Köszönöm a gyors választ! 44-es modulról beszélünk, steering assist. Természetesen minden security access kód megadása után értendő. Annó amikor mondta, hogy még nem inicializált modul, és ha yes-t nyomok, akkor 12345, ha no-t nyomok, akkor marad 00000, ha pedig cancelt, akkor át tudom írni, akkor (hibásan) yes-t nyomtam. Megvan a kódolás előtti állapot, ott Shop #: WSC 73430 790 00000, azóta pedig Shop #: WSC 73430 790 12345.
Most megpróbáltam visszaírni 00000-ra az Equipment #-t, de szürke a mező, és nem hagyja, hogy módosítsam. Ha kódolni szeretnék valamit (csak hogy átállítsak valamit, azért, hogy rákérdezzen, és aztán később visszaállítsam már a jó Equipment #-rel), akkor sem kérdezi meg, hogy mi legyen az Equipment # hanem kérdés nélkül marad 12345. Tehát hogy tudom elérni azt, hogy az Equipment # újra írható mező legyen, avagy hogy tudom elérni azt, hogy újra inicializálatlan modul legyen, és rákérdezzen?
Más: a 17-es modulban az adaptációs csatornáknál a "Display correction of consumptions and operating range"-t annó sikeresen átírtam 100%-ról 105%-ra. Annó szerintem nem kérdezett rá, hogy Yes/No/Cancel. Legalábbis erre gondolok abból, hogy 00000 maradt az Equipment #. Vagy No-t nyomtam, nem emlékszem már. Most, hogy vissza akarom írni 105%-ról 100%-ra, rákérdez, és ha No-t nyomok (mert ugyebár azt akarom, hogy 00000 maradjon az Equipment#), akkor nem tudja végrehajtani... Ez miért lehet? Illetve itt nem szürke, hanem írható az Equipment #, ellentétben a 44-es modullal.
Mit értesz azon, hogy "illeszd újra a jó WSC-vel"?
Igen, ha a szonda a hibás..... de ezekből a kódokból ezt nem lehet biztosra megmondani. (szakadt áramkörökről van szó, ami lehet a szonda és az ECU között bárhol, vagy magában az ECU-ban is)
Miért nem azt a WSC-t állítottad be, ami Nálad az alapértelmezett? Mármint az adott vezérlőben amit piszkálsz. Kódold, illeszd újra a jó WSC-vel. Nyoma nem marad, mindig a legutóbbi beállítás tárolódik.
Nemsokára megy szervizbe az autóm (Octavia 3 tavaly év végi), és az lenne a kérdésem, hogy a VCDS-sel elpiszkált dolgok NYOM NÉLKÜL visszaállíthatók-e. Nem kell nagy dolgokra gondolni, pl. a kormánykarakterisztikát állítottam dinamikusra, illetve picit korrigáltam a kijelzett fogyasztáson. Ezeket természetesen mind visszaállítom, így minden ugyanazon az értéken lesz, mint ahol a gyárból kijőve volt, csak attól tartok, hogy a különböző modulokban a változtatások logjai nem tárolódnak-e le. Amikor ugyanis először változtatok valamit az adott modulban, akkor kér egy ötjegyű szerviz-kódot (12345 default), ergó ez beleíródik valahova. Na az a kérdésem, hogy ez az 12345 kiolvasható-e a VW gyári szervizprogramjával, és ha igen, akkor van-e mód ezeknek az autóban letárolódott logoknak a törlésére (pl. gyári beállítás visszaállítása).
Hallottam több helyről, hogy nem szokták ezeket nézegetni, meg hogy senki nem bukott le még vele, de most nem ez a kérdés, hanem hogy lehet-e a nyomokat törölni az autóból.
Neked is, és mindenkinek köszönöm ha segít. A helyzet változatlan. A sors iróniája, hogy magam is autóvill. műszerész vagyok, bár az utóbbi évtizedekben gépmunkát csinálok. Egy nyavajás kapcs, rajz sokat segítene,de egyenlőre nincs, Mókolás volt benne rendesen de ez nem logikus, Ha nincs más ki kell szakaszolnom. ettől akartam magam megkímélni. Mégegyszer köszi mindenkinek.
udv urak,most vettem programot es kabelt, sharanon olajnyomasra es turbo kert es teljesitett adatra melyik csatorna szoolgal?,koszonom szepen,ha valaki segit:)
Sziasztok! Kérem segítsen valamellik kolléga,vagy a témában jártas múkedvelő. Malac passat 1,6TDi motorral és 1991 születési dátummal. Nyugalmi helyzetben 250mA áramfelvétel leledzik. Ez az összes biztosíték kiszedése után is fennáll, így pár napos állás után lemerül. Ha valaki megment a sziszifuszi munkátol azt nagyon megköszönném-
Ma átprogramoztam, és egy rövid teszt után bizakodom, mert alacsonyabb fordulaton (100) tudok feljebb kapcsolni, és alacsonyabb fordulatnál vált vissza.
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet, most marad így, és egy hosszabb teszt jön. Majd annak az eredményéről is beszámolók.
Tud esetleg valaki megoldást arra a problémára, hogy miért írja ki a kocsi, hogy a beállítás nem lehetséges pillanatnyilag, mert túl nagy a sebesség...
Bizonyos beállításoknál csinálja csak az autó beállításainál. Golf 7 Discover Pro.
Vcds-nél hol tudnám ezt megszüntetni?
Valamit én állítottam el, de nem tudom, hogy mit. Okoskódok kíméljenek!!
Econ módja ennek nincs, annyit megpróbálhatsz, hogy a szoftverkódjának az utolsó előtti karakterét átíratod 0-ról 1-re. Ettől elvileg mások lesznek a kapcsolási pontok, de hogy ez neked jobb, vagy sem, azt csak a próba dönti el.
Csütörtök,27,Április,2017,11:45:23:25712 VCDS -- Windows alapú VAG/VAS emulátor. Magyar nyelven. Fut a Windows 7 x64 VCDS verzió: HGJ 17.1.3.0 Adat verzió: 20170224 DS267.4 www.vcds.hu
Sziasztok! Passat b5.5 2004 1.9pdtdi A műszerfalon világít az ABS és a kipörgésgátló lámpa. Hibakódnak meg a féklámpa kapcsolót hozza. Pedig a féklámpa működik akkor is amikor a műszerfalon a lámpák világítanak.
VAG-commal olvasva ezt a hibakódot hozta:00526-Féklámpa kapcsoló-F 27-10-valószínűtlen jel. Cseréljek féklámpa kapcsolót, valami ötlet előre is köszönöm.
Péntek,21,Április,2017,15:50:15:25713 VCDS -- Windows alapú VAG/VAS emulátor. Magyar nyelven. Fut a Windows 7 x64 VCDS verzió: HGJ 17.1.2.0 Adat verzió: 20170131 DS267.1 www.vcds.hu
Sziasztok! vateran vettem egy VAG12.12 -es kabelt es elvesztettem a VCDS cd-t amit kaptam a kabellel, valaki tud segiteni ehhez a verziohoz a magyar VCDS programmal?
Ha többször előfordul akkor már megmagyarázza a vissza- visszatérő DPF hibát.
Az a szép az egészben, hogy sokszor volt olyan eset amikor nem volt hibabejegyzés a tároloban de a légtömeg érték már utalt a hibára.
Ha tudsz szerezz be kölcsön egy loggolos kütyüt ami üzemi körülményeket tudja loggolni és vissza tudod nézni a hiba keletkezésének pillanatában a kijelölt értékeket.
Tudom a VCDS szintén vissza tudja adni a mentett adatokat , csak egyedül elég körülményes a használata. A kis interface ezt küszöböli ki. Nálunk a cégnél a TEXA opcionálisan felkinálta tartozékként ezt a lehetőséget. /vásárláskor /
Üdv. Mindenkinek! Audi A6 C4 2.5 TDI (AEL) kocsihoz ki mit ajánlana? Néztem a kkl 409 kábelt. Azzal lehet nézni adagoló előtöltést? Azt hiszem vag-scope a neve. Előre is köszi a segítséget!
Kiméregettem, üzemanyag van, szikra van, ac kap áramot. Most csináltam egy alapbeállítást, kitanultam angol oldalakról hogyan in működik ez, egyenlőre jónak tűnik. A 00525 viszon állandöan benne van, viszont a lambda korrekció gyönyörűen kirajzolja a hullámot osszcilloszkópon.
Üdv urak! Pár héttel ezelőtt valami elvileg hozzáértő beleturkált a járgányom agyába, és ma úgy döntött nem óhajt tovább menni. Vonta után a VCDS dologgal amit csak hibakód olvasára-törlésre használok belenéztem, azt mondta 01087 basic setting not performed, és 00525 oxigen sensor implusible signal. Alapbeállítást soha nem csináltam, de kénytelen leszek elkezdeni, ám halvány lövetem nincs hogyan is kéne, mert holnap égető szükségem van a kocsira. A szóban forgó rom egy Golf 3 1.4 AEX 1H1 benzinfaló. Esetleg valaki tudna segíteni ebben? Előre is köszönöm.
Gyujtásmoduszba belépés müködik :01---04 --Go ..,ha nincs hibakód és vizhő 80C fölött és 4-l ablakban 8db Nulla látszik.., alapjárat kissé megemelkedik..,sztroboszkóp jel ugrálása megszünik .elosztó forgatásval kb 6 Fokra betudtam állitani...,viszont anélkül hogy visszakapcsoltam volna a mérőblokkra ., a szép stabil alapjárat kb néhány perc mulva magától megszünt , visszaesett kb 650-re , és "dadogora"....,egyidejüleg minden érték eltünt a 04 alapbeállitásból ., sőt visszakapcsolva ugyanez történt a mérőblokban is,ahol szintén minden érték eltünt plusz ERROR szöveg itt is...,A Keverékképzési limit hibakod ilyenkor bejön...,Ez most normális, ha nem akkor mi lehet az oka???
Gyakorlatban többször beállitottam a gyujtásidőpontot .., de mindig visszaállt néhány perc mulva kb 650-re , és dadogóvá.
Lambda fesz értékre Ok.., noha egy alkalmi 00525 03-10 nincs jel alkalmilag hibakodot is bedob amikor visszaáll a hibás állapotra...
Valaki tudna segíteni? Ezt a két hibakódot dobja ki a gép.
Másik téma, hétvégén hazafelé 140nél mintha beszabályzott volna az autó. Először szépen lassult utána meg se erő, se semmi csak szépen lassan gyorsult és egy idő után már nem pörgött tovább a fordulat egy adott sebességben.
Újraindítás után meg mintha misem történt volna ment tovább tempóban.
Sziasztok, van egy A4 1,9 tdi afn kóddal, és olyat produkál, hogy indításnál gázadás nélkül felpörög kb 1500-1800 fordulatra,(fekete füst) de csak egy pillanatra és vissza áll 850-re a fordulat, viszont nincs is olyan erő benne, mint kéne. Mi lehet a problémája?
Motor alapjárat kb 650 körül kinlódik most is ..elosztó Marelli..,szerintem nem lóg--bár már a fehéret is feketének látom--.a vizhőfoknak 80C fölött kell , ez abszolult korrekt..,8db "0" van eföllött, de ezenkivül semmi változás..,belejött egy uj hibakód--törölhető és még nem is jött vissza.., a labelfailban a "0001.0000" kód melletti szöveg hogy "üresjárati kapcsoló nyitva" ez most hiba?? Vagy ennek kb 1080 fordnál már nyitva kell lenni???
Motor alapjárat kb 650 körül kinlódik most is ..elosztó Marelli..,szerintem nem lóg--bár már a fehéret is feketének látom--.a vizhőfoknak 80C fölött kell , ez abszolult korrekt..,8db "0" van eföllött, de ezenkivül semmi változás..,belejött egy uj hibakód--törölhető és még nem is jött vissza.., a labelfailban a "0001.0000" kód melletti szöveg hogy "üresjárati kapcsoló nyitva" ez most hiba?? Vagy ennek kb 1080 fordnál már nyitva kell lenni???
Sziasztok, vettem ebayről egy obd 2 kábelt és mellé kaptam a szoftvert is, kérdésem a következő, valamilyen módon működhet e magyarosított vcds el a dolog ? ha igen hol tudnám megszerezni hozzá a programot ?
én meg gyorsan megnéztem mégegyszer ezt 01-es 04-01 figurát----álló motornál +gyujtásnál csak "0000.0001"-et látni mindig.., járó motornál (ha én tartom kb alapjáraton akkor meg "0001.0001"-et látni..,,én már végiggugliztam minden német forumot és ott kb ugyanazokat irják amit Te is..,az hogy nincs labelfail hozzá az gondolom egy másik történet...
meg ugye azt irják hogy nincsenek teljesülve a mérés feltételei ha nem "0000.0000"-t látsz..., azt hogy miért nincsenek teljesülve már nem irják....
Na most direkt meglestem az elsa-ban, nehogy hülyeséget írjak, de jól irtam az előző hsz-emben.
"Belépek a motorba---04 alapbeállitás---01 mérőblokk kiválasztás------innét hogyan tovább., hogy "emelt" fordulatú gyujtásidöpont ellenőrzés-beállitás lehetöséghez jussak el???"
mikor a 01-re rányomsz, akkor kellene a gyújtási időpontodnak fixálódnia. Elsa annyit ír, hogy a 4-ik ablakban 8 db 0-át kell, hogy láss.
Több ilyenen túl vagyok már, bár azok 1,4 és 1,6-os motorok voltak (és ennek is már sok éve), a kicsi ezres nem tudom, hogy reagál erre. Jártam már úgy, hogy a ford.sz. csak egy minimálisat emelkedett. Tapasztalatom szerint már az is elegendő, ha a gyújtásjel "ugrálása" megszűnik.
Irásod második fele gyanusan egyezik ,amit a manuálisan kb 1500-ra megemelt fordulatnál történő sztroboszkópós gyujtásállitási-ellenőrzési kisérletemnél történik ,kivált a gyujtásjel ugrálását illetően...,
Ok.., De nálam nem emelkedik meg ahogy irod , és a német mentés kép szerint is kellene..,valamit nem jól csinálok vagy egyébb ok???
Nem teljesen értem a leirt procedurát.., esetleg "bolondbiztosra" volnál kedves mégegyszer " lépésről lépésre" stilusban, leirni ?? Köszi elöre!!!
Belépek a motorba---04 alapbeállitás---01 mérőblokk kiválasztás------innét hogyan tovább., hogy "emelt" fordulatú gyujtásidöpont ellenőrzés-beállitás lehetöséghez jussak el???
egyik napról a másikra eltűnt a fűtés a polomból (1999 1.4 benzin). ha bekapcsolom 1,2,3 fokozatos szinte semmi sem történik (meleg motornál se) 4-esen olyan hangosan vinnyog/kerepel hogy hihetetlen (mintha lendkerekes autót tekernél fel), természetesen fűtés 4es fokozaton sincs.
merre fele nézzek szét, vagy hogy guglizzak rá, hogy többet megtudjak erről a hibáról?
Gyújtásállításkor be kell lépni a motorvezérlőbe, és aktiválni az alapbeállítást: 01 --> 04 --> 01. Ekkor emelkedik meg magától a fordulatszám valamennyivel (nem feltétlen áll be 1500-ra), ha közben strobival figyeled, megáll a gyújtásjel "ugrálása" és beáll az alapra. Ekkor kell az osztófejen állítani és belőni arra az 5-7 fokra.
Mikor kilépsz alapbeállításból a jel ismét ugrálni fog 15-20 fok környékén, ez teljesen normális, hiszen nemcsak a fojtószelep segítségével hanem a gyújtási időpont állítgatásával együtt stabilizálja a kívánt alapjárati ford.sz-ot.
Köszi a vàlaszt..,most se nem jó..,leszàmitva a borzalmas , ràngatozó alapjàratot eszméletlen jól megy stb..,probàltuk ahogy írod..,manuálisan tartani az 1500-at kb és sztroboszkóppal kb 6-7 körülire beàllitani "Z" gyujtàsjelre..,de nem javult..,nem tetszett ahogy ugrabugràlt...,azóta mégegyszer megnéztem vcds-l a 01 ben a 4-es ablakban valóban nem teljesül a gyujtásidöpont ellenörzéshez ---állitolag előfeltétel 8db nulla...,ugyanis van egy egyes benne nálam..,semmi mást nem làtni..,kedden mégegyszer megpróbàlom amit irtàl...,mellékeltek egy mentést a gyujásidőpont ellenőrzésről., Bàr lehet zsàkutca is..
Olvastad a topic címét? Ha igen, tudsz mindent. Vagy a VAS5054-et. Vagy a VCP-t.
Egyik sem ötezer Forint.
Hagyd az egészet, keress hozzáértő szerelőt, a házi "olvasgatásnak" úgysincs sok értelme. Túl sok extrát sem tusz aktiválni a Galaxy-n. (Talán semennyit.)
Egy 2003-as Ford Galaxy dízelhez milyen eszközt ajánlatok amivel lehet hibakódot olvasni törölni meg egyéb dolgokat beállítani pl aktiválni extrákat stb...
Egy 2004 131 loeros b5passaton szeretnek hiba kódokat kiolvasni és torolni,nagyon mást nem szeretnek állitgatnti vele.Amúgy ez a jelenség előfordult mar gyári kábelekkel is.
Lehet bármi és akármi is. Lehet egy utólagos rádió miatt, beázott pl. a komfortmodulod a bal lábtérben, valamelyik vezérlő fogja a k vonalat, vagy csak szarakodik a klón kábeled.
Hello. Kis segítséget szeretnek kerni.Van egy vag com 157 diagnosztikai kábelem és egy b5 passatom. Az lenne a problémám hogy valamikor működik tökéletesen de van hogy nem tud csatlakozni a vezérlőhöz "No response from controller" hibaüzenetet ir ki. Esetleg valakinek valami tipp.
Vagcom 409 Kkl kábellel próbáltam tegnap diagolni ,VCDS Lite programmal,az 01 Engine működik rendesen de próbáltam a 17-est Instruments, mert nyelvet szerettem volna állítani és nem működik. Nem jó programot használnék vagy mi a gond ?
Miután nincs főtengelyhelyzet jeladója, (mégha az osztófejben lévő jeladót annak is hívja a gyár) nem tudja a vezérlő a valós előgyújtást, azt csak az osztófejhez viszonyítva képes állítani. Ezért kell pontosan beállítani az osztófejet. Ergo, stroboszkóp kell hozzá. Az 1500-as fordulatra is neked kell megemelni.
A Ford/gyujtàsszög érték amit irtàl az biztos jó, több helyen is ezt olvastam.., a 01 -s blokkban jàro motornàl a 4-s ablakban lehetne àllitólag vizsgàlni-ellenörizni az értéket---ha az elöfeltétek adottak a méréshez ( hibakód nincs; minden 80 C;alapbeállitàs megvolt; 4-ik ablakban csak 8 db nullát szabad làtni!!!); Ha véletlenűl én làtnàm az elögyujtásértéket; a 4-k ablakban, akkor tudnàm àllitani is az elosztó forgatàsàval???. Vagy sztroboszkóppal kellene mindenképp?
Jelenleg nekem valamiért nincsa megkivànt "csak 8 db nulla a 4-s ablakban...,Pl "1" is van benne!!!
A gyujtásérték ellenörzésnêl..,màr amennyiben müködik.. az a kb 1500 fordulatszám magàtól megemelkedett, vagy nekem kell manuàlisan kb 1500 -ra felnyomnom a gàzt???
Véleményed az alapelögyujtás beàllitàs leiràsról???? Vagy hogyan màsként? Kompressziós mintaszerün egyforma.., vezérlés Ok.Sztroboszkóppal olyan "érdekesnek", tünik..,olyan ugràlos mondjuk..,
Trafónál hatalmas szikra.,gyertyánàl is jónak tünik.,sajnos nincs màsik próbànak..,olvastam hogy volt amikor elosztó cserével ténylegesen megjavult..,néha úgy tünik hogy kihagy egy --egy henger .,bàr sztoboszkóp villog mindegyiken,
1.Lehetséges olyasmit "elöidézni" mint Pl Hondákon., a gyujtàsàllitàs idejére valamiket összekötni és ezàltal kiiktatni ideiglenesen a Computeres gyujtàsidöpont àllitást??? Olyasmit olvastam hogy valamit Obd csatiban kellene összezàrni,nem értettem sajnos...,
2.Ez a gyujtàsidőpont ellenörzés,beàllitás leírás vajon korrekt??? Előfeltétele: Ne legyen hibakód,motor 80C,alapbeàllitás meglegyen..,01-es mérőblokk 4-k ablakàban csak 8 nullàt szabad làtni!!!!Ha ebben a nullàkon kívűl más
szàm is làtszik akkor màr nem müködik!!!Egyébként kb 1500 fordnàl kb 3-8 fok a helyes érték..,
Köszönöm a tanácsokat / javaslatokat. Igen VCDS-t használok.
Az a legjobb ha egyenlőre ha kivárok, meglátom elkezd-e villogni az izzítás jelzés,
vagy a dpf piktogram a műszerfalon.
Illetve igyekszem hosszabbakat menni, hogy legyen lehetősége regenerálni, bár állítólag így is úgy is visszamarad olyan salak, ami soha nem tud elégni, ez tömíti el.
Arra alapozom, hogy regenerál, hogy hideg indításnál 750-800ford/min. az alapjárat hozzávetőlegesen.
Vár az autó míg üzem meleg lesz, észre veszem pirosnál állva, hogy 1.000ford./min. lesz az alapjárat, kicsit morgósabban jár a motor és tipikus égett szagot produkál.
De miután ezt gyakran városban adja elő, nem tudok azonnal autópályázni, ha leállítom, még jár 1 percet a hűtőventilátor.
Ha később újra beindítom kezdi előröl, vár üzem melegig normál alapjárattal, aztán ismét megemeli kezdi előröl a fent leirtakat.
Múltkor is ezt csinálta mentem 50km. pályán, aztán 7 napig 239km.-ig nyugi volt.
Azt utálom az egészben (a másik autónál is, VW 2.0 TDI GVI. CBDB) hogy sokat pályázok, azonban sokszor pályázás után a városban kezd regenerálni, nem tudom miért nem érzékeli,
Nem mondtam, hogy 1.000ford/min-en regenerál, hanem hogy, ennyire emelte az alapjáratot.
7 napja volt az utolsó regen, 236km.-el ez előtt, a mostanit nem tudta befejezni, mert nem volt kedvem (ismét) 50km.-et autópályázni egyenletes fordulaton.
Azaz jelenlegi regenerálást nem tudta befejezni ergo nem is naplózta.
Azért dugtam gépre, hogy megnézzem a telitetséget.
A 2.0 TDi /CBDB/ simán elmegy 1.000km.-et két regen közt ezért furcsa, hogy az 1.6 TDI 236km. után ismét csinálja.
A kérdés: ez a grafikon releváns, vagy semmit nem jelent?
Nincsen. Gyári minden. Mostanra utánaolvastam a dolgoknak. Állítólag egy relé szokott tönkremenni ebben amelyik az irányjelzőket villantja fel gombnyomáskor. Viszont a most tudtam meg, hogy az index felvillanási funkciót ki lehet kacsolni, így nem okoz már problémát.☺
Van egy golf4 1.9 pdtdi. 2002 évjáratú kocsim AXR motorkóddal. A következő hibát műveli, most már egyre sűrűbben: Ha ki, vagy be zárom az autót, mindegy ,hogy távirányítóval vagy csak manuálisan, a bal oldali index lámpák égve maradnak. Ilyenkor sokszor kell ki és be zárni míg el nem alszanak.. Azt mondta egy villamossági szerelő, hogy a komfortmodul szaraxik. Vegyek egyet bontóba és fel kell tanítani. Ha veszek egyet , beleszerelem, de még nincsen feltanítva, akkor azért tudom zárni kulcsal? Illetve gombkombinációval is tudom illeszteni hozzá a kulcsaimat?
Nem nagyon gondolt rá aki oda tervezte, hogy azt valaha ki kell cserélni, az biztos......
Kiszedtem a motort, ( az csak 4 csavar ) azon van egy mágneses szenzor, a fogaskeréken meg a maga a mágnes. Ezt a szenzort elvileg egy csomó helyen használják, ilyen elfordulásos, szög pozíciós, jelző berendezéseben. Csak szerintem a mágnes vesztette el a mágnesességét, azért pontatlan, az meg bele van ültetve a fogaskerékbe.....
Jó lenne egy rossz hogy asztalon kísérletezzek vele.
"Numerous RoW market flash updates and recalls exist for this DTC in CR TDI engine sizes; 1.2L, 1.6L and 2.0L. Check your Official Factory Repair Information sources for applicable TPIs and contact your local dealer with the VIN to see if any recalls are open.
Nem biztos, hogy falsot szív. Ezek nem ritkán beírják ezt a hibakódot, ha nincs illesztve a fojtószelep.
Akkor lehet illeszteni, ha az összes feltétel adott hozzá. Az meg a 001-es csatorna 4. ablakában látható. (ha jól emlékszem) Aztán van, hogy csak sokadikra fogadja el akkor is.
Vákuumcsövek: fékrásegítő és a csöve.. EGR szelep és annak a csövei rosszul illeszkedhetnek.. a tankszellőztető doboz és annak a csövei/illesztései.. a blokk jobb oldalán van egy fedőlap is, azt hiszem 3 vagy 4 csavar tartja, azt is megnézném.. első körben ennyit mindenképp megnéznék.
+1: Fogsz egy öngyújtót (vagy gázforrasztó ceruzát, egy/két ezresért már kapsz bármelyik barkácsboltban olyat ami *erre* tökéletes) és nyomod a gázgombját majd végigmész a csöveken meg az illesztéseken (ha ceruzával csinálod akkor állíthatod a gázt is..), szépen lassan - ahol lentebb megy a fordulat ott szív falsot. A MAP mennyit mutat alapjáraton? Hány inHg?
Ki lett törölve a hiba előtte. Azt is olvasgatom, hogy lehet menni kell vele és majd 200-300 km után magától beáll. De addig nem szeretném ha többet fogyasztana emiatt. És nem is jó így járni vele.
Ki lett takarítva alaposan a fojtószelep. Viszont a VCDS nem állította alapállásba. 3-4 próbálkozást csináltunk, de semmi. Olyan ember csinálta, aki már jó pár ilyet megcsinált, és azt mondja ez a program általában beállítja alapállásba.
Állítólag ennél a motornál van valami trükk az alapbeállításra VCDS nélkül. Gyújtás, valami fogyasztót bekapcsolni, akksi saru le, majd pár perc múlva vissza. Valami ilyesmi, de nem tudták pontosan megmondani.
Az alapjárat 1150 körüli és ne akar lejjebb menni. Hibakódnak most ezt jelzi ki: 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation P1553 - 35-10 - - - Intermittent
Törlés után mikor kevesebb gázt adok, újra előjön az EPC és Check lámpa. Aztán az EPC elalszik.
tudnatok segiteni hol tudnam letölteni vw polo 1999 user manual vagy szerelési kézikönyvet, idáig csak a 1990-1994 évjáratút találtam meg, előre is köszi
a cold /hideg diag a lámpáknál mit akar takarni? Az autó indításánál a lámpákra nagyobb tűrést hagy, mert hidegen más az izzó ellenállása, vagy a kocsi indítása után nem ellenőrzi a CAN?
köszönöm szépen a segítséget, találtam 29 mm gyertyát bár annak a feszültsége 11 V, 12 V helyett, de gondolom az nem probléma. Ki fogom cserélni rá, még egyszer ezer köszi :)
"24 mm) izzítógyertyát raktam bele, elméletileg gyárilag ez való az AJM motorba.Nem ér bele eléggé,rövid?"
Igen, rövid. Nem ér be az égéstérbe, jóformán csak hengerfej síkjáig. Azokban az évjáratokban ezek a gyertyák voltak, de később változtattak a 29-30mm-esre, a hengerfej változtatása nélkül.
A kép alapján nincs bajuk a PD elemeknek. +/- 2.8mg/R a határérték, de véleményem szerint 1.5 felett már kezd kehes lenni. (akkor sem egyértelműen az elemek a betegek, lehet az mechanikai hiba is)
Kérdés lenne: Octavia 2 BCM/J519 honnan tudhatja, hogy a műszerfal világítás szabályozó potmétere be van-e kötve vagy sem? A potméter akkor sem érdekli ha be van kötve, akkor sem ha nincs. (A dimmer opcionális kiegészítő.) Gondolom a 20 byte 6. bitjének ehhez nincs köze? (interior light dimming via body control module (BCM)) Eh, ezt megnézhettem volna napközben. HW/SW: 1K0 937 087 R Köszönöm.
NGK Y-732J (24 mm) izzítógyertyát raktam bele, elméletileg gyárilag ez való az AJM motorba.Nem ér bele eléggé,rövid? Megnéztem vag com-al úgy ahogy mondtad, melegen, alapjáraton és ezeket az értékeket kaptam. (sajnos az enyém nem írja ki mi lenne a megfelelő érték ha rámegyek, pedig sok kérdéstől megkímélnélek titeket)
Önmagában ez sem szentírás. Van amikor a motorolaj fehéren füstöl... Sokan az elégetlen gázolaj "füstöt" is kéknek látják. Faggatózás után ez szürkéskékre szokott finomodni. Aztán még ott van a szaga... :)
Abban kérném a segítségeteket,hogy egy VW Bora 1.9 pdtdi (ajm,115le 2000-es évjárat) pd elemei valószínűleg meghalóban vannak,erősítsetek meg benne. VAG COM szerint a pd elem állapota alapjáraton 0.0 nagyobb gázra 4.0 ha pedig leállítom az autót fixen 2.0 mind a négy esetében. Esetleg mennyi a jó korrekciós érték vagy ez mennyire számít tragikusnak? Az autó néha rángat, meg napi első indulásnál okádja magából a kék füstöt( melegen nem).A pd elemekbe mi mehet tönkre?A tömítések?
Adott egy VCDS 15.7.0, a feladat az lenne, hogy a fejegységbe (RCD510) be kellene programoznom, hogy van gyári kihangosítója és jelenítse meg a kijelzőn a PHONE menüt.
A fejegység meghívása rendben megy, hosszú kódolásban betudom kapcsolni a tolatóradart, tolatókamerát, gyakorlatilag bármelyik opciót, kivéve amire most szükségem lenne.
Azt írja ki a kód elmentésekor, hogy Error 31: Request out of range. A kihangosítót felismeri a CAN, azt tudom módosítani, de nem azt kellene... Valakinek van esetleg ötlete?
Van egy 2007-es jettank, kaptam hozzá egy obd kábelt...kék és assszondták "ez vag-comos.."
Mennyire lehet itt elszúrni a dolgokat ha a youtubreról nézek egy-két tweaket? Itt például coming home- leaving home funkciók bekapcsolására, az amerikai helyzet jelzős dolog, stb stb..
Igazából egy másik probléma miatt került hozzám, de azt egy másik diagnosztikai eszközzel megoldottuk..
Lehet valami féle módon a mostani beállításokat, elmenteni valami fájlba amit ha valamit eszúrok csak vissza töltök?
Sziasztok, abban kérném a segítségeteket, ha veszek egy vcds 12.12 interfacet amihez angol nyelvű programot kapok van e rá esély hogy működni fog magyar nyelvű ugyan az a tipusszámú programmal? Köszi!
én is magamnak csináltam a multikormányt, bár golf5-ön. Ott a tempomathoz kell cserélni kormányvezérlést és ugye index kart is, illetve fel kell programozni. A multikormányhoz pedig megint egy másik kormányvezérlés kell, de amelyik tudja a multikormányt, az viszi a tempomatot is.... Nekem 1K0-953-549-CH cikkszámú kormányvezérlés került beépítésre, és mivel ez golf6-ba való, a régi tempomat karom nem is komunikált vele, ezért azt is cserélnem kellett G cikkszám végzősésűre (állítólag ez van a golf 6-ban is, a tempomat kapcsolójánál az ON és OFF között van CANCEL ferlirat is). A vwmodul.de oldalon Máté Szabolcs szerintem fog segíteni, tőle az alkatrészeket is beszerezheted, én tőle vettem, a kormányvezérlés 22e volt.
Korábban én is itt kaptam segítséget, köztük ezt a linket:
Szeretnék érdeklődni, hogy tud-e nekem segíteni valaki? Azt szeretném tudni, hogy a nemrég vásárolt autómba (Golf 6, 2010, 1.4 80LE) tudnék-e rakni tempomatot?
Ha adnék priviben egy VIN-t, akkor meg tudná-e mondani valaki, hogy egy sima kar csere+prog kell hozzá, vagy modult is kell cserélni? Illetve milyen modul kellene hozzá akkor?
Másik, hogy ha szeretném fejleszteni egy multifunkciós kormánnyal, ahhoz mi kellene pluszba?
Állóhelyzetben/menetközben is próbáltad regenerálni?
Autó így érkezett? Előző szervizben volt-e ahol mit csináltak rajta? Km állás?
Az ilyen furi eseteknél mindig kiderül valami turpisság.
Az is lehet hogy valami peremfeltétel nincs meg. Jól bele kell túrni a mérőcsoportokba, (utolsó regen óta megtett út, hőmérsékletek mindenhol meg mifene.)
T5 2012 DPF világít, MIL világít, izzítás villog, nincs erő. Kitöröltem a P2458-as hibát, minden elaludt, kivéve a DPF (figyelmeztető) visszajelző.
Van erő, autó szépen megy, koromtömeg 0.5g, de a DPF jel ott maradt. Lefrissítettem újabb verzióra a motort, mentem vele kb. 50km-t, a helyzet ugyanez. Próbáltam elindítani a regenerálást, de nem indul el. Akkusaru leszedve egy éjszakára, de semmi változás.
Nem volt piszkálva, nem tuningos, nincs kiírva a DPF.
Köszünöm fiúk . Meg még nem találtam,de a zárak javítása közben beindult,mostmár megyek a fülem után. Mégegyszer köszi. Nem igérem, hogy nem kérdezek tőbbet, mert nem vok a tipus ismerőse.
Ennek a kompresszornak nincs mágneskuplungja. Ergo, nincs mi behúzzon/kattanjon. Amit a szíjtárcsában kuplungtárcsának látsz, annak állandóan forognia kell járó motornál.
huhaa,ez ennyire komoly dolog lenne? Laikus vagyok tehát nem tudom mivel járhat egy ilyen így árat sem tudok tippelni.Amit én látok az pl a 17es "csatorna" pillanatnyi sebesség.Mivel szépen együtt futott a gps-vel nem úgy mint a sebességmutató így gyanítom pontos adatokhoz jutnék akárcsak 1 kábel vásárlással.Valahol valami azt a parancsot kapta,hogy kérdezd a motorvezérlőt ,h mennyivel megyünk és mutasd itt. Na itt jöttök ti a képbe és azt mondod valahol annak a valaminek ,h mostantól a 17-es szám alatt a turbónyomást kérdezd és mutasd...
Inkább tippelj te ,hogy egy ilyen mennyibe kerülhet.Te legalább sejted hol mit kéne átváltoztatni..
Hát pont rátok gondoltam,mert látom-olvasom ,hogy nagyon otthon vagytok ezekben.Most ez egy szép kihívás és nem unalmas,sőt hasznos is.
Arról nem is beszélve ,hogy még újabb vw konszernes autók tele vannak szép nagy kijelzőkkel és gyanítom tudják ezt,csak lehet nem annyira publikus.Mondjuk a diagnosztika kábel vásárlást nem éppen egy szorgalmazó dolog :-)
Szerintem lehet értelmezni. Akkor fogalmazok máshogy.Ez a kis kijelző gyárilag látni enged néhány adatot. Felül tudnátok ezt a menüt írni és hasznosabb információkra cserélni?Mikor mi ,vagy kinek mi hasznos az már egy másik történet...
Valahol valaki megírta neki ezt a funkciót ,tehát meg is kéne tudni változtatni nem?
látom itt vannak profik .lenne 1 kérdésem. seat leon 2004. az megoldható lenne h a klimakontrol kijelzőjének a "titkos" funkcijába általam választott dolgok értékeit olvassak ki? ez ugye 61-i gyárilag meg van írva.most én csatornáknak fogom nevezni. pl szeretném 1-4 csatornán a négy pd elem szállított mennyiséget látni.5.-en turbónyomás....stb..amit én szeretnék.
most tele van többnyire hőmérséklet szenzor dolgokkal. magától értetődő ,h olyan dolgok értékeiről van szó amik az adott vezérlőnek a rendelkezésére állnak.ezzel időt lehetne megspórólni és csak dolgok kiolvasásához megnézéséhez nem kellene semmi diag .kábel.
Helló okozhatja azt a hibát a hibás kódolása a komfort modulnak hogy csak az egyik ajtó komonikál. A régi komfort elektronikát lecseréltem de csajnos csak egy ajtót lát a vcds.
Skoda Roomster tempomat szerelés, minden bekábelezve, tempomat kar a helyén.
Sajnos a BCM 086-os végű volt így nem tudja a tempomatot.
Beszereztem egy 088 végűt, ez elvileg még többet is tud a tempomatnál. Kicserélem, de nem tudom feltanítani mert ahogy berakom az autó semmijen része nem akar kommunikálni a vcds-el. egyik vezérlőt sem tudom elérni.
Azt hittem a BCM- a rossz ezért szereztem egy másikat, de azzal is ugyan az a helyzet.
Gyujtást adok pár másodperc múlva sípolás és kgyúlad az ABS ESP visszajelző és nem kommunikál semmivel.
Az a komment amit írtam szerintem valahogy nem bírtad értelmezni,mivel leírtam hogy nem fogok venni még 1 et így nem tudom mi értelme volt mondjuk neked leírni hogy "akkor ne vegyél" Hiszen nem volt kérdés hogy vegyek-e vagy ne vegyek. Nos akkor a ez a fórum most mire is jó? Megveszi valaki horror áron az eredeti kábelt és fel jön ide megkérdezni hogyan kell "service-t" törölni? Aki megveszi a kábelt el nem hiszem hogy szüksége van külön kérdezgetésekre...vagy ha igen hát nem lennék benne biztos hogy meg kellett volna vásárolnia az eredetit. Ez csak az én véleményem.Reakciót nem várok.Részemről le is zárnám ezt az egészet,hisz én nem vitaként indítottam el a kérdésemet. Fel tettem egy kérdést normálisan amire nem olyan választ kaptam mint amit megérdemeltem volna szerintem. Szép napot mindenkinek
Nem egy nem kettő embert ismerek akik nem tudnkl kinőni ebből kínai vásárlásból.
Van olyan aki a harmadikat vette meg a sharan kieg.fűtés diagra persze sikertelenül és horror áron mert persze mindig az volt a tuti amit vett. És lövése nincs hogyan kell kezelni a programot meg egyáltalán milyen adatokat,mennyiségeket ír ki.
Az dfz kályhábol is vett már párat persze használtat de rásegítés még nincs a vcds- t rátéve látom nem is lesz :) De nyolcezer a gyertyáért tizenkettő a tomítéskészletért az brutál drága.persze a bontott de " működőképes" kettő kályha nem volt sok hatvanért, csak tanúlság az iyen emberekkel nem lehet mit kezdeni üdv
Te írtad hogy nem szeretnél még egyet venni. Pont. Nekem van eredeti úgyhogy nem fogom azt javasolni hogy vegyél még egy klónozott szart.
Az én érdekem az, hogy a fejlesztő és forgalmazó ne dőljön be az illegális csatolók korlátlan terjedése miatt.
Ja, meg az is hogy ne vezessenek be éves frissítési díjat a használatért.
Tököm tele a hülyeségekkel hogy "csak" hányszor akarják használni, meg hogy "nem éri meg megvenni". Akkor szólj valakinek akinek van, vagy be lehet menni egy szervizbe.
Csak jelezném, hogy sok külföldi fórumról már ki vannak tiltva az ilyen klónokkal kapcsolatos nyűglődések. Ez a fórum sem arról kéne szóljon hogy hogyan helyezzem üzembe a szemetet.
Ha kínait vásárolsz ez bent van a pakliban. Tele van a piac szeméttel. Nem mondom hogy az összes használhatatlan amit árulnak, de ezek szerint pont kifogtál egy használhatatlant. Látod ha eredetit veszel akkor tudnál hol reklamálni. Tudom neked nem éri meg a hivatalos. De ez van ezt meg kell értened.
:))) értem én és valóban,igazad van...kínai.Viszont jó lenne megoldani a problémát,vagy miért csinálhatja ezt.Kontakthiba?interface hiba lehet? 12.12-es VCDS verziot adtak hozzá a cd-n.Tudatlanságomban még az elején feltettem egy magyar 11.11.5 -ös verziójú VCDS-t.Emiatt csinálhatja ezt,vagy ha egy másik verzió kicsinálja akkor teljesen megöli és nincs az hogy hol jó hol nem. Másik meg mintha azt olvastam volna hogy csak újabb verziójú VCDS-t nem szabad használni,tehát a régiek nem nyírják ki a kábelt. Mi az igazság?
vásároltam egy 12.12 VAG-com VCDS kábelt. Telepítés után azt tapasztalom,hogy mikor tesztelni szeretném az interface-t,akkor 10ből 9x azt írja ki hogy nem talál interface-t az 1 alkalommal meg minden le fut okéra. Mi lehet a baja?
Tudják, nekem volt 15.7.1 HGJ Clon, az is tudta igaz csak a saját EDC15-ös superb-nél, és egy barátom EDC16-os szintén superb-en próbáltam.
A mostani 17.1.2 HGJ Clon is tudja. A saját autómnál 800 km eltérésvolt 240k -nál, most 260 van benne jelenleg már 1892km a különbség a műszerfal, és a vezérlő között.
Az meg már egy megint más kérdés, hogy a kiolvasott adatok mennyire valósak.
A CAN Gateway-ben a "Start/Stop start voltage limit" értékét 12.1V-ra állítottam és ezzel ki is kapcsoltam. Sok leírásban a hőmérséklettel szórakoznak de az nekem nem működött.
Van egy Skoda Fabia 2006-os, elől elektromos ablakokkal, távirányító nélküli kulcsal, központi zárral (reteszelős, ablak le/fel húzós). Nem mennek az elektromos ablakok és a központi zár reteszelő funkciója sem működik. Biztosítékok jók, táp megvan. Ablakok, kapcsolók jók. Hibatárólóban nincs hiba. Egyszer hirtelen miközben méregettem, nézegettem, javítottam ezt, azt, minden megjavult de másnapra megint elromlott. Miután hozzáfértem némi műszerfal borítás megbontása után a komfort modulhoz és azt megkocogtattam, újra helyre állt a rend. Reggel már megint nem ment semmi és azóta se. Hiába vettem ki a modult, néztem a dobozba, mozgattam a kábelköteget, semmi és azóta se. Bontóból hoztam másik modult (VW Polo), elvileg átkódoltam, de semmi. Így még a kulcs elfordításakor még a négy központizár sem megy. Mi lehet a gond? Kérlek segítsetek. Köszönöm.
"A reteszelésnek semmi köze az automatikus lezáráshoz. Vagy mire gondoltál?"
Bizonyára arra gondolt, ami általános nyűgjük ezeknek, meg egyéb Vw-nek, hogy szeret úgy megdögleni a zár, hogy kinyithatatlan az ajtó kintről/bentről egyformán. A Sharan bezárva belülről sem nyitható, talán ezért sem tették bele az auto lock/unlock funkciót.
Sharannak? Ahogy mondani szoktad, végtelenül buta az a vezérlő. :)) Eddig nem láttam erre lehetőséget abban a vezérlőben.
Annyit tud, hogy a távirányítóval egy nyomásra csak a vezetőajtót nyitja és a másodikra a többit, vagy egy nyomásra mindet. Ha jól emlékszem, az első esetben a csomitartó akkor nyitható járó motornál, ha nyitva a vezetőajtó. De megeshet, hogy mindkét esetben ilyen.
Miért kell kézzel mikor automatikusan is lehetséges. Nekem az asszony autóján is be van állítva. Nehogy kivegyék valahol az autóból. Tudom erre mondhatod hogy mikor beszáll, kiszáll is megtörténhet. De egy kereszteződésben vagy lámpánál nem tudják kivenni belőle.
De ezt nem értem:
"Aztán utána jön a sírás-rívás hogy nyissam ki valahogy a reteszelt ajtót,"
A reteszelésnek semmi köze az automatikus lezáráshoz. Vagy mire gondoltál?
Arra van az a kapcsoló amivel lezárod kézzel. De az esetek 99 százalékában teljesen feleslegesen csattogtatja a zárat ki-be ki-be ki-be..........................stb
Aztán utána jön a sírás-rívás hogy nyissam ki valahogy a reteszelt ajtót, vagy hogy egy zár ötvenezer forint...
Tudod egy ilyen zárcsere után érdekes módon MINDIG meg kell szüntetnem az automata zárás funkciót.
van arra lehetőség, hogy 2003 ASZ sharanban a komfortelektronikát átprogramozzuk, hogy a központi zár bizonyos sebességnél automatikusan lezárjon, majd ez alatt nyisson?
Ha igen, a lépések is érdekelnének, kábelem, programom van (vcds)!
A baj az , hogy a kocsi 4-évesen érkezett Magyarországra, Németből. Most 10- éves 6-év amióta itt van az követhető csak a 4-ről nem tudni semmit. Elvileg 4-évesen 100-ezer volt benne. Ki tudja igaz-e
Szerintem több információhoz jutsz, (ha persze már régebben lett Magyarországon üzembe helyezve), ha lekérdezed a a múltját az online adatbázisból párszáz forintért ellenében.
Abból sokkal több minden kiderül, mint amit az óra mutat, mag amit a tulaj mond!
Ennél már csak egy normális eredetvizsgálat tud többet mondani.
Sziasztok! VAG-COM programot szeretnék. Hol tudok hozzájutni? És a programmal tudok valós Km-ert olvasni?(2006-b6 passat)Van egy diagnosztikám, de az nem tudja.
Szia.Nekem az a problémàm hogy amikor felrakom vag-com programmal az autot és ùgy szeretném beindítani hogy làssam menet közben az adatokat akkor nem engedi beindítani az autot de ha szét csatlakoztatom a kàbelt akkor meg engedi indítani az autot.
Ha a kérdés az, hogy miért nem tudod beindítani, akkor a válasz az, hogy immo hiba miatt! Próbáld másik kulccsal vagy vidd el olyan szerelőhöz aki tudja illeszteni a transpondert az immo-hoz (vagy az immo vezérlőt ki tudja cserélni, ez attól függ, hogy miért térdelt le, a transponder vagy a vezérlő hibájából)
Sziasztok.Segitséget szeretnék kérni.Van egy seat alhambrám 1.9 pdtdi auy motorkodos.vagcom programra ha felrakom byujtás rá adig ok minden de ha beinditom akkor egybol leál és hiba kodot ir mégpedig,hogy imobiliser letiltott igy járo motornál nem tudok semmit se megnézni.válaszokat ellöre is köszönöm
De az SRI resetnél kiírja, hogy mi a teendő. Viszont vannak nyűgös esetek, amiknél a VCDS nem hajlandó megcsinálni a szerviz resetet. Aztán olyan is, ahol feltételek vannak, pl. az összes ajtó és tető csukva kell legyen.
Mint már mondták, semmivel. Nem azért, mert nincs ilyen eszköz, hanem azért, mert az az autó, (mint ahogy a nagy többség) egyszerűen nem tárol ilyen adatot.
Ne futásteljesítményt vegyél hanem állapotot. Egy autót 100 ezer km alatt is el lehet pusztítani és 300 ezer alatt is szinte újszerű állapotban lehet tartani...
épp ezért nem mindegy,szerintem nem sok olyan eladó használt autó van Magyarországon amelyiknek nem manipulálták az óráját,ezért lennék kiváncsi h mennyi az annyi.
Udv urak most voltam kukoricán terdelni es hoztam koveket is,mert tudom sokan megkoveznek,de legyszi segitsetek mar hogy melyik kabelt rendeljem kicsi olcsoektol a 2006 os sharanomhoz,hogy sajat magamnak a z eloadatokat vcds el meg ilyenekke, ki tudjam olvasni,most is itt szivat a kocsi hogy nehezen indul(bar ugy tunik a szuron levo t szelep hallt be mert nem neged semmerre sem)de ezt mondjuk jjo lett volna vcds el megnezni,(uzemanyagnyomas befecskendezes ilyenek) SZOVAL HA VALAKI KULDENE EGY LINKET MELYIK KABELT RENDELJEM MEG ES HONNAN ESETLEG ADNA EGYET ROPPANT HALAS LENNEK,(TESSÉK ITT AKO ANNAK AKI MOST BERAG RAM,)DE VÁLLALOM:))))
Ezeket a klón csatolókat nem szabad frissíteni, mindegy mit ír ki. Csak azzal a verzióval és programmal működik amit hozzá adtak. Ha frissíted kinyírja a kábeledet.
VCDS 15.7.1. szoftverem van, kábellel ami tökéletesen működött eddig. Most jött rá egy üzenet, hogy mivel érvényes licensz, frissítsem újabb verzióra. Megtörtént, de az az első használatnál, azt jelezte, hogy a kábelt is frissíti, majd miután ez megtörtént game over! Azt írja nem kompatibilis, és nem használható a csatlakozó.
Kérdésem: Töröltem a gépről az egészet, és vissza telepítettem a régit, de a csatlakozót már ez sem kezeli. Lehet valahogy a csatlakozót visszaállítani a régi verzióra?
én már kerestem mindent de nem találtam, amit adtak hozzá az jó csak hát nem tudom aktiválni,és már kérdeztem ezen a fórumon h hogy lehetne de azt a választ kaptam h nem lehet.Így a sok funkció közül igen keveset tudok használni!
igen,tévesztettem tényleg kk/l de bármelyik más programmal próbáltam 805.1,704.1,egyikkel sem működik,igazából a valós km-t szeretném kiolvasni de ezen a programon amit kaptam hozzá nincs ilyen opció
Rendeltem egy obd2es kábelt aliexpressről, nem volt drága 6dollár kaptam hozzá egy programot is vag-com 409.1 nem tudtam beaktiválni de a hibakódokat kitudom olvasni(vw passat b5 1.9TDI 1997) de bármilyen más programot leszedek nem tudok rácsatlakozni,egyik portot sem fogadja el,ez miért van?
2007 b6 passatom van egyszeruen beleptem automata valto ott a fel-le beitlrtam 109 es kiadta a km azt hittem valaki ir itt ilyen egyszeru megoldast touran 2005 dsg hez
Hello! Valaki segitsen hogy lehet vcds el 2005 os touranbol kiopvasni a valos km a dsg valtobol. 2007 es passatbol ki tudtam de a tourannal a 109 es koddal nem sikerult koszi a valaszokat
Igen, az volt a terv, hogy megyek vele ma kb. 170 km-t, de ez a táv a hóesés miatt elmaradt, csak e negyede sikerült, és nem állt helyre a rend, maradt a hibaüzenet, de már a sárga ikonnal.
Üdv Urak! Com-DFM (Plug 188) -típusú csatival van szerelve az a generátor amit kinéztem, h beraknék autómba de az hagyományos izzós gyárilag. Hogyan kivitelezhetem szakszerűen? Nincs kívánalmam semmilyen extra funkcióra amit egy modern gen. tud. Sok áram kell az a lényeg, mert versenyszerűen hifizek.
Ha több gen. lesz a kocsiban, egyszerűség kedvéért mind izzós, abban az esetben ha az izzónál bontom az áramkört az egyik generátornál, akkor egyáltalán nem indukálódik abban feszültség? Vagy csak kis fordulaton kell ez a segédáram, és nagyfordulaton nem funkcionál? Nem vagyok tisztában a pontos működésével. Normál használat esetén nem akarok ékszíjakat levenni meg hasonlók, szeretném elektronikusan megoldani a lekapcsolást, hogy csak tehetetlen tömeg legyen használaton kívüli esetben. Ha átalakítást igényel a generátorban az nemgond nem garanciásak a generátorok.
Valóban. Nem befolyásolja a hideginditást a map szenzor. Lehuzott csatival is 200 az alapjárat. Fogyasztás helyrejött, megint keveset eszik. A fojtoszeleppel lesz valami, de mi, ha minden érték rendben van és hibakód sincs?
Kimértem a fojtószelepet, rendben van minden érték.
Cseréltem högombát. Nem változott semmi. A map szenzort mérve viszont érdekes. Ha a multit 2k-ra állitom, aaz egyes és kettes láb között nem mérhetö ellenállás. Ha 2m-re állitom, 0.002 ohm az ellenállás.
Nyáron motorgenerálon volt az autó. Cserélve lettek a gyűrűk, hajtókarcsapágyak. tömitések.
Gyujtáselosztó is cserélve lett a marellinek kikopott a tengelye és engedte az olajat. Kapott egy bontott Bosch-t.
Minden szép és jó volt, folytószelep rakoncátlankodott, de tisztitás majd akku saru levétellel mindig helyrejött.
Hidegen melegen jó volt. 6 éve van nálam az autó, télen a leghidegebb időben is 80kmh-nál tartva a gázt 4,9-5,5l körül evett. Két hónappal ezelőtt elkezdett zabálni. Alapjárat jó, hideg inditás jó, megy is ahogy kell, de 80kmh-nál 7,5l 8,5l között evett. Ha 1mm-t nyomtam a gázpedálon, a kocsi nem gyorsult érezhetően, de a fogyasztás ugrott 8ról 10-12l-re. Most megvettem a kábelt, tötöltem minden hibakódot, egy jött vissza, a lambdaszonda, túl alacsony jellel. Ma visszaraktam a régi gyári gyujtáselosztót, be volt jelölve hogy állt, tehát jelen van, kivettem a lambdaszondát, megpucoltam. Inditom, 400as alapjárat. gázra rakva a lábam nem érzem hogy a folytószelep állitana. mikor bemelegszik meg van a 800as alapjárat. Gyertyakép kormos! Amit megfigyeltem, hogy a hőfok ugrált és -8 fokról indult. Ha lehúzom a csatlakozóját, nem változik semmi, ugyanugy jár a motor. Ha az aktivszén vákumcsövét huzom le, megemelkedik 1000re az alapjárat. Tanitás nem ment, Utána 01087 - Basic Setting Not Performed 35-00 - - dobál. Aztán 10. próbálkozás után nem irja már, de nem változik semmi.
Közben egy ilyet is adott 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 36-00 - Open Circuit. Kitöröltem, nem jött vissza.
Tanácstalan vagyok, hobbielektronikán az elektromos fórum nagyon pang, és itt Debrecen környékén sem tudok értelmes megbizható lelkiismeretes szerelőt.
Sziasztok! Segítséget kérnék egy 2008-as T5 Multivanhoz. Automataváltós,és váltójavítás után nem indul. Az indítóreléje j207 nem kap vezérlést.Motor,váltó hibamentes.A kp-i elektronikában a 13-as mérőcsoportban találtam olyat,hogy PN aktív.Ez nem tudom mit jelent. Köszönöm!
Üdv. Próbltam ezt az alapbeállitást. Átnyomtam basic settingsre, de nem csinál semmit. Annyi változott hogy most már minden gyujtás ráadáskor bedob egy hibát, basic settings... Hidegen nincs alapjáratom, vagy 400 talán. Lambdát megpucoltam az már nem dob hibakodot, még azt vettem észre hogy a viz hömérséklet -8rol indult, majd 30-40foknál elkezdett ugrálni nullára meg minuszba is. Eddig a müszerfal mutatón nem láttam. Hibakodja nem volt. Ha lehuzom járó motornál a csatlakozóját nem változik az alapjárat. Megpucoltam a csatit meg kapott wd-t, most nem ugrál de még mindig nem változik ha lehuzom a csatit.
Ford Galaxy 2000-es évjárató 1.9 TDI.Kérdésem az lenne a VAG-Com os kábel programjában le lehet tesztelni vhogy a kályhát(állófűtés)?Ha igen hogyan?Melyik menüpontban?
Nem abd hanem AEE Octavia. Azért kezdtem diagolni mert megnött a fogyasztás. Nem kicsit. Eddig 4.9-el ment ötödikben nyolcvanat, most 8.5l-el. Hibakódnak a lambdát adta ki, túl alacsony jellel. De a folytószelepet is ujra taníttatnám vele, mert most hidegen másodjára csinálja hogy 400as alapjárattal indul. Illetve ha gyujtás elosztót kicseréltem marelliröl boschra azt el kell fogadtatni uj alkatrészként a computerrel?
Akkor csak hiányos a programod, nincs benne az AEE címkéje. Keresni kell hozzá egy az AEE-hez való címke fájlt és bemásolni a label/user mappába. Ennek hiányában is működik, ha tudod /tudnád/, hogy mi mit jelent.
Ne haragudj de nem értem. Nem sok dolgot ir ki a prpgram. Pl ott van hogy 0.05v de nem tudom mi az mert alatta nem irja hogy mi az. Hogy tudom elérni hogy kiirja hogy az a lambda pl?
Sziasztok. Adott egy 1994-es Golf benzines 1.4-es motorral, 44kw-os. Mindig volt vele valami probléma: rosszul indult hidegen, de ha be volt nyomva a gáz indításkor, akkor viszont jól indult. Máskor rángatott a motor gyorsításkor, aztán megszűnt, visszajött, stb. Sajnos nincs jó tapasztalat a helyi szervízekkel (Kolozsvár), soha senki nem tudott érdemben segíteni ezeken a rendellenességeken.
Jelenleg az a probléma vele, hogy nem tartja az alapjáratot (lassan csökken aztán végül lefullad a motor). A hibatárolóban 3 kibakód volt:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 030 906 027 S Component and/or Version: MOTRONIC MP 9.0 2043 Software Coding: 0261203614 Work Shop Code: 1037355521 VCID: 1E33B41E9A76FFB2B2-4B7E
3 Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed 20-10 - Malfunction in Basic Setting - Intermittent 00533 - Idle Speed Regulation 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent 00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
(törlés után az 533-as hibakód jelent meg azonnal újra).
Van valakinek ötlete, hogy mit lenne érdemes megnézni?
Mert gagyi a szoftver, nincsenek benne a .lbl fájlok, vagy hiányosak. Mindenesetre még hibátlan szoftverrel sem lehet a 060-as csatornában tanítani az AEE-t.
Van egy 1.6 1999es aee octaviám, vettem hozzá egy ebayes kék kábelt, és vag com 409.1et használok. Vagyis van vele egy kis gond, ugyanis valós adat kiolvasásnál a megjelenitett értékek alatt nincs ott hogy mit is jelölne, illetve csak az elsö négy sor(001-004) van érték kijelzés. Igy a 060nál nem jelez ki értéket, nem tudom a folytoszelepet ujra tanitani. Hol lehet a hiba?
Működk a progi rendesen meg minden de a Service menüpontnál az SRI resetnél ezt írja ki "no response from instrument cluster".Mi lehet a gond?
Az alapbrobléma a következő.Ford Galaxy.Le lett húzva a motortérben egy csati gyújtás rá csati vissza.A műszerfalon elment minden,kriksz-krakszokat mutat. Service módba ugrott.A teszt után már mutatja a futott km-t, meg a napi számlálót.Az összes egyéb működik index, tompított távolsági, de az üzemanyagszintmérőnél pl ég a lámpa holott félig van, vmint a km óra, és a fordulatszámmérő sem megy.Melyik menüpontban lehetne ezt visszavarázsolni?
Én az SRI menüre gondoltam de az nem funkciónál :S
Az instruments menu sem megy ahol tesztelni kellene a műszereket :S
Arról van saját tapasztalat! Ha nem feketén adod ki, kötsz rendes szerződést, adózol akkor viszonylag gyorsan ki lehet tenni, de nem azonnal amikor a főbérlő úgy gondolja, egyik napról a másikra, hanem betartva a hivatalos utat.
Magánszemélyként sem vehetsz hamisított terméket. Ahogy írtad furcsa egy ország ez. Akkor azt sem hiszed el ha kiadsz valamit albérletbe és nem fizet a bérlő akkor sem teheted ki a bérleményből? Ugyanis ha kirakod téged büntetnek meg! Ez ma Magyarország!
Ha egy boltban hamis pénzzel adnak vissza én vagyok a hamisító? Ha veszek egy terméket és kiderül, hogy hamisított akkor engem büntetnek mert én vagyok az orrgazda? Az orgazda amúgy végfelhasználó aki nem továbbértékesítésre veszi nem lehet! Ez nekem nem kerek, szerintem itt keveredik a kereskedelmi céllal behozott árú azzal amit magadnak mint magánszemély egy boltból megveszel! Hétfőn megkérdezek egy fogyasztóvédelmi jogban jártas jogászt!
Érdekes ez, hogy vétlenűl, jóhiszeműen is el lehet követni. Azért én megnéztem volna, hogy bírósági eljárásban is megállta volna-e a helyét a hatóság érvelése.
De, elhiszem, hogy így történt, ebben az országban érdekesen működnek dolgok!
sziasztok lenne nekem egy kis gondom van egy vw polo 1.4 pdtdi kocsim aksi csere volt és azóta nem huza fel automatán az ablakot kulcsal se a müszerfalon nem mutatja hogy nyitva van az ajtó nem tudom mi lett vele hozzá lett dugva vcds 12.12.0 azt mondták hoszú kodolás kell az lehetséges az aksi végett ment el minden
Nem tudom. Ő személyesen ezt mesélte nekem. De még rajta kívül is van az ismeretségi körömbe jó pár ember aki így járt. A VCDS-re is rá van írva a neve úgyhogy azt is elvehetik sőt büntethetnek érte. Bár ha mindet be fogják vizsgáltatni akkor a szakértők jól keresnek! Vagy amelyiken nincs felirat?
Van egy Seat Toledóm 2000 évj. 1.9 TDI Vettem bele egy Webasto thermo top P -t megvan minden tartozéka(programóra kipufogó üa.pumpa) rajta van az autón csak még nincs bekötve semmi(üzemanyag vízrendszer stb).Meg kérdeztem egy két szerelőt mindenki azzal jön hogy ha szerzek hozzá bekötési rajzot akkor be tudja kötni.Hogy valaki nem tudja e hogy honnan tudnék ilyet szerezni?
Az en latokoromben csak akkor kerül elő, ha cégként rendelte es bizonyithatoan tudott róla. A magánszemélyek által rendelt cuccok tekinteteben en nem hallottam ilyet, sot amikor nekem foglaltak le akkor kervenyezhettem, hogy mindent adjanak oda aminek nincs probléma es csak a hamis cuccot semmisitsek meg...ertsd vigye haza a NAV alkalmazott. Mondjuk en csak filleres cuccokat rendelek külföldről.
Ez sajnos így van. Neked mint vevőnek tudni kéne hogy a fillérekbe kerülő kínai termék nem lehet eredeti. Ismerősöm 300000Ft.- értékbe hozatott Kínából márka logós termékeket. Őt is megkeresték az Audi és más védelmet élvező márkák jogászai, mert a NAV lefoglalta a csomagját és feljelentette. El bukta a pénzt és hosszas huzavona után csak a megsemmisítésre fizetett 40000Ft.-ot. Tehát 340000Ft.- mínusza lett! Persze próbálkozni lehet hátha nem akad fent a szitán.
Ma frissítettem 17.1.1-re a vcds-t. Náha mintha nem működne tökéletesen.
Bárki vett észre hasonlót?
Auto scan alatt az egyik vezérlőnél egyszer csak megállt, pont olvasta ki a hibát a légrugóból, kiírta hogy fault code: itt maradt két perc múlva is. Megszakítottam az auto scan-t , megint elindítottam akkor lefutott. Csak fura volt mert 10 éve megvan ez a csatoló és soha semmi probléma nem volt hasonlót nem csinált eddig.
Csak zárójelben: Engem "eredeti" felnikupakok miatt keresett meg a VW szellemi jogainak megsértése vagyis konkrétan védjegybitorlás miatt egy ügyvédi iroda, miután a NAV lefoglalta és továbbitotta nekik a kínából neten rendelt jogsértő cuccot. Néhány dolláros motyó és majdnem 80ezres bírságot kaptam érte elkerülhetetlenül (lealkudtam a felére, igy is fájt).
Tud segíteni valaki 2.5 v6 tdi-vel kapcsolatban? a hibakód 17583 (igaz Autocommal),de gondolom ez sokaknak itt nem jelent problémát. A tünet pedig az,hogy az autó áll 4-5 órát és nagyon nehezen indul. 4-5 óra mulva még nem izzít,üzemanyag hőmérsékletre olyankor beír mért értékben 1-2fokot.Ha az autó áll 10 órát vagy többet akkor pöcc röff,és teljes üzemmeleg állapotában is tökéletesen indul. Ha lehúzom a 4 vezetékes vízgombáról a csatit hogy izzítson 4 óra mulva végig,akkor sem indul jobban. állítólag vezérlés csere volt az autón,és azóta van ez a tünet. került hozzám. nem szerelő vagyok csak felhasználó. esetleg valaki tudja mi lehet a gondja,esetleg tudtok ajánlani valakit aki meg is csinálja?
Biztonsági "megoldásként" egy biztosítékot kellett a helyére tenni és ment a diag. Állítólag elterjedt megoldás a diag aljzat blokkolására. Szerintem meg semmit nem ér.
Valaki tudna segíteni ennek a hibakódnak az értelmezésében? A kocsi egy Octavia 1.4 TSI CAXA motorral. Menet közben időnként "engine fault" feliratokkal riogat, ami aztán gyorsan el is tűnik. A hibatárolóban ez van:
Address 01: Engine (CAX) Labels: 03C-906-016-CAX.clb Part No SW: 03C 906 016 AK HW: 03C 906 016 C Component: MED17.5.5 8177 Revision: LCH12--- Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 73430 790 00083 VCID: 68DF5E225BD3D65E3C3-803D
Ezek szerint már a hex can csatolóra nem lesz túl sok frissítésünk ? A hex net mobilon felhasználása,nekem nagyon szimpatikus új lehetőség.Egyenlőre még biztos várok de ha nem lesz támogatás a mostani kábelra váltanom kell majd.Nekem ez a 13-ik év,amióta használom a vcds-t teljes megelégedettségel.
Kipróbáltam és bluetooth modullal is működik. Most találtam olyan WiFi-RS232 csatolót ami akkora, hogy szűken befér a csatolóba, van benne WEB szerver, azt hiszem megoldom, hogy ne kelljen csatolót vennem a soros port miatt. Régebben volt ross-tech USB átalakító de levették a polcról és érdekes módon ha felprogramozok korrekten egy USB modult, pont olyat ami az USB-s csatolóban van és nem megy. Ez valószínűleg a programból tiltva van ami nem korrekt ha igaz.
Az új HW-t értem, az idő majd pillanatok alatt eldönti, hogy a régi hw tényleg nem lett volna képes kezelni az új autókat vagy ez csak kereskedelem politika. Ha az is akkor is megértem egy viszonylag jól penetrált piacon új bevételre szert tenni nem könnyű és a WiFi hoz új színt bele, bár ezt már a régibe is bele lehetett volna tenni. Sok csatoló pl Volvo Dice, Autocom gyárilag Bluetooth csatolós.
Érdekes kérdés, hogyan lehet életben maradni a versenyben, kívánom Nekik, hogy sikerüljön. Nem lenne jó ha csak a nagyon nagyok lennének képesek életben maradni.
A HEX-CAN csatolók több mint 15 évet szolgálták felhasználóikat, de az új változtatások már HW-szempontjából nem férnek bele.
Az új csatolók már képesek az új diag-protokollok kezelésére, amit pl. a 2017 audikban is alkalmaztak már.
Ilyen pl a kényelmi modul címzése. A wifi képesség csak egy előny, de a kommunikáció sebessége UDS alatt számottevő. (30-50% gyorsabb). A Mobil funkció csak angolul létezik egyelőre (a program a csatolóban van), és bármely okos eszköz böngészőjén működik, de usb kábeles csatlakozással a mindenkori VCDS-OEM programmal két nyelven működik. (angol+valamelyik a létező 14 közül).
Az újak is törhetők, sőt frissíthetők,(amit még mindig nem akarok elhinni!). A Magyar is ahogy hirdetik sok helyen. Itt is írt róla valaki. És Te is hozzászóltál ha jól emlékszem. Úgyhogy az nem lehet indok.
Ahogy látom a régi csatolók már nem fogják az összes új vezérlőt, vagy funkciókat a vezérlőkben támogatni így előbb-utóbb váltani kell. Kérdés, hogy ez egy műszaki ok vagy csupán "politikai" döntés a bevétel növelése miatt valamint így meg lehet szabadulni a könnyen törhető régi hardvertől.
Már csak egy VW maradt a családban, nem éri meg :-)
Most teszteltem egy Ethernet-RS232 adapterrel és szépen megy vele, holnap összedobok egy BT-RS232 adaptert és szerzek egy WiFi-RS232-t is, megnézem azokkal is. Ha megy akkor beépítem a csatlakozóba amelyikkel a legstabilabb, leveszem a kábelt és kész is lesz. 10 éves a csatolóm vagy több, nem vesztek vele még garanciát sem :-)
Ahogy agyalok a K/L vonalhoz kellhetnek egyedül időzítések ha az direktben megy és nem a kontrolleren keresztül, a CAN-hoz biztos, hogy nem számít az RS232 időzítése. K/L-es autó pedig már nincs nálunk, az utolsó GolfVII simán CAN buszos már.