Az bizonyára azért nulla, hogy ne induljon addig. Az egész a kettőstömegű védelme miatt van. Alacsony fordulaton képes visszarúgni a motor*, ami inkább előbb mint utóbb, tönkre teszi a lendkereket.
* átkódolva előfordul, hogy nagyon rövid indítózáskor rúg egy nagyot és fordítva indul el néhány fordulatra.
Még egy kérdésem volna!Nem ez az autó!Egy transzporter t5 2007 es! Világlátott az esp lámpa! Elindítottam a hibaokod törlése után az diagnosztikát! Azt írta ,hogy aktív! Most az ESP elalszik, de az abs lámpa világit!Elvileg feltanulj?És elalszik a jelzés?
Az megeshet, de a problémát* megoldja, ha valakinek ez így megfelel. Akkor szokott csodálkozás lenni, amikor tempomatnál a kuplung kinyomásra nem old le.
* amiről még mindig nem tudjuk, hogy csak a meleg indításról van-e szó. ??? Mert ha hidegen sem indul, akkor más a nyűg, azon nem segít az átkódolás.
Szia! Nem vagyok tejesen analfabéta jármű-elektronikában ,de kicsit szájbarágósabban le bírnád írni? Inkább informatikában vagyok jártas! Sok autó szerelőnek én vagyok a rendszergazdája! :p
Ha arról van szó, hogy melegen nehezen indul, de az adagoló jó, akkor alacsony az indítási fordulatszám. Ha emlékeim nem csalnak, akkor el kell érje a 300f/min-t.
Adagolt én újítottam fel!(Picit eresztett)5 Szerelő azt mondta ,hogy ne nyúljak hozzá, mert soha nem fog elindulni! Mert az elektronikai részét hiába, jelölöm össze nem lesz jó! De azért elindult,csak kicsit többet eszik meg maró szaga van! (JA és csak szerencsém volt azért indult el!)De előtte is ugyan így indított!