejárati jelzői árbocának jellegtábláját 2012. december 8-án az utolsó vonat leközlekedése után a biztosítóberendezési szakszolgálat köteles "nem biztosított"-ra cserélni (a vörös sávok közepét fehér sáv szakítja meg)

Na, az megint fehér szigszalag lesz mint Tárnokon...

 

más: a 120a-n szolnoki zónákkal mi van, hogy már a harmadik fordul 15 perc késéssel?

 

 

Előzmény: hivi (84720)
TEE Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84747

Ma reggel megnéztem, valóban így van, ezt bontották el, a 13-as szelvényben lévő másik az maradt a helyén.

 

A beutazást szerencsésen megúsztam esemény nélkül, a 2869 +22-vel érkezett a Nyugatiba.

Előzmény: valkai93 (84741)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84746

B.../... sz. távirat

 

A 142 sz. vasúti vonalon Gyál és Inárcs-Kakucs állomási jelzőberendezése a sikeres próbaüzemet követően, 2012. december 7-én üzembe helyezésre kerül. A megváltozott helyzettel kapcsolatban a szolgálat ellátását az alábbiakban szabályozzuk.

 

  1. A Pályavasúti Területi Központ PLO által kiadott b.../... sz. táviratában Gyál állomás I. sz. vágányát és Inárcs-Kakucs II. sz. vágányát, valamint az állomások 1 és 2 sz. váltóit forgalomba helyezte
  2. Gyál és Inárcs-Kakucs állomásokon a jelzőberendezés üzembehelyezését követően 2012. december 7-től december 8-án 24:00 óráig a vonatok csak egyenes irányban közlekedtethetők
  3. 2012. december 9-én 0.00 órától Gyál és Inárcs-Kakucs állomásokon az üzembe helyezett váltók, vágányok és az állomási jelzőberendezések teljes értékűen használhatóak
  4. Gyál 2012. december 9-én 0.00 órától nem biztosított állomásként üzemel
  5. Gyál állomás A és B jelű nem biztosított bejárati jelzői árbocának jellegtábláját 2012. december 8-án az utolsó vonat leközlekedése után a biztosítóberendezési szakszolgálat köteles "nem biztosított"-ra cserélni (a vörös sávok közepét fehér sáv szakítja meg)
  6. Gyál állomás I. sz. vágányának külső oldalára a 179+37 - 180+87 sz. szelvények között 150 méter hosszban utasperon került kialakításra
  7. A megváltozott helyzetről az F. 2. sz. Forgalmi Utasítás 18.4.11. sz. pontjában foglaltak szerint az állomási, a vonat- és a pályaszemélyzet parancskönyvben, az érintett vonatok személyzetét még ezen kívül a rendelkező, vonatindító állomásokon 2012. december 9-én 0.00 órától 14 napon át írásbeli rendelkezéssel is értesíteni kell [írásbeli rendelkezések szövegezése]
  8. Gyál és Inárcs-Kakucs állomásokra 2012. december 8-án 18.00 órától 2012. december 10-én 18.00 óráig a szolgálat megszakítás idejének kivételével folyamatos forgalmi vezetői ügyeleti szolgálatot rendelünk el
  9. Jelen rendelkezés tartalmáról a szükséges tudnivalókat kimutatható módon hozzák az érdekelt személyzet tudomására, tegyék meg a szükséges intézkedéseket

Budapest, ............

 

 

[aláírások]

Előzmény: zjakabfi (84744)
maci86 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 84745

Hüha srácok!!

 

A start nagyon büszke a fecskés szerelvényre a tv-ben a rádióban mindenhol az idén megújuló 6 "vonat" ról beszélnek ,hogy ez lesz ám az igazi világmegváltás:P

zjakabfi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84744

A 142-esen a vasárnaptól használandó 2 új kereszthelyet kipróbálták, esetleg szükség esetén használják már keresztekre, vagy vasárnap lesz a nagy próba?

 

Tom91 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84743
Előzmény: valkai93 (84742)
valkai93 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84742

Szóvivő úrnak meg csak annyit,hogy reggel a váci illetve veresi oldalba 60 perces késések is voltak,és délután mikor jöttem haza akkor is még 30 percet mondott a hangos.

Előzmény: radio100jozsi (84736)
valkai93 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84741

Ferdinándhídnál is volt egy használaton kívüli jelzőhíd azt viszont ma már nem láttam sehol így valószínűleg azt bontották el.

 

Előzmény: takacs666 (84733)
1047 005-2 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84740

Semmi köze nem volt az időjáráshoz.

Előzmény: SÜNÖCSKe (84726)
kacsa! Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84739

Maglódnál az M0-ás híd előtti (utáni, ahogy tetszik!) megszüntették a jobbon a 80at.

Újszász jobb páratlan végén az 5. sz. váltón Vmax. 5! Nem is emlékszem, mikor láttam, ha láttam valaha 05-ös táblát.

radio100jozsi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84738

De utókornak megmaradjon a fórumon:

 

2829 személy Kökin visszaforgatva 2540 zónába, ami végig megállós volt.

6009 sebes Köki érk +11, indul +12, Nyugati érk +46

2719 személy Köki érk +10, indul +12, Nyugati érk +72

7019 zóna Köki érk +12, indul +14, Nyugati érk +123!!!!!

2839 személy Köki érk +5, indul +9, Nyugati érk +110!!!

2849 zónázó Köki érk +7, indul +10, Nyugati érk +109!!!

2729 személy Kőki érk +3, indul +7, Kőbánya alsótól visszafordítva 2712 monori személybe.

2949 személy Köki érk +2, indul +19, Nyugati érk +102!!!

2549 zóna Köki érk 34, indul +41, Nyugati érk +112!!!

7009 sebes Köki érk +20, indul +35, Nyugati érk +100!!!

2559 zónázó Ferihegy érk +7, indul +35, Nyugati érk +64.

2859 személy Kökiig ment, visszaforgatva 2522 ceglédi zónába

6007 Kökitől lemondva

2717 személy Kökitől lemondva

2969 személy Kökitől lemondva visszaforgítva 2912-be. 

 

2620 monori lemondva, 2619 irsai lemondva, 2512 zóna lemondva, 2612 lemondva, 2617 lemondva, 2722 személy lemondva, 2727 személy lemondva, 2732 személy lemondva, 2737 személy lemondva, 2527 zónázó lemondva, 2637 személy lemondva. 

 

maci86 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84737

Viktorizmus van tee:P Nem szoktad még meg?

Előzmény: radio100jozsi (84736)
radio100jozsi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84736

Kökin volt szabad vágány, a 10-es üres volt, a 9-esen volt egy kunszenti szerelvény, amit átrakhattak volna a 6-os vágányra, és akkor a 9-es is peronos, és a 2-es vágány is üres volt. A kunszenti vonatok meg felváltva 5-8-on mozogtak, a két átmenő az 1-4 is szabad volt. Vonatszemélyzet megoldható lett volna, hisz Nyugatiból járt a metró kökire, Kökin meg van tolvez/féklakatos (bocsánat, nem tudom most minek hívják), aki esetleg a visszainduláshoz szükséges dolgokat elvégezte volna. Helyette az volt, hogy reggel fél 8-kor Nyugati-Köki között 10!!! páratlan vonat vánszorgott egymás után, és volt, ami már 1 órája úton volt Köki-Zugló között. Páros irányba meg nem jött semmi. Ezt pedig folyamatosan évente 2-3 alkalommal legalább eljátszák. Erre a Sigulinszki Tibor MÁV sajtósnak volt bőr a képén most este az RTL-en behazudni az én arcomba is, hogy ma csak a 70-71-es vonalon volt 20 perces késés, máshol midnen rendben volt. Tiszta kommunizmus, mint ha a vasútnál ma is a Kádár érában élnénk.

Előzmény: István Gyuri (84708)
radio100jozsi Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84735

Akkor pont a másik végen, azt hiszem az még nem volt 80-as a rendes üzem óta, így akkor ideje volt már, hogy elromoljon.

Előzmény: 1047 005-2 (84695)
kacsa! Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84734

Nagyon termékenyek voltatok ma, történt valami? :-)

takacs666 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84733

Az a jelzőhíd éli világát és köszöni szépen remekül megvan semmi baja.Nemrég mentem el mellette vonattal.Nem vágányzári gond volt az...

Előzmény: maci86 (84728)
vasutassrac Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84732

Azok a kis szaggatott vonalkák egy keretezett 0-át takarnak, alias "külön rendeletre" vagy sz.sz., ahogy a szvörökben inkább szerepelni szokott.

 

Köszönöm szépen, ezt nem tudtam.  ÍGy már minden világos.

 

----

Tegnap a 3351-gyel vitték fel a fecskés BDt-t és a hozzátartozó két fecskés Bhv-t is. Reggel még a Keleti Aréna Pláza felőli oldalán tárolták őket.

Előzmény: Arkimbz (84664)
padorjan Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84731

Darabja 5,5 M Ft.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=122695059&t=9008229

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=122696193&t=9008229 A fólia hogyan véd a zajtól? Ehhoz nem vagyok elég képzett...

Előzmény: imi972 (84597)
_karika Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84730

Amit egyébként nem értek, hogy hogy lehetett megtartani ilyen időjárási körülmények között, amikor amúgy is van épp elég baja a vasútnak...

 

Azért megnyugtató, hogy te is ezt mondod. 

Előzmény: SÜNÖCSKe (84726)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84729

Én már összekombináltam a kettőt: vágányzár feszmentesítéssel, ha a vágányzár megcsúszik, akkor a feszment is :)

Előzmény: maci86 (84728)
maci86 Creative Commons License 2012.12.05 0 0 84728

a class fm en áramkimaradásról beszélnek.

Előzmény: Rollende Landstrasse (84727)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!