Keresés

Részletes keresés

guevara78 Creative Commons License 2010.08.05 0 0 74
 

Üdv szakik!

Eladnám a képen látható Cz-met vagy Pannonia,Csepel alkatrészekre cserélném:

(email címem publikus)

zoliiiiiiiiiiiiiii Creative Commons License 2010.07.30 0 0 73
helló segítséget kérnék van egy 350 es cz jawam kicseréltem a fesszabályzót két kis kondít két megszakítót és a 2 szénkefét is mert nem volt semmi töltése és most meg csak aksiról megy és ha lemerül megáll jó lenne 1 -2 tanács előre is kösz
fadamka Creative Commons License 2010.06.09 0 0 72
Köszönöm szépen a tippe(eke)t, ha lejutok Nagyfaterhoz nekilendülök! :)
Előzmény: Ba701 (71)
Ba701 Creative Commons License 2010.06.06 0 0 71
Hali

1. szerezz egy ütőcsavarhúzód azzal próbáld. Ha nem tudsz szerezni, fogj egy olyan átmérőjű dornit vagy köracélt mint a csavar feje üss rá a csavarfejre egy jó húzósat kalapáccsal. Utána próbáld tekerni csavarhúzóval. Lazulni fog
2. vedd ki a forgórésztartócsavart, vedd le a megszakítóbütyköt, a bütyök alatt a forgórészben menet van (ha jól emlékszem 8-as) hajts be oda egy csavart azzal le tudod húzni a kúpról. Ha nehezen jön akkor a csavar fejét húzás közben kocogtasd kalapáccsal.
Előzmény: fadamka (70)
fadamka Creative Commons License 2010.06.05 0 0 70
Üdvözletem!
Nos, haladok a motor szétszerelésével, de most elakadtam 2 dolog ügyében is:
1.: blokk kuplung felőle deklijének felső 2 csavarját nem bírom kicsavarni, de csak megoldom valahogy, max lefúrom... :( :),
2.: a a gyújtás forgórészét(dinamót) hogyan tudom levarázsolni onnan? A főtengely végéről a csavart már leszedtem, de nem merem feszegetni, inkább tanácsot kérek :)

Taxxi Creative Commons License 2010.06.02 0 0 69
Elnézést a zavarásért! :D

Megcsináltam MyVIP-en a Jawa Motoros Klubot, aki gondlja csatlakozzon! :D

Aki közületek nem bánná, hogy motorját felrakjam Vip-re a klub galériába, rakjon be ide

képet! :D

Előre is köszönöm, nagy segítség lenne! :)


zénó21 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 68

hello,

nos, a kenőanyag milyensége a közelmúltban számos érv-ellenérv partyt szült, azonban jó, ha tudod, mindenki olyat löttyint a blokkba, amilyet szeretne. Nekem van olyan blokkom, amiben 10w-40 olaj fut, viszont van olyan is, amiben 80w-90, tehát sokkal "nehezebb" kenőcs szolgál. Mindkettő, tehát a vékony és vastag olajnak is megvan a maga előnye, illetve hártánya. A fincsi ojil a többtárcsás kuplungnak jobb, a combosabb pedig a váltót támogatja többnyire. A mai világban ez abszolút szubjektív döntés, komolyabb károsodást egyik anyag sem okoz. Elég az hozzá, hogy akkoriban miféle kenőanyagok léteztek, nagyjából semmilyenek, ehhez passzintották a konstruktőrők az erőforrást. Gondolj csak az üzemanyagra: a mai, magas oktánszámú erőleves csak a mesében létezett, nem csoda, hogy számos ősz hajszálad keletkezik majd az esetleges gyújtáskorrekciónal. Nagyjából ennyi, nem muszáj görcsölnöd ezen,

A térfogatról: a teljesen kivéreztetett blokkba nagyjából 750 köbci szalad, de egyet se félj, létezik ugyanis olajkontroll, amin egyszerű módón lecsekkolhatod a megfelelő nívót: csavard ki, nyomasd bele a lötyit, amint vizuális kapcsolatod van a "másik végével", szüntesd meg betápot, kész.

A hagyományos (eredeti) égéstér (henger) nem hüvelyes rendszerű, alapmérete 65 mm, az ezek feletti méretek mind-mind túlméretes (többlépcsős) fődarabok,

üdv

Előzmény: fadamka (67)
fadamka Creative Commons License 2010.04.29 0 0 67
Még egy kérdés: ez a fajta henger hüvelyes, avagy sem?
Továbbra is köszönöm!
Előzmény: fadamka (66)
fadamka Creative Commons License 2010.04.29 0 0 66
Ezeket felírtam, köszönöm! :)
Viszont megvan a következő problémám: ugyebár már ha nagy-generál(teljes renoválás), akkor a blokkot is illenék szétszedni, viszont sehol sem találtam meg a következő kérdésemre a választ: mennyi olajat kell önteni a blokkba, és azt is milyen fajtát? Annyit sikerült kiderítenem, hogy "5000 km után, sebességváltóház olajcsere, nyáron, Castrol Grand Prix SAE 50 vagy Shell X 100". De nem tudom ebből mi igaz és mi nem, de akkor is a fő kérdés az, hogy MENNYIT?
Előre is köszi!itt tartok :)
Előzmény: zénó21 (65)
zénó21 Creative Commons License 2010.04.20 0 0 65

van itt ímél meg cellfón: bodnar_p@mailbox.hu,

+36203926266,

üdv

Előzmény: fadamka (64)
fadamka Creative Commons License 2010.04.19 0 0 64
Rendben van, köszönöm szépen a felajánlást! :) Egy mail vagy egy MSN viszont akkor hadd kérjek már, ott könnyebben el tudnálak érni!
Üdv!
Előzmény: zénó21 (63)
zénó21 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 63

Szívesen,

korábban magam is használtam 559 modellt, mostanra azonban csak a padlást nyomja jónéhány darab. Ha esetleg nagyon alkatrész szűkében vagy, keress meg bátran,

üdv

Előzmény: fadamka (62)
fadamka Creative Commons License 2010.04.17 0 0 62
Köszönöm szépen a tippet, találtam pár hasznos dolgot! :)
Mellesleg megbosszantott a dolog, hogy nem találtam normális, magyar nyelvű kapcsolási rajzot, úgyhogy készítettem egyet, melyet ha minden igaz megtaláltok a szocimotoros.hu oldalon!

Üdv!
Előzmény: zénó21 (61)
zénó21 Creative Commons License 2010.04.14 0 0 61

Nézz szét a www.szocimotoros.hu honlapján, van ott ún. szakirodalom, nyilván megtalálod azt, amit keresel,

üdv

Előzmény: fadamka (59)
fadamka Creative Commons License 2010.04.13 0 0 60
Jawa 250 559
Előzmény: fadamka (59)
fadamka Creative Commons License 2010.04.13 0 0 59
Sziasztok!
Nemrégiben rátaláltam Nagyapám régi-régi, egész pontosan 1970-es kiadású, 30 évet "pihentetett" Jawa 250-559-esére! Nagyon megtetszett a motor, és úgy döntöttem, megpróbálom megcsinálgatni. Egyenlőre még a letakarításig és az oldaldobozok feltárásáig jutottam, de szeretném az utolsó csavarig szétszedni. Szeretnék kérni Tőletek első körben egy robbantott ábrát a blokkról(már ha létezik) és egy kapcsolási rajzot, amiből ki is tudok menni, mert amit a neten találtam az egy kézzel rajzolt alkotás volt(:D), és inkább valami szakszerűbbre lenne szükségem! Raktam fel egy képet is a jelenlegi állapotáról, mellesleg megvan az első fényszóró is, csak kivettük, nehogy a kiszabadítása közben összetörjön (amit csak úgy zárójelben jegyeznék meg, hogy egy fél napba került :))! Légyszi mail címemre küldeni a cuccot (pici képfeltöltési méret miatt): fadamka@vipmail.hu :)
Előre is köszönöm!
zénó21 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 58
Jó. és akkor mennyi-az-annyi?
Előzmény: RastaPeti (56)
flakpanter Creative Commons License 2010.03.31 0 0 57
üdv jawa rumpalt 500ast? mibe fáj ?
RastaPeti Creative Commons License 2010.03.30 0 0 56
csak egy darabra van szükségem összvisz. Meg hogy egybe legyen, írtam oldalkocsiba kellene...
Előzmény: zénó21 (51)
flakpanter Creative Commons License 2010.03.24 0 0 55
üdv a danuvia forumrol vagyok van egy 1951es jawa vázam alsó felsö villakiflikel +a két hátsó lengéscsilapitoval a számom 06 20 363 95 47 hivj és megegyezünk üdv a szakiknak
bezilajos Creative Commons License 2010.03.16 0 0 54
Motoros börze! 2010 március 21-én 06 órai kezdettel veterán börzét tartunk Budapest. XXIII.ker. Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-20-589-7710
the doctor Creative Commons License 2010.03.14 0 0 53
Sziasztok 250-es (vagy nagyobb) léghűtéses Cross Cz-t keresek, de érdekel mindenféle alkatrésze is, elsősorban motorikusak, komplett blokk, hengerek, főtengelyek stb. kontakt: vale.46kukacfreemail.hu
pistitrabi Creative Commons License 2010.02.23 0 0 52
KGST Party „nekem nyolc”
2010. augusztus 20-22. (péntek-vasárnap)
Napkor-Napkorona Udvarház (Nyíregyházától 10 Km)

Az idei találkozó annyiban módosul a korábbi nyíregyházi rendezvényekhez képest, hogy mind a 3 napot Napkoron tartjuk. A korábbi helyszíntől 200 m-re költöztetjük a rendezvényt, ahol dombos, fákkal szegélyezett zárt területen lesz az idei fesztivál. Kényelmes sátrazási-, tisztálkodási lehetősséggel, non-stop büfével, főtt ételekkel, és minden eddiginél színesebb programokkal várunk mindenkit.

A korábban hiányolt dühöngő is lesz idén, tűzoltósági mentési bemutató, minden eddiginél nagyobb felvonulás, értékes díjazás az autóknak és autósoknak. Családi programok, sétakocsikázás, lovaglás, strandröplabda, paint-ball, retro disco és sok érdekesség.

2009-ben Exotic koncert volt, idén is készülünk…!

Elkészült a 2009-es film, ami megtekinthető a korábbi anyagokkal együtt:
http://www.viddler.com/groups/kgstparty/videos
Először! Veterán börze a KGST Party-n

Amivel számolhattok:

Regisztrációs díj (járművenként, utasok számtól függetlenül): 2010 Ft
Sátorhely (jármű/éj) 1000 Ft
Reggeli (szombat, vasárnap) 500 Ft
Ebéd (szombat, vasárnap) 1000 Ft
Vacsora (péntek, szombat) 600 Ft
Látogatói jegy (külsős) 300 Ft
Börze helypénz (külsős) 1000 Ft

Elérhetőségek:

Pócsi Attila
patti67@freemail.hu; 30/550-43-69
Pócsi István
istvan@kgstparty.hu; 30/528-59-64
Előzmény: zénó21 (51)
zénó21 Creative Commons License 2010.02.16 0 0 51
háát szerencsésebb lenne, ha szükséged lenne mindkettőre, de ha csak egy kell az sem gond. Utolsó ár: 5 ezres a kettőért+pstktg?
Előzmény: RastaPeti (50)
RastaPeti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 50
csak egy darab kell, oldalkocsihoz! Úgy nincs?
Előzmény: zénó21 (47)
frundsberg Creative Commons License 2010.02.09 0 0 49
A Cross Cz még mindig eladó.
DAttys Creative Commons License 2010.02.09 0 0 48
Sziasztok!

Van egy eladó 638-as kuplungom, primer lácal, kis fogaskerékkel. Ár megegyezés szerint, csere érdekel 634-es cuccokra. Üdv mindenkinek.
zénó21 Creative Commons License 2010.02.06 0 0 47

mit szólnál 6 ezreshez a párhoz. meg a postaktg?

Előzmény: RastaPeti (46)
RastaPeti Creative Commons License 2010.02.05 0 0 46
a 634-es mi pénzt ér?
Oldalkocsiba kellene, azt hiszem bele megy az.
Előzmény: zénó21 (45)
zénó21 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 45

Ja-ja,

a "régi", a panelka széria, abból is van egy zsákkal,

a 485-öst is támasztja még a gyári holmi,

634: original, persze nem új,

találd ki, melyik lenne a legjobb, aztán csereberélünk,

üdv

Előzmény: RastaPeti (44)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!