Keresés

Részletes keresés

rutthin Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179350

Ez a Győr Zánka-Köveskál, majd Balatonfüred, most meg Siófok viszonylatú vonat nevetséges a maga 4-4,5 órás menetidejével.

Ha már Siófokra viszik, Komárom-Székesfehérvár útvonalon kellett volna közlekedtetni, így 2,5 óra alatt leérne (mint gyorsvonat). Vagy északi partra 6.20 körüli indulással a 10-es vonalon Celldömölkig, ott rásorozni 19607-re, így valahogy lenne értelme, de Daciával zötyögni 11-27-es vonalakon értelmetlen. Csak a vasutasok fognak utazni rajta (az idén is...).

M41 2202 Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179349

Szevasztok. Azt szeretném megtudni, hogy Győrből lesz-e olyan vonat mely a 11-esen Veszprémen át megy a Balatonra, esetleg netán Csörgővel. Előre is köszönöm az infókat.

mcg Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179348

Azért elég lassú lesz ez a Győr-Siófok....plusz tovább csak fél óra múlva van csatlakozás...:(

 

Elvileg Győrből van jó eljutás a Balaton nyugati végébe...

- 9210-8807-8735 (bár ez sióra hosszabb,de naponta van,illetve akkor van,amikor a közvetlen nincs)

- 920-9617-865/855 ,ezzel is jó az eljutás...

- 9212-9605-38915-853 is jó...(tovább akár Kvárra összesen 6 óra csak az út,vagy Bs-en át 5609re,s Nk-ig csak 4 óra Győrből...)

 

vagy a - 9210-19607 az északi partra,vagy 9210-8807-9707

esetleg 9212-9605-975 is jó...

ezekkel érdemes Győrből szerintem a Balaton fele utazni.

 

bár hiányolom a Tc-ről régen 10:25kor Bp fele indulót,így a 920-9617nek nincs csatlakozása Füred fele..:(

 

De kiváncsi leszek még a Bp-Füred gyorsra is..:)

Előzmény: seTTebello (179339)
Mad Scientist Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179347

 menetrendiség nem a keresztek számán múlik

 

Normális esetben lehet, de nálunk de facto mégiscsak sok múlik rajta.

 

De akkor hagyjuk is most kereszteket:

 

hétvégenként 1 1/2 órás ütemes közlekedést vezetnék ben, de csak 5 - 6 kocsival.

 

Az ütemesség itt is jó ötlet lehet, nyári hétvégéken igenis kapjon prioritást a Balaton.

Csak az a baj, hogy míg a most is "ütemes helyeken" a vonatok nagyjából hasonló megállásokkal és menetidőkkel bírnak, addig a Balaton parton van ícé, gyors, gyorsnak csúfolt személy, személy...

 

Továbbá a 1,5 óra és 5-6 kocsi kombináció kevés (egyelőre).

 

Az kb. 10-11 vonat egy nap, 11 így is van nyári hétvégén (az északira) - csak nem ütemesen.

 

Lehetne párosba óránként, az 14 vonat 6 és 19 között, akkor elegendő lenne a kevesebb kocsi, talán jobban bírná a csörgő is.

 

Sőt, továbbmegyek az álmokkal:

- egészkor a déli partra

- félkor az északira

 

Páratlanba meg majd lesz valami :-)

No meg kéne + mozdony is...

Előzmény: seTTebello (179339)
mcg Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179346

"Lajosmizsei ingából és végig Csörgővel? "

 

Első rész helyes,második helytelen. (mert csak Sv-től lesz csörgő)

Előzmény: szivats (179331)
szivats Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179345
Ha jól emlékszem 1997-98-ban volt a 19702 "lajosmizsei" kocsikból és fehérvári Csörgővel.
Előzmény: radio100jozsi (179333)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179344
Van még klujnapoka is. Azt nem értem, hogy miért nem lehet elkérni az egész szöveget mp3 - ban románul a CFR - től. Most aki érti esetleg, hogy oradea - klujnapoka az nem érti, hogy mikor és melyik vágányról megy a vonat.
Előzmény: orangutan (179316)
Vendégsín Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179343
Az üzletágvezetők főigazgatói rangban vannak.
Előzmény: csocso_1 (179290)
by-169 Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179342
Sziasztok holnap hol érdemes vonatozni?  Nem pécsre gondoltam mert mindig elalszok:))) hanem pest környéken valami érdekes helyen.  Múlt héten tárnokon voltam jó hely csak elfeljtetem hogy a gyorsok már nem állnak meg visszafelé jövet vettem észre. Ja és valaki ha tud irjon email vagy ide hogy az a dombóvári szállon hogy möködik dolog. A 101-en nincs semmi érdekes vihar van.
etwg Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179341

És ha te elfoglaltad, majd újra elhagytad?

 

 

Ezzel nem szokott baj lenni, ha hagysz ott valamit stb - éjjeli vonatokon meg amugy sem lehet császkálni, meg be kell jelentkezni a kallernál is. De ha utközben akarsz felszállni erre még elméleti lehetöséged sincs...

 

 

Szóval akárhol is olvastad a sztorit sántít a történet.

 

 

Ha csak én olvastam volna, és csak én jártam volna pórul, akkor homokot szorhatnánk a sztorira, a baj az, hogy a St. Pölten-iek, a linziek, az amstetteniek stb. ahol az éjjeli vonat megáll, rendszeresen fizették a büntetéseket és most már feljelentették a vasutat is (mert pl. Linzböl kora este Bécsbe kellene utazni, hogy az utas igénybe tudja venni a 29.- euros jegyet, hogy utánna kb. 1 orával késöbb ismét ott legyen ahonnan elindult - Linzben - és az egész utazás Bécsbe joval több mint 29 Euroba kerül.

 

S mint irtam a nem léztezö szabályok az SNCF konyhájárol vannak s mint ilyenek "természetesen kötelezö érvényüek" sajnos még reád is...

 

(Hogy hol tanulmányozhatok, azt csak a magasságos jo isten tudja, meg talán az éppen üzemben levö SNCF droid....)

Előzmény: Andó Gergely (179314)
Vendégsín Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179340
Ment egy emilke, nézz a ládikódba!
Előzmény: Nydqist (179264)
seTTebello Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179339
>>Lehet, hogy Siófokra több értelme van, onnan értelemszerűen nem tud egy busz hipp-hopp Veszprémbe (pláne Győrbe) felugrani.

Tudna, ha akarna. Nagyon rosszul van megoldva az északi part és Siófok közötti közlekedés. Pedig itt járhatnának a buszok.

>>Lehet, hogy nem kéne számszerűen annyi vonat, de ami van, az legyen 13-15 kocsis.

Szerintem meg kell, a menetrendiség nem a keresztek számán múlik. Én hétvégenként 1 1/2 órás ütemes közlekedést vezetnék ben, de csak 5 - 6 kocsival.
Előzmény: Mad Scientist (179336)
etwg Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179338

OFF

 

mailek mentek

 

ON

Előzmény: Andó Gergely (179314)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179337
Akkor este Kökin csatlakozik a 6008-hoz Debrecen felé, és a 7008-hoz Szeged felé, míg reggel a 16807-hez Nyíregy felől, meg az IC709-hez Szeged felől, és a 7207-hez Szentes felől.
Előzmény: kkalmi (179334)
Mad Scientist Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179336

Pedig nyáron a csúcsszezonban heringesek voltak ezek a fürdő vonatok.

 

Ez így tulajdonképpen nem igaz! © DGKUm

 

A győrin a 2 bhv-t sosem tudták megtölteni, a vonat gyakorlatilag egy parti betét Bz-t pótolt. Lehet, hogy Siófokra több értelme van, onnan értelemszerűen nem tud egy busz hipp-hopp Veszprémbe (pláne Győrbe) felugrani.

 

A szombathelyi talán egy fokkal volt jobb, csak négy kocsival. Füredről egyszer sem láttam 20-nál több embert rajta le- vagy felszállni.

 

Az átlósok csúcsidőben tényleg jól tele voltak - akárcsak a többi "sima" Bp-i vonat, de kevesen mentek velük Pesten túl.

Tkp. 2 külön vonat volt velük összekötve, végül is nem kerültek sokkal többe, maradhatnának.

 

Amúgy néha a kevesebb több (lenne):

 

Lehet, hogy nem kéne számszerűen annyi vonat, de ami van, az legyen 13-15 kocsis. Így kevesebb a kereszt, talán jobban tartható a menetrend, illetve nem kellene olyan botrány laza menetrendeket szerkeszteni, amitől a menetidő lesz végtelenség...

 

Ja, és persze kéne gép, ami ezeket megbízhatóan el is bírja húzni a rengeteg gyorsítással, megállással.

 

Ezen a nyáron a remotok bizonyíthatnak...

Előzmény: radio100jozsi (179329)
etwg Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179335

akkor meg mi a fenének állna meg a globáldíjas éjszakai vonat mondjuk Sankt Pöltenben?

 

Hogy ott felszedje azokat a marhákat, akik  legalább 100-sal (euro természetesen) többet fizettek ugyanazért a vonatért...

 

Mint már többször irtam, az ilyen globális jegyekkel Ausztriában csakis 2 állomás van megtisztelve (Bécs meg Salzburg) a többiröl fizetheted az itt elpocsékolt profitot is.

Előzmény: v_peti (179309)
kkalmi Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179334

Székesfehérváron mozdonycserére van hagyva idő, ezért nem valószínű, hogy végig M41 lesz.

(Kőbánya-Kispestről 9,23-kor indul. Visszaérkezik 19,53-kor.)

Előzmény: szivats (179331)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179333

Lajosmizsei ingából és végig Csörgővel?

 

Nem is rossz ötlet, úgy is van feles kapacitás hétvégén Lajosmizsének kocsik terén. Persze a csörgők terén Szentesnél gondok vannak, akkor menne a Bobó, vagy jönne a tartalékba Nohab.

 

Mint annó, amikor volt szerencsém Kökin látni a Nohabos vonatokat a 80-as években. Volt Köki-Balatonfüred, és Köki-Siófok(szombaton Balatonszemes) személyvonat nyáron Nohabbal. 

Előzmény: szivats (179331)
Hernyofan Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179332

Ha ez így lenne: Ha leszállnál előbb, akkor megbüntetnének, vagy erőszakkal visszaraknának a vonatra?

 

Én utóbbira tippelek :))

Előzmény: v_peti (179229)
szivats Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179331
"Egy Köki-Tapolca vonat lesz csak, ami csatlakozik Kökin Szeged-Nyíregy felé." Lajosmizsei ingából és végig Csörgővel?
Előzmény: radio100jozsi (179329)
v43-1342 Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179330
Köszi!
 
Előzmény: Törölt nick (179324)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179329

Az északi partnak annyi!

 

Jövő héten jön a 2-es pótlék, benne a nyári menetrend, és a nyíri és szegedi fürdő törölve, valamint a Győr-B.füred vonat is Siófokra megy. Egy Köki-Tapolca vonat lesz csak, ami csatlakozik Kökin Szeged-Nyíregy felé.

Egyedűl már csak a szombethelyi fürdő lesz az Északi parton, de az is meddig.

 

Érdekes ez a hozzáállás, az Északi part kőzútilag is siralmas a közlekeése, erre a vonatokat is kiírtják rajta. Pedig nyáron a csúcsszezonban heringesek voltak ezek a fürdő vonatok.

Törölt nick Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179328
Az Ab-ben volt ha jól tévedek.Ezeket cserélték ki,álló RÁBA MAN-okra. Valamilyen JAR motor(a pontos számozását nem tudom).
Előzmény: Törölt nick (179326)
Distván Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179327

Én úgy halottam Csornán, hogy az 595-ös vesztegel Ikrénynél. Most 18 óra előtt 10 perccel száguldott el itt Farád mellett.

 

Egyébként Csornán volt a 63 12 és egy ÖBB 1116-os is ami csak 6 kocsival ment Sopronnak. Szombathelyen délben az M61 006-ot láttam jó hosszú szerelvénnyel, mintha Körmend fele ment.

Előzmény: csocso_1 (179323)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179326

mi ez? végre ma sikerült szert tenni Szentesen digi fényképezőre és a következőket láttam. kérdésem ez milyen motor lenne?

 

és még 4 szentesi kép mai napról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

koller andor Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179325
Horvátország csatlakozása után persze murakeresztúr lesz a nyerő. Most költségben Hódos sokkal olcsóbb. Hogy mennyivel konkrétan, az maradjon üzleti titok. Nem véletlen, hogy az E.R.S meg a Huk vonatai /a Ro-La-t kivéve/ mind hódoson át járnak.
Előzmény: SuedBahn (179002)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179324
Jó képek!
Előzmény: v43-1342 (179322)
csocso_1 Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179323
Az IC 913-on bombariadó. Állítólag Győr előtt áll. Bizonytalan ideig késik.......
v43-1342 Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179322

Sziasztok!

50 mai, kelenföldi képekkel frissítve a képtáram:

http://kep.tar.hu/v43-1342

 

 

NemethA Creative Commons License 2005.05.21 0 0 179321

Tegnap láttam a Déliben, Kanizsa-Zala IC utsó kocsija volt:

51 55 39-30 003-5 AB Rev: Dk 19.05.05. Nagykanizsa/Nagykanizsa 140

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!