Három héttel ezelőtt menet közben arra lettem figyelmes, hogy hideg levegőt fúj be a fűtő ventilátor. Azóta a termosztátot a vízpumpát kicseréltük de a fűtés mégsem működik
A fűtőradiátor előremenő vízcsövet levéve a motor járatása mellett alig nyomja a vizet.
Ha esetleg valakinek van ötlete a fűtés hibájának kiküszöbölésére örülnék neki és előre is köszönöm.
Azoktól kérdem akik a Mazda 6 GH-ba lecserélték a gyári hifit androidos fejegységre, sikerólt működésre birni, összehangolni a gyári központi kis kijelzőt(ami az átlag fogyasztást, órát , stb mutatja) az új fejegységgel?
Gyanakodnék azért vízpumpára is, lehet elforog a lapát a tengelyen. Offos verdán a jelenség ugyanez volt, cseréltem termosztátot, rosszabb lett, átmostam a rendszert, semmi javulás. Betoppantam szerelő ismerőshöz, mondtam mi van, erre lehúzta járó motornál a fűtő-radiátorról jövő csövet. Kicsit hagyta folyni aztán mondta, hogy nincs keringés, sokkal határozottabban kellene jönni a lének kifelé, vízpumpa csere. Úgy lett, azóta minden rendben.
Nekem a hideg miatt nem zár,ha átmelegszik,akkor meg 30méterről is érzékel. Az elem egy éves. Valami normális lithium gombelem kell bele és birni fogja.
Van egy mazda 6-m 2006 évjárat, 1.8benzines, volt egy termosztát cserém és azóta nincs fűtésem, azt mondják levő van a rendszerben. Az a gond nem tudom van-e légtelenítő valami valahol.
Üdv! Kérdésem lenne hogy 2013-as Gj Mazda 6-os hoz csináltatott már valaki visszapillantó a fogaskereket? Csak pörög a motor mert ledarálta a fogaskereket
Kapható sima szívó motorral illetve az "öngyulladásos" benzines verzióval. Egyèrtelmű hogy a sima skyactiv kell neked ilyen rövid távra. A skyactiv x bonyolultsága miatt èn elvetnèm annak a vásárlását. Tesztek alapján a fogyasztása is alulmarad a skyactivval szemben. Ezt a mazda az innováció miatt piacra dobta, de nem jósolnèk neki jelenleg hosszú időt. Elfognak menni ők is majd a hybrid felè, nem vèletlen a nagy egymàsra talàlàs a Toyotával.
Sziasztok! Új autó vásárlásán gondolkodom, és a Mazda cx-30 is a kiszemeltek között van. Eddig nem ismertem a márkát, szerintem nem is ültem még Mazdában. Olvastam, hogy ezeknek "trükkös" motorja van. Mennyire strapabíró és megbízható a konstrukció?
Naponta használom az autót, de jellemzően csak rövid távokra, 2x5 kilométer átlagosan, reggel és este. Mennyire bírja ezt az üzemet az autó? Automatát szeretnék, ezt mennyire ajánlanátok?
Köszi de ez amiről már én is beszéltem,hogy ez a külső foncsort mozgatja,nem a projektort :( ezt állítgatva sehova se mozdul a xenon fénye ellenben a belső halogén az igen. Nem gondoltam,hogy ennyire bonyolult,szakszervizbe biztois nem fogok menni vele,hogy egy fél vagyont lehuzzanak rolam miatta .
Szerintem se kéne összebalhézni,nem hiszem hogy kioktatott itt téged bárki is. Peace!
Mivan? :D . 1 .Az általad beidézett mondatomat sem neked válaszoltam :D 2. Szerintem meg Te szakadj le erről az oktatósdiról,mert nem jössz ki jól belőle. Ha meg tényleg a melled veregetni álltál ebbe a kérdésbe vele,akkor válaszolj is,ne csak barchobázzál meg hogy te ennyi meg annyi ideig voltál mazda szerelő... Ehelyett beidézel most is nekem egy olyan mondatot,amit nem is neked irtam,de magadra veszed... egyébként is a neked szánt válaszomban végig odaírtam,hogy "ha jól tudom" ... szóval szakadj már le rólam :) Köszi!
Megoldódott a zajos Mazda 6 GTA rejtélye. A kínai gumik helyére vadiúj Toyo-k kerültek és a menetzaj rögtön megszűnt. A korábbi Gen 7. Honda Accordom így is valamivel halkabb volt, de azon nem is 225/45 R18 kerekek voltak gyárilag, így értelmetlen összehasonlítani vele. Meg vagyok elégedve.
Hát pedig nagyon oktatás szagú volt a "Az új fajta AFS a lencsemozgatás még tudtommal a gh ban nincs." kijelentésedre tett kijavításom "GH faceliftben már a lencse mozog." , után elég hosszan és részletesen leírod a felépítését és működését.
Amúgy az eredeti kérdésben sincs semmi típus és márkaspecifikusság. Meg kell nézni a lámpát és kiderül ha van egy kis érzéke hozzá az embernek, de ha nincs akkor inkább vigye szerelőhöz és ne piszkáljon bele. A másik ha a helyén beszerelve nem egyértelmű a dolog akkor itt az internet több ezer kép van fent amin meg lehet nézni, én is a netről szedtem a képeket.
Ez szuper! Akkor Te vagy az emberem! A facelift előttieknél hol lehet állítani jobbra balra a xenont? Ugyanis az enyém 2009es és halogén izzó van úgy ahogy írták előbb,illetve ahogy Te is emlited. Na akkor ebben gondolom nem mozog a lencse és valahol kell lennie állítási lehetőségnek :( A lámpa hátulján tényleg csak a foncsort tudja mozgatni az a 3állítócsavar de az külön mozog a xenon projektrortól.
Helló. Köszönöm az oktatást, de 18 évig voltam Mazda szervizben szerelő. GH faceliftnél már a lencse fordult jobbra balra kanyarodáskor nem külön halogén izzó volt úgy mint a GH facelift előtti lámpánál.