Most mondjam hogy az LC4-ében gyárilag van egy kis acél persely (külön persze nem árulják, de esztergályos tud csinálni) vagy azért itt megdobálják az embert?:)
Eddig nálam még csak azoknak a száma nótt, akik azt mondták, hogy láttak ilyen mocit :-)))) (gyk: T7) De ma én is átálltam a sötét oldalra, én is már láttam. --
Nem álmodtál....már itt van a T-700, ültem rajta!
Új motort vettem.
Hosszas tanakodás után két motor maradt a monitoromon.
A Suzuki Dl 650 xt és a Yamaha T-700.
Nézelődtem itt-ott, (neten, tesztekben, véleményekben) aztán elmentem Harmati Árpihoz (volt "surranó"társamhoz), mivel ő Suzuki és Yamaha dealer is.
Az új Budakeszi-i szalonjában két T-700-as is állt, egy kék-fehér és egy sötét szürke is. Már meg lehet venni. Rövid határidővel. Egy piros-fehéret már az új gazdájának szereltek fel.
Baromi jó, endurósabb motor mint a Dl 650 xt, ha valakinek csak ez a szempont. Árban, 450-500ezerrel került többe, de még kell költeni a T-700-ra.
Egy konzol nincs rajta, amire bármilyen dobozt fel tudnál rakni, a nyereg mögé. A haspáncél 2 mm-es, (!!!) jól mutat, de újjal benyomható. A plexi.csak 170 alatiaknak érhet valamit, a nyereg meg enduró nyereg, a szalonban felülve rá közel sem volt olyan kényelmes minta Dl 650 xt....sőt.
Középsztender, bukócső stb. egyelőre csak gyári van hozzá, az is aranyáron.
Végül vita nélkül a Dl 650 xt-t vettem meg egy "baráti akciós" adventure csomaggal, amilyenre ha felakarnám hozni a Yamahát, már minimum 1millióval kerülne többe, annyival meg nem jobb.
Teljesítményre tök egyformák, nyomatékban minimálisan, 5-6 nm erősebb a yamaha úgyemlékszem, de az nekem nem ér meg 1 milkát és mivel a "lökd meg a kecskét", tologatós-húzogatós erdélyi, lankás túrák sem érdekelnek, (kiváncsi vagyok, melyik T-700 tulaj fog gyári új "felszereletlen" motorral ilyenekre járni) az sem zavar , hogy a Dl 650 xt-nek rövidebb a rugóútja, mivel azzal is elég jól ellehet "krajcolni" a sz@rabb utakon is.
Eszemben sincs leszólni a T-700-at, szenzációs, igazi enduró, de hogy hosszú utakra is jó legyen, (ahogy reklámozzák) annyit kéne költeni rá, (és akkor már mindjárt nem 205 kilós) amennyiért már más motort vennék.
Engem meg, a Kárpát-medencén túli túrák is érdekelnek......
Megvettem a Dl-t, (a suzukis vér nem vállik vizzé :-)))....) kicsit kevesebb endurót, de sokkal több motort és hasznos kiegészítőt kaptam a pénzemért. A "szemmel érzékelhető" árelőnyből meg kényelmesen, többször elpöföghetek európa legmagasabb hegyeibe, mert szerintem az igazi hegyek ott kezdődnek, ahol nemhogy fa, bokor, de már fű sem nő.
Tényleg.....jöttök jövőre a Stella Alpinára?.....idén nem lehetett felmenni a Col de Sommelierre (3009 m.) offroad útvonalon, mert még július közepén is a hó volt az úr, de óriási élmény volt ennyi túraenduróst látni az igazi hegyiutakon, a 2700-800 méteres csúcsokon is, nem beszélve a káprázatos látványról, panorámáról.
Talán jövőre több szerencsém lesz és nem esik előtte hó júliusban, az Alpok legmagasabb csúcsain.....
meglehetősen nagy rálátásom van a pet palackok készítésére
van anyag eltérés is igazándiból ez nem sok, inkább a vastagsággal vannak a trükközések
pl egy 1,5 literes flakont 38g anyagból fújva egész jó falvastagságot lehet elérni ilyen pl az a zöld flakonos rettenetesen szar ízű salvus víz flakonja
vannak spórolósabb flakonok szépen haladnak lefelé a grammokkal.....
pl a 35,5g még elfogadható, ugyanebben a formában a 29g már érezgetőbben vékonyabb
a bubi mentes kocka forma mizse víz meg 22 g, ami katasztrófálisan vékony anyag, ez már olyan vékony hogy nem is lehet raktározni-szállítani hanem kifújás után megy egyből a töltő gépbe
egy jó támpont a kupak vastagsága minél kisebb általában annál vékonyabb a flakon falvastagsága
amúgy szerintem olyan 50g felé lehetne olyan flakont fújni ami tartósabb lenne a motoron
persze vannak hibák a fújásnál is de ezeket kb senkit sem érdekelhet
Cerka250-2T n kilyukadt a lengőkar védő gumi, nem találod ki mit ragasttottam alá :-))
De most jöttem rá, hogy pet és pet közt van különbség. Románba 3 vatta új vizem kidurrant a doboz tetején, 1-2 óra motorozás után pedig direkt lestem melyik a vastagabb. Amit itthonról vittem pennys aquarius sokkal véknyabb, rommá gyűrödve de lyuk nélkül hazajött, mindig abba öntöttem át a román vizeket mikor észrevettem, hogy már megint az én dobozom felettt esett eső :))
(nanáá, meg gépész...:-)))) Nekem inkább a "tok" kopik el és billeg benne a kar - de a Yama gyári konzol volt vm 3-4-5 eFt - nem egy azomerőmű ára, kiseréltem tavaly. Hátha 10 évet megint kibír :-)
Neked az nem kotyog? (sztem azért kopik ki, mert nem merőleges húzza az ember a kuplungot, és akkor vagy fel vagy le irányba is feszül kicsit és koptatja a "tokot", a konzolt.
ami ennyire ki van kopva az menthetetlen( túl sok munka lenne) de ami csak egy kicsit lehet trükközni 1-2 mm nagyobbal megfúrni és pet palackból kivágott csíkot belehajtani
A héten elszakadt a kuplung bowdenem. Cserénél vettem észre hogy kiszopósodott a kar az évek alatt. Az új karon kicsit mókoltam hogy többet ilyen ne forduljon elő. Könnyebben mozog és még tartós is.
Nem akartam ide jönni többet de D Zolinak ide írom meg a választ a kérdésére mert már a Big fórumra vitték át a vitatkozást...
Tehát részetekről az üldözési mánia és a feltétlen felügyelet a találkozók felett.
Nem kívánok kibaszni sem Dinivel sem bárki mással ,azzal hogy bármit rászervezek a ti programjaitokra!
Mivel kifejezetten ezzel próbálsz(próbáltok)újabb vihart kavarni a biliben)
Ha szervezek valamit az az én magánügyem,nem kalapolok sem nektek sem másoknak.A kis kör aki még szeret pld velem és a többi (nevezzük DualSport barátoknak)bár mikor megtalálható tőletek függetlenül.
Aki Misztrál,Sziporka,Csoki és a te okosságaidra kíváncsi annak adott a feladat.Aki nem annak meg nyitva a kapu.
Mindenki felnőtt és eldönti hol érzi jól magát és oda megy el.
És ezzel el is mondtam ismét mennyire érdekel hogy ti mikorra mit szerveztek.
Köszönöm választ nem kérek erre!Dolgozzátok fel végre ezt a Sztív ügyet az agyatokban és kopjatok le rólam,rólunk!