Állati lenne, én le is cserélném a 124-emet, az öregemnek meg újítanék egy 123-ast. Az a baj hogy ez soha sem fog .... Ha meg mégis lenne, akkor pedig valami távolkeleti, vagy indiai darab. Az meg finoman szólva nem kéne.... A brazil bogár esete...
És az milyen lenne, ha a nagy retro őrületben a Mercedes kihozná ÚJRA a 123-ast, 126-ost, 124-est vagy akár a bálnát? Minimális és csak a szigorúan indokolt technikai változtatásokkal, de amúgy változatlan kivitelben?
Ez lenne ám a bexarás! Nem igaz, hogy nem vinnék, mint a cukrot:)
A 140-es egy külön kategória, olyan emberek keresik, akiknek a maximális kényelem és biztonság a fontos, echte mercedes filinggel.
Én ha választhatnék az új és a régi 500-as között, a régit választanám, mert egyszerüen olyan autó formája van, ami azt a luxus kategóriát takarja, amit a 90-es években mindenki megcsodált.
Nem esek hanyatt az új design-tól, mert az már nem az a forma.
Szép, de nem az.
Tudom, hogy a 600-as nagyon sok gonddal küszködik műszaki szempontból, azt hiszem erről leteszek, ha csak nem fognék ki egy nagyon echte jól szervizelt darabot.
De ez itthon szinte lehetetlen.
No majd meglátjuk, egyelőre csak izgat a dolog, vannak fontosabb témák, de nem teszek le róla, rajta vagyok :-)
Azért nem ennyire elkeserítő a helyzet szerintem. A 600-asnak valóban rossz a híre dunán-innen tiszán-túl, de vannak azért kivételek szépszámmal.
Példának okáért, egy üllőiúti autókereskedő ismerősöm, aki már nem ma kezde /többen ismeritek is biztos, az egyik legrégebbi/, már egy jóideje 140-essel jár, az egy 280-as, tehát a legkisebb, viszont gyakorlatilag nem is volt vele az égvilágon semmi baja az évek alatt.
Amióta mercim van gyakorlatilag minden mercissel szóbaelegyedek pl. benzinkúton kávézva stb., és ugyanezt hallottam már 500-as bálnáról is, hogy évek alatt, napi használatban csak az olaj, meg a kopó cuccok kellettek.
> Kevés, de nem akarom elhinni, hogy ennek műszaki okai vannak.
jol gondolod, ennek leginkabb harom oka van 1. kevesebb ideig gyartottak (ez eleg evidens) 2. joval dragabb volt mint a 26-os 3. sokkal kemenyebb konkurrenciaval kellett megkuzdenie (lexus, miegymas)
Gondolj bele: mennyi 140-es mászkál az utcán? Alig látni és ennek oka van. Az életkora alapján kétszer olyan gyakorinak kellene lenniük, mint mondjuk 126-osnak. Az arány mégis fordított vagy még rosszabb...
Nekem is volt ilyen "továbblépős" aggodalmam, amikor tavaly összetörtem a 300-ast. Piszkált a dolog, hogy szép és jó a 126-os, de kellene kicsit fiatalítani. Ez ugye egy "normális" ember gondolkodásmódja:) Ami szóbajöhetett: M-osztály, w140, w220, esetleg Vito vagy w210 kombi a család és üzleti cuccolás miatt.
Az utolsó kettő nagyon hamar kiesett a versenyből, mert teherautó nem kell a hétköznapokra, a 210-es meg már "nem az igazi". Az M-osztály is kihullott, mert nekem az is kicsit teherautós, én a limó érzést szoktam meg:) A 140-es nagyon tetszett (most is így van), de a már ismert véleményeket hallottam mindenkitől. 220-as szintén rizikós, mert nagy pénzek ugorhatnak szervizre...
Ennek ellenére súlyosan belelovaltam magam egy kívül-belül kifogástalannak tűnő '96-os 600-asba. Családostól elmentünk, ücsörögtünk benne - és nem akartunk kiszállni. Félelmetesen gyönyörű és minden igényt kielégítő darab volt.
Aztán megkérdeztem még néhány embert, akinek adok a véleményére (régi, rutinos Merci őrültek, Kárpátban öreg szaki, stb). Mindenki nagyon határozottan lebeszélt. Bármit, csak bálnát ne és végképp ne 600-ast:( Lemondtam a dologról, de nem volt könnyű.
Aztán egy barátom rátalált a mostani 500-as 126-osomra. Gyönyörű, fullos és közel kifogástalan. Nem bántam meg, szerintem ez az utolsó klasszikus és kompromisszum-mentes Mercedes.
HELLO Mindenki, s.o.s. keresek olyat aki uzembentartói szerzodés kotésben tudna segíteni, mert sajna én képtelen vagyok napkozben bemenni az onkormányzathoz. Ha ismertek vmikt aki tud segíteni és ilyenekkel foglalkozik, lécci jelezzétek. SOS, koszi
Csúnyán beszéltek,olyan csúnyák vagytok........nem kaptam még választ:imádom a dííízeleket,akkormosténbuzivagyok???(..mert igen is számít,hogy mit fogyaszt....ezekben a nehézgazdaságiidőkben...)
Jim 202 finom figyelmeztetése nagyon jogos.! Javaslom ne untassuk a többieket ilyen hülyeségekkel. Szövegkörnyezetből kiragadni egyes szavakat szerintem nem etikus, de mindegy, ha Neked ez annyira fontos ezentul jobban odafigyelek hogy egyértelmü legyen amit leirok.
A 73103 hozzászólásban kérdezték, hogy mennyivel fogyaszt többet a 8 hengeres mint a 6 hengeres. Visszanéztem "soha nem irtam semmit a fogyasztásról".Továbbra is állitom , hogya jó modor ingyen van, főleg a merciseknél !!
> mert kérdezték, hogy a 6 hengeresnél mennyivel fogyaszt többet a 8 hengeres
ki kerdezte?
> fogyasztásról én még soha nem irtam
ez ugye nyilvanvalo hazugsag, ha gonosz akarnek lenni. de nem akarok, igy inkabb csak arra osztonoznelek, h olvasd mar el mit irsz, es utana gondolkozz :-)
Miért beszélsz ilyen rondán ? Már megbeszéltük, hogy a jó modor ingyen van.! A fogyasztást azért hoztam szóba mert kérdezték, hogy a 6 hengeresnél mennyivel fogyaszt többet a 8 hengeres! / fogyasztásról én még soha nem irtam !!/ Minden épeszü ember tudja, hogy egy 4200 cm3-es 8 hengeres autó kb.16 litert fogyaszt, ezért csak olyan vesznek ilyen autót akiknek a fogyasztás nem annyira döntö /keveset mennek, vagy fizeti a költségeket /, szerintem. Üdv!
nem eladó! egyedi darab, és semmi pénzért nem válok meg tőle... bár, a fogyasztása magas, így soha nincs használatban... esetleg szjúzukit beszámítok? :P
Szia! Itt nincs" ellentábor" csak a kollegák legnagyobb része ugy gondolja /szerintem/ hogy a mercedes a 124 és 126 tip.-nál véget ért. Nem tudom mi a jövő? Pl. merjem megvenni a 14o-es "utódját" ? Már 4 - 5 milla között szép 5oo-ast kinálnak. Ha megengedsz egy személyes tapasztalatot ,a 6 hengeres motot a 2 tonnás " bálnában " szerintem tul gyenge, az igazi " élmény autózás V8-al az igazi, és tapasztalatból tudom, hogy 2 liternél többet nem fogyaszt a 8 hengeres mint a 6 hengeres. Üdv !
Nagyon szép állapotban van, az tény, csak az a lényeg, hogy a köv. néhány évben is meg tudja őrizni az ember. Az állólámpásokban se jellemző a légzsák, meg a klíma, de lassacskán a szép erdeti állapotúaknak kúszik felfelé az ára.
Szerintem ez jó alany lenne 15-20 év múlva a csillagtúrára, de most még egy 500-al többet kér érte, mint amit ér, bár ameddig .../szándékosan nem szarozom, mer' télleg tetszik/ van addig madárka is akad :)))
Koszonom a telefonszamokat !!! A kerdesed nem a legjobb emberhez szol,en ugyanis abszolut elfogult vagyok minden Mercedes tipushoz.Plane ha S-osztaly rol beszelunk.Nem tudok negativumrol beszamolni. 6 alaklommal voltam S tulajdonos,beleertve W126-os modelleket is. En a benzin motorokat jobban szeretem,illetve kiszamithatobbnak tartom.Ezen belul egy hathengeres szervizelt motorral nem hiszem hogy sok problema lehet. De nem szeretnem sokat dicserni,mert megkapom majd a magamet az ellentabortol :) Udvozlettel!
Szia! A bőr belsövel javaslom keresdd fel Bán Zsigmondot o6 30 500398 / ujpest, Fóti ut és Attila ut sarok DIEGO áruház mögött. Különben ha szabad megkérdeznem milyen 140-esed van, és hogy vagy vele megelégedve? Itt a topicon nagyon rossz autónak tartják, drága fentartás stb. a vélemény. Nekem 3. ilyen kocsim van /volt: 35o td, 320 benzines, most 420 benzines 96-os / és nem emlékszem hogy a klimapanelon kivül más problémám lett volna. Kb 60 000 km-ert mentem összesen a három kocsival, de mindegyikben vételkor volt min 200 000 km.Üdvözlettel ! Zsiga.
semmit nem kell lebontani rádió állás, célszerszámok bedug a két lyukon - 2 hosszu drót szerű valami - s kijön a belseje, majd bemegy a helyére a másik. Ha mégsem igy van, akkor rosszul emlékszem, a többiek majd kisegitenek, kb 5 perces meló.
Köszi, megpróbálok szerezni 1-et! Azt gondoltam le kell bontani körülötte mindent. Ha benn hagyom a kulcsot akkor gond nélkül elfordul, ha kihúzom, utána elakad. Úgyhogy most távirányító a zsebben kulcs az autóban.
Él. - És nem az eseményen kacagtam olyan jót, hanem a csillag mögött ülőkön. Vagy topiclakók kisebbségén, ha így jobban tetszik. Csak ez a fránya csillag - úgy látszik - egyeseknél szelektív látást idéz elő, és csak olyat látnak meg, amit nekik tetszőn lehet - KELL??!! - értelmezni... De semmi gond, hiszen ez természetes emberi tulajdonság, sokan nem vagyunk mentesek némi magunk felé történő részrehajlásról.
Jók legyetek, ha lesz egy Mercim valamikor, én akkor is igyexem majd kilátni a csillag mögül.
Szükségem lenne,egy 94es C merci balos visszapillantótükörházára. Bontott is jó lenne. Hol találhatok ilyet Bp. és vonzáskörzetében?? Melyik bontót érdemes felkeresni?? Ill. utángyártott???
Legutóbb apám zöld 124-ese ugyanezekkel a pareméterekkel, csak 3 évvel fiatalabban (95.06, utolsó volt az E-k között is) 1.9-ért csunyán le lett hurrogva itt a topicban... Aztán persze kis alkuval, de 1hét alatt elvitték. Na de ebben nemhogy légkondi, még 1 légzsák sincs, az extragagyi magnóról nem is beszélve.
Megnéztem. A bal oldalán minden ajtó alja és teteje (a gumi alatt, és körül) szinte végig pupos a rozsdátoll. Hátsó ajtó kilincs körül, és ablak köröl szintén. A lobb oldal épp kezd rozsdásodni szintén az ajtokon. Kerékívek hátul bal oldalon nagyon, jobb oldalon kevésbé de azért jelentösen rozsdásodnak. A motortér (kicsit már sötétedett) de kulturált, kívéve a bal sárvédő belsö felén néhány körömnyi elszórt rozsdafolt (kívül nem látszik) Motor (+3C) csak 3. inditásra indult. Semmi füst!!! (aksi halott volt). A müszerfal vezetö oldalon magátol mozog 2-3 cm fel-le (Macskakövön szerintem kiesne) Kicsit erösek a sötétitések. De az autó ettöl függelenül szép. Nem látszik lelakotnak. Ülésfütés nem megy benne. 252e KM van benne. Jah!, Elvégre 98-as! :-) Már biztos, hogy kombit veszek, de valószinüleg W202-t. Sokadik W210-et néztem meg és mind rohad. Az eladó meglepöen korrekt volt. Felhívta a figyelmem néhány olyan tipushibára is amit én nem tudtam. Pl a hátsó ajtok felső élén a gumi alatt biztos nem kerestem volna rozsdát. De szerinte ez minden kombin elöjön mert a limuzitol eltéröen az ajtó vizszintes, igy megáll benne a viz.
Most tényleg, erre mi a faxt lehet irni egy fórumban? Mert vannak poénok, vicces dolgok, meg röhögünk néha egymás hülyeségein, még azt is elfogadja az ember, hogy különböző márkák megszállottjai ragaszkodnak a sajátjukhoz.
Ez igy természetes, egy határon belül elfogadható, de amikor ilyen beszólást olvas az ember, már bocsánat, de nekem kinyilik a bicska a zsebenben!
Mert ez túl megy mindenen! Egy ilyen eset jó érzésű emberben minimum a kiakadás határát feszegeti, de vannak akik még ebből is jó poénként a márka védelmében ugymond visszavágnak, lám meguszta, csak két lába bánja :(
Hát ez szerintem gusztustalan és nem a vicc és humor kategóriába tartozik.
Minden autót összelehet olyan szinten törni, hogy meghaljon benne akár 5 ember is, de ez márka független és nem az autóról szól a történet. Persze ehez megfelelő empátia is kellene, nem csak a poénkodás.
Szóval csak ismételni tudom magam, amit már irtam a kollégának, nem volt poénos, egyáltalán nem!
De kivánom geniernek, hogy soha ne kerüljön ilyen helyzetbe, se Ő, se a családja egyik tagja se!
Kollégák! Úgy érzem, hogy ez egy olyan autó, amit sajnálnék leállítani, ha megérkeznék valahova... Ki sem szállnék belőle, ez lenne a csengőhangom, az ébresztőm, az üzenetjelzőm, talán még az üzenetrögzítőre is ennek a "kattogását" raknám fel... Örülök, h még látni ilyen darabokat... Biztosan nem egy erőgép, de a feelingje kárpótolna...
Uraim! Ha van egy erosen megviselt bor belsonk,vajon mit lehet kezdeni vele?Ha szakadas,repedes is van,akkor kuka? A carwellness-nel probaltam,de szerintuk remenyetelen.Egy komplett ujrahuzas is minimum 350 ezer.Ez lenne a legszebb,de nem fer bele a keretbe. Ha eszetekbe jut valami,koszonettel fogadom. Udvozlettel!
A 202-ből, ha csak mindennapra használni kell jó a 180-as, meg a 200-as benyás is/97->/, én azzal járok, elvagyok vele. 8,5-10 liter közt fogyaszt, közepesen megy, és kevés volt taxi 10 ből max 1-2. Ha "élményautózni" veszed, akkor 230K /->97/, vagy 280-as. Én semiképp nem venném viszont a 250TD-t, mert az is megeszi a 8-9-10 litert, valamivel jobban megy ugyan, mint a kisebb benyások, de 10-ből 8 taxi volt, és sokkal ritkább a szép állapotú darab. Nem azt mondom, hogy nem jó, csak nehéz kifogni szépet, jó áron. /Ismerősöm keresgélt vagy fél évig, de a végén letett róla, és off525tds-t vett a balga :)/
Sziasztok! W210 E200 CDI 98-99 es típushoz keresek belső "fa"' burkolatot, középső konzolhoz legfőbbképpen. tud valaki segíteni hol lehet megvenni....utángyártott is jó... köszi
rádió állásban kell hagyni, s van egy célszerszám azt bedugni a két lyukon, majd kihuzni. ne nagyon erőltesd, ha már nem fordul a kulcs, mert ugy marad és bezár a kormányzár, s akkor komolyabb lesz .............
A fűtőventillátor alaltt levő ellenállást kéne cserélnem. W210 kombi 1997-es évjárat 2 oldali digit klímás. Gyári ára horror. Ha valakinek van, vagy ismer forrást dobjon egy mailt a baglyaskukacinvitel.hu címre
Hat itt van a kutya elasva. SZERELEM!!!!!!!!!!!!!!! arrol van szo, hogy a forma eloszor a w109 eseknel, es a w115 ok nel ragadott meg. Azert vettem w126 ot, mert nem volt szamomra elerheto egyetlenegy elobbi gep sem, azota viszont szerelem.... viszont kesobb csak vasarnapi autonak kell egy tuti w109 es 3.5 "luftfederrung" vagy ha nyerek a lotton, esetleg elkepzeleseimnel is jobb allasba keverednek akkor 6.3....
a w140 nekem tulsagosan hivalkodo. ja es mar telleg tul modern nekem...
Ez egy jó kérdés. Vigyázni kell a vasakra, mert húsz év múlva már 40 évesek lesznek:) Az is egy elgondolkodtató dolog, hogy húsz év múlva lesznek-e húsz éves Mercedesek vagy egyéb autók...
Azért az nem véletlen, hogy a 140-esek ára zúg lefelé és az utcán is alig látni belőlük. A kolléga igen bölcsen teszi, ha 126-ost vesz és nem 140-est. Sok fejfájástól és horror kiadástól kímélheti meg magát...
Az egy dolog, hogy Neked egyelőre nincs komolyabb gondod a 140-essel, de sajnos még lehet. Kívánom, hogy a Te autód legyen a kivétel.
A minőségi Mercedesek a 124-126 modelleknél értek véget. Sajnos.
Öröm olvasni a fórumot, amikor a buzuki volt a téma, lefordultam a székről, annyira röhögtem némely hozzászóláson... :)
Urak, ha tud valaki 126-os belsőt, ne tartsa magában az infót. Igazából komplett érdekelne, de ha "csak" az ülések vannak meg SZÉP állapotban, az sem baj.
Ha a körlámpa tetszik vehetsz,csak olyan áron,hogy később minden nyűgje beleférjen......egyébként nekem volt "C"-m 2 évig,de mély nyomott nem hagyott bennem---a 210/300TD annál inkább...!!! a 24-eseket meg nem lehet összehasonlítani az újabbakkal(mert összehasonlíthatatlanúl jobbak voltak),csak sajnos azok felett már eljárt az idő.......
Tisztelt Kollega! Nem tudom mi okból ragaszkodsz annyira a 126-os hoz 420-500-as motorral? Ha szerelem az más ! HA NEM SZERELEM, javaslom neked gondold meg az 1996 utáni 140-est. Max 500 000 Ft kölömbözetért megkapod. 5 sebességes váló, dupla üveg, modernebb motor, tágasabb utastér, több extra ,stb... és minium 5 évvel fiatalabb gép. Természetesen nem arra a kb 2o db-os "készletre" gondolok amit állandóan árulnak és a latszólag jó gép, valójában teljesen le van pusztulva.
régen voltam erre... ( tudom, hála Istennek!!, de ez mindegy) Találtam valamit:
http://www.inforadio.hu/galeria.phtml?id=692
Képzeljétek, mindenki túlélte. Tudom ugyan, hogy egy csillag mögött senkinek semmi baja nem lett volna, de hát apró öröm is öröm... :-)))) További kellemeseket, a jövő héten nem vagyok, ne keressetek.. :-))))
Megfogalmazodott bennem egy kérdés. Ha pusztán az itt a forumon olvasottakat átengednénk egy szűrőn, akkor (nekem) az jönne le, hogy a legjobb Mercedes a 124-es 2.5-3L Diesel. Vagy valamelyik V8-as (Pusztán a minőséget figyelembe véve) Vagy egy színte találhatatlan jó állapotú 126-os. A W210 sok hibával küzd. Már nem az a Merci amilyenek az elödei. (föleg korrozióvédelem hiánya miatt) A CDI motorokat megintcsak (erényeik elismerése mellett) de kevésbé ajánlható kategoriába tenném az elöddel szemben. W202 röl kevés szó esik. Az melyik felé hajlik? Az enyémen nyoma sincs a rozsdának, de elektromosan már nem egy 124-az biztos. Lehet, hogy számomra (aki 7-11 év közötti autot keres) a legjobb vétel, egy C kombi lenne? PL 2.5 TD vagy ha élményautozást is szeretnék akkor egy C280 kombi. Mi a véleményetek.
Nem azt néztem. Egy limuzint. a fökaputol jobbra az első sor végén állt. Csak most kezdek szemezgetni a kombikkal. Szívesen felhívnám a tulajt ha lehet. Köszönet érte.
én 2 éve adtam el az embernek-taxis-(4.2-ért...).Műszakilag szerintem nem tudta annyira leírni,esztétikailag(rozsdásodásilag...)pedig minden 210-es kihívásokkal küzd...!!!Viszont,ha gondolod megadom a tulaj telefonszámát és tudsz vele konzultálni a kereskedést(+ jutalékát)kikerűlve...egyébként én(mint kereskedő)is fantáziát látok benne ezért az árért.----Nem válaszoltál,hogy az ezüst kombit nézted 2.7-ért?---
hát akkor perelj,de addig pénzt se látsz!Viszont,ha nyersz lehet,hogy jobban jársz...Egyébként,ha olyan 3-kiló körűl kínálnak,szerintem abból tisztességesen gatyába lehet rázni egy 24-est(sokan ebből élnek...)
Ha tied volt akkor esetleg tudsz bövebbet is mondani rolla? Telefonon azt mondták , hogy "természetesen !!?" volt sérulve, és aprobb rozsdafoltok vannak bal oldalt. Bövebbet nem tudott mondani.
...csak azért vegzáltalak tiktek a roncs stb értékkel, hogy holnap élből elkűggyem a biztosítóst telefonon, amikor bemondja a frankót, vagy álljak neki a hosszas levelezésnek
Nagyfelbontású a monitorod,ha még a gumik állapotát is látod....egyébként ezeket a "hányadék"felniket 200EFT-ért vettem annó gumival,80-ért bármikor el lehet adni-ebben biztos vagyok(hisz ebből élek....)
Egyébként az utánfutós 129-es /a kompresszoros/ egyszer már elkelt ENYÉM! :) Úgyhogy keressetek magatoknak komolyabbat. /Már kerestem új SL-t (230) utánfutóval, de akkora paraszt, egyenlőre még nincs a németalföldön se, de ami késik nem múlik... :))/
Persze, mostmár elérte a lélektani határt, amikor az embert, már nem érdekli az előélete, belefér akár 2kilós javítás is, mert 2,5-ért még nagyszarokat lehet kapni....
Tudom, h nem Te felezgeted, már megbeszéltük régebben, de az biztos, hogy a magyarnak kényszere van legalább egy 150-et visszadobni, az órán, ha 300TD kerül a telepére... :)
202-ben nem világít, se a szellőző, se a világításkapcsoló/csak ködlámpa felkapcs. állapotában a középső sárga/ Az enyém 98-as, a váltás utáni/nem a szögleteskapcsolós/ és abban se világít, izzó sincs mögötte, mert szétszedtem már.../ Megkérdeztem, egy osztrákot is pár hónapja, C250TD, asszem 96-os, és abban se világít.
A kár-kori érték(Eurotax alapján)cca: 500EFt,a roncs érték150-200EFt,tehát kapsz 350-300-at+a "roncs"a tied-ami nem feltétlenűl roncs,csak nem gazdaságos a javítás a biztosító szerint-a...DDD)))
az a baj, hogy 87ben a gyárkapun történő kigurulása óta nyomon követhető az élete, minden szervíz dokumentálva. egyedül a motor nem eredeti már, de abban meg 5000 kilóméter van... pekkkk
Köszi a segitséget. Átgondoltam magam is az éjjel a netet bujva, hogy ez a pénz csak akkor adható egy autóért, ha az számomra kompromiszum mentes. Tehát ne siránkozzak késöbb az ülésfütés, és napfénytető hiányán, és föleg ne derüljön ki ha az a törés nem csak egy koccanás volt, amiért sárvédöt kellet festeni. Másik kiszemeltem pont az a kék kombi lett volna amit én is megtaláltam a használtauton. Ezek szerint ennek ismered a multját?
Egy '98-as E300TD-2.7-ért-főleg.hogy törve volt-nem kevés!A használtauto.hu-n ezek 2-2.5 között mennek.Azt meg,hogy nem láttál rajta rohadást,nem azt jelento,hogy nem is rohad.!
Ha a főbejáratnál azt az Ezüst kombit nézted,akkor nézd meg alaposabban...
Jó az is, amit én keresek az 124 vagy 126 2000ccm-3000ccm-ig, lényeg, hogy botváltós legyen és (Csillag legyen rajta).
Jelenleg egy 126 280 SE autómatám van, a fiamnak jövő tavasszal lesz jogsija, azt szeretném, hogy ne autómatán szerezze meg a rutint és hogy biztonságban legyen.
A botváltósat pedig mind a ketten használhatnánk, a tiédről egy-két kérdés:
Évjárat?
Felszereltség-extrák?
Ár?
Ez az akció jővő márciusban lenne aktuális, az enyém pedig akkor válik eladóvá.
...éccaka volt 3srác+1csajszi,20év körüliek...w211 200 cdi-vel a sráctól megtudtam,h azé 200 mer 200lóerős...:)...gyárilag,de ez már több mer csippelt,az órát bármikor akasztja,mer a csipp óta nincs benne a 250KM/H korlátozás,bár ő úgy mondta,h nem szabályoz le,és 7liternél többet még nem tudtak megetetni vele...:)...először tankoltak,addig az 1ik arc 50méterrel feljebb az uccán vett heftet,utána még a kút parkolójába szmókoltak...amíg a várakoztak a csaj neki dőlt és a szegecses öve megkarcolta az oldalát...:)...a srác ott ordított vele,nem kicsit...utána szívták a blázt az 1ik tag ráült a motorháztetőre...elszívták és utána ráült a gazdája is,csak véletlen a csillagra,amit sikerült letörnie,és szidta magát,meg aggódott,hogy apuci mit fog hozzá szólni...utána meg amit szól elhajtottak,csak a fekete füst maradt utánuk...:) ...én beszartam-hugyoztam a röhögéstől...:)
...éccaka fotóztam,sajna naon ráértem...:)...a hangja egy fél orgazmussal felért...:)...a yoo vnyóc...:) ...a minőségért bocs,de csak a mobil volt kéznél...:) ...volt még 1 ml 6.3 amg...na az meg a másik fél volt...:)...de képet nem sikerült,rem eltudjétok képzelni...fekete volt...:)
Ez erossen biztato hatassal volt ram, szoval tavasszal autocsere esedekes. A kerdes csak az milyet keressek? w126 420? 500? 560? A kobcentin es a loeron kivul (egyaltalan hany loerosek?) van valami extra kulonbseg kozottuk? Esetleg kulonleges felszereltseg?
Tisztelt fórumtársak! Dilemmába keveredtem. Van egy 1996-os C220 (w202) Autom. Automata. Tavaly vettem 1.8-ért mert hibátlant kerestem, Biztos elöélettel, (169e KM) Elegance + Ülésfütés+valóban szép állapot. Garantáltan sérülés mentes. Ma megtetszet a piacon egy 1998-as 210-es 300-as Turbodiesel. Jobb eleje sérült volt de nem látszik a javitásbol szinte semmi. Extra kb annyi mint az enyémben. + tempomat és Xenon de nincs Ülésfütés, Shibeda. Az autó egyébként szép kivül belül. ára 2.7M Ft Az enyémet beszámitaná 1.5-be. Nekem a C magamnak elég volna de gyerekkel már szűkös lesz. Évi kb 30-35e Km-ert megyek. Mellete szól a Dieselsége, és a mérete, ellene a w210 híre. (bár ezen nyomokban sem láttam rozsdát, igaz alul nem volt alkalmam megnézni) Alternativa egy 1998-as 2.5.ös C kombi. Hasonlóan szép, de azt még nem láttam, csak ajánlották (hozzáértő ismerös). Ára kereken 2M FT. Tudom, hogy ez nagyon szubijektiv, de legyetek szívesek rá vagy lebeszélni a cseréröl. Esetleg más motorizáltságot is meggondolnék ha valaki megmondja miért ép azt javasolja. Nagyon megköszönném.
Valaki megtudná mondni tutira, hogy a w202 (C220) 1996 a szellöző rácsok szabályzói világitanak-e? Addig nem esek neki. Apám 210-esében sem világitott, és azt hittük, hogy már nem divat a 124-után. Mondjuk furcsálnám.
Jó estét Kollegák! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a bálna ajtó kilincsét a kárpit és egyéb rombolás nélkül egyszerüen kicserélhető? /az egyik hátsó ajtóm kilincse nem "megy vissza a helyére"amikor nyitáskor magamfelé kihuzom kivülről / Ugy emlékszem / vagy három éve volt / ,hogy a Bestnél csak oldalt csavartak ki valkami csavart és kiemelték a kilincset! Üdv.
Asszem a jobb oldalit írtad, a műszerfal oldalán lepattintod azt a deklit, ott van egy csavar, meg ovatosan kipattintod a faberakást, az alatt is van egy csavar, és utána kijön. Vagy megvárod míg jössz valamiért.:-)
A huszonnégyes két szélső rácsát könnyű kiszedni.Az alsó-,meg a felső soron látható rugóacél kapcsokat kell egy vékony tüskével a rács közepe felé nyomni,és közben érzéssel húzni kifelé a rácsot a szélénél fogva,hogy a már kiemelt tüskék ne ugorjanak vissza a helyükre.
Utána a kézben tartott rácsból már csak ki kell pattintani az üvegizzó foglalatát,izzócsere,foglalat visszapattint,és a kész rácsot is csak vissza kell tolni a helyére.
A középső az macerásabb,azt inkább bízd gyakorlottabb emberre,annak az is öt perc.
202-ben nem világit :-( vagy csak nekem nem? Semmi szellözőrács, vagy világitáskapcsoló nem ad fényt. A 124 ehhez képest sokkal (ebböl a szempontbol) elegánsabb.
Köszi a segitséget, már csak azt mondjátok meg, hogy a rácsot alul meg felül kell abajgatni? A résbe gondolom bekell dugni valami vékony lapot, vagy mi fogja?
Nem mondod, hogy a szellőzőrács elzárójának (tekerentyűjének) világítania kellene? Megnéztem, nekem a háromból egy sem világít... Mindjárt meghiredtem a vaterán 1ft-ért az egész kócerájt, aztán veszek egy Hyundai Accentet, az sokkal megbízhatóbb, ráadásul jóval fiatalabbat is kapnék azi árán, a sok Mecibuzi úgyis felveri az árat :-))))
"kínomba vettem meg-mintha a fogam húzták volna..."
....
Ne sajnáld a zsét Cimbi, alig van fenntartási költsége egy rendben lévő Mercinek, különben is 1 mio km után már igazán nem nagy gond, ha tönkremegy a gépben ez, az..
Nemtom a múltkor ki keresgélt merci képeket, de itt egy egész jó link, ahol még röntgenrajzok is vannak, motorról, váltóról, komplett autókról, meg sok érdekesség /124-es kombi E60, sok régi merci 500K stb./
Keresek 95-96-os C 220 benzineshez (W202) hez motorvezérlő komputert. Nem vagyok válogatós. jó még az 1995-96 os W210-böl benzines 200-220 (leginkább ez) 230-as is. Minden képpen imos-legyen, 4 hengeres, VDO, Ha jol tudom w124 utolsó évben szereltek infrakulcsos E220-at. Esetleg az is jó lenne. Ez az a fajta ahol mindkét csati full tele van, és az egyikben van 2db tüske külön árnyékolva. Most egy 124-es 230-as -é van benne, de leeszi a gatyámat, mközben nem megy. (+nincs imo, és idegesitöen jelzi is folyamatosan )
Igen ,ez a szakszerü egyszerü megoldás. Csak amikor a sokadik rántásra sem mozdult,akkor jött ez a bonyolultabb megoldás:)) Annyira fixen állt,kezdtem azt hinni beragasztotta valami félőrült:)
Original Mercedes Teile...D).valami szabadonfutó is van benne,---apósomnak nincs ennyi a havi nyugdíja..........komolyan mondom röhej.....ennyiből vettem volna 2 bontott'24-es generátort!
mondjuk én egy off autó márkát javítgatok kb. nap mint nap ,és azokba is ezt teszem csak azok benzinesek . ott nekem nagyon jók a tapasztalataim sőőt kimondottan jók ! csak traktorba nincsenek ezirányú tapasztalataim .
mondjuk hidró hangot még nem hallottam a vasból . szerencsére :)
nem nem még nem .de nincsen ám elfelejtve ! :) azt igérték hogy lesz belőle valami :) azért bonyi kicsit mert egy kollega rendeli Pécsen ,aztán jön ide hozzá aztán hozzám és majd hozzád :D
én most Meguin 10W40 et tettem bele mondjuk én úgy gondoltam hogy 8e km nél cserélem nem tudom mi a szokás ezeknél a motoroknál . a régi traktoromba is 8e km nél mindíg cseréltem :)
A huszonhatosba nem akartam beleszólni,mert azt nem ismerem,de a 124-est is pont úgy kell kivenni,ahogy Mr. Cool leírta.
Nem törik az el,hiszen így lett az kitalálva,hogy ha karambolnál a delikvens megfejelné,ne álljon bele az agyába.
Visszarakni én úgy szoktam,hogy az egyik kúpot beillesztem a helyére,az egyik kezemmel tolom felfelé a tükröt,a másik kúpot meg egy tompa fadarabbal(konyhából kicsórt fakanálnyél) tolom befelé.
Nálam az ESSO Ultra 10W40 TurboDiesel hatására hallgattak el többé-kevésbé a hidrotőkék, az olajnyomásnak is jót tett, 1,5 helyett kicsivel 2 alatt van melegen alapjáraton.
Mar vagy 3 hete megvan a 300se 126os om, es hat mit ne mondjak boldogit is rendesen, csak az almom mindig is egy vermes V8 vott.
a KERDES az lenne, hogy ugye nincs sok kulonbseg a 300as, es a V8as mocik kozott (FOGYASZTASBAN) 420vagy 500 illetve az 560 ra gondolok mert tavasszal szeretnem lecserelni, ha a jo Isten is ugy akarja es megsegit. Ez most nem tom mennyit eszik, mert megfogadtam en nem meregetem. csak ugy nagysagrendileg erdekelne.
Ha a 124-hez hasonló,akkor nem irigyellek:) Iszonyat erőss a rugó ami a kétoldalra befeszíti a kúpokat. Mivel letörni én sem akartam és nem találtam semmit ami elég vékony és erős,hogy a kúpokat befeszítsem. Leszedtem a középső napellenző tartóját,kipiszkáltam a tükör talpa alól,és annak a résén egy görbefejü zégerfogóval húztam össze a rugót.
nekem is ilyen egyszerunek tunt, sztem igy is csinaltam , de nam szur be csak egy [link] feliratot, es meg a linket sem rakja ala... ( amugy a Felvesz -t kell nyomni ugye?)
Az új link ablakba beirod az oldal cimét, a mellette lévő ablakba meg a szöveget, amit a link cimnek akarsz adni, aztán feltölt, utána lesz egy olyan, hogy beszúr, arra klikk és mehet.
Persze ez nekem olyan egyszerű, mint itt a szakiknak, hogy a düzni nem konvergál a szivattyú prücnivel, mert nem szelel a gyujtáskapcsoló :-)
itt egy peldaul, sajnos mashogy nem sikerult belinkelni.sajnos nem tudok nemetul, pedig lehet hogy le van irva. abban se vagyok biztos hogy behajthatost csinaltak ra gyariban. indexes engem nem erdekelt, de mintha lattam volna.
valaki meg tudna-e nekem mondani hogy a 202 esben az elektromosan behajthato kulso tukornek a felfogatasa, es a csatlakozasa kulonbozik-e a nem behajthatoetol? ugyanis letortek az egyik tukromet es ha nem jar nagy atalakitassal, behajthatot vennek ra. arra gondoltam hogy mivel kapcsolot nem lattam meg egyben sem, lehet hogy automatan mukodik, mondjuk a gyujtassal, vagy a tukorfutessel egyut. amugy amiket az e-bay on arulnak ujakat gondolom nem eredeti 140-150 euroert? koszi
zsír:D érdekelni érdekel, csak most a hitel miatt kőkeményen lenulláztam magam (értékbecslés, közjegyző, áfa, kőfa, zsebpénz, ilyenek), vagyis legközelebb csak folyósításkor lesz annyi pénzem, hogy esedékes legyen egy "komolyabb" kiadás:) ezért mondtam a telóban, hogy ha találsz rá vevőt, nyugodtan intézd, ne várj rám, ha meg megmarad addig, akkor az csak egy plusz :D mindenesetre köszönöm még egyszer
Na azért én megvédem a suzukikat, mármint a terepjárokat. Versenyeken ők teljesitenek a legjobban. Csak ésszel kell épiteni, figyelembe kell venni a kocsi súlyát, motort és úgy rá megfelelő kerekeket stb. A G-ről meg annit, hogy nagyon jó terepjáró csak ha egyszer elakadsz nem mindig akad olyan autó aki kihúzza a súlya miatt. Meg ha versenyzel akkor hamar rá jön az ember hogy a G javitási kölcségén pár db osztrák papiros samurait lehet venni :).
De ha személyató akkor én is megvetem a suzukit, inkább maradok a jó öreg 124-esem (260 4matic) melett :)
najah... ehelyett idehozzák, szépen meggazdagodnak belőle, aztán beülnek a q7-be (szar autóban még nem láttam kínait), majd -mivel vezetni persze nem tudnak-, megölnek valakit, aki az ő szarjukban ül.
Te kollega!! Meghuzom a zsinórt.... Azért kell annyi emberismeretednek lenni, hogy tudd olyanok nem nagyon irogatnak a forumon, mással vannak elfoglalva ! Érted??
Remek. A kínaiak ebben mindig is jók voltak. "Olyan mintha" típusú utánzatokat gyártani nagyon tudnak. Annyit is ér az egész, mint egy hat dolláros Rolex. Csak attól nem hal meg senki sem...
Igy igaz! Ott voltam somogybabodon / mint néző!/. A niva nem semmi amit kibirt ott . Ha megfigyelted a"G" merciken látszott a pénz , ami a technikai sportokban nem mindegy. Mottó: legjobb ,legszebb, legkényelmesebb autó a MERCEDES.
Nem baj, mindez nem szempont. Széles néptömegek számítanak potenciális vevőnek nálunk és más országokban is. Semmi nem számít, csak óccsó legyen. Lásd MIJAUTÓNK és műszálas férfizokni :)))
Azért az az egy szóljon a niva mellett /hangsúlyozom, számomra nagyon messze van az autótól/, hogy a G-k mellett somogybabodon a nivák bírták a legjobban...
Fekete 123-asa volt, már eladta évekkel ezelőtt. A kocsit rendszeresen láttam Fóton, gondolom ottani a tulaja. A srác évekkel ezelőtt nézett be ide utoljára, próbáltuk topiktalira hívni, de nem jött.
hát ez a pite azéééé nagyon meleg.... :-)))))))))))))))
Egy ízig-vérig Mercis, aki hivatalból utálja a "nemmondjukkianevét" őrületet, akinek - szavait idézve: - MINDEN ROSSZ abban az autóutánzatban, most komolyan fontolóra veszi a LADA NIVÁÁÁÁÁÁT!!!!!!!! Ha megveszi, szerintem nem fog aludi a bűntudattól... -
Befejezem mára, mert feneketlen jókedvemben, amit ez a felvetés - és a reakcióitok - okoztak még valami bántót találok írni, önhibámon kívül.
Szia Prütyütyü, Ma dolgozós napot tartok, sorry. -
Valaki szóljon már dhzsigmond topiclakónak, már nem kell, hogy több magas labdát adjon. Amit ma írt a G-osztály kapcsán, összevetve a LADA Nivával ( aminek persze kimondjuk a nevét, hiszen mégiscsak előremutatóbb technika, biztonságos és hát végső esetben csillagot is lehet applikálni a motorháztetőre) , azzal 3 napig ellennék.... mármint szövegben... :-))))))
dhzsigmond válasz | megnéz | könyvjelző 2007.11.22 11:49:44 Š (72968) Kollegák. Felejtsük már el ezt a Suzuki ügyet., Szerintem nem méltó hozzánk az egész dolog, sokkal érdekesebb dolgokról is tudunk "rögeszmét " cserélni .ÜDV ---------------
Ez kész.... :-)))))))))))))))))))))))
Egy szakadt LADA Niva méltó hozzátok??? Gratulálok kedves dhzsigmond Mercedes tulajdonos. Valami önkritika esetleg? Vagy valami olyasmi: basszus, ez a tökkelütött genier kinemmondjukmilyen autóutánzatot vett, hát azért vóóót valami igaza, mert én sem szívesen tenném tönkre a mercedes G-osztályomat az erdőben...
mert Buzukit veszek, hogy ne egy normális autót kelljen kínoznom, erre itt meg a szovjet/orosz technika gyalázatos remekműve kerül szóba, mint opció ... és egy S-Klasse tulajdonos részéről... Hogy mik vannak... Őt miért is nem....?????? :-))))
Tudjátok, hogy mit gondolok, amit nem írok le, ugye???
Ha egy 200 CDI hosszú (ejszakai) állás után csak hosszú köszörülésre indul, az mi lehet? Mivel szépen jár, ezért egy kis lelevegősödésre gyanakszom. Minden esetre kifelé nincs szivárgás, a vissza eresztés a rendszeren belül történhet.
Szakdolgozatomat írom, az autók reklámozásával kapcsolatos. A segítségeteket szeretném kérni, akinek van egy kis ideje, kitöltené a kérdőívem? Nem hosszú, 20 kérdés összesen. Viszont rengeteget segítene nekem!!
Ez azért nem ennyire egyszerü. ! Nagyon sokat visszaélve a mercik strapabirásával szörnyü dolgokat müvelnek, még azt is elrontják ami jó. A kultura hiánya ," sok ilyen szöveget hallottam:ideiglenesen csinálják csak meg , ugy is eladom !" sajnos ez bevett gyakorlat. Kedves szerelő ismerösem haja az égnek áll amikor bejön a kuncsaft és azt mondja neki 10 ooo Ft-ja van a javitásra csinája meg valahogys ? És a 20 éves kocsiknál ez a történet valószinübb, föleg a nagy igénybevételüeknél.
Nem tudom mi történt, de tegnap tele volt a város szépséges honvédségi G-kel. Baromi jól néztek ki a matt zöld festéssel (csillag is!) és jó állapotban is vannak. Kéne valami selejtezést rendezni és kicsipénzé' venni egy (több) darabot:)
Ne haragudj ,de ezzel nem tudok egyet érteni. Egy millióért semmit nem kapsz + átirás stb... Javitás fél millióért kicsit körülményes. Képzeld el a bakonyba valami erdöben robbansz le, közeli erdészetben, vagy faluban dolgozók csak néznének mint a moziban egy mercedesre. De azért mercedes a király !!!
A dízel A osztály ellen (esetleg automatával) szól valami? Most nem a vajszínű német importtaxikra gondolok :), hanem egy 2-3 milliós vállalható darabra.
Köszönöm, de ez nagyon luxus. Gondolom 4 milla körül van, és egy "fához dörzsölödés " után a szivem hasadna meg érte, nem is beszélve a helyreállitásról. Talán még annyi szól ellene, hogy bizos klimás, elektromos ablak stb... sok, sok meghibásodási lehetőség a "fapados" Nivához képest.
Vegyél egy régi G-t zúzni. Valami elfogadhatót 1 alatt, a maradékot ráköltöd (nem metálfényre ;)), és lesz egy jó kis géped. Könnyen javítható, az alkatrészárak elfogadhatók. A Nivát az erdőben nem ellopják, hanem szétbontják alkatrésznek.
Kollegák. Felejtsük már el ezt a Suzuki ügyet., Szerintem nem méltó hozzánk az egész dolog, sokkal érdekesebb dolgokról is tudunk "rögeszmét " cserélni .ÜDV
Hát nem tudom ! Nagy merci imádó vagyok, A körülmények ugy hozták, hogy . nekem is kell egy "nem sajnálom, mindent ki kell birni " terepjáró. Nivában godolkodom / bocsánat !!/, azt hiszem 1,5 millió a Nivánál már ár, egy ujonnan 2o milliós mercinél ?? ezért az árért ?? A nivához az alkatrész olcsó , a gép könnyen javitható ., ha töri, szakad, egy "MTZ traktor " szerelö is megcsinálja a helyszinen. Talán ha a nivát otthogyom az erdöben még el se lopják ? Évjáratban a merci és a niva között azonos áron min 2o év van !Még nem döntöttem... Mai szemmel borzasztó a lada kinézete és müszaki tartalma pláne mercedeses szemmel...
Ha valakit esetleg érdekel,egy ismerősömnek lenne eladó:-4db Pirelli téligumi(195/65x15)tavaly télen vette,pár ezret futott!,124-es felnire szerelve-centírozva,gyári dísztárcsával!Ár:40.000Ft/garnitúra,Budakalászon lehet megnézni.Tel:06-70/38-38-526.
Köszi! Visszanéztem a fórumtárs hsz-ait, találtam több képet róla. Én is erre használnám, ha G-m lenne, de a kollégának, tényleg csak havas, sáros, földesútra kell a 4 kerék. Ha meglát ilyen képeket, tuti meg se nézi a kocsit :)
Hiába mondom neki, hogy egy huszonéves G kb. 400x ennyit kapott, amiről nem is tud, talán még a jelenlegi gazdája se, mert bírja....
-1 Suzukis,mivel Magyarországon autójának presztízse=0,állandóan bizonyítani akar:pl.:lámpánál csikorogva indúl,mögéd érve le akar tolni,a szomszédnak(meg minden FÓRUMON)bizonygatja,milyen jó-olcsó-megbízható-erőss-szép-strapabíró-értékálló-nagy-igénytelen-gyors(nem kívánt rész törlendő!)-autót vett....egy ugyanolyan értékű használthoz képest.NA EZ VAN!!!EZEK TÉNYEK,amire Te is itt vagy,mint bizonyíték!Mivel napok óta nyújtjuk,mint a tésztát,és meggyőzni egymást úgy sem fogjuk,szerintem lassan evezzünk más vizekre!!!
Ezt ismeri valaki? Kollégám akarná megvenni, a mátrában lévő horgásztanyájára. Nincs nagy igény, csak a 4x4, meg, hogy nagy legyen, és a 1,5millerbe/genuine draft :)/ beleférjen...
ha valaki megmondaná Lorinser kollégának, hogy olvasni is tanulna már meg, és értelmezni - néha - az általam képernyőre vetett karaktereket - mégiscsak márkatárs, hátha Ti könnyebben szót értetek vele -, akkor elkerülhetné az értelmetlen és összefügéstelen hivatkozásokat. Pl. De elfogadom, hogy az elmúlt két napban elég szerteágazó, több témát is felölelő vita bontakozott ki , amely párhuzamosan akár 2-3 szálon is futott, így ő sajnos nem tudta követni teljes egészében az eseményeket.
köszönettel,
g.
nagygabi:
nem szívesen mondok ellent Neked, de kisebbségi érzése szerintem inkább annak van, aki egy csillag mögül bizonygatja, hogy jobb autóban ül, mint a "nemmondjukkianevét" autó. És sosem ejtettem ki a számon, hogy a Passatom jobb autó, mint a Buzuki. Minek mondanám? Tudom. A Merci is jobb. Csak néhányan ezt be is akarjátok bizonyítani? Minek? Kinek? Ez a kisebbségi érzés... :-))))))
Én megmondom a frankót,bár lehet ez nem a te világodba illik,én simán beugrok munkásruciba oszt gyerünk!
Amit én tennék:KB egy 5 litykós kanna,kupak megfúr,gázolaj bele,és rákötném az adagolón található szivatyú szívófelét,majd gondosan a motortérben biztonságosan rögzítve csavarnék pár taposós kőrt(mert accem ugya akkor fullad).
Ha akkor is csinálja,akkor csak is a motortérben lehet a hiba,és akkor tank,üzianyagcsövek a tanktól kizárva!
Ha nem,akkor értelemszerűen tank környékén van a hiba!
Ha mególdható,akkor a visszafolyóágat is egy kannába vezetném,mert ha az van eldugulva,akkor szerintem a fuelbrake is okozhat hasonlót.
Ha így megcsinálod,és pl a visszafolyó ág kannájában feltünően kevés a nafta akkor a szivattyú,és a gázolajszürő kimeneti ága közt van a baj!
Ha ez így lenne,akkor már reménytelien leszükűlne a hibalehetőségek száma;)
Igen,mükszik rendesen,persze voltak utórezgések generál után,amiket még álítgatni kelett,meg apróbb csavarutánhúzások,de mindettől eltekintve teljesen elégedett vók,bár mióta felraktuk a 93-as sprinter 2.5TD adagolót,szerintem gyengébb lett,bár ez az adagoló teljesen gyári még,úgyértem a gyári beálítások vannak rajta,és valszeg az "EU no LE " szabvány miatt kevesebb naftát kap.
De a gép hasít,már van benne 12000km.
Most lesznek cserélve olyan dolgok,amire sajna már nem futotta akkor...
...azért,mert a "tudodmilyenautó"-hoz alapfeltszereltség a kissebbségi érzés....-szériában adják......HÖ-HÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lehet,hogy nemvagyok értelmes,vagy megfelelő vitapartner,de mindenesetre ha angol szavakat használok valamihez,elöbb utánajárok,hogy nem csinálok e hülyét magamból,és,hogy jóhejen járok e egyáltalán.
Ha pedig tudtad mit jelent,akkor is baj van,mert szintén nemjól használtad a hackelés szócskát:)
Kolega! amit én csinálok az max Change or modification,de kapálni nem szokok a difi környékén az tuti:D
Mellesleg miért is nem egy Wolsvagen topikot kerestél fel?
Miért nem ott beszéled meg az emberekkel,hogy nemkell elszálni a Mercedestől?
Miért egy Mercedes topicban teszed ezt?
Itt nem 8-9 Km-ert tesznek meg az emberek egy évben:D
A 126-nál a tengejcsavarok imbuszosak,(legalább is nekem),figyelned meg a fejeden kívűl az egyébb difire kötött kábelek,csövek(pl ABS,KP gátló ha van).
Ha minden lentvan,akkor elvileg simán lejön,és nem is annyira nehéz,a fejedre koppanása egyenesen arányos a ku..va isten ba...a meg+villáskúlcs hozzába..ása az alvázhoz-al:D Szal nem vészes:D
Ezt néztem már én is, köszi:) De ez csak egy öntapadós gagyi-matrica, nekem meg gyári kupak kellene. Ráadásul 5000+posta külföldről kicsit húzós érte...
A 124-es 3,46-os nagyházas diffijének le-fel szereléséhez milyen szerszám kell?
A diffit a kasztnihoz bazinagy inbusz rögzíti, de a féltengelyek rögzítése a diffi tárcsáihoz 6 dba valami torx szerű képződménnyel van rögzítve. Na az mi? Torx?
Hányas?
Mire figyeljek a diffi le-fel szerelésnél? (azon kívül, hogy a diffi ne csapjon agyon)
"De ami Nektek a Merci, az nekem a Passat. Abban OTTHON vagyok, az ölel körül úgy, ahogyan szeretem - ha már a tényleges szerelmem, az S6 nincs meg. Pontosan értem, miről beszélsz. Elvárhatnám azt, hogy Te is értsed, amiről én beszélek, de mivel típusidegen betolakodó, topicszennyező pöcs vagyok, erre nincs jogom. :-)))"
Itt senkisem szídta a Passatot,és a Wolsvagent!
Ha te ezt szereted,akkor ezt,itt tiszteletben fogják tartani,és nem tekintenek betolakodónak,mert itt nemcsak MB-sek vannak!
De neked még e vita elején volt egy megjegyzésed,miszerint (valami ilyesmi) nemtod mire verjük magunkat,meghogy nemérted miért vannak az emberek elszálva az MB-től. Ez sértő volt,ettől kezdve volt a vita!
És pl az én bátyámnak egy opel astrája van,mindíg szídjuk egymást(persze csak viccből) de a kis opelt tisztelem,mert nagyon jó vas,évente úgy 45-50 ezret teszünk bele,és csak hétköznapi,(lökésgátló,fégbetét,olajcsere,esetleg izzók) okoznak zervíznapot.