Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
Mennyire kéne értened hozzá, hogy megállapíthasd, releváns-e a cég honlapjáról idézett mondat? Mert ha semmit nem tudsz róla, ezt sem tudhatod. Még azt sem, hogy el akar-e adni bármit, vagy valami jogi előírás miatt írja ki.
Nem tudom, nem értek hozzá, s most direkt nem is néztem utána.
Ami biztos: ha egy termék eladásakor kerül szóba, akkor ez irreleváns halandzsa. Lényege ilyenkor egyetlen dolog: a hozzá nem értő balekot szédítsük el.
Tehát a "Tudományos alapokon nyugszik és hiteles. A szkenneléshez alkalmazott Raman spektroszkópia tudományos cikkek és tanulmányok által elismert Nobel-díjas technológia." mondatok szerinted következőket jelentik: buta reklám, nem értesz hozzá, alkalmas eladni valamit, de nem tudod mit.
Nem azt kérdeztem, a mondat leírásának ténye számodra mit jelent, hanem hogy a mondat tartalma mit jelent (függetlenül attól, ki írta le). Amit aztán rögtön meg is válaszoltál: nem értesz hozzá. Ha nem értesz hozzá, hogy vagy képes buta reklámnak hívni?
MI alapján mondhatsz véleményt valamiről és minősítheted akárhogy, ha fogalmad sincs, mit jelent??
Mi köze az intelligens gondolkodásnak ahhoz, aki így mond véleményt valamiről?
"Tudományos alapokon nyugszik és hiteles. A szkenneléshez alkalmazott Raman spektroszkópia tudományos cikkek és tanulmányok által elismert Nobel-díjas technológia."
1. A te számodra pontosan mit jelent ez a mondat?
2. Van-e benne bármi ami nem igaz és ha igen, mi az?
3. Alkalmas-e eladni bármit és ha igen, mit akarhat a cég eladni vele?
A halandzsázás Nobel-díjjal és hasonlókkal amiatt van, mert maga a termék felesleges és piacképtelen.
Így meg kell győzni a balekot, hogy neki a termék mindenképpen szükséges.
Mondjuk mint a vízkőoldó a mosógépbe a normál kereskedelemben. Nincs rá igény, teljesen felesleges. A sok reklám miatt kezdték emberek vásárolni, mert elhitték: nélküle összeomlik a mosógép, miközben nem, sokkal olcsóbb nem venni, majd 7-8 év után venni új mosógépet, eleve ennyi idő alatt vízkőoldó nélkül is elromlik az átlag mosógép.
Minden új termék reklámja erre alapszik, ha magára a termékre nincs valós igény. Mert mondjuk a mobiltelefont nem kellett reklámozni, hiszen mindenki mindig szerette volna, ha lenne nála telefon, senkit se kellett meggyőzni erről.
De ugyanaz, amikor a reklám arra irányul, hogy a működő modellt cseréljük újra, mert a régi "elavult", miközben nem avult el. Ki kell találni valami üzenetet.
Az mlm-ben viszont szinte minden termék ilyen. Így ki kell találni köréjük valami csodatörténetet. Ennek része a NASA, a Nobel-díj, s társai.
Egyébként ha már "hangzatos kifejezések" vannak terítéken, esegleg tudnál segíteni, a cégünk melyik termékére tudom mondani, hogy "názateknológiás"? Lécci, lécci.. Úgy biztos nagyobb csoportot tudnék építeni, nem igaz??
Tudod Replay, ebben a vonatkozásban pont hogy megemlíthetem a nobel-djat, ha annyira akarom. Persze valószínűleg téged igencsak frusztrál, hogy ezt tök jogosan tehetném, ellentétben más cégek ügynökeivel, akik "nobel díj második helyezett"-marhaságokkal jönnek.
Persze ha rendesen elolvasod az idézett nobeles mondatot, magad is láthatod, hogy olyan nagy jelentősége azért nincs.
De felfújni azért kel, hogy legyen mivel vádaskoni, nem igaz?
Szerintem téged egy mlm ügynök gyíkká változtatott. De már elmúlt.. :)
Pont neked nem kellene visszakérdezésről pampognod. A válaszod meg nem igazán érdekel, mert anélkül is tudjuk, hogy Nobel-díjjal reklámozzák az mlm ügynökök a csodaszereket vagy csodaműszereket. Erre itt vagy te is példának, aki a saját elmondása szerint mindig kivétel, merthogy a te cégednél vagy csoportodban soha semmi nem úgy történik, ahogy máshol, aztán mégis.