Tudom ismerem őket. Ők szerelték be a lámpákat és kötöttek át egy két dolgot is. A gyári alkatrész iszonyat drága. Vadi újonnan csak a két érzékelő 70 ezer ft. És akkor a konzolok, rudak, vezérlő egység stb stb....
Minden gyári bontott cuccot be lehet rakni ,kötni utólag is csak a CECM modul megfelelő pinjébe kell kötni ,mindent felszerelni ha Octavia akkor VCDS diaggal feltanítani és már működik is ,sokan nem vállalják mert macerás.
Asszony Skoda O2-sébe én kötöttem be a gyári lábtérvilágítást a 4 lábtérhez meg a guminyomás ellenőrző rendszert is gyárit ( ami az ABS-től veszi a jelet )
Az ECU-ban benne is volt csak kódolni kellett és már tudta is használni.
Minden felszereltség ECU-je tud mindent csak ha nem fizeted meg nem teszik bele és nem kódolják rá ...
Jó szakembert kell keresni pl egy WV specialistát pl:
A lámpa 90 ezer korul volt. Én az összes izzót cseréltem benne beszerelés előtt. A hagyományos octi lampaval nem is lehet össze hasonlítani. Gyakorlatilag gyari szintezot venni lehetetlen. Elkezdtem venni katalógus alapján de a vezetéket nem kapnam meg. Szlovákiabol küldenének de utólag berakni hat nem tudom. Akkor esély semmi az utólagos megoldásra?
Ez így nem igaz. Kvázistatikus fényszóróállítással rendelkeztek a gyári xenon rendszerek is a 2000-es évek elején, amit felváltott a dinamikus állítás. Azaz csak indulásnál állított, menet közben nem. Mondjuk ezt az automata szintezőt sem értem amit utólag kapni. Ha pl dombon áll az autó indításkor, akkor úgy fogja értelmezni mint ha hátul ülnének. Menet közben már mikor szintben áll az autó akkor meg maga elé fog világítani?
Pont az a lényeg, hogy menet közben is állítani kell a magasságot. Amúgy milyen lett a fénye? Drága volt a lámpa? Én is vadásztam anno xenon fényszóróra, de nem találtam normálisat. Mosó van?
Nekem már bent vannak a Xenon lámpák. Csak azért akarom a szint állítòt, hogy másokat ne zavarjon. Talán két alkalommal villogtak rám, mikor hatul ültek. A gyári szint állító is csak gyujtas ráadásnal lövi be a megfelelő magasságot, menet közben nem reagál a súly változásra. Szóval ezért gondoltam ezt a megoldást, amit belinkeltem.
Így van. Ez inkább ilyen BMW feature meg még pár márka. Természetesen egy automata szintszabályzó be lesz építve ami indulásnál állít, hogy másokat ne szívassak meg, de menet közben sajnos nem tudja.
Tudom, hogy mindenhol másképp van megoldva a dolog, de a srácnak 1 Octáviája van, ott ha jól tudom volt ilyen állítás, indítás előtt. Illetve volt amikor a rendőrök csak ezzel tudták ellenőrizni a xenonnál az automata állítást. Örülök, hogy sok gyári nem csinálja, mert így nagyobb az esély arra, hogy ezt ne nézzék meg nála, ha mégis belemegy a xenon átalakításba.
Pont ma volt szerencsém próbálni egy 2013-as Accordot Xenon fényszórókkal és bizony a fényszóró ott sehogy nem bólint. Se gyújtáskor, se indításkor, se világítás kapcsoláskor. De ha beleültünk 3-an a hátuljába akkor, picit állított. Na már most szerintem ez a "bólintás" nincs meg minden xenon-os autóban. Lehet a japán autók nem is csinálják, de ez az Accord bizony semmit nem csinált.
Hello, nekem is 1 Octaviam volt, hivatalosan nem lesz legális, mivel kis országunkban csak az lehet legális, ami gyári, vagy gyári alkatrészekből lett "gyárivá" alakítva.
Többször is nekifutottam ennek a xenon témának, végül maradtam a bi-halogén lencsés megoldásban. Gondolom az adott szettnek még E jele sincsen, magyarul tök mind1, hogy benne van e az autóban vagy sincs, nem legális.
Közben megnéztem a linket, tényleg nincs e jel, tehát közúton felejtős. Ha nagyon akarsz xenont, akkor azt javaslom, hogy gyári lámpa + mosó legyen benne, illetve csinálni kell egy "bólintó" elektronikát, amit mozgatja a lámpákat gyújtáskor. Ezzel a közúti ellenőrzést úszhatod meg, talán, ha nem néznek be az autóba, ahol ott a manuális magasságállító, mert ha igen, akkor bukta a dolog. Műszakira meg visszateszed a gyári halogénes lámpákat.