Akkor bocs, meg mertem volna esküdni, hogy írtad, voltál valamelyik fürdőssel.
2x2? Sírok. Bár kezdek ráérezni, az a kevéske kettes ülés kis helyezkedéssel használható térdfelhúzós alváshoz. (Amúgy külön dícséret ahhoz a fűtőházadnak, hogy szépen mentek az NPV-kkel. Az 1-es oldalban lehetetlen rajtuk aludni mert kétállású a menetfékkar... :)))
A szigszalag meg részben poén volt, Tárnokon már felrakás után pár órával lejött a fele, úgyhogy teljesen használhatatlan megoldás, főleg ha állandóra csinálják.
Közben Nagykátán már havazik a -5 fok tetejébe, kíváncsi vagyok mi lesz ebből vasútilag estére.
Nandesz.: Ha a szűken forduló Flirt-öket is így fogják elverni a start és a forgalom közös zavarkeltő kommandói, akkor nagy élmény lesz itt utazni menetrendváltás után...
Mivel Flirt tud rövidebb menetidőt produkálni, ezért én nem igazán félek ettől.
Olyan jó, hogy vonatok fontossági sorrendje, meg minden, de azért az kontraproduktív, ha a késett vonatot tovább szivatjuk azzal, hogy Hegyen meg Rákoson is mindent elenged, ami mozog... Merthogy ez a vonat az érkező vonat késése miatt 12 perc késéssel indult Sülysápról, mire a Keletibe ér lesz belőle 25-30, aztán megint késve indul vissza valahová, megint el kell engedni az összes IC-t, és a végén beborul az egész előváros...
Holott ha a szent IC kapna esetleg 5 percet, akkor az még időben vissza tud fordulni, az elővárosi szerelvény meg nem, és amiatt 500-an szívnak a csúcsban...
Ha a szűken forduló Flirt-öket is így fogják elverni a start és a forgalom közös zavarkeltő kommandói, akkor nagy élmény lesz itt utazni menetrendváltás után...
Nemérted? :)-A nem biztosítottat cserélik nem biztosítottra..ejnye ilyet nem megérteni :D Nem véletlenül volt annyi ideig potlóbuszozás az átépítés miatt ezek szerint megérte,majdnem mágnesvasútra fejlesztették a biztbert :D
Gyál állomás A és B jelű nem biztosított bejárati jelzői árbocának jellegtábláját 2012. december 8-án az utolsó vonat leközlekedése után a biztosítóberendezési szakszolgálat köteles "nem biztosított"-ra cserélni
Ez most mellé, kolléga :-)
Elmondom, hányszor jártam idén a Dunán túl: 3-szor (Bicske, Bicske, Klf.). Ebből 2x éjszaka.
Az, akikre te gondolsz, abban a csapatban nem vagyok benne.
Viszont hétvégente 2x2 egység piros fapados fogja járni a zónázókat, várunk sok szeretettel :-)))
Ebben az esetben baromi nyugodtan meg lehetne fogni az érkező kunjetet a bejáraton addig amíg a másik el nem megy. Az a 10 perc már nem oszt nem szoroz amikor a komplett 100a be van borulva, aki a kunjettel kökire megy az általában úgyis vonatra száll át (aki meg buszra az úgyis max egyet kés le így).
kacsa! kolléga, pedig jártatok nyáron a dunántúlra annyit, hogy láthass egyet elég gyakran ;) Kelenföldön is van egy a tejipari mellékvágányon (bal átmenő mellett), szépen ki van (vagy legalábbis volt) tűzve.
Gyál állomás A és B jelű nem biztosított bejárati jelzői árbocának jellegtábláját 2012. december 8-án az utolsó vonat leközlekedése után a biztosítóberendezési szakszolgálat köteles "nem biztosított"-ra cserélni (a vörös sávok közepét fehér sáv szakítja meg)
Na, az megint fehér szigszalag lesz mint Tárnokon...
más: a 120a-n szolnoki zónákkal mi van, hogy már a harmadik fordul 15 perc késéssel?
A 142 sz. vasúti vonalon Gyál és Inárcs-Kakucs állomási jelzőberendezése a sikeres próbaüzemet követően, 2012. december 7-én üzembe helyezésre kerül. A megváltozott helyzettel kapcsolatban a szolgálat ellátását az alábbiakban szabályozzuk.
A Pályavasúti Területi Központ PLO által kiadott b.../... sz. táviratában Gyál állomás I. sz. vágányát és Inárcs-Kakucs II. sz. vágányát, valamint az állomások 1 és 2 sz. váltóit forgalomba helyezte
Gyál és Inárcs-Kakucs állomásokon a jelzőberendezés üzembehelyezését követően 2012. december 7-től december 8-án 24:00 óráig a vonatok csak egyenes irányban közlekedtethetők
2012. december 9-én 0.00 órától Gyál és Inárcs-Kakucs állomásokon az üzembe helyezett váltók, vágányok és az állomási jelzőberendezések teljes értékűen használhatóak
Gyál 2012. december 9-én 0.00 órától nem biztosított állomásként üzemel
Gyál állomás A és B jelű nem biztosított bejárati jelzői árbocának jellegtábláját 2012. december 8-án az utolsó vonat leközlekedése után a biztosítóberendezési szakszolgálat köteles "nem biztosított"-ra cserélni (a vörös sávok közepét fehér sáv szakítja meg)
Gyál állomás I. sz. vágányának külső oldalára a 179+37 - 180+87 sz. szelvények között 150 méter hosszban utasperon került kialakításra
A megváltozott helyzetről az F. 2. sz. Forgalmi Utasítás 18.4.11. sz. pontjában foglaltak szerint az állomási, a vonat- és a pályaszemélyzet parancskönyvben, az érintett vonatok személyzetét még ezen kívül a rendelkező, vonatindító állomásokon 2012. december 9-én 0.00 órától 14 napon át írásbeli rendelkezéssel is értesíteni kell [írásbeli rendelkezések szövegezése]
Gyál és Inárcs-Kakucs állomásokra 2012. december 8-án 18.00 órától 2012. december 10-én 18.00 óráig a szolgálat megszakítás idejének kivételével folyamatos forgalmi vezetői ügyeleti szolgálatot rendelünk el
Jelen rendelkezés tartalmáról a szükséges tudnivalókat kimutatható módon hozzák az érdekelt személyzet tudomására, tegyék meg a szükséges intézkedéseket
A start nagyon büszke a fecskés szerelvényre a tv-ben a rádióban mindenhol az idén megújuló 6 "vonat" ról beszélnek ,hogy ez lesz ám az igazi világmegváltás:P
A 142-esen a vasárnaptól használandó 2 új kereszthelyet kipróbálták, esetleg szükség esetén használják már keresztekre, vagy vasárnap lesz a nagy próba?
Szóvivő úrnak meg csak annyit,hogy reggel a váci illetve veresi oldalba 60 perces késések is voltak,és délután mikor jöttem haza akkor is még 30 percet mondott a hangos.
Kökin volt szabad vágány, a 10-es üres volt, a 9-esen volt egy kunszenti szerelvény, amit átrakhattak volna a 6-os vágányra, és akkor a 9-es is peronos, és a 2-es vágány is üres volt. A kunszenti vonatok meg felváltva 5-8-on mozogtak, a két átmenő az 1-4 is szabad volt. Vonatszemélyzet megoldható lett volna, hisz Nyugatiból járt a metró kökire, Kökin meg van tolvez/féklakatos (bocsánat, nem tudom most minek hívják), aki esetleg a visszainduláshoz szükséges dolgokat elvégezte volna. Helyette az volt, hogy reggel fél 8-kor Nyugati-Köki között 10!!! páratlan vonat vánszorgott egymás után, és volt, ami már 1 órája úton volt Köki-Zugló között. Páros irányba meg nem jött semmi. Ezt pedig folyamatosan évente 2-3 alkalommal legalább eljátszák. Erre a Sigulinszki Tibor MÁV sajtósnak volt bőr a képén most este az RTL-en behazudni az én arcomba is, hogy ma csak a 70-71-es vonalon volt 20 perces késés, máshol midnen rendben volt. Tiszta kommunizmus, mint ha a vasútnál ma is a Kádár érában élnénk.