Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fetitaco Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155928

1283 at gyártottak belőle. Ritka...

Előzmény: mica-r (155927)
mica-r Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155927

Dehogy eladó! Hónapokig mérgeztem érte a havert :)

Képem nincs (még), de ha szükséges csinálni fogok (eszembe sem jutott eddig).

Előzmény: fetitaco (155926)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155926

Na ne tessék viccelni! Mindjárt egy M3? Mindjárt egy limó? Nem eladó? :) Képek?

Előzmény: mica-r (155925)
mica-r Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155925

Az is szép!

Nekem CB91 modell

Előzmény: fetitaco (155924)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155924

Nekem meg a nevem alatt lévőről..

 

 

Szabad tudni milyen bmw d van?

Előzmény: mica-r (155923)
mica-r Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155923

Nekem a BMW-ről is megkérdezik rendszeresen, hogy nem eladó?

:)

Előzmény: Motley Fool (155922)
Motley Fool Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155922

ami igazan meno az a 28eves VW transporterem :)

Nem mulik el olyan het, hogy ne kapna dicseretet, vagy ne kerdezne meg valaki, hogy eladom e. 

 

Előzmény: fetitaco (155921)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155921

Milyen menő lehetett akkoriban egy max 5 éves BMW :)

Előzmény: Motley Fool (155918)
Motley Fool Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155920

Ertem en pontosan mirol beszelsz :) Nekem is tetszett mig mukodott, de elvagyok nelkule es szerintem csak arra, jo hogy eggyel tobb meghibasodo alkatresz legyen a gepben. 

Igy vagyok a motoros ules alitassal is, jo-jo de .....

Mikor kijottek az E36-el lehetett bebepitett mobil telefont kerni mikor megvette az ember. 

Az akkori csucs technologia kb 2-3 ev utan mar csak a helyet foglalta a kocsikban. 

Ugyan ez a helyzet a beepitett GPS vagy tolato kamerakkal. Ma csili-vili, de holnap utan mar csak elavult cucc. 

Elkernek erte egy csomo penzt de semmi szukseg rajuk :) es kesobb csak fejfajast okoz. 

 

Előzmény: nasszer2 (155919)
nasszer2 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155919

Engem meg kibaszottul zavar.Ha nincs benne központizár majd én nyitogatom.

 

De kulcsos távnyitogatós,innentől zavar.

 

Nem vita ez csak egy vélemény:))))

Előzmény: Motley Fool (155918)
Motley Fool Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155918

18 evvel ezelott vettem meg az E36osom es kb 14 evvel ezelott elkezdett szorakozni.

Nem csereltem ki, mert szerintem felesleges egy ilyen kisautonal, hogy elektromos ajto zar legyen.

A vezeto ulesbol elerem mindegyik gombot :)

Idonkent meg ma is neha reagal a zar a kulcsra, de inkabb nem :)

Kulonben szinte 100%, hogy nem a mechanicai hanem az elektronikai resze betegeskedik.

Ha OEM gyari uj alkatreszt veszel bele akkor sem garantalt, hogy sokaig birja.

 

Előzmény: Loránd Erdei (155916)
nasszer2 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155917

Nos a hol lezár holnemmel indul.Aztán majd nem fog.Én is így vagyok ezzel csak nekem anyós oldalon..Nekem már a full humánerőforrást igényli.

 

Bontó nem biztos hogy jó(tudja a lőtéri kutya,hogy meddig tart.)

 

Vojnó néven szok' irni egy kartárs, Írta,hogy elvileg javítható

 

Olyat próbálhatsz,hogyha kinyitod az ajtót van egy kis focipálya stadion alakú 2 részből álló müanyag.

Azt kiveszed oszt jól a WD40.Nem valószínű a siker.E36-on semmi eredmény,de e34 en utána ideig-óráig összeszedte magát a zármotor.

 

Viszont ha cserélsz ezt a módszert szidni fogod,de talán egy próbát megérhet...

 

Amugy a wallisnál 60-70 pengőt mondtak

Előzmény: Loránd Erdei (155916)
Loránd Erdei Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155916

Sziasztok! Nem rég vettem egy E36-ot amin nem működik a bal hátsó ajtózár(központi zár), vagy is hol lezár hol nem. A segítségeteket kérném abban hogy hol tudok hozzá bontott zárat venni.

micro521 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155915

Köszi. Erre már nem lesz időm. Hétfőn megy az autó a szerelőhöz. Legfeljebb 1-2 nappal tovabb lesz ott. 

Előzmény: marcsello1 (155913)
marcsello1 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155914

mármint a kulisszát

Előzmény: marcsello1 (155913)
marcsello1 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 155913

Én úgy csináltam, hogy vettem egy komplett bontottat, nem egy ökör ára, és azt újítom fel a lent leírtak szerint(bronz persely, stb) és ha aknához jutok csak kicserélem.

Előzmény: micro521 (155910)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155912

Akkor meg pláne.

Előzmény: gyikhuszar (155911)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155911

Ez a váltó inkább 40-ért szokott menni.

Előzmény: fetitaco (155909)
micro521 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155910

OK, kösz a sok jótanácsot.

Jövő héten megyek a szerelőhöz. Meglátjuk mit mond.

Előzmény: gyikhuszar (155908)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155909

Pl. egy megkopott léptetővilla ami miatt kidobja az egyes sebességet 18.000 ft. Meg a szétszedés munkadíja ( nem a fel-le szerelés) kb 20 ezer. Ennyiért kap egy bontott váltót.

Előzmény: gyikhuszar (155908)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155908

Az egész kulisszát átrakod egy az egybe a bontottra. Amiből állítólag egyre nehezebb jót találni. Pedig korábban az a hír járta, hogy sosem megy tönkre (ugyan az a ZF váltó van a 328i alatt, mint a 3.0 M3 alatt).

Azért előtte lehet meg kéne egy váltóssal is nézetni, hátha vmi ócsóság ment benne tönkre csak. Na persze...

Előzmény: micro521 (155905)
micro521 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155907

Nekem 28i, de nem tudom milyen márkájú a váltó.

Előzmény: nasszer2 (155906)
nasszer2 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155906

Nekem getrag váltó van alatta egynagy büdös lófasz, annyit tudsz hogy a legjobb olajat rakod beléje

25 i ken már ZF váltó van.Most attól függetlenül,hogy lóg e a váltókar,525 ix -en nem is volt ilyen gond..........

Előzmény: micro521 (155903)
micro521 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155905

Kösz! ;) A kevés alvás teszi...

 

Szóval akkor arra vagy jó (hátha) vagy nem, de ha nem, akkor bontottat kellene próbálni. És abba át lehet tenni a kulisszába vett új alkatrészeket.

Előzmény: gyikhuszar (155904)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155904

155896 sz. hozzászólás :).

Előzmény: micro521 (155903)
micro521 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155903

És ezekkel a javításokkal könnyebben venné az egyest is vagy csak a lógást javítja?

Előzmény: gyikhuszar (155902)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155902

Ha megvan minden hozzá, akkor aknából vagy emelő alól nem nagy mutatvány, szerintem kb. egy óra hossza a reális, vagy még annyi sem. A váltót nem kell leszedni, viszont felülről nem oldható meg.

Ha megy a cucc esztergályoshoz, akkor nyilván rá is várni kell. Érdemes egyébként megcsináltatni, amit mondtam, három okból is:

1. a váltóra menő csuklóban lévő betét bakelit, néhány ezer km után kikopik ugyan úgy, hiába veszel újat,

2. a a váltókar alján lévő betét szintén (bakelit) is ki van kopva, az másképpen nem cserélhető, csak vagy így, vagy veszel új váltókart,

3. a váltókart és a csuklót összekötő rúd csapjainak kopása is javítható.

 

Előzmény: micro521 (155900)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155901

Köszi, akkor jól gondoltam. 

Előzmény: BMW-GMBH (155894)
micro521 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155900

Köszi.

 

Megbeszélem a szerelőmmel.

 

Ehhez a váltót is le kell szedni vagy fentről is megoldható?

Kb mekkora munka egy szerelőnek? Amúgy is viszem jövő héten, csak mennyivel többet kell ott hagyni?

Előzmény: gyikhuszar (155896)
Gulyás András István Creative Commons License 2015.03.26 0 0 155899

Tudna valaki ajánlani hibakód olvasó progit gépre, ami működik ezzel?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!