Utalás volt itt a topicban a kijelző javítására, de a linkelt fórum nem található. Asszem volt említve a vectraclub fóruma is, de oda most nincs hozzáférésem, mert jelenleg nem vagyok klubtag. Esetleg valami más leírás?
Próbáltam nézni az EPC3-at is, de a kép modulját nem lehet telepíteni, mert mindíg elszáll valami hibával, pedig pont a képet kellene látnom, hogyan épül fel a cucc. :(
Sajna, még képen sem láttam, hogy van ez a kijelző dolog megoldva. Nem értem, hogy a nyák hogyan csúszhatott el, illetve ez mennyiben zavarja magát a kijelzőt. Ha elcsúszott és azért ramatykodik, akkor gondolom, hogy a nyák és a kijrlző között nem szalagkábel van, hanem ez a gumis izé. Ha az elcsúszik, akkor megértem, hogy hülyeségeket ír. Ha szalagkábeles, akkor meg megtörhet a vezeték.
De mondom, nem tudom, hogy milyen a kijelző, mert még nem szedtem szét. Azért kérdeztem meg, mert írták több helyen, hogy ilyen hiba előfordul, amit akár házilag is lehet orvosolni, ha egy kicsit ért hozzá az ember. De potyára nem akarom szétbombázni a műszerfalat.
Szia nekem is ez van én szétkaptam és a nyomtatott áramkör nem volt a helyén a kijelzönél de nem lehetett megcsinálni ujat kellet vennem 20.000 huf ért
Két dologgal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Vettem egy 2.0 16V CDX Vectra B-t. A gondom az, hogy a BC kijelzője leginkább csak össze-vissza pixeleket mutat, illetve látszik némi szöveg maradvány. Ilyenkor a kijelző halt meg, vagy valami érintkezési hiba? Állítólag Opel betegség.
A másik dolog, hogy ez a gép tempomatos lenne, de a tempomat bowdenje el van szakadva. Lehet ezt mezei bowdennel orvosolni, vagy valami nagyon speckó "bütykök" vannak a bowden végein? A motortérből kiszedtem a szakadt darabot, de annak a vége egyáltalán nem valami különleges cucc. De milyen a másik vége, és egyáltalán hol van?
Sziasztok van egy b vectrám és a következö hibakódot irja ki nekem a megtett kilóméter számlálon hogy Pr09 és a kilométeróra és a többi müszer semmit nem mutat nem tudnátok véletlenül segiteni mi lehet a hiba oka vagy esetleg hogy lehetne resetelni? Ja és hogy hol található a diagnosztikai csatlakozó? Kérlek segitsetek "please"
Sziasztok! B Vectra/1.6/16V/1998 a gépem. Minden OK vele, csak az ABS led kezdett véletlen-szerűen jelezni és most már többet világít, mint nem. Ilyenkor nincs ABS-em. TECH2 szerint a vezérlő relé hibás, de a szerelő nem volt benne biztos. ( ő csak kiolvasta) Tudtok valami bukszakímélő megoldást? Mibe fájhat ez nekem? Kihez vigyem? Előre is köszi !!! Jó utat!
van egy hatalmas problémám, gondoltam leirom itt hátha tud vki vmi okosat mondani rá, mert én megbuktam:(
1.6os 16szelepes Bvectra-n kicseréltem a fojtószelep ház utáni gumicsövet, ami összeköti a motor tetején lévő szívócsövel,semmit nem huztam szét amikor levettem a szivócsövet csak a vákuumcsöveket,mindent a helyére raktam vissza, viszont a motor azóta nem hajlandó indulni.Addig ment, csak pörgött,mert ki volt szakadva a gumicső. Szikra van, brenya is van a befecsi szelepeknél, a szelepek is müködnek,áramot is kapnak, mégsem indul. Ha sokat áll, és nem inditom,akkor az első inditásnál elkapja egy pillanatra, de ennyi. Van vkinek vmi ötlete? Nagyon hálás lennék mindenféle ötletnek! Én kifogytam belőlük:(
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adva vagyon egy '96-os B Vectra 2.5 V6, X25XE motorkóddal. A képen bekarikázott világosbarna(piros) csatlakozó ellendarabja (fekete) hol található? Mi a funkciója? Ugyanis hoztak hozzám egy ilyen Vekit, hogy rakjam össze, de ennek nem találom a csokiját.
Dízel ügyben tanácsot szeretnék kérni, öcsémnek dízel vectrája van ami első alkalommal 2.fokozattal akart indulni a jármű megugrott-s leált a szerelő azt mondta hogy adagoló,alkalmi vétel 130.000Ft,a kocsi nem ment 1 tank üzemanyagot ugyan azok az eseményeg ismétlődtek meg szerelő most 200.000Ft-ot mondott,viszont utána nézet más szerelőknél őkszerintük van benne valami mágnes szelep.
tudtok-e segíteni! 6 éves 1.8-as Vectrám az autópáján előszeretettel eszegeti az olajat 700km/7dl 140-160km/h-nál, ezt közúton 90-120 nál nem tapasztaltam. Mi lehet az oka?
Üdvözlet, Kedves Fórumozók! 2001ben gyártott vectrám gyárilag beépített Nokia CARK-91es kihangosítóját szerteném Bluetooth-ossá fejleszteni ezzel a kis <a href="http://www.gigatel.hu/modules.php?name=shop&model=0556&cikk=008784&print=no" target="_blank">kiegészítővel</a> . Az lenne a kérdésem, h hol találom ill. hogy tudok legegyszerűbben hozzáférni a kihangosító dobozához? A kiegészítőt csatlakoztatni ugye elég egyszerű lenne, de ha nagy műszerfalbontást igényel inkább szervízbe viszem.
Lenne egy kérdésem. Vizsga előtt áll az autóm és légzsákcserét csináltam nemrég. Jelenleg világít a kontrollámpa. A kérdés, hogy a szervíz kompjutere ki tudja "oltani" a lámpát, vagy macerásabb lesz a dolog. Igy nem megy át a vizsgán. A 2 első lett cserélve egy kocc miatt. Valami elektronikát is magyaráztak nekem, hogy fel kell ismertetni a rendszerrel vagy mi. A lényeg hogy én csak 2 lufit vettem bontva-megbízható helyről- de elektronikai gondról nem tudok. Ha valaki volt hasonló cipőben, vagy tud megoldást megköszönöm. Üdv
alváz számot azé' írtam, mert nem szedi ki a szervíz a kocsidból a magnót hogy megnézze, hanem a gyári beszereléseket az alvázszámból monja meg ezzel azonosítja, amúgy mind1, az a lényeg amit írtál
mindenért fizetni kell :(((
jah és bónuszba megkapod a gyári immobiloiser kódját is, legalábbis én megkaptam
Ebben az időben nekem is piszkos gyorsan fölmelegszik és bekapcsol a venti, de 94-95 foknál mindig szépen visszahűti kb. 92-re. Itt aztán folyamatosan ki-be kapcsol. De mivel az órám szerint tényleg alig 4-5 fok között mozog, így nem is csodálom hogy állandóan ki-be kapcsolgat. Viszont nekem új a hűtőm, a termosztátom és a hengerfej is alig 1 éve lett megcsinálva, szóval gyanítom, hogy ez normális. (legalábbis remélem:)) A VW konszern autóinál azt tapasztaltam, hogy a vízhőfokóra meg sem moccan, hiába kapcsol a ventilátor, szóval gondolom egy golfhoz képest lehet ijesztő az állandó ingadozás, de nem hiszem, hogy ettől többet járna a ventilátorod, mint más autóké.
1.8-as B vectrához szeretnék segítséget kérni. Ha városban megyek vele, nagyon hamar bekapcsol a hűtőventillátor. Eddig még soha nem forrt fel a víz, de szinte folyamatosan megy a venti amíg a városban közlekedek. (Ha a termosztát rossz, akkor azt hogy lehet a legkönnyebben megállítani) Lehet hogy ez normális de nekem eddig TDI Golf-om volt és nála sose tapasztaltam ekkora hőmérséklet ingadozást a hűtővízben.
Segítséget szeretnék kérni car 400-as magnóm kódját hogyan lehetne kideríteni? Ugyanis azt nem prezentálták az autóm mellé... Segítségeteket előre is köszi.
Ja, meg még azt is kifelejtettem, hogy ha bekapcsolom a klímát, akkor nagyon lecsökken az autó nyomatéka. Olyankor már tényleg nincs ereje. Jó, rendbe van hogy a klíma elvesz némi kakaót tőle, de ennyire? Ha mondjuk megyek egy folyamatos gázon és kikapcsolom a klímát, észrevehetően elkezd gyorsulni a kocsi.
Lehet hogy a légtömegmérő is kipurcant. Ki tuddja. Lehet hogy jobban járnék egy másik motor blokkal.
nekem úgy tűnik (legalább is az én autómon), hogy ha az olajszint tart a minimum felé, akkor összekormolja az AGR-t, és hasonló tüneteket okoz (én elhiszem hogy ,nekem valóban megpucolja ezt a bizbaszt a szerelő, mert utána meggyógyul).
Ja majd' elfelejtettem engem is kábított azzal szerelő, hogy kitisztította az AGR-t, de csak rosszabb lett és feleslegesen fizetsz, ha tényleg azzal van a baj akkor csere (utángyártott 30-40 E), 5 perces munka. Mindenképpen pontosítani kellene a hibát, mert anélkül csak találgat a "mester". A hibakiolvasás nem sok péz, s' akkor nincs sufniutuning, meg piszkálgatás.
Nagyon gyenge, csak akkor van ereje ha jól kihúzatom, sokszor alapgázon amikor rálépek a fékre lefullad a motor, és mióta egy két hónapja voltam vele egy mezei szervizbe, azóta néha-néha kigyullad a szerviz lámpa. Továbbá alapgázon rángat és össze vissza megy a motorja. Az AGR szelepet piszkálgatta a mester és álitólag kipucolta. De ezzel nem lett jobb a kocsi, hanem sokkal roszabb. Addig nem gyulladt ki a lámpa soha, meg azért ennyi tünete nem volt. Az a kérdésem igazából, hogy melyik szervizt ajáljátok ami nem olyan drága, de megbizható és a végére jár ennek a dolognak. Érden lakom.
sd-s az nincs, de most vettem egy usb-s, jvc fejegységet(kd 631) azt ajánlani tudom, mert nagyon szépen gyorsan beolvassa az összes adatot ami pl egy pendriveon van.
szépen is szól mind az audio mind az mp3 file.
annyival lehet jobb az sdnél, hogy az sd az egy kötött dolog vagyis csak sd kártyát tudsz beledugni'
viszont az usbbe akár notebookot, kávéfőzót akármit amin zenét viszel a kocsiba és van usbje:)
Sziasztok! A beteg: Vectra B CD 2.0 benzines. Tünetek: csatornaszagú folyadék szivárog nagy mennyiségben az anyósülés előtti szőnyeg alól. A tünetek intenzitása nagyban függ a légkondi használatától. Találkozott már valaki ezzel a kórral?
Egy 97-es X16XEL motoros B Vekim van, tegnap egy hülye játékot kezdett velem. Ha úri kedve úgy tartja mutatja fordulatszámot és a sebességet, ha nem hát nem!!! Az agyamra megy! Valakinek valami 5let?
te az hogy ebay-en árult chipekről van valakinek tapasztalata, az kb. olyan kérdés, hogy "én vennék almát a zöldégesnél, van-e valakinek valamilyen tapasztalata ezekkel az almákkal" ?
Én is voltam a computergurunál, és LÉGTÖMEGMÉRŐ!!!(30E a Bosch utángyártott) Az előző tulaj vagy a nagytudású "szerelője" az utángyártottat még meg is forrasztotta, hogy száradna le a keze az ilyennek!Most tesztelem a gépet, mert ha véletlenül nem ez a hiba, akkor nem kell kifizetni a légtömegmérőt. VANNAK még ilyen szerelők is, ha valakinek kell jó kompjúterista és szerelő privátban megadom.Nyugodt és élvezetes vectraBvezetést mindenkinek!
X18XE-hez szeretnék tuningchip-et. Az ebay-on találtam de sajnos egy kukkot sem tudok németűl. Ha van valakinek tapasztalata ezekről a chip-ek ről vagy tudna nekem segíteni a beszerzésében nagyon megköszönném.
Látom már ezt a kört többen végigjártátok, nincs öteletetek mi lehet a lent említett szelepen kívül ami ilyet produkál?Vagy lehet, hogy az utángyártott ilyen gyenge?
Motorházfedél alatt a jobb oldalon, tehát igazad van az a bal első kerék felett van, cikkszáma:09158200, de sajnos az enyém a kivétel mert most is néha rángat menet közben, (ilyenkor a motor elektronika lámpa kigyullad), a motort újra indítva, vagy idővel megszűnik a teljesítménycsökkenés, és mintha semmi baja nem lenne úgy megy. Eddig még nem derült ki mi az igazi hiba, de hétfőn állítólag egy dízel opeles "specialista"-hoz viszem remélem kiderül mi a hiba. Sok sikert, ha van ötleted szívesen veszem, remélem jövő héten okosabb leszek én is!
AGR, ez egy mágnes szelep amelyik vákummal szabályozza a kipufogógáz visszaveztést, persze a motorvezérlőtől kapja a nyitásra/zárásra érkező jelet, ezért össze vissza működik, attól függ hogy vezetsz, ha kis távokat is autózol sűrübben akkor a szelep idővel le is "ragadhat"ha nem nyit ki, a benziünk és gázolajok is szar minőségűek itthon nincs kenése. ördögi kör:)
de halottam olyat is aki sörösdobozból vágott egy darabot a szelep alá és ezzel "ledugózta" a szelepet. így 0,5 literrel eszik többet a kocsija (X25XE) viszont jobban megy :)
Nekem csak menet közben gyulladt ki a lámpa, indításkor nem, és eddig csak a múltkor leírt esetekben fordult elő, azóta nem tapasztaltam újra. Igaz, azóta nem hagytam el vele a várost nagyobb távolságra. Most hét végén ismét tervezek egy hosszabb utat, kissé aggódom, hogy újra előjön-e majd a hiba. Sajnos még nem volt időm emenni vele a doktorhoz. Amúgy milyen szelepről írsz, és melyik jobb keréknél, nem értem egész pontosan. Köszi, üdv!
Talan egy ujab amator kerdessel fordulok hozzatok, .... talan nem. 98-as 1.8-as benzines Vectra a beteg. Horog (azaz hulye hangot ad ki) a klima, illetve kevesbe hut mint amikor meg jo volt. Nagyjabol ennyi. Illteve ha barki Eszak-Komaromba jarna szervizbe (hallottam olyat, hogy a magyarorszagiak szivesen jonnek szlovakiaba szervizbe), akkor a Drink-Car s.r.o-t nagyivben kerulje!!!
Ha van valami otlet a klimara, azt szivesen varom.
Tappo! (650,655) Hasonló hibával küzdök immár 5-6 hónapja, a szerelőm "tanácsára" nem foglalkoztam az eleinte csak indításkor felvillanó kotrollámpával, de mára ez a kis hiba néhány veszélyes helyzetbe is hozott, mert a lámpa felvillanása nélkül is váratlanul csökkenhet a teljesítmény, és előzés közben kissé kellemetlen lehet a le-lefulladó motor. A fent említett szerelő szerint ez egy típushiba 10-ből 9 vectránál a jobb kerék felett lévő szelep a hibás(a fekete kerek fedelű cca. 35 e Ft az utángyártott!), egyszerű 5 perces szereléssel cserélhető. Természetesen az én vectrám a 10., mert múlt héten megtörtént a csere, majd újra jelentkezett a hiba. Jelenleg a 3. szerelő fogja kitalálni mi lehet.................Remélem Neked több szerencséd, vagy jobb szerelőd van!(a vectrám mintha az ikertestvére lenne a tiédnek, úgyhogy tényleg típushiba lehet, 2.0DTI, 2000., Caravan)
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy 96-os 17TD Vectra B-re milyen ékszij kell a klimához? (Isuzu motor, denso klima). Több helyen is voltam már, de sehol nem találták meg. Az enyém meg leszakadt...
Licitálásra meghírdetek egy 96-os Vectra B 1.8i 16V-t törött állapotban. Forgalomból ideiglenesen kivonva. Belső rész kisebb hibával, műszerfal egység sértetlen állapotban, motorral együtt.
Szia ! Nekem is volt hasonló problémám, és bármilyen hihetetlen, de a benzinszag hátulról érkezett... Nekem az volt a megoldás, hogy a tanksapka fedőt, megfúrtam ! Oda kapott egy lyukat, ahol a nyitáshoz ki van alakítva az ujnak a helye. Így észrevehetetlen. Azóta teljesen megszünt a benzinszag....
Köszönöm! Szóval akkor irány a szervíz. Valami ötlet, hogy mégis mi lehet? Autó ugyanis ment rendben (az említett hibától eltekintve), teljesítmény, fogyasztás is rendben volt, és a hiba azóta nem jött újra elő. Így viszont nem vagyok nyugodt, és nem igazán indulnék neki egy újabb hosszabb útnak. Arról nem is beszélve, hogy az említett korábbi ABS vezérlő csere igen húzós volt, nem hiányozna még valami hasonló!
Ki kellene olvasni a hibakódot, akkor kiderülne, hogy mi is volt a baj és mennyire kell komolyan venni.
Check lámpa kigyulladhat rövid időre, következő indításig, vagy hibakód törlésig a hiba fajtájától függően. Check lámpa esetén a computer beáll egy biztonsági üzemre, ez okozta ateljesímény esést.
Van egy hatéves 101 lovas kombi 2.0.DTI-m, 94e km-rel. 3 évesen vettem, azóta egyzser volt vele gondom, ki kellett cserélni az ABS vezérlő egységet. Most egy olyan probléma jelentkezett, hogy vidéki úton voltam, autópályán autóztam tartósan 120-140km/h tempóval, részben tempomatot is használva. Odafelé és visszafelé is előfordult, hogy menet közben váratlanul, minden előzmény nélkül kigyulladt a műszerfalon a motor-elektronika kis sárga kontroll-lámpája, és a teljesítmény érezhetően jelentősen visszaesett. Azonnal megálltam, gyújtás le, 1-2 perc szünet, majd újra indítottam, és onnantól semmi gond az út végéig. A könyv azt írja, hogy ha ez menet közben történik, rövid időre felgyulladó, majd kialvó kontroll-lámpával, akkor nem kell vele foglalkozni, de én megálltam, és a hiba csak az újraindítást követően szűnt meg. Van-e ötletetek, hogy ez mi lehet, és mennyire kell komolyan vennem? Köszi előre is!
Volna egy eladó F-18 WR váltószerkezetem kifogástalan állapotban! Eléggé útban van, uh minél hamarabb szeretnék megszabadulni tőle! Irányár 30 pezó, érdeklődi telón lehet: 70/256-56-81. Ja és Bp-i vagyok. Üdv! :)
101 Lovas dízel adagolóról (működés, esetleg leírás, hibák) van valakinek információja? Javítás vagy csak csere lehetséges a meghibásodásakor, ha javítható, hogyan és mennyiért? Köszönöm!
szvsz a vezérműtengely jeladója lehet, 7-8ezerért utángyártottban kapsz, a főtengeljeladó hibája nálam az alapjáratba szólt bele, és az indítás is nehézkes volt, de ez az én tapasztalatom, amúgy omegás spanomnak volt ugyanilen 3000ig engedős baja, de cserével elmúlt..
Sziasztok. Nem rég vettem egy 1.8 benzines B Vectrát. Mióta bejött a meleg letekerem az ablakot. Azóta tapasztalom, hogy kintről menet közben írdatlan büdös benzin szag jön be. A szervízben nem találtak semmit. Ha valaki tapasztalt már ilyen problémát, és tudja a megoldást kérm írjon. Előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek, gondom van. Reggel óta azt tapasztalom, hogy a Vectrám csak 3000-et pörög, na jó, van amikor 3300-at is. Ha megállok egy lámpánál, akkor gázadáskor csak 3000-ig engedi pörögni a motort majd elkezd rángatni. Automata váltós. Valaki tapasztalt már hasonlót? Mi volt a hibája? Kössszzzz.
Ez az utólag beépítésre került rádió valszeg nem támogatja a fed.compon a kijelzést. Teljesen normálisan működik, nem kell javíttatni. Mivel a rádió display kijelez mindent, ezért a gyári display rádió részének nincs értelme. Nekem is csak a dátumot jelzi folyamatosan. Vehetsz bele egy gyári rádiót vagy egy olyan egyéb rádiót, ami támogatja a gyári kijelzőt. Azt nem tudom, hogy ez melyik tipus, talán a VDO-nak van ilyenje. Szerintem nincs értelme.
Most vettem 96-os B vectrát,amiben az elöző tulaj kicserélte a gyári magnót cd-re.Gondolom emiatt a fedélzeti computer nem müködik (nem mutat semmit).Kérdezném hogy hova vigyem javitattni,van e valakinek tapasztalata ilyen ügyben,és kb mennyire kerül?Előre is köszi a válaszokat.
Valszeg nincs feltöltve, de ha "csak" ennyi a baja, akkor is meg kéne állapítani hogy miért nincs benne gáz? Magától nem párolog el. Egy feltöltés 7-8ezer körül van asszem.
Tudtok nekem segíteni? Kb. egy hónapja vettem meg egy '97-es 1,6-os 16 szelepes 100 lóerős vectrát és most vettem észre hogy a klímája nem hűt. A kompresszor bekapcsol és forgassa is a ventilátort meg minden, de egyáltalán nem hűti le a csöveket. Azt szeretném kérdezni, lehet hogy csak felkell tölteni a rendszert mert kiürült, kifolyt, vagy valami komolyabb baja is lehet. Nameg érdekelne, ha van erről tapasztalatotok, hogy mennyibe kerül feltölteni, ha nincs nagyobb baja. Elég kellemetlen, hogy jönnek a melegek, van benne klíma, de nem tudom használni, mert nem működik.
eladó egy hibakódkiolvasó csatolóegység, soros porthoz.
Kb 10szer használtam, de teljesen újnak néz ki.
Eredetileg VW csoporthoz való, de már Vectrát is néztem vele. Simán kiolvasta a hibakódot. Az opel progim Demo szintű, de sok típuson tudja azért a hibakód olvasást és törlést.
Eladó egy jó állapotu, garantált 147.000kmt "futott" F18-as váltó! Ára: 35.000 pezó (mérsékelten alkuképes). Időhiány miatt sajnos csak ritkán tudok ide nézni, úgyhogy célravezetőbb mailben érdeklődni ha valakinek kellene a cucc. :) Cím: ovarib@net-tv.hu (Bp-i vagyok.)