Az én 2010-es B Merivámban 7 azaz hét db hangszóró volt a CD 300 -hoz de a leggyakoribb a 6 hangszóró négy, az első és hátsó ajtókban és két " csipogó " az A oszlop légzsák boritásában.
Esetleg nincs letekerve a FADER hangszóró megosztó .
Egy kérdésem lenne hátha valaki tud rá válaszolni. Cd 300-as rádió van a Merivámban, (2013-as ) elég furcsa hogy nincs a hátsóajtóban hangszóró /vagy van csak nincs bekötve?/ az lenne a kérdésem , hogy a rádió hány hangszórót tud kezelni?
Akkor közel annyit mész vele mint én az előzővel. én négy év alatt 34500 km-t mentem vele az újban 7300 kilóméter van 10 hónap alatt és hasonlóan probléma mentesen gurul az átlag fogyi, zömmel városban 8.8 liter
Ujj vagyok közöttetek .Van egy 1.3 CDTI merivam az a problémam hogy nem tudom mikor kezd regenálni a részecske szűrö,csak amikor már kigyullad a szerviz lámpa.Miből lehet ezt észrevenni?Sokat járok autopályan németben dolgozom
2 éves lett a Merivánk. Nincs túl hajtva, most jár 18000km-nél. Kényelmes hosszú távon és könnyű vele boldogulni a városban is. Eddig probléma mentes, remélem az is marad még sokáig. A fogyasztása nagyrészt városban használva 7,4.
Pont a rugalmas rögzítő fül a lényeg abba az irányba kell elcsúsztatni oldal irányba ha egy ép füllel rendelkezőt kiakarsz venni illetve abban az irányba kel elnyomva vissza helyezni.
Bár az A Meriva kezelésije azt írja, hogy forduljál szak szervízhez, ua. lámpatestnél a B Merivánál már azt irja csúsztasd oldalra.
Köszönöm a gyors választ. A hang nyöszörgő, mintha két alkatrész egymàshoz dörzsölőde. Holnap megnézem. Úgy gondolom ez lesz a hiba nem kopogó hang inkább nyöszörgés.
Amikor a szervo és a kormánymű közti bordástengely kiszárad, akkor olyan hangot ad, mint mikor egy csavar kilazul és a lötyög, zörög. Fémes, de nem erőteljes.
Behatárolni úgy lehet, ha a kormány alatti összes műanyag borítást leveszed, kormányt középállásba tekered, motort leállítod (!), és nagyon finoman elkezded mozgatni a kormányt. Ha a szervo környékéről jön ez a halk cicergő hang, akkor ott a hiba, javítását már korábban itt a fórumon leírtuk párszor.
Ha a hang nem ilyen fémesen (lötyögő csavar) magas hang, hanem kopogó mély hang, akkor két dologtól származhat: 1: "kutyacsont"-nak nevezett stabilizátor rúd (munkadíjjal együtt sem több 4-5 ezernél a cseréje), 2: kormánymű persely kikopott. Ez már húzósabb, felújított kormánymű cseréje 60-70 ezer, új esetén 120 ezer körül kezdődik az anyag...
Szia! Olvastam egy korábbi bejegyzésedet meriva kormány mű zörgésről. Nekem is van egy 2006-os A merivám 1.4 benzines. A műszerfal alól hallok nyöszörgő, hangot amit nem tudok beazonosítani. Alacsonyabb fordulaton jelentkezik, főleg rossz úton. Már lebontottam mindent, műszeregységet is kivettem, a kijelzőt a rádiót, alsó burkolatot, de nem találom a hiba okát. Neked a kormánymű felőli zörgés milyen jellegű volt, hogy tudom pontosan beazonosítani? Nagyon zavaró. Köszönöm a segítséged előre is.
Szia. Megrendeltük a pótkulcsot hozzá elvittük az autót hogy összeprogramozzák a kulccsal de sajnos nem sikerült mert nem találta a kulcs a jelet az autóval. Amit még észrevettem hogy az izzítás lámpám is csak egy másodpercre villan ki és gyújtásnál az üzemanyag szivattyú hangját sem hallom hogy zúgna. Furcsa mert ha villog a szervízjel néha akkor is beindul de sajnos többszöri próbálkozásra.
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hátha valaki tudna nekem segíteni. Pár héttel ezelőtt vettem egy Opel Merivát 1,7CDTI. és akkor tökéletes is volt de egy pár napja nehezen indúl. kimérték nekem hogy az indítókúlcsal van a probléma, hogy nem mindig érzékeli a kulcsot az autó. Van amikor elsőre beindúl van mikor csak huszadjára már unalmas. Valaki esetleg tudna egy gyórs megoldást. Egy kérdés: esetleg ha a Transpondert kivenném a kúlcsból és közelebb erősíteném, az megoldhatná a dolgot? Nem értek ezekhez egyáltalán. A nagyobb probléma hogy az autó Németországban van és nem tudom így hazavinni vagy is nem hiszem hogy érdemes lenne nekiindúlnom. Előre is köszi a segítségeteket.
Még nem mértem ki, de kizárásos alapon úgy gondolom, hogy a K92 relé nincs benne a kocsiban ezért nem kap közvetlen testet, csak a vezérlőn keresztül (ajtónyitás, világításkapcsoló megnyomása) így a lámpatesten lévő kapcsolóval hiába akarom felkapcsolni. Már csak azt nem tudom, hogy a K92 relé helyét hol keressem. A TIS-ben egy elegáns nyíl mutat az utastérre a kocsi tetején át, de közelebbit nem tudtam meg róla. Valaki felismeri ezt a dobozt és tudja, hogy hol keressem? Előre is köszi.
Nem ehhez a témához szólnék csak annyira új vagyok itt...es csak most ismerkedem a fórummal.Bár eddig is olvasgattam már "kivülállóként" és mondhatom rengeteg jó ötlet tapasztalatcsere ami itt folyik.Szeretnék is valamirõl kérdezni! A szellözô motorom egy kicsit hangosnak tünik fôleg 1-es fokozatba mint aminek egy kis kenés hiánya lenne...A kesztyûtartó felöl lehetne hozzáférni? Elég csak sprayzni vagy mást javasolnátok? Rémlik hogy valamikor már volt ezzel a témával foglalkozva csak nem találok rá. köszi.
gyári világítást tettem bele. Ha bármelyik ajtót kinyitom, vagy a világításkapcsolót megnyomom világít a hátsó sor fölötti lámpa. A közepén lévö két kapcsolóval le tudom kapcsolni, de függetlenül nem tudom felkapcsolni. Lehet, hogy még át kell néznem a biztosíték kiosztást. Ötlet?
Milyen lámpatested van neked a hátsó üléssor felett???
Mert a gyárinál(csak az lehet) középen kettő billenőkapcsoló van, amivel a bal v. jobb oldalt külön fel tudod kapcsolni úgy, hogy az első tükörnél lévő világítás nem megy.
Van, azt is én szereltem be, itt a fórumon kaptam hozzá útmutatást. Van is egy kérdésem hozzá: Be lehet valahogy úgy is állítani, hogy a többi belső lámpától függetlenül is fel lehessen kapcsolni? Menet közben sötétben praktikus lenne a kisgyerek miatt ha csak hátul világítana a mennyezeti lámpa, elől meg nem, mert eléggé zavar a fénye vezetés közben.